Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 09 Ιούλ 2008, 10:02

Οχι βρε μην ανησυχείς.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό DRX » 29 Αύγ 2008, 14:35

Γυρισα και εγω ,δεν λεω καλο χειμωνα (αργοτερα).
Λοιπον ανεβηκα πανω και εριξα μια ματια στην πιστα που εχει και την ραμπα ,κατω απο το μοναστηρι (Πεντελη) .Το μηχανακι δουλεψε επι μια ωρα χωρις κανενα προβλημα.Το μονο που εκανα ειναι βενζινα 100αρα ΒΡ και λαδι κατι τις λιγοτερο απο 100 ml στα 5 λιτρα.
Ειναι η δεν ειναι παραξενο ? Σημειωση , δεν πηγα ταπα πουθενα α) γιατι ημουν τελειως μονος εκει, και β) γιατι ειμαι τελειως απροπονητος και κουλος. Πρεπει να βρω παρεα που να βραζει να ανεβαινει Πεντελη.
BE FAST OR BE LAST!!!!
Άβαταρ μέλους
DRX
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 23:14
Τοποθεσία: Αθηνα

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό Igor_Giganski_Antiatom » 12 Σεπ 2008, 11:05

αν δεν ανεβάζει ψηλά τσέκαρε κ power valve...
be a racer not a poser(death to cafe posers)! GAS GAS EC 250 01' "ERZBERG CERTIFIED"
Άβαταρ μέλους
Igor_Giganski_Antiatom
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 13 Απρ 2005, 03:08
Τοποθεσία: Athens

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 12 Σεπ 2008, 15:12

Μα δεν έχει πρόβλημα το μοτερ του. Μια χαρά δουλεύει.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό DRX » 13 Σεπ 2008, 22:37

Οντως .
BE FAST OR BE LAST!!!!
Άβαταρ μέλους
DRX
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 23:14
Τοποθεσία: Αθηνα

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό DRX » 17 Νοέμ 2008, 09:34

Καλημερα, λοιπον βρηκα (μαλλον) την λυση του προβληματος. Εβαλα 80ml στα 5 λιτρα 100αρας βενζινας και το μοτερ πεταει .Εκανα προπονηση γυρω στις 3 ωρες (οχι συνεχεια ,με διαλειματα ,μη τρελαθουμε κιολας),και καταφερα και γυρισα χωρις να αλλαξω μπουζι.Η ερωτηση τωρα ειναι μηπως ειναι επικινδυνο για την ζωη του μοτερ τοση ποσοτητα λαδιου?
BE FAST OR BE LAST!!!!
Άβαταρ μέλους
DRX
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 23:14
Τοποθεσία: Αθηνα

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 18 Νοέμ 2008, 00:53

Τι λάδι ??
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό DRX » 18 Νοέμ 2008, 07:49

Μακη καλημερα , το Motul 710 .Γιατι παιζει ρολο τι λαδι?.Οταν ο κατασκευαστης στα manual ας πουμε συνιστα 2-2.5% ,και ο κατασκευαστης του λαδιου συνιστα (παραδειγμα) 1% τι ειναι σωστο να βαλεις?Και στην προηγουμενη ερωτηση με αυτα που βαζω τωρα πιστευεις οτι μπορει να κανει κρακ το μοτερ?Παντως εβαλα και το μπουζι που μου ειπες και δουλεψε,ισως να επαιξε και αυτο τον ρολο του.
BE FAST OR BE LAST!!!!
Άβαταρ μέλους
DRX
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 23:14
Τοποθεσία: Αθηνα

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 18 Νοέμ 2008, 16:11

Αν μιλάς για τα Motorex που λένε 1% προσωπικά δεν τα χρησιμοποιώ και δεν τα εμπιστεύομαι.
Εχει διαφορά το λάδι και μεγάλη μάλιστα. Στα premix το βασικότερο ρόλο παίζει το πόσο εύκολα αναμιγνύεται με τη βενζίνη το λάδι. Αν βάλεις πχ Motul 800 και δεν έχεις το μοτερ τερμα συνέχεια θα λαδώσεις και το μπουζί και θα τρέχει το λάδι από την εξάτμιση. (και θα ζεστάνεις και το μοτερ σου)
Τα motul 710 και Castrol TTS τα εμπιστέυομαι μιας και εχω ανοίξει τα μοτερ και ήταν λαμπίκο μέσα και δουλεύαν σωστά. (αυτο το βλέπεις από το μπουζί σου εύκολα).
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό DRX » 19 Νοέμ 2008, 08:08

Το MOTOREX δεν προκειτε να το δουλεψω μιας και δεν περασε την δοκιμη που του εκανα.
Απο την εμπειρια σου πιστευεις οτι ειναι λιγη ποσοτητα 80ml στα 5 λιτρα?Οχι τωρα που δουλευει να το παρω στο χερι.Και κατι αλλο, το πιστονι ποσες ωρες ζωη εχει?Ακουσα για περιπτωσεις που εχουν πιστονι για 100 ωρες χωρις να "πεσει".Να περιμενω να δω διαφορα στην αποδοση πριν προχωρησω σε αντικατασταση?
BE FAST OR BE LAST!!!!
Άβαταρ μέλους
DRX
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 23:14
Τοποθεσία: Αθηνα

Βραχυκυκλωμενα μπουζι KTM

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 19 Νοέμ 2008, 13:46

Βάζε 2% το λιγότερο. Αυτό λέει και ο κατασκευαστής. Αν συνεχίσει να έχει πρόβλημα τότε κάπου άλλου είναι το λάθος. Το 250 λέει νομίζω (δεν ξέρω για το sx) κάθε 40 ώρες.
Στο 07 exc δικό μου το άλλαξα μετά από 125 ώρες και ήταν ΟΚ. Ισως μόνο ελατήρια να ήθελε.
Τα πιστόνια της ΚΤΜ είναι πανάκριβα. Πάρε από Δράκο το ίδιο πιστόνι πολύ φθηνότερα.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες