Papasouzas έγραψε:Εμφανισιακά όλο και πιο άσχημα γίνονται κάθε χρόνο...
Τι κερδίζεις με την μεγαλύτερη κλίση στον κινητήρα?
Έχει κάποιο πλεονέκτημα?
Mάλλον έγιναν επιτέλους όμορφα.
Το κέρδος με αυτήν την τοποθέτηση του κυλίνδρου είναι χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο μπροστά, δλδ. πιο 'καλό' και γρήγορο τιμόνι.
Επίσης έχει χαμηλώσει το συνολικό ύψος του μοτέρ, γεγονός που επιτρέπει- σε συνδυασμό με το περιμετρικό πλαίσιο- την χαμηλότερη τοποθέτηση του ρεζερβουάρ και την πιο ίσια σέλλα.
Ίσως και την αύξηση της χωρητικότητας του για ειδικές περιπτώσεις.
Μοχλικά δεν υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια στα 'berg.
To πλαίσιο μια χαρά μου φαίνεται.
Το γρανάζι όπου και να'ναι δεν πειράζει εάν κάνει την δουλειά του (αν και για λόγους αποφυγής περιττής πολυπλοκότητας 'βολεύει' αριστερά).
Το εμπρός φτερό, η πίσω ουρά το τελικό (και η κυλινδροκεφαλή ) που είναι από το parts bin της ΚΤΜ (που της ανήκει η Husaberg), είναι ικανά να κάνουν ένα από τα πιο φρέκα designs σε μοτό off-road να μυρίζουν πορτοκάλι?
Την εξάτμιση που δεν είναι πουθενά εκτεθειμένη κανείς δεν την πρόσεξε?
Είναι πάρα πολύ εύκολο να γράφουμε ότι θέλουμε....
Το μόνο ερώτημα για μένα, έχει να κάνει με την γενικότερη αξιοπιστία και λειτουργία του όλου συνόλου, γιατί πρόκειται για design με πολλά νέα στοιχεία και όχι εξελίξεις-μικροαλλαγές.