Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Adventure 640 + FCR

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Adventure 640 + FCR

Δημοσίευσηαπό avatar » 08 Σεπ 2005, 08:19

Καλημέρα

Παιδιά, έχει βάλει κανείς FCR σε LC4? Αξίζει τον κόπο (σε σχέση με το κόστος)? Έχω δοκιμάσει μόνο μια βόλτα με ένα LC4 SM + FCR που πήγαινε πάρα πολύ καλά αλλά ίσως τα SM πάνε πολύ καλά έτσι κι αλλιώς.

Ρωτάω γιατί χρειάστηκε να αλλάξω εκκεντροφόρο και αφού δεν υπήρχε ο κανονικός του LC4, αναγκαστικά έβαλα από Rally και έχω μπει στην πρίζα για "σκαλίσματα" :D
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Adventure 640 + FCR

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 12 Σεπ 2005, 23:35

Σορρυ που ρωτω αλλα γιατι "χρειαστηκε" να αλλαξεις εκκεντροφορο?
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό avatar » 13 Σεπ 2005, 05:55

Γιατί τα "αμύγδαλα" καθώς και τα 2 rollers των βαλβίδων είχαν πολλές φθορές και χτύπαγαν
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό avatar » 13 Σεπ 2005, 08:46

Α .. ναι ... άλλαξα επίσης και τον μπροστινό τροχό (Ανάκληση σε Adventure 640 από 2000 μέχρι και 2003 - νομίζω - από την ΚΤΜ)

Ανακάλυψαν ότι κοβόντουσαν οι ακτίνες (WOW !!!)
Οι καινούριοι τροχοί που βάζουν είναι Exel, κομπλέ, πλεγμένοι με τα κέντρα τους και όλα τους :D
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 18 Σεπ 2005, 21:55

Έχω ή μάλλον είχα FCR στο Adventure μου μέχρι πριν μία εβδομάδα ...Τότε έσπασε ένα κομμάτι από το διαίρουμενο σλάιντ και μου έφτιαξε τις βαλβίδες εισαγωγής αγωνιστικές :evil: .Το FCR ήταν δεύτερο χέρι με άγνωστα χιλιόμετρα και μέχρι να τα παίξει είχε μεταμορφώσει την μοτοσυκλέτα. Καινούργιο δεν λέει μια και έχει 1200ε (ή κάτι τέτοιο) συν ντίζες και γκαζιέρα.Αν το αποφασήσεις πάρε έκδοση της KTM μιά και θα είναι ήδη σεταρισμένο.
Με τον εκκεντοφόρο του Rally είδες απώλειες χαμηλομεσαίες?Γιατί ψηλά ξέρω ότι ξυρίζει....
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό avatar » 19 Σεπ 2005, 07:54

Στις χαμηλές έχει χάσει λίγο (όχι σημαντική διαφορά). Το πρόβλημα είναι ότι από 4 μέχρι 4.5 χιλιάδες μπερδεύει πάρα πολύ σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού (κυρίως με 4η και 5η) αλλά φαντάζομαι ότι φταίει το γεγονός ότι δεν έγινε καμία ρύθμιση στο Mikuni (το οποίο παρεπιπτόντως τα είχε παίξει εντελώς ... slide, βελόνα, βαρελάκι είχαν σχεδόν καταστραφεί).
Από τις 4.5 και πάνω βέβαια το μηχανάκι λυσάει και οι στροφές ανεβαίνουν με τρελό ρυθμό.

Το θέμα είναι όμως ότι δεν μπορώ να το οδηγώ μονίμως πάνω από τις 4.5 αφού το έχω για all around χρήση (πόλη, βουνό, ταξίδια)

Με FCR στις χαμηλομεσαίες πως είναι? Έχω τη μηχανή 3 χρόνια και δεν πρόκειται να την δώσω για κάτι άλλο οπότε το σκέφτομαι σοβαρά το FCR
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 25 Σεπ 2005, 12:17

Tο FCR βοηθάει στις χαμηλομεσαίες όμως απ' ότι έχω ακούσει ο εκκεντποφόρος του Rallye και του VAN DER BOSS θέλουν οπωσδήποτε για να δουλέψουν FCR , 660ccm και καραελεύθερη εξάτμηση.Πολλά τα λεφτά Άρη...
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες