|
|
|
Papasouzas έγραψε:Φίλε Geco όταν λες CRF-X τι εννοείς? Είναι όπως τα CRF που έφτιαχνε η HM πριν βγούνε τα CRE έτοιμα από την Honda? Ή είναι της Honda απευθείας? Δεν τα έχω δει πουθενά αυτά τα μοντέλα!
Πάντως αν εξερέσεις τα CRF-X που δεν τα ξέρω καν,τα CRE με τα CRF έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά δηλαδή μόνο που βγάζουν πινακίδα,έτσι?
Επίσης θέλω να μου πείς αν μπορείς πόση συντήρηση θέλουν περίπου, μιας και ψαχούλευα το web για manual του 250 αλλά δεν βρήκα πουθενά!
Εννοώ κάθε πότε θέλουν λάδι,ελατήρια,πιστόνια κλπ κλπ,μιας και ειληκρινά δεν ξέρω καθόλου...
Και αφού δεν υπάρχει κανείς εδώ στην παρέα με CRF-E-X ωστε να μπορει να το παραχωρήσει για μία βόλτα, και μία βόλτα με δίχρονο 125 θα με βόλευε πολύ για να δώ αν μου ταιριάζει ή όχι!
markd
Δημοσιεύθηκε: 21 Ιαν, 2007 - 06:17
--------------------------------------------------------------------------------
Την άλλη εβδομάδα θα παίζει στην παρέα ένα CRE 125 αλλά είναι παλαιότερης γενιάς !!!
Λοιπόν,
Λέμε τα ίδια πράγματα αλλά καλό είναι να τα διευκρινίσουμε !
Ολα ξεκινάνε από το ΜΧ και την τεράστια και πολύ πλούσια Αμερικάνικη αγορά.
Μετά τα δίχρονα CR 125 - CR 250 - CR 500 ακολούθησαν τα τετράχρονα
CRF 250R - CRF 450R.
Επειδή όμως δεν κάνουν όλοι ΜΧ, προέκυψαν τα CRE που φτιάχνει ο Ιταλικός οίκος ΗΜ και βασίζονται σε ομολογκαρισμένα ΜΧ που βγάζουν πινακίδα και μπορούν να τρέξουν εντούρο.
Στην συνέχεια η HONDA εξέλιξε τα CRF 250X & CRF 450X που είναι οι εκδόσεις εντούρο και έχουν διαφορές σε κεφαλή, κύλινδρο, σανζμαν, στροφαλο, βολάν, πηνίο φωτισμού, σταντ, ρεζερβα κλπ.
Γιά να τα ομολογκάρει όμως συνεχίζει να τα στέλνει στην ΗΜ ώστε να πάρουν "έγκριση τύπου" και να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας.
Θα τα ακούσεις και σαν CRE 250 - CRE 450.
Όσον αφορά την συντήρησή τους το owner's-service manual γράφει πιστόνι κάθε 15 ώρες λειτουργίας που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ανάγκη αλλά απόφαση της εταιρίας to be on the safe side σε επίπεδο παγκοσμίων πρωταθλημάτων!
Η πράξη έχει δείξει ότι τα μηχανάκια βγάζουν γύρω στον χρόνο με χρήση εντούρο πριν λυθουν γιά έλεγχο.
Θέλουν όμως τακτικές αλλαγές λαδιού-φίλτρου μιά και παίρνουν χωριστά λάδι στο σανζμάν και χωριστά στον στρόφαλο (από 700 cc περίπου).
Θέλουν ακόμα έλεγχο των βαλβίδων τιτανίου που φοράνε (στην εισαγωγή) και των διακένων γενικά . Στα 250 ιδίως που δουλεύουν σε μεγάλο αριθμό στροφών υπάρχει μιά τάση γιά σχετικά συχνή αλλαγή στις βαλβίδες.
Αυτά σε γενικές γραμμές και περισσότερα σε επόμενη επικοινωνία.
Papasouzas έγραψε:Κοίτα έξω μέρα...κι εγώ κάθομαι και ψήνομαι στον πυρετό γαμώ την τρέλα μου αντι να πάω για κανα γύρο στην βαρυμπόπη μπας και μάθω να οδηγάωmarkd
Δημοσιεύθηκε: 21 Ιαν, 2007 - 06:17
--------------------------------------------------------------------------------
Την άλλη εβδομάδα θα παίζει στην παρέα ένα CRE 125 αλλά είναι παλαιότερης γενιάς !!!
Φίλε markd δεν με νοιάζει η γενιά!Εγω βόλτα με ό,τι να'ναι δίχρονο θέλω!Λοιπόν,
Λέμε τα ίδια πράγματα αλλά καλό είναι να τα διευκρινίσουμε !
Ολα ξεκινάνε από το ΜΧ και την τεράστια και πολύ πλούσια Αμερικάνικη αγορά.
Μετά τα δίχρονα CR 125 - CR 250 - CR 500 ακολούθησαν τα τετράχρονα
CRF 250R - CRF 450R.
Επειδή όμως δεν κάνουν όλοι ΜΧ, προέκυψαν τα CRE που φτιάχνει ο Ιταλικός οίκος ΗΜ και βασίζονται σε ομολογκαρισμένα ΜΧ που βγάζουν πινακίδα και μπορούν να τρέξουν εντούρο.
Στην συνέχεια η HONDA εξέλιξε τα CRF 250X & CRF 450X που είναι οι εκδόσεις εντούρο και έχουν διαφορές σε κεφαλή, κύλινδρο, σανζμαν, στροφαλο, βολάν, πηνίο φωτισμού, σταντ, ρεζερβα κλπ.
Γιά να τα ομολογκάρει όμως συνεχίζει να τα στέλνει στην ΗΜ ώστε να πάρουν "έγκριση τύπου" και να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας.
Θα τα ακούσεις και σαν CRE 250 - CRE 450.
Όσον αφορά την συντήρησή τους το owner's-service manual γράφει πιστόνι κάθε 15 ώρες λειτουργίας που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ανάγκη αλλά απόφαση της εταιρίας to be on the safe side σε επίπεδο παγκοσμίων πρωταθλημάτων!
Η πράξη έχει δείξει ότι τα μηχανάκια βγάζουν γύρω στον χρόνο με χρήση εντούρο πριν λυθουν γιά έλεγχο.
Θέλουν όμως τακτικές αλλαγές λαδιού-φίλτρου μιά και παίρνουν χωριστά λάδι στο σανζμάν και χωριστά στον στρόφαλο (από 700 cc περίπου).
Θέλουν ακόμα έλεγχο των βαλβίδων τιτανίου που φοράνε (στην εισαγωγή) και των διακένων γενικά . Στα 250 ιδίως που δουλεύουν σε μεγάλο αριθμό στροφών υπάρχει μιά τάση γιά σχετικά συχνή αλλαγή στις βαλβίδες.
Αυτά σε γενικές γραμμές και περισσότερα σε επόμενη επικοινωνία.
Ωραία,τουλάχιστον κατάλαβα περι τίνος πρόκειται για τα CRF-X!
Αν ισχύουν αυτά που λες για το πιστόνι,τότε εγώ που το χρησιμοποιώ 3-4 ώρες κάθε κυριακή,θα αλλάζω πιστόνι κάθε 10-15 κυριακές? Ακόμα η τιμή ενός πιστονιού είναι γυρω στα 200$,ε ?
Λάδια και φίλτρα δεν με απασχολούν,τουλάχιστον είναι φτηνά!
Ακόμα, όταν λες "αλλαγη" στις βαλβίδες εννοείς όντως αλλαγή ή ρύθμισμα? Εγώ ήξερα οτι στα μηχανάκια απλά τις ρυθμίζουμε...
Τέλος, τα CRF-X μοντέλα απαιτούν λιγότερα πράγματα σε συντήρηση απο τα CRF λόγω των διαφορετικών στοιχείων που έχουν,ή έχουν τις ίδιες απαιτήσεις?
THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!
Papasouzas έγραψε:THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!
Από συντήρηση τελικά ποιος θα μου πει αν έχουν διαφορετικές απαιτήσεις
geco έγραψε:Papasouzas έγραψε:THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!
Από συντήρηση τελικά ποιος θα μου πει αν έχουν διαφορετικές απαιτήσεις
Tελικά πρέπει και εσύ Παπασούζα και ο Dragonfox να είσαστε πιτσιρικάδες, γιατί δεν κρατιόσαστε με τίποτα !
Λοιπόν οι απαιτήσεις σε συντήρηση του CRF σε σχέση με το CRF X είναι περίπου οι διπλές. Φυσικό γιατί το ΜΧ οδηγιέται τέρμα γκάζι και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές !
Τα μηχανάκια πάνε κάργα, γιά την δουλειά που είναι φτιαγμένο το καθένα και όποιος λέει άλλα, απλά δεν τα έχει καβαλήσει !
Το πιστόνι μαζί με ελατήρια κάνει κάτι λιγώτερο από 100 ευρώ και ο κύλινδρος γύρω στα 350. (Πάντα και μόνο γνήσια !!!)
Αυτά και ρωτάτε να μαθαίνετε !
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες