pino έγραψε:Φίλε geco κι εγώ δεν ξέρω αλλά θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να λύσουμε το μυστήριο.
α) για να είναι πιο ελαφριά
β) για να έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος το κάρτερ
γ) για να σε αναγκάζει να το αλλάζεις συχνά
δ) τους διέφυγε αλλά θα το βελτιώσουν στο επόμενο μοντέλο
χωρίς πλάκα δεν ξέρω..
Φίλε Pino (Το Pino από που βγαίνει, αλήθεια? Κάτι σε πεύκο ιταλιστί μου κάνει)
νομίζω ότι πέτυχες στα α,β & γ ! Εύγε ! Το δ είναι αστειάκι (ευθυμίσαμε χα,χα!)
Επειδή όμως κάθε πλάκα έχει μικρή έως μεγάλη δόση σοβαρού και αλήθειας (συχνά) ας δούμε τα πράγματα με ρεαλισμό.
Έχω ακουστά γιά την πείρα σου από την εμπλοκή σου σε αγωνιστική ομάδα και τις προσωπικές σου σχέσεις με χώμα και άσφαλτο αλλά πιστεύεις ότι αρκεί γιά να καταδικάσεις έτσι απλά έναν μικρό κατασκευαστή αλλά κάτοχο πολλών παγκοσμίων τίτλων?
Σίγουρα όλοι μας καβαλάμε και δεν κατασκευάζουμε μοτοσυκλέττες .Τις συντηρούμε όμως και τις θέλουμε εύχρηστες, αξιόπιστες, διασκεδαστικές, ανταγωνιστικές, πολυχρηστικές (Ο Σπύρος π.χ. θέλει να κάνει καμμιά εικοσαριά δουλειές !)
Η παραφιλολογία γιά τα λάδια είναι παρατραβηγμένη. Το owners manual,στο κεφάλαιο periodic maintenance schedule γιά τα μοντέλα 2004 FE 450,501,550,650 E/6,FS 450,650 E/6 στην σελίδα 27 γράφει επί λέξει: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού κάθε 15 ώρες ή 100 λίτρα καυσίμου.
Τώρα που αντλεί ο καθένας πληροφορίες είναι σχετικό όπως και το πόσο φίλος του "ραδιο-αρβύλα" είναι.
Και πάμε στις αλήθειες. Πράγματι οι Σουηδοί (?!) βάζουν κάτι λαμαρινόβιδες σχεδόν παντού. Πράγματι το DRZ είναι σκυλί,καρασκυλί (το είχα) με ένα καταπληκτικό κινητήρα αλλά εδώ τέλος ! Πράγματι οι απαιτήσεις γιά ειδικευμένη συντήρηση των Μπέργκων είναι μεγάλες. Συμφωνώ, δεν θα έπρεπε! Όμως βελτιώνονται σταθερά και διατηρούν ένα χαρακτήρα που γιά να φτάσουν οι άλλοι (στην παραγωγή όχι σε εργοστασιακά πρωτότυπα) θα κάνουν πολλά - πολλά χρόνια.
Πάνω από όλα όμως προσφέρουν οδηγική απόλαυση που κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει ακόμα. Αν αμφιβάλεις να σου δώσω μιά βόλτα !!!