panjo έγραψε:σωστα ολα αυτα ρε παιδια, αλλα δεν ειναι οξυμωρο να μιλαμε για εκτος δρομου επιδοσεις ενος suv οπου θα χρειαστει η ροπη του πετρελαιου. Ειμαι σιγουρος οτι θα κολλησει-θα "βρει" πολυ πριν ''χρειαστει" αυτη τη ροπη. Με τη βενζινουλα τουλαχιστον εχεις και επιδοσεις εντος δρομου και γλιτωνεις ενα καρο λεφτα. Τωρα αμα μιλουσαμε για defender, patrol, toyota σαφως δαγκωτα πετρολ.
Ο λογος που ειπα για tuscon ειναι αν δε σαρεσει σε 3-4 χρονια το πουλας χανεις 5χιλ και νο προμπλεμ.
Εχεις απολυτο δικιο οταν λες για "χασούρα μεταπωλησης".Και σαφως σε ενα santa Fe θα χασω πολλα παραπανω αντι ενος Tuscon.Ομως εγω θελω ΑΥΤΗ η αγορα να ειναι ΚΑΙ με γνωμονα"αν δεν χαλασει δεν θα με χαλασει ποτέ".Τι εννοω;Γνωμονας ειναι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορεσω και μου επιτρεψει.Οπότε δεν πολυνοιαζομαι για την τιμη μεταπωλησης.
Σχετικα με τη ροπη,νομιζω οτι εφοσον εχει 34kgrm σε σχεση με τα περισσοτερα 2.0 βενζινοκινητα που παιζουν 19-21kgrm και η μεγιστη τιμη εμφανιζεται και 2.000σ.α.λ πιο κατω,τοτε υπαρχει ΜΕΓΑΛΟ αβανταζ ΚΑΙ εκτος δρομου αλλά ΚΑΙ σε ασφαλτο.Προσωπικα επειδη θελω να κανω και μακρυνα ταξιδακια(μιλαω για Ελλαδα και Ευρωπη)αυτο θα με ωφελησει ΚΑΙ σε καταναλωση...
Εχω επισης παθει πλακα με τους τεραστιους χωρους,επιβατων και αποσκευων,σε σχεση με τον ανταγωνισμο...Κι αυτο για μενα ειναι ΠΡΟΣΟΝ.
Τα κριτηρια μιας αγορας,ειναι και προσωπικα.Δηλαδη καποιος αλλος θα μου ελεγε "τι πας να παρεις"...Το γνωριζω και το σεβομαι.Ομως για μενα φανταζει η ιδανικη επιλογη για τις αναγκες και τα θελω μου.
Χιλια ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ οσους φιλους βοηθησαν,με τον τροπο τους.Η παραγγελια τελικα ΕΠΕΣΕ...
Ερχεται Hyundai SantaFe 2.2 GLS Diesel χρωματος ΜΠΛΕ