Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελαστικά και ρύθμιση ανάρτησης για KTM LC4

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Ελαστικά και ρύθμιση ανάρτησης για KTM LC4

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 10 Φεβ 2004, 15:55

Γεια!θελω να αλλαξω ελαστικα στο lc4 640 03' του οποιου ειμαι κατοχος.
Απο την μαμα φοραει bridgestone tw301/302 τα οποια ειναι αριστα σε ασφαλτο αλλα στο χωμα δεν.....Θα με ενδιεφερε κατι ανθεκτικο και ας χασω λιγο στην ασφαλτο.Επισης αν εχετε να προτεινετε καποια settings για τις αναρτησεις (τις εχω αφησει στις εργοστασιακες ρυθμισεις αλλα κοπαναει πολυ...τα κιλα μου ειναι 85)Ευχαριστω προκαταβολικα...
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Φεβ 2004, 16:12

Χμ.... μετά απο αρκετά χρόνια με το ΚΤΜ και δοκιμή σχεδόν σε ότι κυκλοφορεί, απο καθαρό motocross ελαστικό, μέχρι τα απαράδεκτα Sahara:

Α. αν θες τέλειο κράτημα στο Ελληνικό χώμα, αντοχή στη φθορά, κάλο κράτημα στην στεγνή ασφάλτο ή στο βρεγμένο επαρχιακό, ΑΛΛΑ μεγάλη προσοχή στη βρεγμένη Αθήνα, (όλα με τη σειρά που ανεφέρω), τότε μονόδρομος το Michelin Baja. Η τέλεια λύση!

B. Ικανοποιητικο στο χώμα, αλλά με μεγάλη φθορά, τέλειο σε άσφαλτο, βρεγμένη ή στεγνή: Michelin Τ63.

Γ. Συμβιβασμός κάπου ανάμεσα στο Α & Β είναι Τ63 πίσω και Bridgestone ED11 εμπρός...

Υ.Γ. Ξεχασε εντελώς οτιδηποτε άλλο για το ΚΤΜ, εχω δοκιμάσει τα πάντα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 10 Φεβ 2004, 19:35

ησουν διαφωτιστικοτατος,αλλα με τις αναρτησεις λες να μην ασχοληθω?
δεν υπαρχουν καποια settings για χωμα η ειναι θεμα υποκειμενικο?
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Φεβ 2004, 19:47

Εεεπππππ.... Το ξέχασα!
Οι αναρτήσεις είναι αρκετά πολύπλοκο θέμα και όχι δεν υπάρχουν "στανταρ" ρυθμίσεις, αλλά ας αρχίσουμε απο τα βασικά:
ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ SERVICE στις αναρτήσεις σου;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 11 Φεβ 2004, 00:16

Η μονη συντηρηση που εχω κανει στις αναρτησεις ειναι εξαερωση και καθαρισμα-λιπανση στις τσιμουχες του μπροστινου...Λαδια-ξυδια δεν εχω αλλαξει δεδομενου οτι το μηχανακι εχει 9000km και απο αυτα περιπου τα 1500 ειναι στο χωμα.Το manual της WP αναφερει οτι αλλαγη λαδιων κανουμε μετα απο 25-30 ωρες αγωνιστικης οδηγησης(αγωνιστικης? εεε....not me!!! :lol: ).Μαλλον καλυτερα θα ηταν να πειραματιστω με διαφορα σεταρισματα στις ρυθμισεις και να δω ποιο ταιριαζει καλυτερα στο οδηγικο μου στυλ(totaly koulos :lol: ).Την βλεπω την δουλεια....μεσιτικο γραφειο θα ανοιξω απο τα οικοπεδα... :lol:
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Φεβ 2004, 15:35

9000χλμ χωρίς service :?: :?: :?: :?: :?:
Ακόμα φοράς τα λάδια της μαμάς :?: :?: :?: :?:
Αρχισε απο τα βασικά.....
Πρώτα θα πάς στον Τασούλη (και μόνο εκεί), τα μπροστινά και το πίσω για αλλαγή λαδιών.
ΜΕΤΑ θα ξεκινήσουμε (δια αλληλογραφίας) την προσπάθεια, βήμα - βήμα για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.
Πριν το service δεν έχει νόημα να κάνουμε τίποτα!

ΟΚ?
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 11 Φεβ 2004, 17:48

ok!! ευχαριστω!
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Φεβ 2004, 18:02

Μέχρι να κάνεις το service (κάντο πριν το επόμενο trail ride), το βασικότερο είναι να ρυθμίσεις το sag (δηλαδή πόσο κάθεται) η μοτοσικλέτα με εσένα απάνω της.
Στα ΚΤΜ αρέσει να έχουν μεγάλο sag, δηλαδή να "κάθονται" αρκετά.
Μέτρα με τη μοτοσικλέτα στο κεντρικό στάντ από το παξιμάδι του πίσω τροχού μέχρι την βίδα της σχάρας στο πλάι και σημείωσε τη μέτρηση, θα την χρειαστούμε για σύγκριση στη συνέχεια!

Κάνε το ίδιο με εσένα πάνω στους μαρσπιεδες και τη μοτοσικλέτα να πατάει κανονικά στο έδαφος (θα σε βοηθήσει κάποιος φίλος να στηριχθείς και ταυτόχρονα να μετρήσει στο ίδιο σημείο).

Πρέπει πίσω να έχει "κάτσει" η μοτοσικλέτα 9,5 - 10 πόντους απο το προηγούμενο μέτρημα. Αν όχι ξέσφιξε το ελατήριο μέχρι να κάτσει σε αυτό το σημείο.
Μην παραξενευτείς και σου φαίνεται ότι "κάθεται" πολύ η μοτοσικλέτα, μερικοί φτάνουν ακόμα και σε 10,5-11 πόντους. Η ανάρτηση πρέπει να έχει χώρο να δουλεύει, εσύ θα το συνηθίσεις και θα δεις ότι στο χώμα θα κρατάει καλύτερα έτσι ΟΚ;


Επόμενο βήμα: Μέτρα πάλι με τη μοτοσικλέτα να πατάει κάτω, χωρίς εσένα.
Αν αυτή κάθεται μόνο 2-2,5 πόντους, είναι όλα εντάξει. Αλλιώς πάς για αλλαγή ελατηρίου πίσω.
Αυτό τον έλεγχο μπορείς να τον κάνεις πριν το πάς για service, ώστε, αν χρειάζεται να αλλάξεις ελατήριο, να το κάνεις μια και καλή.

Μέτρα και πες μου αποτελέσματα για να σου πω ποιο θα είναι το επόμενο βήμα!
(Έχουμε και τα μπροστινά ελατήρια)!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό el_hymador » 11 Φεβ 2004, 20:35

Ωραια! i'll be back! 8) (με τις μετρησεις φυσικα!) και παλι ευχαριστω
el_hymador
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Φεβ 2004, 16:28

ελαστικα για 640

Δημοσίευσηαπό alp » 20 Οκτ 2004, 14:01

Εγώ πάντως φίλε, ψηφίζω ΜΟΝΟ pirelli MT21 για το 640, τίποτε άλλο και σίγουρα θα διαφωνήσω με τον Σπύρο για τα baja, τα οποία τα θεωρώ καλά μόνο για παχειά λάσπη και πουθενά αλλού.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: ελαστικα για 640

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 21 Οκτ 2004, 13:29

[quote="alp"]Εγώ πάντως φίλε, ψηφίζω ΜΟΝΟ pirelli MT21 για το 640, quote]

Κάποιοι έχουν δοκιμάσει και Karoo με πολύ καλά αποτελέσματα σε πέτρα, αλλά αν θες να παίξεις στο βουνό ειδικά χειμώνα τότε το BAJA είναι μονόδρομος .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2004, 13:43

Τα MT21:
Γλιστράνε στην άσφαλτο... (ΟΚ και τα BAJA γλιστράνε)
Φεύγουν τακούνια με λίγο πλάκωμα (Μονόδρομος εδώ BAJA ή Desert)
Είναι εντελώς μάπα στο χώμα (στεγνό - βρεμένο - πέτρα - άμμος γενικα)
Έχουν μαλακά πλαϊνά (επιρρεπή σε κτυπήματα - κλαταρίσματα)

Ξεκινώντας απο άσφαλτο - προς χώμα τα ιδανικά για 620-640 (κατ' εμένα πάντα) είναι:
Karoo -> T63 -> ED11/12 -> Baja
Φυσικά υπάρχουν κα εξειδικευμένα (enduro - μαλακό - μέτριο - σκληρό κλπ) αλλά πάντα με περιορισμούς.
Και βέβαια για πέτρα - ζέστη - αντοχή τα Desert αλλά στοιχίζουν πολύ
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες