STF έγραψε:ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ...
ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΕΝΤΟΥΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ SERVICE ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΟΣΗ.
Φίλε STF, οι περισσότεροι από εμάς φροντίζουμε τα μηχανάκια μας μόνοι μας, είναι βλέπεις και αυτό μέρος της ευχαρίστησης που προσφέρει η ενασχόληση με το χώμα. Για τα βασικά αναλώσιμα όπως φρένα, αλυσίδες και τακτική συντήρηση/λίπανση χρειάζεσε το manual του κατασκευαστή ένα set καλά εργαλεία και λίγο χρόνο. Τα συνεργεία είναι πάντα μια λύση αλλά ανεβάζει το κόστος συντήρησης πολύ ψηλά.
STF έγραψε:ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΕΡΝΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΡΥΘΜΙΣΗ, Ή ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΝΤΑΡΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!
Για τις αναρτήσεις σε προτρέπω να διαβάσεις πρώτα μερικά πράγματα ώστε να γνωρίζεις πως ακριβώς λειτουργούν και έπειτα να δεις αν και τι χρειάζετε να αλλάξεις. Σου παραθέτω μερικά links.
Πως λειτουργούν οι αναρτήσεις
http://motorcycleinfo.calsci.com/Suspension.html
Βρες την μοτοσυκλέτα σου και υπολόγισε αν τα ελατήρια είναι ανάλογα με το βάρος σου
http://www.racetech.com/evalving/menu/searchdirt.asp
Πως ρυθμίζεις τις αναρτήσεις ανάλογα με την συμπεριφορά τους
http://www.motocross.com/motoprof/moto/mcycle/others/sustable.html
Manual από την ohlins για να ρυθμίσεις το SAG στην μπροστά ανάρτηση .pdf
http://ohlins.com/pdf/07295-20.pdf
Manual από την ohlins για να ρυθμίσεις το SAG στην πίσω ανάρτηση .pdf
http://ohlins.com/pdf/07251-02.pdf
Καλή μελέτη...