Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TRR Καλαματας - Σκεψεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό mario » 17 Νοέμ 2004, 11:47

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

Να ευχαριστήσω για τα κολακευτικά λόγια των Pajo και Tedos, τα οποία με "ανάγκασαν" να ανοίξω κωδικό, αλλά νομίζω ότι όποιος ήταν και πίσω από εσάς το ίδιο θέαμα θα έβλεπε. Επίσης θα ήθελα να πω στον φίλο Pajo ότι θέμα θα έπρεπε να γίνει το αν δεν σταμάταγα να βοηθήσω και όχι το πιο φυσιολογικό, για μένα, να σταματήσω. Χωρίς να θέλω να το παίξω καλός Σαμαρείτης, πραγματικά πιο πολύ με ικανοποίησε αυτό που έκανα από το περίεργο κύπελλο που πήρα. Έχω την εντύπωση πάντως ότι δεν ήμουν ούτε θα είμαι ο μοναδικός και αυτό είναι το πιο ευχάριστο.

Κάτι άλλο τώρα. Οι συνοδηγοί δεν είχαν τουλάχιστον το 50% της αξίας της νίκης? Γιατί λοιπόν δεν πήραν κύπελλο, τόσο πολύ κόστιζαν, ή θα τα βγάλουμε φωτοτυπία?

Φιλικά πάντα με καλούς αγώνες

Μάριος
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 17 Νοέμ 2004, 12:36

Να επανέλθω λίγο στο θέμα των κανονισμών και της ασφάλειας.

Νομίζω πως η λύση είναι μία: να χωρίζεται το κομμάτι σε αρκετές μικρότερες "ειδικές".

Τι γλυτώνουμε έτσι;

1. Δεν "κουβαλάει" κάποιος την καθυστέρηση ολόκληρη τη μέρα. Ετσι δεν πάει σαν τρελός στο τέλος της διαδρομής για να το καλύψει.

2. Μπορούν να βγουν εκτός "ειδικών" επικίνδυνα σημεία, χωρία και ότι άλλο μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.

3. Μπορούν να επιλεγούν για τις "ειδικές" κομμάτια της διαδρομής τα οποία μπορούν να ελεγχούν πιό εύκολα απο την οργάνωση. Ετσι αποφεύγουμε τις... στενές επαφές.

4. Μπορούμε να ξέρουμε πιό εύκολα το που βρίσκεται ο καθένας αγωνιζόμενος και να μπορούμε να τον εντοπίσουμε σε περίπτωση προβλήματος.

Αυτός είναι ο τρόπος που σχεδιάζονται και εκτελούνται οι δικοί μας 24ωροι αγώνες, με έμφαση στην ασφάλεια των αγωνιζόμενων αλλά και των ανθρώπων που κυκλοφορούν στην περιοχή.

GPS και δρομόμετρα

Στο δεύτερο θέμα που αφορά τα δρομόμετρα. Η απόκλιση που προκαλείται στα GPS έχει να κάνει και μόνο με τις υψομετρικές διαφορές. Σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά το 1 με 2%, ποσοστό το οποίο είναι μικρότερο απο αυτό που προκαλεί το καλιμπράρισμα οποιουδήποτε δρομόμετρου (αντιστοιχεί σε 10 με 20 μέτρα απόκλιση στο χιλιόμετρο).

Σε καμία περίπτωση οι διαφορές απο τουλίπα σε τουλίπα δεν οφείλονται σε αυτό. Οφείλονται κυρίως σε λάθη στο γράψιμο. Το μόνο πρόβλημα είναι στα συνολικά χιλιόμετρα, όπου πράγματι η απόκληση μπορεί να μας στοιχίσει τον αγώνα.

Σαν έναν εμπειρικό κανόνα, θα ήθελα να σας πω ότι ποτέ δεν βασιζόμαστε στα δρομόμετρά μας ή τα GPS να μας βγάλουν μέσες ταχύτητες σε μεγάλες αποστάσεις. Το καλύτερο είναι να τις υπολογίσουμε με μία αριθμομηχανή χειρός - καλύτερα τουλίπα-τουλίπα - και να αναγράψουμε το σωστό χρόνο πάνω σε κάθε μια στο road book. Κάθε άλλη μέθοδος έχει τις αποκλίσεις της.

Τώρα όσον αφορά το χάσιμο του σήματος των GPS, έχοντας γράψει περισσότερα απο 100.000 χλμ. χρησιμοποιόντας ένα, μπορώ να σας πω ότι οι περιπτώσεις όπου έχω χάσει το σήμα μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Χρησιμοποιώ εξωτερική κεραία αυτοκινήτου τοποθετημένη στην οροφή.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 17 Νοέμ 2004, 12:56

Tetrakinisi έγραψε:Νομίζω πως η λύση είναι μία: να χωρίζεται το κομμάτι σε αρκετές μικρότερες "ειδικές".

Τι γλυτώνουμε έτσι;

1. Δεν "κουβαλάει" κάποιος την καθυστέρηση ολόκληρη τη μέρα. Ετσι δεν πάει σαν τρελός στο τέλος της διαδρομής για να το καλύψει.

2. Μπορούν να βγουν εκτός "ειδικών" επικίνδυνα σημεία, χωρία και ότι άλλο μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.

3. Μπορούν να επιλεγούν για τις "ειδικές" κομμάτια της διαδρομής τα οποία μπορούν να ελεγχούν πιό εύκολα απο την οργάνωση. Ετσι αποφεύγουμε τις... στενές επαφές.

4. Μπορούμε να ξέρουμε πιό εύκολα το που βρίσκεται ο καθένας αγωνιζόμενος και να μπορούμε να τον εντοπίσουμε σε περίπτωση προβλήματος.


Μπορώ να πω πως συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω. Η λύση των μικρότερων ειδικών επιτρέπει μια σχετική αυξομείωση ρυθμού. Και ένα λάθος δεν το κουβαλάς συνέχεια, λήγει η ειδική, τρως την ποινή σου ή όχι και συνεχίζεις από την αρχή. Τα επικίνδυνα (όχι απαραίτητα τα δύσκολα) κομμάτια να είναι σε απλές.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 17 Νοέμ 2004, 14:10

Μια παρατήρηση για τη μέτρηση αποστάσεων:

Μην βαριέστε!!

Εγω στα 3 trail ride που έχω τρέξει μηδένιζα τον μερικό χιλιομετρητή σε κάθε τουλίπα και δεν είχα κανένα πρόβλημα ακόμα και με λίγο μεγαλύτερα σε διάμετρο ελαστικά. Υπ'όψιν πως ο μηδενισμός στο αυτοκίνητό μου είναι λίγο σπαστική διαδικασία.

Στον επόμενο αγώνα που θα τρέξω θα κοιτάξω να έχω εγκαταστήσει ποδηλατικό κοντέρ με άμεσο μηδενισμό, αν το χειρίζεται ο συνοδηγός πιστευω θα είναι απλούστατο και δεν θα υπάρχει κάνένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Νοέμ 2004, 14:47

Έχω ανοίξει νέο θέμα σχετικά με τα Rally-Raid, αλλά αξίζει να επισημάνω / θυμίσω τα παρακάτω:

Α. Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid.:lol:

Β. Είναι εύκολο να κάνουμε πολλές μετρήσεις, αλλά ο στόχος είναι το Α. :lol:

Γ. Στη Ροδόπη κάναμε πολλές μετρήσεις αλλά ο στόχος είναι το Α. :lol:

Δ. Στη Ροδόπη με την ΑΨΟΓΗ συνεργασία των ραδιοερασιτεχνών και τα πραγματικά ΠΟΛΛΑ άτομα στο βουνό ξέραμε πάντα που ήσασταν και... ο στόχος είναι το Α. :lol:

Ε. Όσοι τρέξανε στην Ροδόπη, γνωρίζουν ότι η διοργάνωση του παιχνιδιού της Καλαμάτας, δεν είχε σχέση με τον αγώνα της Ροδόπης. Τα παιδία όμως έχουν όρεξη για δουλειά και θα στρώσουν... στο κάτω/κάτω ένα παιχνίδι 130 χιλιομέτρων κάνανε, όχι διήμερο αγώνα. Ο στόχος όμως είναι το Α. :lol:

Στ. Πολλοί λένε τα Trail Ride - Raid "κρυφό-ράλι", όμως απο πάντα αναφέρουμε ότι ο στόχος είναι το Α. :lol:

Περισσότερα καλύτερα εδώ: http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... pic&t=1194
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Νοέμ 2004, 15:12

mario έγραψε:...Κάτι άλλο τώρα. Οι συνοδηγοί δεν είχαν τουλάχιστον το 50% της αξίας της νίκης? Γιατί λοιπόν δεν πήραν κύπελλο, τόσο πολύ κόστιζαν, ή θα τα βγάλουμε φωτοτυπία?

Φιλικά πάντα με καλούς αγώνες

Μάριος


Ωραίο θέμα άνοιξες. Και καλά τα δεύτερα κύπελλα δεν είχαν προβλεφθεί, θα έπρεπε τουλάχιστον ν' ανεφέροντε τα ονόματα των συνοδηγών κάτι που δεν έγινε. Πιστεύω ότι δεν υπήρχε πρόθεση αλλά παράληψη η οποία πηγάζει κυρίως από την απειρία της λέσχης στην διοργάνωση αγώνων αυτοκινήτων που υπάρχουν και συνοδηγοί. Μην ξεχνάμε ότι ήταν λέσχη moto και στους αγώνες moto δεν υπάρχουν συνοδηγοί.

Ένα άλλο θέμα που δεν προβλέφθηκε ήταν η ισοβαθμία, που τελικά υπήρξε και δημιούργησε μια προσωρινή μικρο αναστάτωση.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Νοέμ 2004, 15:13

superspy έγραψε:Έχω ανοίξει νέο θέμα σχετικά με τα Rally-Raid, αλλά αξίζει να επισημάνω / θυμίσω τα παρακάτω:

Α. Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid.:lol:

Β. Είναι εύκολο να κάνουμε πολλές μετρήσεις, αλλά ο στόχος είναι το Α. :lol:

Γ. Στη Ροδόπη κάναμε πολλές μετρήσεις αλλά ο στόχος είναι το Α. :lol:

Δ. Στη Ροδόπη με την ΑΨΟΓΗ συνεργασία των ραδιοερασιτεχνών και τα πραγματικά ΠΟΛΛΑ άτομα στο βουνό ξέραμε πάντα που ήσασταν και... ο στόχος είναι το Α. :lol:

Ε. Όσοι τρέξανε στην Ροδόπη, γνωρίζουν ότι η διοργάνωση του παιχνιδιού της Καλαμάτας, δεν είχε σχέση με τον αγώνα της Ροδόπης. Τα παιδία όμως έχουν όρεξη για δουλειά και θα στρώσουν... στο κάτω/κάτω ένα παιχνίδι 130 χιλιομέτρων κάνανε, όχι διήμερο αγώνα. Ο στόχος όμως είναι το Α. :lol:

Στ. Πολλοί λένε τα Trail Ride - Raid "κρυφό-ράλι", όμως απο πάντα αναφέρουμε ότι ο στόχος είναι το Α. :lol:

Περισσότερα καλύτερα εδώ: http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... pic&t=1194


Και για όσους δεν κατάλαβαν :

"Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid"

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 17 Νοέμ 2004, 15:28

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά ο ‘’ΑΛΦΑ’’ ποιος είναι ????????????????

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 17 Νοέμ 2004, 15:32

Και ποιός διαφώνησε στο Α;
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Νοέμ 2004, 15:33

alexandros έγραψε:Συγνώμη ρε παιδιά αλλά ο ‘’ΑΛΦΑ’’ ποιος είναι ????????????????

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Αυτός που είναι πάνω από τον Β βρε κουτό :shock:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 17 Νοέμ 2004, 15:41

tazmania έγραψε:
Και για όσους δεν κατάλαβαν :

"Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid"

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Για σενα Youngster ο μονος στοχος ειναι να σου βρουμε 4χ4 που οταν το οδηγας δεν το σπας μετα τα πρωτα 100χλμ....δυσκολο αλλα το ψαχνουμε!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Νοέμ 2004, 15:48

tedos έγραψε:
tazmania έγραψε:
Και για όσους δεν κατάλαβαν :

"Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid"

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Για σενα Youngster ο μονος στοχος ειναι να σου βρουμε 4χ4 που οταν το οδηγας δεν το σπας μετα τα πρωτα 100χλμ....δυσκολο αλλα το ψαχνουμε!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ήταν μια κυρία που τη λέγανε Land Rover!!!!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Νοέμ 2004, 15:50

tedos έγραψε:
tazmania έγραψε:
Και για όσους δεν κατάλαβαν :

"Ο στόχος των Raid είναι να καταλήξουμε στα Rally-Raid"

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Για σενα Youngster ο μονος στοχος ειναι να σου βρουμε 4χ4 που οταν το οδηγας δεν το σπας μετα τα πρωτα 100χλμ....δυσκολο αλλα το ψαχνουμε!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά τ' όνομα :cry: :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Νοέμ 2004, 16:30

Tetrakinisi έγραψε:..... Η απόκλιση που προκαλείται στα GPS έχει να κάνει και μόνο με τις υψομετρικές διαφορές. Σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά το 1 με 2%, ποσοστό το οποίο είναι μικρότερο απο αυτό που προκαλεί το καλιμπράρισμα οποιουδήποτε δρομόμετρου (αντιστοιχεί σε 10 με 20 μέτρα απόκλιση στο χιλιόμετρο).
....


E... συγνώμη..... :disgusted:

1%-2% λάθος, είναι ΜΕΓΑΛΟ και στα συνολικά σε στέλνει αδιάβαστο....
Αυτό σημαίνει 100-200 μέτρα στα 20 χιλιόμετρα ή από 20-40 μέτρα στα 2 χιλιόμετρα μιας συνηθισμένης τουλίπας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι στα Ελληνικά βουνά επικρατεί η λογική, "ανοίγω δρόμο όπου με βολεύει" έχει σαν αποτέλεσμα να πέσεις μέσα σε 100 μέτρα μέχρι και σε 3 παρόμοιες διασταυρώσεις... Φυσικά ένα καλό roadbook βοηθά, αλλά.... δεν έχουν όλοι την ίδια αντίληψη και ικανότητες απεικόνισης.

Μια επίσκεψη σε κοντερά ή η αγορά επιτέλους αυτού του πολυπόθητου ψηφιακού οδομετρητή ακριβείας είναι απαραίτητα.

Τα GPS δεν κάνουν γενικά για αυτή τη δουλειά, μια και είναι αρκετά δύσχρηστα στο μηδενισμό, αλλά και με μεγάλες αποκλίσεις από τις πραγματικές αποστάσεις στο βουνό. (Έχω «δει» μέχρι και 500 μέτρα σε 2 χιλιόμετρα λάθος, από παρεμβολή κεραίας τηλεπικοινωνίας, κάτι που δεν μπορεί να καλυφθεί από καμιά εξωτερική κεραία GPS ή σύστημα διόρθωσης.)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 17 Νοέμ 2004, 18:02

jdelis έγραψε:Τα επικίνδυνα (όχι απαραίτητα τα δύσκολα) κομμάτια να είναι σε απλές.

Ακριβως.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες