Εντελώς πληροφοριακά :
Πριν κανένα μήνα περίπου μου ξεκόλλησε η εξάτμιση λίγο πριν από το σημείο όπου το καζανάκι ενώνεται με το τελικό.
Αφού το κωλοβάρεσα για καιρό και αφού βαριόμουν να πάω σε κάποιον εξατμησά να μου το κολλήσει αντικατέστησα το χαλασμένο καζανάκι με κανονικό σωλήνα (αυτό που έχουν δηλαδή τα μοντέλα χωρίς καζανάκι)
Η διαφορά που είδα είναι σημαντική στις χαμηλές και πολύ μεγάλη στις μεσαίες. Από τις 3000 με 5η γεμίζει πολύ γρήγορα χωρίς να σκαλώνει πουθενά. Το κυριότερο όμως είναι ότι δεν κάνει περισσότερο θόρυβο από πριν
Έχω Super Competition εξάτμιση και το ζιγκλέρ είναι μία θέση πάνω από την αρχική ρύθμιση