Adven έγραψε:Καλημέρα, μήπως μπορεί κανείς γνώστης να δώσει τα φώτα του στα εξής θέματα αναρτήσεων (γενικά αλλά και για το παραπάνω μηχανάκι):
Πηρούνι: απόσβεση συμπίεσης (compression dumping) όταν το γυρνάμε προς το + τότε το πηρούνι σκληραίνει και συμπιέζεται πιο αργά, σωστά?
Απόσβεση συμπίεσης (rebound dumping) όταν το γυρνάμε προς το H τότε το πηρούνι επαναφέρει πιο αργά, σωστά ή το ανάποδο?
Υποθέτω ότι τα ίδια ισχύουν και για την πίσω ανάρτηση.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Λοιπόν, σε όλες τις αναρτήσεις υπάρχει:
α)Το μηχανικό τμήμα που είναι το ελατήριο. Εδώ ρυθμίζεται η προφόρτιση και άν δεν μπορούμε να είμαστε στα όρια του κατασκευαστή αλλάζουμε ελατήριο εμπρός ή και πίσω. Αυτό ελέγχεται από το sag (βύθιση)
β) Το υδραυλικό τμήμα που κανονίζει πόσο αργά ή γρήγορα θα κινηθεί η ανάρτηση κατά την συμπίεση ή την έκτασή της.
Προσοχή! Η ανάρτηση ΔΕΝ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ από το υδραυλικό τμήμα αλλά ΜΟΝΟ από το/τα ελατήριο/α.
Πάντα ξεκινάμε από κάποιες στάνταρ ρυθμίσεις ,σαν αφετηρία, και ψαχνόμαστε να βρούμε αυτές που μας ταιριάζουν καλύτερα.
Οι ρυθμίσεις πάντα δίνονται σε κλικ και μετριούνται αριστερόστροφα (δηλαδή ξεβιδώνοντας από τέρμα βιδωμένα)
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Αυτά τα πράγματα τα πειράζει
ΜΟΝΟ όποιος ξέρει
ΤΙ θέλει να επιτύχει και
ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ θα το κάνει !!!
Αν χρειάζεσαι ρύθμιση πάρε με τηλέφωνο (210 7624017) να σου υποδείξω άτομα. Μην το κάνεις μόνος! Γκέγκε?