Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Offroad διαδρομές

Ο προσανατολισμός είναι μια βασική ικανότητα του ανθρώπου. Τι γίνεται όμως όταν τον βοηθάει και η τεχνολογία;

Θέλετε να γίνεται ανταλλαγή διαδρομών με gps?

Ναί
83%
Όχι
17%

Σύνολο ψήφων : 23

Δημοσίευσηαπό 747 » 06 Ιαν 2005, 22:16

Τελικά, βρήκα τη λύση. Δεν είναι δα και τίποτα το φοβερό, αλλά είναι εξασφαλισμένο το upload/download χωρίς mail και ειδική συνεννόηση.
Έφτιαξα ένα club (clubs.pathfinder.gr/section747) όπου η αρχειοθέτηση και η ανταλλαγή των διαδρομών είναι πολύ εύκολη πλέον υπόθεση.
Δεν συγκρίνεται με το download area του portal, αλλά κάνει δουλειά.
Η κάθε διαδρομή, είναι ένα αρχείο .zip που περιέχει:
1. το αρχείο του gps (ή το roadbook ή κάποιον χάρτη με τη διαδρομή)
2. μια μικρή περιγραφή της διαδρομής
3. ενδεχομένως και μερικές ενδεικτικές φωτό

Έχω ανεβάσει κάποιες διαδρομές, όποιος θέλει γίνεται μέλος του club και βοηθάει κι αυτός όσο νομίζει οτι θέλει και μπορεί στη δημιουργία του αρχείου.
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 26 Ιαν 2005, 16:29

Dr.Format έγραψε:Το θέμα της παρουσίασης διαδρομών έχει να κάνει με πολλούς προβληματισμούς όπως:

Είναι σκόπιμο να στέλνουμε τον "κόσμο" στο βουνό...
Πάντα αισθανόμουν υπεύθυνος για "αυτούς" που θα "έστελνα" εκεί, και πιστέψτε με έχουν δει πολλά τα μάτια μου, από ανεγκέφαλους άσχετους που κινδυνέψανε :? μέχρι επικίνδυνους ή/και αδιάφορους για το περιβάλλον :shock:

Για να "αναθερμάνω" λίγο την συζήτηση και τον προβληματισμό, αντιγράφω αντίστοιχο θέμα για GPS waypoints, που βρήκα σήμερα σε αμερικάνικο forum:

18-01-2005, SedonaCowgirl έγραψε:
blackeyedt έγραψε:Keep the people ignorant and uneducated, much easier to control them that way ! Worked for Hitler, Musollini, etc....

This continues to be a heated issue: 4x4 trail directions available to the public. Both sides have valid points, but what it boils down to is this: The trails we use are on public land. Anyone can go out there, get the GPS coordinates and post them on their website, on a billboard, or on the backside of their undershorts. There shouldn't be a contention here at all, you just have to be willing to do the work.

But let me politely disagree with the implication that the club is trying to keep people ignorant. I believe that this club actually helps to educate people, better than any GPS can do. I will never give anyone GPS coordinates to a 4x4 trail. It has nothing to do with me being blonde and not knowing how to turn on the GPS but because I think it is important to give someone the whole picture: what obstacles they can expect, the trail rating, and how difficult it may be due to recent weather, the set up of their rig, and other factors.

Before GPS and the internet, it used to be that the ONLY way to find trails was through diligent on-trail reconnaissance or by being involved with a club like ours.

Here is an excerpt from an article that is about to be published:

"As SUV ownership has increased, so has the level of off-highway recreation. There is no special license required to drive off-highway, even though there are many different techniques and practices necessary. There has been an often unspoken etiquette that is practiced by “old-time” four-wheelers, which developed not just so that everyone can get along on the trail, but, primarily, for safety considerations. But, with the availability of trail-ready 4x4’s, like the Jeep Wrangler Rubicon and the Nissan Xterra, the slow and steady progression of four-wheeling initiation through involvement and comaraderie has been bypassed. The honor-by-association process misses the chance to be taught to the enthusiastic guy who just bought his first real 4x4. Not to sound like a snob, but it has become grimacingly obvious.

Let me whine a little bit. During a recent weekend Jeep outing in Sedona, Arizona, I encountered all of the following bad trail manners: one parked 4x4 partially blocking the trail at the bottom of a steep climb, who had simply not bothered to drive an extra twenty feet to park out of the way; two vehicles who were not properly equipped for the ruggednes of the particular trail on which they were attempting to travel were creating a bottleneck of 4x4’s who were properly equipped for that particular trail; another 4x4 tailgated me up a steep, rocky incline; and on an access road, I was maliciously dusted by a speeding 4x4. All of this made for a remarkably unpleasant backcountry experience for both myself and my out-of-town guests..."

I am willing to bet that many of those people had GPS coordinates...

Truly, I have nothing but love for all of you. Happy trails!

Αυτά για τους αγγλομαθείς :?
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc

Δημοσίευσηαπό panos » 27 Ιαν 2005, 18:42

I will never give anyone GPS coordinates to a 4x4 trail. It has nothing to do with me being blonde and not knowing how to turn on the GPS but because I think it is important to give someone the whole picture: what obstacles they can expect, the trail rating, and how difficult it may be due to recent weather, the set up of their rig, and other factors.

Η κοπελιά που τα έγραψε αυτά προφανώς ανήκει σε κάποιο club που δεν δίνει τα waypoints των διαδρομών σε άλλους ή και στα Μέλη του (?) , πραγμα που κατανοοώ απολύτως καθώς ένα Club μπορεί να θέλει να χρησιμοποιήσει αυτή την γνώση για δικούς του σκοπούς όπως προσέλκυση νέων Μελών. Η cowgirl όμως δεν λέει αυτό , λέει ότι προτιμά να μην τα δώσει διότι πιστεύει ότι έτσι δεν δίνει ολόκληρη την εικόνα της διαδρομής , πόσο δύσκολη είναι , που πρέπει να προσέξει κανείς κλπ.

Αν δεν επρόκειτο για Club θα απαντούσα ότι waypoints μαζί με ενα μικρό κείμενο για το τι περίπου είναι η διαδρομή και πού υπάρχουν δυσκολίες θα έλυνε το πρόβλημα που η ίδια θέτει .

Απομένει βεβαίως η κατηγοροιοποίηση των διαδρομών και όπως ίσως γνωρίζετε κάθε διαδρομή εκτιμάτε με διαφορετικό δείκτη δυσκολίας από κάθε οδηγό . Τα κριτήρια δηλαδή δεν είναι σχεδόν ποτέ αντικειμενικά . Και σε αυτό βεβαίως υπάρχει λύση . Οχι να βρεθούν κατηγορίες αλλά κανείς να μην δίνει διαδρομές που θεωρεί ο ίδιος τουλάχιστον δύσκολες , ενώ αυτές που βάζει να τις συνοδεύει από το παραπάνω κείμενο . Ενα μεγάλο ποσοστό αβεβαιότητας με αυτές τις δύο βοήθειες θα εξέλειπε.

Before GPS and the internet, it used to be that the ONLY way to find trails was through diligent on-trail reconnaissance or by being involved with a club like ours.

Για την ακρίβεια αυτό που λέει είναι ότι πρίν υπάρξουν εύκολoi τρόποι καταγραφής και διάδοσης των στοιχείων η γνώση περνούσε μέσα από τους γνωστούς διαύλους. Προσωπική ενασχόληση αρα είσοδος σε παρέα που κατείχε διαδρομές ή μέσα από Club που πάλι τα Μέλη του είχαν τις γνώσεις έτοιμες.

Here is an excerpt from an article that is about to be published:

"As SUV ownership has increased, so has the level of off-highway recreation. There is no special license required to drive off-highway, even though there are many different techniques and practices necessary. There has been an often unspoken etiquette that is practiced by “old-time” four-wheelers, which developed not just so that everyone can get along on the trail, but, primarily, for safety considerations.

Ναι εντάξει το παλιό καλό τραγούδι για συντροφιά των 4χ4 σε αντίθεση με την εμπορευματοποίηση του σπορ μετά την ραγδαία εξάπλωση ικανών 4χ4 αυτοκινήτων. What a bunch of whinners.

But, with the availability of trail-ready 4x4’s, like the Jeep Wrangler Rubicon and the Nissan Xterra, the slow and steady progression of four-wheeling initiation through involvement and comaraderie has been bypassed. The honor-by-association process misses the chance to be taught to the enthusiastic guy who just bought his first real 4x4. Not to sound like a snob, but it has become grimacingly obvious.

Δηλαδή παλαιότερα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για να μάθει κάποιος να κάνει offroad ενώ τώρα ο χρόνος αυτός είναι λιγότερος .Επειδή βεβαίως είναι ευκολότερο . Και επειδή είναι ευκολότερο δεν χρειάζεται οι νέοι να κοπιάσουν , τα βρήκαν έτοιμα δηλαδή , οπότε ξαναγυρίσαμε στο παλιό επίσης παραμυθι του εάν δε κολλήσεις δεν μαθαίνεις . Λες και ο νέος στο χώρο δεν θα κολλήσει για να μάθει πχ ότι όλοι πρέπει να προσφέρουν βοήθεια σε δύσκολες στιγμές στο βουνό . Ή μήπως από τους παλιούς δεν υπήρχαν στην ίδια αναλογία το πιθανότερο επίσης ανεγκέφαλοι offroaders που έκαναν ακριβώς τα ίδια .

Let me whine a little bit. During a recent weekend Jeep outing in Sedona, Arizona, I encountered all of the following bad trail manners: one parked 4x4 partially blocking the trail at the bottom of a steep climb, who had simply not bothered to drive an extra twenty feet to park out of the way; two vehicles who were not properly equipped for the ruggednes of the particular trail on which they were attempting to travel were creating a bottleneck of 4x4’s who were properly equipped for that particular trail; another 4x4 tailgated me up a steep, rocky incline; and on an access road, I was maliciously dusted by a speeding 4x4. All of this made for a remarkably unpleasant backcountry experience for both myself and my out-of-town guests..."

You are such a whinner , but go ahead whine a bit more. Με την διάδοση του σπορ κάθε καρυδιάς καρύδι , ακριβώς όπως και πρίν δηλαδή , μπήκε στο σπόρ. Απλά επειδή ακριβώς τα 4χ4 είναι περισσότερα βλέπουμε αυτές τις συμπεριφορές πιό συχνά.

I am willing to bet that many of those people had GPS coordinates...

Και τελικά το κερασάκι. Αγόρασαν ενα Wrangler Rubicon , ενα μεταχειρισμένο Samy ίσως , πήραν και ενα roadbook και τώρα εγώ , ο παλιός , τρώω την σκόνη τους .Οπότε μην τους δίνετε waypoints .

Εάν είναι δυνατόν. Από τα πιό προσβλητικά κείμενα για παλαιούς και νέους offroader που έχω δεί και το χειροτέρο είναι ότι έξυπνα διαπλέκει το θέμα του GPS με την συμπεριφορά των νέων οδηγών για να περάσει η κοπελιά το αφελές μήνυμα της για παλαιούς και νέους το οποίο είναι και το βασικό μήνυμα που προσπαθεί να περάσει . Δεν νομίζω ότι χαρακτηρίζει η λογική αυτή τους παλαιούς offroader ούτε ότι θα έπρεπε να δωθεί ιδιαίτερη σημασία σε τέτοια κείμενα. Αν μη τι άλλο η διαπλοκή που προσπαθεί να κάνει γελοιοποιεί και όποια από τα επιχειρήματα είχε για τα GPS.

Truly, I have nothing but love for all of you. Happy trails!

χαχαχαχα καλό ανέκδοτο η κυρία.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 28 Ιαν 2005, 11:16

Μπραβο ρε Pano το δουλευεις μια χαρα το Γαλλικο :lol: :lol: :lol:
Που τα μαθες ρε :?: :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR

Δημοσίευσηαπό panos » 28 Ιαν 2005, 12:20

Ασε να δούμε καμία απάντηση που χώθηκες σαν ......
που εξαφανίστηκες εσύ κάθαρμα?
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR

Προηγούμενη

Επιστροφή στο GPS Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες