Αναδημοσιευση απο το http://www.stratego4x4-team.gr
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ
Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 1η Παρασκευή
Ατέλειωτη η Εθνική Οδός ιδίως όταν οδηγείς το TERRANO έτοιμο για Αγώνα με 5 άτομα και αποσκευές. Τα χιλιομετρα φεύγουν αργά, οι στάσεις για τσιγάρο συχνές και η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το τί να αναμένουμε στον αγώνα. Μετράμε την αυτονομία του ρεζερβουάρ (κάτι που μας αγχωνε ιδιαίτερα) και τη βγάζουμε γύρω στα 380 km. Υπολογίζουμε ότι σε συνθήκες αγώνα θα μπορέσουμε να καλύψουμε γύρω στα 300 km, άρα είμαστε οριακοί για την 1η μέρα και φαινεται να είμαστε ok για τη 2η.
Φταάνουμε στη Δράμα αργά το απογευμα και γρήγορα-γρήγορα πηγαίνουμε τα πράγματα στο ξενοδοχειο, βαζουμε στη θέση της την μπάρα των προβολέων και κατεβαίνουμε για Τεχνικό Έλεγχο. Η οργάνωση που συναντάμε φτάνοντας εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί απλά άψογη. Τελειώνουμε σχεδόν αμέσως και ξεκινάμε για τις τελευταιές ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ρυθμίζονται οι δέσμες των προβολέων, καλυμπράρουμε το terratrip, και η ώρα έχει φτάσει σχεδόν 11.00. Ο Dista θα ξενυχτήσει άλλες 2 ώρες τουλάχιστον μελετώντας και κάνοντας τα μαγικά του με το roadbook.
Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 2η Σάββατο
Έχουμε στηθεί στην εκκίνηση και περιμένουμε τη σειρά μας.Το TERRANO κερδίζει από τους παρευρισκομένους τον τίτλο διαστημόπλοιο Enterprise καθώς είναι εξοπλισμένο με 2 GPS, 1 terratrip και φυσικά το χρονόμετρο χειρός του Dista.Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα εξοπλισμένα και ιδιαίτερα ικανά και απ΄ότι φαινεται θα έχουμε έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αγώνα. Ανησυχώ ιδιαίτερα για τα λάστιχά μας κάθώς τα μπροστινά έχουνα φάει προ-πολλού τα ψωμιά τους.Όμως αυτά έχουμε και με αυτά θα τρέξουμε.
Ξεκιναμε την πρωτη ασφαλτινη απλη και σε καποια στιγμη το κοντερ δειχνει 110 ο Dista κατι μου λεει για ρανταρ του απαντω οτι σιγα μη μας γραψει η τροχαια και φτανουμε στο τελος της απλης οπου μου εξηγει οτι ο κανονισμος εγραφε οτι θα υπηρχαν ρανταρ για να μην ξεπερασουμε το οριο ταχυτητας σε κατοικημενες περιοχες με ποινη αποκλεισμου απο τον αγωνα!!!! Αμαν!!!! Πλησιαζω τον αστυνομικο στην αρχη της ειδικης τον ρωταω για κρυμμενα ρανταρ με κοιταζει σα να ειμαι τρελλος και βαζει τα γελια!!!!
Ξεκιναμε την ειδικη με την γνωστη τακτικη του Stratego "παμε τωρα με τις πορτες και επειτα κανουμε βολτες".....Να μαζεψουμε χρονο οσο ειμαστε ξεκουραστοι και η διαδρομη το επιτρεπει. Αποφασισαμε να μην ενδιαφερθουμε καθολου για τις ενδιαμεσες ισοβαθμιες καθως με την μετρηση με ακριβεια δευτερολεπτου ηταν μαλλον απιθανες! Το αυτοκινητο δουλευει συνεχεια 3η-4η κοντές συνεχώς πάνω στον κόφτη. Χωρίς πρόβλημα ξεπερνάμε 3-4 αυτοκίνητα μπροστά από εμάς ( εδώ θέλω να τονίσω ότι όλοι άνοιγαν δρόμο χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα). Κάπου εδώ θα μας περάσει το λευκό VITARA της STATOR TEAM το οποίο κινήθηκε ταχύτατα και τις 2 μέρες κάπου πίσω μας και αργότερα μπροστά μας είναι το μπλε LANDROVER του Κούτα και το ίδιο κοντά μας κινείται και το ασημί ΚΙΑ των Βιρβίλη-Δελλή.
Η διαδρομή είναι απλά πανέμορφη με τη διαφορά ότι -εγώ τουλάχιστον- δεν προλαβαίνω να δω τίποτα, ο Dista απλά μου τα λέει. Κάπου εκεί στα δεξιά μας σταματάει το πληγωμένο RAPTOR του Αλέξανδρου. Του δίνουμε στα γρήγορα ότι εργαλεία ζήτησε και συνεχίζουμε τον αγώνα μας. Τα δύσκολα κομμάτια δεν έρχονται και κερδίζουμε συνεχώς μέση ωριαία ταχύτητα. Καποια στιγμή μπροστά μου δεν μπορώ παρά να θαυμάσω την οδήγηση του μακριού LANDCRUISER που πετάει ακόμη και σε στενά κομμάτια της διαδρομής. Έχουμε διανύσει 100 km, η μέση ωριαία μας γράφει 43 (με ιδανική ωριαία 37) και ο δείκτης του ρεζερβουάρ δείχνει ότι έχουμε κάψει σχεδόν το μισό. Αρχίζουν τα προβλήματα....
Συνεχίζεται...