Εκτιμώ ότι αρκετές απορίες θα λυθούν την Τετάρτη.
Μερικοί πάντως ήδη βιάζονται ! (Γενικά!)
Επαναλαμβάνω:
Οι κανονισμοί για την επόμενη χρόνια γράφονται και για την ενημέρωση σας αλλά και feedback, γίνεται και η συνάντηση.
Υπάρχουν υποχρεώσεις και αναλυτικές οδηγίες και διαδικασίες που υποχρεωτικά πρέπει να ακολουθήσουν οι οργανωτές πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα, οι οποίοι καλούνται να αποδείξουν πλέον ότι έχουν καταλάβει γιατί πράγμα μιλάμε και δεν το βλέπουν σαν παιχνίδι.
Ο κανονισμός θα «μοιάζει» ακόμα πιο πολύ στο
http://www.fim.ch/en/default.asp?item=29#
και οι μοτο θα κάνουν «χρονομετρημένο» αγώνα ο οποίος θα είναι κανονικό Rally-Raid για τους κατέχοντες (σε ειδική τιμή) αγωνιστική άδεια.
Υπάρχει ένα θέμα με τα quad για το αν θα ανήκουν πλέον στα on-off ή θα έχουν δικιά τους κατηγορία. Θα υπάρχει και κατηγορία αρχαρίων με ΜΩΤ και άδεια παιδιάς για να μπορεί κάποιος να ξεκινήσει με μοτο στους αγώνες αυτούς.
Στα αυτοκίνητα τώρα ελάχιστες είναι οι αλλαγές ενώ υπάρχουν περαιτέρω διευκρινήσεις σχετικά με τις κατηγορίες, που ουσιαστικά δεν αλλάζουν, εκτός ίσως από τα SUV που υπάρχει σκέψη να ενοποιηθούν με τα 4Χ4 και να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή τα δέχεται ξεχωριστά αν θέλει.
Αν και στους αγώνες αυτούς, ένα σωστά στημένο SUV με αναρτήσεις, ελαστικά, απενεργοποίηση ABS κλπ θα έκαναν το ιδανικό, τελικά φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετοί που να … το είδαν αυτό.
Φυσικά ο σκοπός είναι να καταλήξουμε σε rally-raid και όχι σε αγώνες με χαμηλή ΜΩΤ που όπου τελικά ο νικητής βγαίνει από … κλήρωση.
Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι η δυνατότητα συμμετοχής και σε αυτοκίνητα αλλά και σε μοτοσικλέτες, σε κατηγορίες απλές, θα υπάρχει πάντα έτσι ώστε να παίζει το σενάριο, την Κυριακή αγώνα, τη Δευτέρα με το κύπελλο στη δουλειά!
Οι αγώνες αυτοί έχουν πλέον αποκτήσει ταυτότητα, φίλους και … εχθρούς.