Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SOS: Πρόβλημα με ευρωπαικό II

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

SOS: Πρόβλημα με ευρωπαικό II

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 18 Μαρ 2008, 11:08

Ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το μηχανάκι....Lc4 620
Eδώ και αρκετό καιρό μου καίει την ασφάλεια.
Μου την έκαιγε όταν πάταγα συμπλέκτη και έβαζα πρώτη...κατάργησα την βαλβίδα του συμπλέκτη και φάνηκε ότι ήταν ΟΚ.
Σήμερα όμως μου την ξαναέκαψε :evil: ..ευτηχώς μόλις έφτασα στην δουλειά. :) Μόλις έσβησα ...και ξαναάναψα ήταν νεκρό. :evil:
Στον δρόμο μου έκανε καναδύο κοψίματα (όπως όταν πάς να μείνεις από βενζίνη) και παρατήρησα ότι δεν ακουγόταν η κόρνα δυνατά.Να παίζει ρόλο?
Τι στο καλό να κοιτάξω άλλο?
Το έχω πάει σε δύο συνεργεία...αλλά γιατρειά δεν έχω βρεί ακόμα. :cry:
Για πείτε καμμιά ιδέα.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

SOS: Πρόβλημα με ευρωπαικό II

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 18 Μαρ 2008, 13:40

Oι πόλοι της μπαταρίας είναι σωστά σφιγμένοι - μονωμένοι ??
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: SOS: Πρόβλημα με ευρωπαικό II

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 18 Μαρ 2008, 13:42

ktmakis έγραψε:Oι πόλοι της μπαταρίας είναι σωστά σφιγμένοι - μονωμένοι ??


Είναι...μέχρι και καινούργια μπαταρία έβαλα just in case.!
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Re: SOS: Πρόβλημα με ευρωπαικό II

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 18 Μαρ 2008, 15:38

Ανορθωτής ??
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό yannis78 » 18 Μαρ 2008, 15:59

Φίλε μου επειδή και εμένα με είχε ταλαιπωρήσει αυτό το πρόβλημα, πάρε ενα πολύμετρο και έλεγξε:

1) Αν φορτίζει η μπαταρία (συνδέεις στους πόλους και στις 1800 στροφές πρέπει να σου δίνει ρεύμα περίπου στα 13,8 - 14 βολτ με σταθερή τάση)

2) Αν βλέπεις σταθερές τιμές όπως επάνω τοτε μάλλον ο ανορθωτής σου είναι ΟΚ και το πρόβλημα είναι αλλου)

3) Αν δεν βλέπεις σταθερές τιμές, πρωτού κοιτάξεις τον ανορθωτή, εντόπισε το καλώδιο που φέρνει ρέυμα απο τα πηνία. Λογικά πρέπει να ξεκινάει κάπου απο το δεξί καπάκι του κινητήρα (δεν το ξέρω το μηχανάκι σου...) Πάντως δεν θα δυσκολευτείς να το εντοπίσεις και θα πρέπει να καταλήξεις σε μια φίσα που θα έχει τρια (3) ομοίου χρώματος καλώδια (συνήθως κίτρινα). Αυτές είναι οι φάσεις του ρεύματος απο τον κινητήρα. Μέτρα την αντίσταση μεταξύ των 3ων καλωδίων αναμεταξύ τους, δλδ 1ο με 2ο, 1ο με 3ο, 2ο με 3ο κοκ. Θα πρέπει οι τιμές αντίστασης καταρχήν να είναι σχεδόν όμοιες (αν το μηχανάκι σου έιναι σχετικά παλιό ίσως να δείς μικρές διαφορές, μήν σε προβληματίσει πάντως...)

Άν δείς μεγάλες διαφορές στην αντίσταση, τότε μάλλον κάπου υπαρχει βραχυκύκλωμα... δές παρακάτω...


4) Έλεγξε οπτικά όλες τις καλωδιώσεις. Άν δείς λιωμένο καλώδιο έχεις βρεί και τον υπάιτιο...

Αν παρόλα αυτα δεν βρείς άκρη, πήγαινε καλύτερα σε έναν ηλεκτρολόγο.

Υ.Γ. ακριβώς τα ίδια συμπτώματα είχα και εγω μέχρι που με άφησε εντελώς μετα απο 3-4 μέρες. Αιτία ήταν βραχυκύκλωμα στα καλώδια φάσης, ακριβως εκεί που ενόνονταν με τη φύσα (δες το σημείο 3)....
Beauty is in the simplicity
Άβαταρ μέλους
yannis78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 04 Μαρ 2008, 10:47

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 04 Μάιος 2008, 12:47

Θα σου φανεί περίεργο, αλλά μήπως έβγαλες τα καλώδια της κόρνας και τα σύνδεσες ανάποδα?Αν το έκανες μόλις το μέταλλο της κόρνας ακουμπίσει σε άλλο μεταλλίκο κομμάτι...βραχυκύκλωμα!
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες