από alp » 07 Ιουν 2006, 10:34
εγω το εκανα πριν απο 2 χρονια (και για 1 χρονο ειχα και τα 2) και μπορω να σου πω τα εξης:
1. το 950 στην ασφαλτο δεν παιζεται. απλα. δεν θα ξανακαβαλησεις μονοκυλινδρο ουτε για μεχρι το περιπτερο. τελεια και παυλα.
2. για ταξιδι δε νομιζω οτι χρειαζεται να πουμε τιποτε, ετσι ?
3. στο χωμα το 950 ειναι πολυ κοντα στο 640, εκτος απο μονοπατι.
σε δασικους και εφοσον μπορεις να το πας ορθιος, το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενα σετ τρακτερωτα λαστιχα. τιποτε αλλο. Θα σου πω απλα οτι παει πολυ πιο γρηγορα, πιο ασφαλη, πιο διασκεδαστικα απο πολλα μονοκυλινδρα. θελει το νου σου στο γκαζι γιατι ειναι πολυ, αλλα και παλι μην αγχωνεσαι διοτι ειναι τοσο γραμμικο που δε τρομαζει.
σε λασπη θα σε ενοχλησει το χαμηλο φτερο (το οποιο αφαιρεται) και τιποτε αλλο. προϋποθεση παλι η ορθια οδηγηση και τα τρακερωτα.
σε αμμο εχει τοση δυναμη που οσο κινειται ειναι μια χαρα. αν βεβαια χρειαστει να σπρωξεις, υπολογισε +50 κιλα απο το 640 adv.
σε νεροφαγωματα κλπ ειναι μεν πιο βαρυ απο το 640 αλλα εχει πολυ καλυτερες αναρτησεις.
4. Στο (πολυ) φορτωμα ειναι η μερα με τη νυχτα. εκει που το 640 χανει τη μπαλα λογω αλλαγης κεντρου βαρους, το 950 απλα συνεχιζει αμασητο.
5. μεσα στην πολη ειναι φρικη. το τιμονι δε κοβει, το μοτερ αναβει, αλλα τουλαχιστον εχεις εγγυημενα ολα τα βλεμματα πανω σου.
6. στη συντηρηση - αξιοπιστια θα ελεγα οτι ειναι καλυτερο απο το 640, ισως ελαχιστα πιο ακριβα σερβις.
7. για trail ride κλπ, τι να σου πω, αν δε λυπασαι τα λεφτα που δινεις τοτε ΟΚ.
αν το αποφασισεις παντως, εγω το 950 το πουλαω γιατι εφτιαξα μαγαζι, οπότε στειλε μου ΠΜ.
Θεωρω το 640 το καλυτερο μηχανακι.
Το 950 ειναι απλα (πολυ) καλυτερο...