Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μάιος 2008, 08:40

Συνάδελφοι,

συγγνώμη για την λέξη ραγιάδες αλλά διάβαστε πιό κάτω και θα καταλάβετε γιατί χρησιμοποιήθηκε.

-----------------

Εχθές, για άλλη μία φορά, ανακοινώθηκαν προτεινόμενα μέτρα για την βελτίωση των συνθηκών ατμόσφαιρας στην Αθήνα και ίσως και άλλες πόλεις.

Και φυσικά, όπως πρόσφατα έγινε μόδα στις Ευρωπαϊκές χώρες, πρώτος αποδιοπομπαίος τράγος στον τομέα των αυτοκινήτων τα τετρακίνητα μεγάλου ύψους, αυτά που λέει ο άσχετος έλληνας νομοθέτης (τρομάρα του) "τύπου"τζιπ" ".

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ μήπως ήρθε ο καιρός οι "ραγιάδες", όπως νομίζουν αυτοί οι άσχετοι ότι είμαστε, να σηκώσουμε κεφάλι?

Δηλαδή πως μπορεί ένα αυτοκίνητο σαν το Jimny να δημιουργεί περισσότερους ρύπους και να καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από ένα αυτοκίνητο με διπλάσια ή τριπλάσια κυβικά από αυτό?
Πώς μπορεί να αφήσεις ελεύθερα να κυκλοφορεί ένα τέρας όπως μία Bentley και να περιορίζεις την κίνηση ενός τετρακινήτου που μπορεί να παρκάρει μέσα στο πορτ μπαγκάζ της και καταναλώνει τόσο καύσιμο όσο ο αναπτήρας της????
Ας απαγορεύσουν και τα αυτοκίνητα πολλών κυβικών γενικότερα.
Μπορούν να το κάνουν?

Γιατί ο "νομοθέτης" (τρομάρα του) κρατικοδίαιτος βουλευτής, ανώτερος υπάλληλος δημοσίου οργανισμού ή υπηρεσίας να χρησιμοποιεί ένα αυτοκίνητο που εμείς του πληρώνουμε και εμάς να μας απαγορεύει να χρησιμοποιήσουμε το δικό μας για να πάμε στο κέντρο μόνο και μόνο επειδή είναι ψηλό, τετρακίνητο και 15ετίας ή κάτι από αυτά?

Γιατί να πρέπει να πουλήσω ή να αχρηστεύσω ουσιαστικά το αυτοκίνητό μου επειδή έχει φτιαχθεί πριν το 1993?

Μήπως το θέμα ξεκινά από το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι πρέπει να πουληθούν καινούργια αυτοκίνητα? Πόσες αντιπροσωπείες ανήκουν σε μέλη οικογενειών ή σε συμφέροντα αρχηγών κομμάτων ή βουλευτών τους?????
Με ποιό δικαίωμα μπορούν να μας απαγορεύσουν να χρησιμοποιήσουμε κάτι που λειτουργεί με ασφάλεια και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του όταν πρωτοφτιάχθηκε? Εχουν ακούσει ποτέ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ? Οσο ένα όχημα είναι ασφαλές δεν μπορεί να αποσυρθεί αναγκαστικά και ιδίως να του απαγορευθεί η κυκλοφορία. Ιδίως όταν πληρώνει το πλήρες ποσό τελών κυκλοφορίας και τα τέλη χρήσης δρόμων.


Γιατί να αλλάξω αναγκαστικά αυτοκίνητο και να μην αναγκασθούν αυτοί που πραγματικά δημιουργούν το πρόβλημα να βάλουν φίλτρα για τον περιορισμό ή τον μηδενισμό των εκπομπών των βιομηχανικών εγκαταστάσεών τους?

Ας αλλάξουν τους κινητήρες στα λεωφορεία (και όχι να αλλάξουν τελείως τα λεωφορεία για να πάρουν μεγαλύτερες προμήθειες)

Αν το αυτοκίνητο όντως φταίει για το πρόβλημα της μολύνσεως ας το απαγορεύσουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ στο κέντρο. Οχι μόνο τα "τύπου "τζιπ" " ή δεκαπενταετίας.
Μόνο τα φορτηγά τροφοδοσίας, λεωφορεία με υγραέριο ή ηλεκτρικά τραμ ή ηλεκτροκίνητα οχήματα ή οχήματα μηδενικών ρύπων ΕΛΕΥΘΕΡΑ διαθέσιμα στους πολίτες.
Και οι δημόσιοι ανώτατοι υπάλληλοι ΜΑΣ να μετακινούνται μαζί μας.
(ως υπάλληλοί μας λογίζονται ΟΛΟΙ οι βουλευτές, διοικητές, υπουργοί, παρατρεχάμενοι, πλην του Προέδρου της Δημοκρατίας ο οποιος δικαιωματικά αποτελεί κρατικό σύμβολο και επιβάλλεται να χαίρει του καταλλήλου σεβασμού και των προνομίων που του αρμόζουν)

Γιατί να αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές και όχι με βάση τον όγκο και την κατανάλωση?

Τόσες και τόσες ηλιθιότητες που έχουν προταθεί απλώς από προσπάθεια μίμησης αποτυχημένων μέτρων που πάρθηκαν αλλού και τελικά αποσύρονται από εκεί που οι "νομοθέτες" μας (τρομάρα τους)
μαϊμουδίζοντας προσπαθούν να τα αντιγράψουν.

Δείτε τί έγινε στο Λονδίνο με τον "κόκκινο Κεν". Το "σοφό" δήμαρχό τους που επέβαλε τέλος εισόδου στα αυτοκίνητα και απαγόρευσε την είσοδο μεγάλων αυτοκινήτων στο κέντρο. Τελικά το πρόβλημα παρέμεινε έως και διογκώθηκε. Ο λαός του Λονδίνου τον έστειλε σπίτι του πανηγυρικά.

Μήπως ήρθε καιρός οι οδηγοί αυτοκινήτων "τύπου "τζιπ" " να διεκδικήσουν τα αυτονόητα??? Δηλαδή την ΙΣΗ μεταχείρισή τους και τα δικαιώματα που έχουν στην ελεύθερη μετακίνηση μέσα στην ίδια τους τη χώρα και στους δρόμους που ήδη πληρώνουν πολύ ακριβά για να χρησιμοποιούν?
Σκεφθείτε μόνο πόσες φορές και κατά πόσο έχουν αυξηθεί τα τέλη κυκλοφορίας τα τελευταία πέντε χρόνια.....
Σκεφθείτε μόνο την αύξηση κατά 70% των διοδίων μέσα σε μία ημέρα.
Αναλογισθείτε ότι σε λίγο θα σας απαγορεύσουν να χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας επειδή στην ουσία είναι ψηλό και όχι επειδή καίει περισσότερα από τα δικά τους ή δεν βγάζει λουλούδια και κολώνια από την εξάτμιση........



ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!!!

ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ

(όποιος θέλει ας το βάλει και σε άλλα fora, αν πιστεύετε ότι η πρόταση είναι λογική και πρέπει να γνωστοποιηθεί)
pantg
 

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!

Δημοσίευσηαπό alex2008 » 14 Μάιος 2008, 23:44

ΕΙΜΑΣΤΕ MAZI ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!
Άβαταρ μέλους
alex2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 20 Σεπ 2007, 16:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2008, 06:53

Φίλε alex2008,

να είσαι καλά.

Το θέμα είναι ότι μάλλον ήρθε ο καιρός που και εμείς οι τετρακίνητοι θα πρέπει να αντιδράσουμε.

Οχι μόνο φωνάζοντας και με το να εκφράζουμε τα παράπονά μας στις μεταξύ μας επαφές και εκδηλώσεις αλλά με το να δείξουμε ΜΑΖΙΚΑ και ΕΝΩΜΕΝΟΙ ότι δεν θα δεχθούμε να γίνουμε και εμείς εδώ στην Ελλάδα οι αποδιοπομπαίοι τράγοι των "οικολόγων" και νεόκοπων "συγκοινωνιολόγων" οι οποίοι στα τετρακίνητα αυτοκίνητά μας είδαν την προσωποποίηση της δικής τους ερμηνείας για την αιτία του τέλους του κόσμου.

Χαιρετώ
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 15 Μάιος 2008, 15:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 15 Μάιος 2008, 12:38

Δύο πράγματα είναι απέραντα η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν. Για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος... Αινστάϊν (Ευχαριστώ τον mprizola που το δανείστηκα)
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 15 Μάιος 2008, 17:24

πολύ καλό το κειμενάκι σου και οι απορίες όπως τις εκθέτεις και κατανοητή η αγανάκτηση η οποία σε (μας) διακατέχει.
Ολα ήταν και θα είναι κατευθυνόμενα! Είτε αποσκοπούν σε αύξηση εσόδων και εκμετάλευση του πλούσιου εισοδηματία πολίτη (όπως ένας "αχαρακτήριστος τύπος" βροντοφώναξε ότι,... είμαστε! αν θυμάσε καλά, και μέχρι και οι πάγοι στην Ανταρκτική γελάσανε!), είτε σε έμμεσες "προτάσεις" και κατεύθυνση του αγοραστικού κοινού σε συγκεκριμένες εταιρείες...
Βλέπεις τα παιδάκια των "Χάρβαρντ" και των "κομματικών νεολαίων", είναι τα μόνα άξια για να μας "διοικήσουν", άρα...θελέστα και παθέστα!
Μην κατηγορείς μόνο τους άλλους γιατί μερίδιο ευθύνης έχουμε όλοι μας γι'αυτήν την βλακώδη κατάσταση και τις απίστευτα γελοίες αποφάσεις που μας επιβάλουν καθε τρεις και λίγο!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2008, 18:36

Φίλε researcher,

oι πρώτοι και στις ουσία οι μόνοι που φταίνε ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.

Δεν κατηγορώ τους άλλους (υπουργοβουλευτοπαρατρεχαμενοδιοικητοπαράγοντες).

Αρκεί μόνο να σου πω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχω σόι από αυτούς.

Ομως εδώ και χρόνια στις βουλευτικές ρίχνω ΑΚΥΡΟ (όχι λευκό γιατί αυτό το "μαζεύει" το κόμμα με το υψηλότερο ποσοστό, τα "καλά" της ενισχυμένης κοροϊδευτικής κλεψιάς, συγγνώμη αναλογικής)

Ψηφίζω σωστά μόνο στις δημοτικές γιατί εκεί μπορώ και ελέγχω τον πρόεδρο της κοινότητάς μου. Και ένας από τους λόγους που μούτζωσα την Αθήνα και έφυγα μακριά της ήταν για να μπορώ να μουτζώνω, να μαλώνω, να βοηθώ, να επιβραβεύω τον άνθρωπο που διαλέγω να με διοικεί για τα 4 χρόνια που κάθεται στην καρέκλα του αρχηγού της περιοχής.
Πόσοι από εμάς μπορούμε να δούμε την ίδια ημέρα ή να καλέσουμε άμεσα στο προσωπικό του τηλέφωνο τον "τιμονιέρη" της περιοχής μας? Σίγουρα οι "Αθηναίοι" μάλλον ούτε στο όνειρό τους δεν μπορούν.
Και αυτό είναι που κάνει τους "τιμονιέρηδες" να ξεχνάνε ότι το τιμόνι δεν τους ανήκει και τους το δίνουν αυτοί που τους προτιμούν.

Και φυσικά αν αυτό ισχύει για την μικρή ή έστω και πιό μεγάλη μάζα λαού σε επίπεδο κοινοτήτων ή δήμων φανταζόμαστε όλοι πόσο ξεχνάνε οι 300 του Λεωνίδα (τρομάρα τους που θέλουν να τους αντιστοιχούν με τα αρχαία αυτά παλληκάρια) από πού προέρχεται η εξουσία τους, σε ποιούς την οφείλουν και για πόσο λίγο μπορούν να την έχουν (για αυτό άλλωστε και παίρνουν πλέον σύνταξη σε τόσο λίγα χρόνια και άσε εμάς να πέρνουμε την σύνταξη ταχυδρομικά στον άλλο κόσμο......)

--------------

Συνάδελφοι, τα λόγια είναι εύκολα.

Η πρόταση μου δεν ήταν για λόγια.

Ειναι για έργα. Ζητώ την βοήθειά σας στο να ξεκινήσουμε ΜΑΖΙΚΗ και ΕΝΩΜΕΝΗ αντίδραση με έργα κατά των προτάσεων του υπουργού με το cabrio μυαλό. Το να μας απαγορεύει ετσιθελικά το πετρέλαιο και να έχει το ΘΡΑΣΟΣ να δηλώνει όσο "εγώ είμαι υπουργός δεν θα δείτε πετρέλαιο είναι αποδεκτό", έτσι και αν είναι παράλογο και αδικαιολόγητο.
Τα προχθεσινά όμως που προτείνει παραβιάζουν θεμελιώδη μας δικαιώματα και για αυτό ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να τον βάλουμε είτε στην θέση του είτε εκεί που μάλλον ανήκει δηλαδή στο σπίτι του ή και έξω από την χώρα (πού είσαι πραγματική αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία με τον εξωστρακισμό σου....)

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Βάλτε ένα χέρι να το ξεκινήσουμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό typod » 15 Μάιος 2008, 18:52

Κύριε Γιαμαρέλλο φυσικά και δεν μπορούμε παρα να συμφωνήσουμε μαζί σας.Πιστεύω ότι δυστηχώς τα όπλα μας είναι λίγα,αλλά σίγουρα σε κάτι τέτοια παράλογα δεν πρέπει να μένουμε άπρακτοι.Προσωπικά αναδημσίευσα την "επιστολή" σας στο vitara club.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Researcher » 15 Μάιος 2008, 19:50

pantg έγραψε:Και ένας από τους λόγους που μούτζωσα την Αθήνα και έφυγα μακριά της...


ΣΩΣΤΟΣ!!!!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 15 Μάιος 2008, 21:30

Αγαπητέ Παντελή, μέρες τώρα διαβάζω και ξαναδιαβάζω το επαναστατικό κείμενό σου και προβληματίζομαι.

Προβληματίζομαι γιατί, ενώ κατανοώ και συμμερίζομαι εν μέρει την οργή και την αγανάκτησή σου, παρ’ όλα αυτά δεν μπορώ παρά μόνο στο ελάχιστο να συμφωνήσω μαζί σου.

Και το κυριότερο, επί της ουσίας, μάλλον προς τον σωστό δρόμο τις κόβω τις συγκεκριμένες προτάσεις Σουφλιά - κι αυτό είναι που με ανησυχεί περισσότερο. Βλέπεις, για τον συγκεκριμένο πολιτικό και την δουλειά του στο ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έχω και την καλύτερη γνώμη.

Παρ’ όλα αυτά, επαναλαμβάνω (μπας και το πιστέψω κι εγώ ο ίδιος τελικά), πως εν γένει συμφωνώ με τον πνεύμα των προτάσεων για τις οποίες συζητάμε.

Το πιάνω από την αρχή, δανειζόμενος αποσπάσματα από τις σχετικές δημοσιεύσεις στα in.gr, autotriti.gr & 4troxoi.gr - στο ypexode.gr μέχρι αυτή τη στιγμή δεν βρήκα να έχει δημοσιευθεί το σχετικό κείμενο /ΔΤ, ώστε να έχουμε ακριβή και από πρώτο χέρι εικόνα για τις λεπτομέρειες:


in.gr - έγραψε:«Το Σχέδιο προβλέπει επίσης αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας (για όλες τις κατηγορίες οχημάτων), ο οποίος δεν θα γίνεται όπως σήμερα με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, αλλά ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του οχήματος.»

Αυτό είναι μια θετική εξέλιξη. Αν μάλιστα με την έννοια «περιβαλλοντική επιβάρυνση» νοείται και ο χώρος που μπορεί να καταλαμβάνει ένα όχημα στο οδόστρωμα ή τους χώρους στάθμευσης, τότε είναι σίγουρα θετικό.
1-0 για τον ακατονόμαστο.


autotriti.gr - έγραψε:«Σύμφωνα με το σχέδιο τα οχήματα με μέτριες ή υψηλές εκπομπές ρύπων και τα καταλυτικά (μετά το 1993) θα συνεχίσουν να κινούνται με το σύστημα των μονών-ζυγών. Τα οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές ρύπων (περιλαμβάνονται και τα μεγάλα SUV), τα συμβατικής τεχνολογίας και τα δίχρονα δίκυκλα θα εισέρχονται μόνο τα Σαββατοκύριακα και τέλος τα οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων και τα τετράχρονα δίκυκλα θα κινούνται ελεύθερα μαζί με τα ταξί και τα λεωφορεία.»

Κι εδώ συμφωνώ με τον ΥΠΕΧΩΔΕ.

Γνωρίζουμε όλοι πως τα δικά μας αυτοκίνητα (4x4 & SUV) κατά κανόνα δεν είναι αυτοκίνητα πόλης. Είναι οχήματα "ανοικονόμητα", τόσο από άποψη διαστάσεων αλλά και από άποψη κυβισμού και συνεπώς κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων - κι ας υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Όπως είναι επίσης προφανές πως τα παλιότερα αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο.

Συνεπώς, εφόσον στόχος είναι η βελτίωση των συνθηκών ζωής στην πόλη (κυκλοφορία, ποιότητα ατμόσφαιρας, κλπ), γιατί να μην ελεγχθεί /αποθαρρυνθεί /αποτραπεί η κίνηση των "ανοικονόμητων" μέσα σ’ αυτήν? προτρέποντας ταυτόχρονα την χρήση μικρών και "καθαρότερων" οχημάτων? Το βρίσκω απόλυτα λογικό.

Και θα ήταν ένα ξεκάθαρο 2-0 για τον ακατονόμαστο, αν είχε φροντίσει να συμπεριλάβει στις εξαγγελίες του και αυτό το τυπικό «βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς».
Που οπουδήποτε αλλού στον πολιτισμένο κόσμο, αυτό θα αποτελούσε την απολύτως αναγκαία και απαραίτητη προϋπόθεση για να συζητηθεί το οτιδήποτε άλλο. Πλην όμως εδώ είναι Ελλάδα. Και γι' αυτό το χαρακτηρίζω τυπικό: γιατί όσα χρόνια υπάρχω, το ακούω να εξαγγέλλεται - και για όσα χρόνια εξακολουθήσω να υπάρχω, μάλλον δεν θα το δω ποτέ να υλοποιείται σ’ αυτήν την τρελή και όμορφη χώρα.
2-1 λοιπόν, με αυτογκόλ.


in.gr - έγραψε:«Πρόσθεσε πάντως ότι το κράτος «πρέπει να δώσει το καλό παράδειγμα» επιλέγοντας υβριδικά αυτοκίνητα, ένα μέτρο που ήδη εφαρμόζει το ΥΠΕΧΩΔΕ.»

Όσο κι αν ξέρουμε όλοι πόσο φαρισαϊκό κι αν είναι αυτό, ως θέση είναι σωστή.
3-1.



Τέλος, προσεγγίζοντας το θέμα συνολικά, πουθενά δεν είδα να γίνεται χρήση της γνωστής, γελοίας καραμέλας "τα 4x4 & SUV που ρυπαίνουν" - όχι τουλάχιστον εκεί που εγώ διάβασα για την είδηση. Κι αυτό είναι επίσης καλό - προφανώς, ο Red Ken υπήρξε καλό παράδειγμα προς αποφυγήν. Συνεπώς, ανάμεσα στα "ανοικονόμητα" οχήματα που περιέγραψα παραπάνω, κανένα λόγο δεν έχουμε να πιθανολογούμε πως θα συμπεριλαμβάνεται το Jimny πχ. - σε αντίθεση με την Bentley των 6 μέτρων και 6 λίτρων...
4-1.


Που συμφωνώ με το κείμενο του Παντελή?
Συμφωνώ πως τα νέα μέτρα προωθούν στην πράξη τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται με στόχο να βγάλουν περισσότερα χρήματα οι έμποροι (και χωρίς και να το αποκλείω όμως... this is Greece, u know...)
Που κι αυτό, ίσως και να μην ήταν και τόσο κακό τελικά, αφού τα νέα οχήματα θα είναι οικονομικότερα, θα ρυπαίνουν λιγότερο, θα είναι ασφαλέστερα κλπ. Αν ήμασταν στην Ελβετία ή το Μονακό πχ, μια χαρά θα δίναμε ένα ελάχιστο ποσοστό του υψηλότατου κατά κεφαλήν εισοδήματος μας και θα κάναμε κάτι καλό για το περιβάλλον μας... Δεν είμαστε όμως.
4-2.


Να συμπληρώσω επίσης πως όλα τα παραπάνω με τα οποία δήλωσα σύμφωνος, είμαι σχεδόν σίγουρος πως όταν εφαρμοστούν, με τον τρόπο που τελικά θα εφαρμοστούν, είναι πολύ πιθανόν ότι θα αναιρούν τελείως το (σωστό) αρχικό σκεπτικό.
Κάπου θα σκεφτούν ότι θα χάσουν έσοδα, κάπου κάποιος σοφός καρεκλοκένταυρος θα ‘χει δει κα’να περίεργο όνειρο το προηγούμενο βράδυ και θα θελήσει να το εφαρμόσει στην πλάτη μας το επόμενο πρωί, κάπου τα πράγματα θα γίνουν με τον ελληνικό, αποσπασματικό, άρπα-κόλλα τρόπο...

Δεν ξέρω επίσης κατά πόσον ισχύει η άποψη που διάβασα, πως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο ο κ. Σουφλιάς (που τόση σχέση έχει με το περιβάλλον όσο και η lady Άντζελα Δημητρίου με την Γραμματική του Τριανταφυλλίδη), παρουσίασε το συγκεκριμένο σχέδιο προτάσεων στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή προκειμένου να απαλύνει τις εντυπώσεις (κυρίως στην ΕΕ) έπειτα από την καταδίκη της Ελλάδας για την μη συμμόρφωση της με το πρωτόκολλο του Κιότο... Δεν ακούγεται και τελείως απίθανο...


Τελείωσα, σας εξάντλησα... το ξέρω.
Αυτού του είδους η αυτό-ψυχανάλυση όμως, με βοηθάει να μπορώ και ν’ αντέχω να ζω σ’ αυτήν την τρελή και όμορφη χώρα...

Χ.


πηγές:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
http://www.4x4mag.gr/news/preview_news. ... A_ID=69710
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=6344

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό Researcher » 15 Μάιος 2008, 22:45

Καλή και η δική σου ανάλυση φίλε Zool αλλά με μια και σημαντική διαφορά!
Τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουμε μόνοι μας, εννοώ δεν είναι ιδιοκατασκευές που ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και ξαφνικά έρχεται ένα κράτος να επιβάλει τη τάξη στο χάος!
Είναι αυτοκίνητα που εισάγονται, δοκιμάζονται, ταξινομούνται με την έγκριση του υπουργείου και "λοιπών φορέων" και κυρίως διαφημίζονται με τελικό αποδέκτη τον Ελληνα καταναλωτή! Αρα δεν μπορεί να σε βάζει να το αγοράζεις (χρυσοπληρώνεις για την ακρίβεια εως και 1,5 φορά πάνω) και μετά ο κάθε ....... να σου λέει ότι:
1) Συγνώμη, αλλά είναι ρυπογόνο και πρέπει να τιμωρηθείτε γιαυτό!
2)Α! Εχει παρέλθει της 15ετίας!!! Δυστυχώς λυπούμαστε αλλά πρέπει να το αλλάξετε!
3)Και βολτίτσες στο κέντρο τζάμπα ξεχάστε τις! Πρέπει να πληρώνετε ακόμα και γιαυτό! (Μην διανοηθεί κανείς να πει ότι είναι για το καλό μας γιατί είναι καθαρά ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΤΑΤΟ το μέτρο καθώς ούτως ή άλλως οχήματα τροφοδοσίας, επαγγελματικά και λοιπά θα πρέπει να μπουν στο κέντρο και σημειώστε και τις περιπτώσεις που οι ΙΧδες (δηλαδή εμείς) λόγω κάποιας δουλειάς θα πρέπει απαραίτητα να κινηθούμε μέσα σε αυτό καθώς και περιπτώσεις ανάγκης τύπου γέννες, νοσοκομειακά περιστατικά κλπ.-Ασε που έχει να πέσει και χοντρή μίζα για τα μηχανήματα ελεγχου εισόδου χεχεχε) Σαν πολλά "διόδια" δεν βάλαμε στη ζωούλα μας?

Για θυμηθείτε λίγο και την εποχή που η κατοχή "τύπου τζιπ" θεωρούταν αντικείμενο τεκμηρίου και λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων της τσέπης μας. Μήπως και αυτό ήταν για το καλό μας? ή αποσκοπούσε αλλού?

Οπως έχω ξαναγράψει και παλιότερα στο θέμα περι "μπαρών" στα βουνά μας, οποιαδήποτε μορφή απαγορεύσεων και τιμωρίας από τη μεριά του κράτους σε υλικά και μη αγαθά (και έκφρασης εννοείται) τα οποία το ίδιο μας τα "διαφημίζει" και τα "προωθεί" στην αγορά, κατ'εμε και συγχωρήστε με που το λέω, πάλι, αλλά είναι καταδικαστέα!

Ας κοιτάξουν πρώτα να φτιάξουν ένα δρόμο της προκοπής που έχουμε φτάσει να είμαστε η χώρα που σχεδόν κάθε οικογένεια μετράει και από έναν νεκρό ή ανάπηρο από τροχαίο και μετά να πιάσουν τις κλάψες περί περιβάλλοντος!
Αλλά βλέπεις τα παιδάκια του "Χάρβαρντ" (σπουδαγμένοι κοινώς) πρέπει πάντα να κατεβάζουν νέες ιδέες...όρεξη να'χεις....

Στα λεγομενά μου σίγουρα θα διαπίστωσες ομοιότητες και με αυτά που γράφεις Ζοολ αλλά μερικές φορές βαριέμαι να μου έρχεται στο μυαλό συνεχώς το παλιό καλό τραγουδάκι...."για το καλό μου" (Γ.Μηλιώκας)

...μην αναλύσουμε τώρα και τη κοτσάνα περί πυρηνικής ενέργεις που πέταξε...και αυτό μόνο φτάνει για να καταλάβεις πολλά περί του ατόμου του...και τα έλεγε στη χώρα των ανέμων και του ήλιου...!!!

ΥΓ. Δεν είμαι κατά των αλλαγών και ας πονάνε, αλλά να υπάρχει όραμα, προοπτική και όχι εμπαιγμός της νοημοσύνης μας και κατ'επέκταση της τσεπούλας μας!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 16 Μάιος 2008, 09:00

pantg έγραψε:...Ψηφίζω σωστά μόνο στις δημοτικές γιατί εκεί μπορώ και ελέγχω τον πρόεδρο της κοινότητάς μου. Και ένας από τους λόγους που μούτζωσα την Αθήνα και έφυγα μακριά της ήταν για να μπορώ να μουτζώνω, να μαλώνω, να βοηθώ, να επιβραβεύω τον άνθρωπο που διαλέγω να με διοικεί για τα 4 χρόνια που κάθεται στην καρέκλα του αρχηγού της περιοχής.
Παντελή,

ετοιμάσου να γυρίσεις πίσω, έρχεται ο Καποδίστριας ΙΙ :evil:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Μάιος 2008, 13:40

Θα συμφωνήσω με τον Zool. Το ζητούμενο του κράτους με σωστό σκεπτικό είναι η εξοικονόμιση ενέργειακών πόρων-πηγών (καυσιμα, λιγνίτη κλπ), μείωση διαφυγής πόρων προς αυτές τις πηγές και όλα αυτά φυσικά προς την βελτίωση του περιβάλλοντος. Έτσι ένας από τους πιθανούς τρόπους ώστε να αποτραπεί ο πολίτης να πάρει το ΙΧ του είναι τα ΜΜΜ ή αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας.
Όμως στο κ..κράτος που ζούμε τα πάντα γίνονται για άλλους σκοπούς εκτός από τους προφανής του κοινού νου.
Έτσι βάζουμε μεν φόρους με το πρόσχημα να εξαναγκάσουμε τους πολίτες να πάρουν ΜΜΜ, ή απαγορεύουμε την είσοδο σε μια περιοχή, αλλά ο τελικός στόχος είναι να κλείσουμε τρύπες από την κακοδιαχείριση των πάντων.
Επιβάλουμε την αγορά νέων αυτοκινήτων με τον αποκλεισμό παλιάς τεχνολογίας για να δείξουμε και το πρόσωπο της περιβαλλοντικής μας συνείδησης, αλλά ο σκοπός και πάλι είναι η έμμεση αυξηση εσόδων του κράτους και την άμεση των εσόδων των αντιπροσώπων. Ασε που παίζουν και τα δάνεια σε αυτό το παιχνίδι, οπότε....
Τα πάντα γίνονται για να δημιουργηθεί μια κίνηση στην αγορά, να χαρούν κάποιοι εντός και εκτός, που το ελληνικό κράτος νοιάζεται για το περιβάλλον (και η στιγμή σίγουρα δεν ήταν καθόλου τυχαία) και στο τέλος μια από τα ίδια....δυστυχώς.
Αν γινόταν σωστός προγραμματισμός και σωστές κινήσεις πιθανόν να είχαμε όφελος, αλλά δεν ελπίζω προσωπικά πια σε κάτι τέτοιο.... :(
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kyr » 17 Μάιος 2008, 11:12

Επανέρχομαι στο αρχικό νόημα του post του Pantg :

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!!!

ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ !!!!!!!

Πρίν απο χρόνια (10-15) , ο κ Κ. Καββαθάς είχε ξεκινήσει απο τους 4τροχούς μια κίνηση αντίδρασης που ονομάστηκε "4τροχοί Λέσχη Αναγνωστών". Είχαν κυκλοφορήσει και αυτοκόλλητα με το σηματάκι(περίπου 3,000). Απο όσο θυμάμαι ήταν μια κίνηση ενάντια στην καφρίλα των δρόμων που βλέπουμε καθημερινά όλοι μας. Απο τη συμπεριφορά των οδηγών έως τη συμπεριφορά του κράτους.

Είναι γεγονός ότι μία κίνηση-ένωση οδηγών τύπου ADAC Γερμανίας , θα πρέπει κάποτε να γίνει και να προασπιστούν τα δικαιώματα των οδηγών.
Το αυτοκίνητο αποτελεί το νούμερο 1 φοροεισπρακτικό έσοδο του κράτους. 'Εχουμε δύναμη στα χέρια και στο τιμόνι μας και απλά θα πρέπει να ενωθούμε!
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό phassapis » 17 Μάιος 2008, 20:22

Τί επιβαρύνει περισσότερο το περιβάλλον;

Η αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων ή μείωσή τους;

Η εκβιαστική αγορά 2ου ΙΧ είναι πράξη φιλική στο περιβάλλον;

Πόσο επιπλέον κοστίζει στο περιβάλλον η διαδικασία απόσυρσης;

Εχει σκεφθεί κανένας, πόσο σύνθετη είναι η απάντηση σε καθένα από τα ερωτήματα χωριστά και πόσο ακόμα πιο συνθετο είναι να τά συνδυάσει με τους ρύπους πού υποτίθεται ότι εξοικονομούνται από τον περιορισμό κυκλοφορίας ενός παλιού συντηρημένου αυτοκίνητου;

Το χειρότερο για το περιβάλλον ,για τη ζωή μας καί για τα δικαιώματά μας είναι η ληψη αποσπασματικών μέτρων,με ασαφή τα πραγματικά κίνητρα.
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό ZooL » 18 Μάιος 2008, 00:42

phassapis έγραψε:Το χειρότερο για το περιβάλλον ,για τη ζωή μας καί για τα δικαιώματά μας είναι η ληψη αποσπασματικών μέτρων,με ασαφή τα πραγματικά κίνητρα.

+1

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 51 επισκέπτες