Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KTM 640 ADVENTURE 2005 Με το χέρι στην καρδιά...

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

KTM 640 ADVENTURE 2005 Με το χέρι στην καρδιά...

Δημοσίευσηαπό lalakis » 29 Αύγ 2005, 16:57

(Σκεφτομαι την αποκτηση του, και μου αρεσει το οff road)
Ερωτηση για ολους τους κατοχους ,
Τι γινετε με αξιοπιστία της μοτο, εχω ακουσει πολλα , και πιστευω οτι το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να μιλησω μαζι σας, σιγουρα ειναι πιο χωματινη και αυτο θελω, ασφαλτο πως παει? και με τη χλμ μπορεις να ταξιδεψεις? Το φερινκ κανει τιποτα η σε μαστιγωνει ο αερας?
ανταλακτικα, τιμες λογικες? παραδοση γρηγορα? σερβις ακριβα?
σπαει ευκολα? τι την ακουει περισσοτερο στην πτωση?
Ο συνεπιβατης υποφερει?
Τι πραγματικη αυτονομια εχει?(σε Νορμαλ συνθήκες, και οχι ταπα)
Άβαταρ μέλους
lalakis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Αύγ 2005, 16:42

Re: KTM 640 ADVENTURE 2005 Με το χέρι στην καρδιά...

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Αύγ 2005, 19:00

lalakis έγραψε:(Σκεφτομαι την αποκτηση του, και μου αρεσει το οff road)
Ερωτηση για ολους τους κατοχους ,
Τι γινετε με αξιοπιστία της μοτο, εχω ακουσει πολλα , και πιστευω οτι το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να μιλησω μαζι σας, σιγουρα ειναι πιο χωματινη και αυτο θελω, ασφαλτο πως παει? και με τη χλμ μπορεις να ταξιδεψεις? Το φερινκ κανει τιποτα η σε μαστιγωνει ο αερας?
ανταλακτικα, τιμες λογικες? παραδοση γρηγορα? σερβις ακριβα?
σπαει ευκολα? τι την ακουει περισσοτερο στην πτωση?
Ο συνεπιβατης υποφερει?
Τι πραγματικη αυτονομια εχει?(σε Νορμαλ συνθήκες, και οχι ταπα)


Η μοτοσυκλέτα είναι αξιόπιστη, δεν μπορώ να πω βέβαια το ίδιο για τους… ιδιοκτήτες της!

Το μηχανάκι πάει γλυκά με 160+, μάλιστα μετά τα 127-130, με το γρανάζωμα της μαμάς, σταματούν και οι –πολλοί- κραδασμοί
ΟΜΩΣ δεν πρέπει να το «ταξιδεύεις» με πάνω από 115-120. Στο χώμα, πιέστου το αίμα όσο αντέχουν τα μάτια σου και κάτι ακόμα – δε θα πάθει τίποτα. Στην άσφαλτο είναι που «σπάνε» αλλά φταίνε κατά 99,9% οι ανεγκέφαλοι ιδιοκτήτες τους.
Δε καταλαβαίνω γιατί θα έπαιρνε κάποιος ένα τέτοιο μηχανάκι για να κάνει κόντρες να πηγαίνει ταξίδια με ΜΩΤ 130+ και άλλες παπαρίες.
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΒΡΕεεεεε!
Θέλει μια … αυτοσυγκράτηση…. Το μοτέρ ξυρίζει, αλλά…. θέλει κουλ αναβάτη και με γνώσεις

Το φερινγκ από τα μοντέλα του 2000+ είναι για τα μπάζα, του 1997 (Adv 620), του 1998-1999 (Adv 640) είχε καθαρά καλύτερο φέρινγκ

Τι έννοεις τιμές ανταλλακτικών; Αυτό είναι σχετικό. Όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιεί είναι υψηλής ποιότητας και κοστίζουν. Για τη δουλειά τους είναι φτηνά αλλά όσο φτηνό μπορεί να είναι ένα κορυφαίο πχ αμορτισέρ – φθηνό για τη δουλειά που κάνει – ακριβό σε σχέση με μια ιαπωνική μπακατέλα που ΔΕΝ κάνει….

Θα βγάλεις από 350-450 ανάλογα με την προσοχή σου και το δρόμο.

Έχω πάει πολλά ταξίδια της τάξης των 4500 – 6000 χιλιόμετρων με συνεπιβάτη, μπαγκάζια κλπ (δεν είχα δευτερο μηχανάκι) σε άσφαλτο, χωματόδρομους, έρημο.
Ο συνεπιβάτης υποφέρει – θεώρησε ένα max 800 χλμ την ήμέρα (για την πρώτη μέρα) μετά θα πέσεις στα 350-500….
Εδώ υποφέρεις και μόνος σου όχι μόνο ο συνεπιβάτης…..
Έχοντας πλέον δεύτερο μηχανάκι (δικύλινδρο) αναρωτιέμαι πόσο μαζόχας ήμουν (και πόσο με αγαπάει η καλή μου) και έκανα με τα ΚΤΜ τα ταξίδια που έκανα….

Τα σέρβις του είναι ακριβά και οι γνώστες μηχανικοί είναι λίγοι…..

Γιατί να το πάρεις;
Μα… το ρωτάς; Είναι καύλα!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: KTM 640 ADVENTURE 2005 Με το χέρι στην καρδιά...

Δημοσίευσηαπό markd » 29 Αύγ 2005, 19:03

Μοχλικό έχει?
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: KTM 640 ADVENTURE 2005 Με το χέρι στην καρδιά...

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 30 Αύγ 2005, 08:51

Οπως προείπε και ο υπερκατάσκοπος αν είσαι συνετός στην χρήση του γκαζιού στην άσφαλτο και δεν του πίνεις το αίμα και ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΛΑΔΑΚΙΑ συχνά δεν παθαίνει τίποτα.Και ταξίδια θα κάνεις με σχετική άνεση.....τώρα μόλις γύρισε φίλος μου από ταξίδι στην Τουρκία 20 ημερών. :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό avatar » 30 Αύγ 2005, 12:37

Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες ...

Αν πηγαίνεις ήρεμα στην Εθνική οδό (μόνο εκεί) και ακολουθείς το service schedule του κατασκευαστή (και όχι όποτε το θυμάσαι) τότε θα έχεις πολλά πολλά ευχάριστα χιλιόμετρα (σε κάθε είδος εδάφους)

Και όσο για άνεση, κραδασμούς (*) και λοιπά φαιδρά don't worry ... δεν είναι ανυπόφορα όπως λένε. Την πρώτη μέρα μόνο, ίσως, πάθεις ένα μικρό πολιτιμικό σοκ (εγώ τουλάχιστον έπαθα όταν από το Transalp πήγα στο Adventure). :twisted:

(*) Κραδασμός (ο), ουσ. : Η λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ μοτοσυκλέτας και πλυντηρίου ρούχων
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Πάρτο ...

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 05 Σεπ 2005, 16:16

τηρώντας ακριβώς και ευλαβικότατα ότι σου λένε όλα τα παιδιά.
Με 640 (Enduro) εγώ μπήκα στο χώμα και δεν γνώρισα αυτά που έχουν τραβήξει άλλοι για να εκτιμήσω περισσότερο το τι έχω ...
Νομίζω ότι είναι ίσως το μόνο πραγματικό on-off στην κατηγορία.

Και προσοχή : Σε ότι σου είπε ο Σπύρος για τους μηχανικούς !!!!

Ειμαι καμένος ... Το νου σου ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Πάρτο ...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 06 Σεπ 2005, 00:19

Ειναι απλο, πας σε ενα καταστημα, το αγοραζεις, το στρωνεις, βρισκεις τον πιο αθλιο χωματοδρομο που μπορεις να βρεις και ανοιγεις το γκαζι μεχρι να πιασεις τα 80.... ξεχνας σερβις, λαδια, αξιοπιστιες, Ιαπωνες, μοχλικα, τεχνικα εγχειριδια, καταναλωση,μηχανικους, πρεπει και ο,τι αλλο σε βανασιζει πριν το παρεις γιατι... ...μολις σιδερωσες τον πρωτο σου χωματοδρομο!!!
Η εμπειρια με την συγκεκριμενη μηχανη ξεκιναει μολις την παρεις και σου δωσουν το τσαντακι με τα manual, επανω γραφει "Welcome ... to the feeling being ready tο race" και αυτο ακριβως ειναι. Κοιτας το χωματοδρομο και το ξανακανεις αλλες δεκα φορες γιατι σου ειναι αδυνατο να πιστεψεις οτι μπορει ενα μηχανημα να παει τοσο ανετα και γρηγορα χωρις να σε φοβιζει κανωντας τον κατεστραμενο χωματοδρομο ασφαλτο.
Τα παιδια τα εχουν χρονια, εγω το πηρα φετος, και λεω ευθαρσως οτι απο την πρωτη στιγμη ειναι ,μακραν, το μηχανημα που σου χαριζει παρατεταμενο χαμογελο μετα απο μια επαφη με το χωμα. Πρεπει να το ζησεις για να το καταλαβεις.


(περιττο να πω οτι το ορος Κυλληνη οργωθηκε κανονικα φετος το καλοκαιρι και δεν του εχω αλλαξει ακομα τα σαχαρα!!)
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 06 Σεπ 2005, 08:52

Tο αμέσως καλύτερο σιδερωτήριο είναι το 950...μην σου πώ ότι είναι το καλύτερο...αλλά και το ακριβότερο :(
Το πήρα για μια βόλτα στην Πάρνηθα και έπαθα πλάκα :shock: .......αν δεν ήταν και 300 κιλά :D θα ήταν τέλειο 8)
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό avatar » 06 Σεπ 2005, 10:11

Αααα ... ναι ... εκτός από τα λάδια θα πρέπει που και που να ελέγχεις το νερό στο ψυγείο (αν θέλει συμπλήρωμα) γιατί ΔΕΝ θέλεις να μείνει χωρίς νερό το ψυγείο ...
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 06 Σεπ 2005, 11:39

O Thanos εχει δικιο, το 950 ειναι σαφως καλιτερο αλλα το μονοκυλινδρο το ζεις πιο εντονα, ειναι αρχηγος στην κατηγορια on-OFF το 640 ADV. για μενα. Δεν νομιζω οτι μπορει να φτασει αλλη μηχανη παραγωγης, ευκολα, το επιπεδο συνεργασιας πλαισιου-κινητηρα-αναρτησης. Και μονο που το βλεπεις στο δρομο το μηχανακι ξεχωριζει, παραπεμπει σε αλλα μερη και καταστασεις. Εδω του εβαλα το topcase για να κυκλοφορω στην Αθηνα και με βριζαν ολοι για την ιεροσυλια, του χλαγα λεει τον χαρακτηρα.
Και ειχαν δικιο βασικα , αυτο ειναι αυτο που εχουν αυτες οι μηχανες, χαρακτηρα. Ειναι ΚΤΜ , τι να κανουμε τωρα?
Λαδια, προβληματα και τα ρεστα ειναι λεπτομερειες,δεν ειναι χαζοι οι Αυστριακοι να βγαλουν ενα μηχανημα που το μονο που θα κανει ειναι να σπαει, με τι αξιοπιστια θα το παρουν οι τρελοΓερμανοι που οργωνουν την Βορεια Αφρικη με δαυτα?
Αν οντως το λεει η καρδια σου, γιατι για βολτα στο Κεφαλαρι, αυτη η μηχανη ΔΕΝ ειναι! Αν εχεις οντως ορεξη και σου αρεσει να ζεις εμπειριες και καταστασεις παρ'το. Και οτι χρειαστεις την ιστοσελιδα την ξερεις , ολοι εδω ειμαστε , οιλοι βοηθανε απο οτι βλεπεις.
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 22 Σεπ 2005, 19:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Leipsippos

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 08 Σεπ 2005, 07:41

kala ta les ....
αλλά άσε τα palmtops γιατί μας έβγαλες τα μάτια με τα greeklish !!!! :P
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

γρεκοεγγλεζικα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 12 Σεπ 2005, 23:44

AXAROS έγραψε:kala ta les ....
αλλά άσε τα palmtops γιατί μας έβγαλες τα μάτια με τα greeklish !!!! :P

Μακαρι να ηταν παλμτοπ αλλα ειναι ο λαπτοπ στην δουλεια και δεν μπορω ουτε προβλεπεται να του βαλει καποιος , συντομα, ελληνικες γραμματοσειρες. Χωρια που θελει και 5 κιλα πιεση το πληκτρο για να καταχωρησει το γραμμα και μου φευγουν τα μισα γραμματα της λεξης. Τωρα ειμαι σπιτι και εχω ελληνικα , γι αυτο ειναι μισες ετσι, μισες αλλιως οι δημοσιευσεις μου.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό alp » 15 Σεπ 2005, 12:50

ειχα το 640 του 1999 μέχρι και πριν απο 3 μηνες.
Το πηγαινα ταξιδι διπλος, επαρχιακους κυνηγοντας γρηγορους, χωμα και οτι αλλο θες.

Το ειχα σε μορφη adventure αλλα και δευτερο συνολακι ελαφρυ τον τελευταιο καιρο.

Σερβις λιγο στον μαστορα, μετα μονος μου, αλλωτε καθολου (μια φορα συνηδητοποιησα οτι δεν ειχα αλλαξει- τσεκαρει λαδια για πανω απο 10.000 χλμ.

Με λιγα λογια του ηπια το αιμα...

Ζημιές ?

Μια σπασμενη αλυσιδα στη Β.Σοφίας πριν απο 2-3 χρονια γιατι δεν ειχα αλλαξει ποτε,

μια σκασμενη τσιμουχα και μια μπαταρια φετος γιατι το ειχα ακουνητο κατι μηνες λογω ... οξείας 950ήτιδας

και μια καμμένη πίσω λάμπα γιατί όπως όλοι ξέρουν .... τα ΚΤΜ σπάνε!

αυτά.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες