Eχω αγοράσει πρόσφατα ενα DRZ400S. Oδηγώντας το στο βουνο σε φιδίσια μονοπάτια και μικρές φουρκέτες, νιώθω "να φευγει" το μπροστινό στην εξοδο της στροφής. Eπίσης νιώθω να μην ισσοροπεί σε πολύ μικρές ταχύτητες και να έχει την τάση να με ρίξει.
Tι μπορεί να φταιει? Aλλοι μου λένε για αλλαγή μπροστινών και πίσω ελατηρίου, άλλοι για λάδια. Eχω μπερδευτεί!!!
Mπορώ να σετάρω με συγκεκριμένα κλικ την απόσβεση και την συμπίεση των αναρτήσεων?
Φαντάζομαι οτι και το βάρος παίζει σοβαρό ρόλο!!!
Mήπως το μηχανάκι δεν είναι για τέτοια χρήση?
Zητώ τη γνώμη σας
Αν & αργοπορημένα γειά χαρά .
Κατ΄αρχάς τι χρονολογίας είναι & πόσα κιλά είσαι .
Το πήρες καινούργιο ή μεταχειρισμένο & αν ναι με
πόσα χλμ. ;;
Σίγουρα το DRZ S δεν είναι για σκληροπυρινικά κόλπα ,
χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε μπορεί να σε γεμίσει χαρά .
Το άλλο με το λάστιχο δεν παίζει - sory drMel - γιατί σε αυτή
τη περίπτωση θα έδιωχνε στην είσοδο ή στην κορυφή της
στροφής.
Αν είναι μοντέλο από 2004 & μετά οι αναρτήσεις του είναι
ίδιες με του DRZ E πράγμα που σημαίνει πως με τη σωστή
ρύθμιση γίνονται αξιοπρεπέστατες για παιγνίδι & με τη
προυπόθεση να είσαι κατω από 90 kg .
Το μόνο τους μειονέκτιμα είναι οι αργές τους αποσβέσεις
αλλά & αυτό διορθώνεται .
Περιμένω τις απαντήσεις σου & συνεχίζουμε ..
VAYA CON DIOS