Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SUVλακι...με απ'ολα ...οσο γινεται!!!

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό max » 25 Μαρ 2008, 12:30

πάντως όλα αυτά που ψάχνεις τα βρήκα στο νέο outlander. Εαν τα 2.4lt δεν είναι εμπόδιο τότε δες το σαν εναλλακτική. Το Santa FE ήταν η άλλη επιλογή που κάλυπτε τα παραπάνω κριτήρια. GV είχα στο παρελθόν και ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά γενικά τώρα που μεγάλωσε η οικογένεια ήθελα κάτι ποιο ασφάλτινο με χώρους χωρίς να λέει όχι στην κοντινή παραλία ή το χιονοδρομικό.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Μαρ 2008, 19:51

O max??? Ο γνωστός max??? Θα κάνεις comeback???
Μέχρι τώρα είσαι ο μόνος γνωστός που απαρνήθηκε τετρακίνητο και γύρισε σε συμβατικό. Αλλά αν σκοπεύεις να γυρίσεις στα 4Χ4, θα χαρώ πολύ γιατί θα μου επειβεβαιώσεις ότι όσοι έχουν πάει εκτός δρόμου, δύσκολα το παρατάνε...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό max » 26 Μαρ 2008, 18:47

Ναι ο γνωστός MAX!! Ύστερα από μια βόλτα σε συμβατικά επιστροφή στα τετρακίνητα. Επιλογή το νέο outlander 2.4 στην έκδοση instyle. GV δεν είναι αλλά σίγουρα καλύπτει τις οικογενειακές μου ανάγκες (Η Οικογένεια μεγάλωσε) για βόλτα σε χιονοδρομικό, κοντινές παραλίες ή βόλτα στο βουνό. Γενικά οι χώροι είναι τεράστιοι. Το αμάξι το έχω 1 μήνα και ελπίζω να πατήσω χώμα σύντομα. εκτός θέματος συναντήσεις γίνονται όπως παλιά.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Μαρ 2008, 22:47

Μπράβο max!!! Νομίζω πως το νέο Outlander είναι από τα καλύτερα χωρίς αργά, και σίγουρα υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις αυτές.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Μαρ 2008, 17:32

Δε ξέρω πόσο βιάζεσαι, αλλά "παίδεψε το" λιγάκι να δείς και το καινούργιο forester που θα έρθει και σε πετρέλαιο.

Θα είναι λιγάκι ψηλότερο, μακρύτερο και φαρδύτερο απο το υπάρχον, οπότε μπορεί να σε βολέυει σαν χώροι, γιατί απο πλευράς δύναμης θα είσαι Οκ.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό panjo » 28 Μαρ 2008, 00:17

Και εγω θα ηθελα
ενα saab για οικογενειακα ταξιδια
ενα mx5 για κοντινες βολτες και πιστα
ενα land cruiser για οικογενειακες εκτος δρομου εκδρομες
ενα samurai για αγωνες

τελικά το θεμα ειναι ποσα σου περισσευουν,

Η ταπεινη μου γνωμη ειναι πως η πιο λογική επιλογη ειναι το tuscon 2.0 βενζινα στα 23.000 με τα διαφορα τζαμπανταν σερβις εγγυησεις κλπ που δινει η εταιρια. Τα υπολοιπα (σε σχεση με το πετρελαιο) δωστα σε βενζινες και λαστιχα.

Οσα χλμ. και να γραψεις δεν προκειται να κανεις αποσβεση το πετρελαιο (ετσι πως γιναν και οι τιμες)

και επιτελους δεν πηρε κανενας χαμπαρι οτι τα αυτοκινητα δεν τα κραταμε 20 χρονια πια.
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό xtrail » 28 Μαρ 2008, 10:46

Μα δεν νομίζω πως όποιος παίρνει τώρα πια πετρελαιο το κανει για την τιμή του καυσίμου, αλλά για ροπή ή αν κάνει αρκετά χλμ (όπως ειπώθηκε και από τον panjo λιγοι κρατάνε τα αυτοκίνητα 20 χρόνια)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stydio » 28 Μαρ 2008, 12:26

Την ροπή ρε παιδιά τι την θέλετε? Για να κάνετε κόντρες στα φανάρια?
Άβαταρ μέλους
stydio
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 01:29

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Μαρ 2008, 12:37

stydio έγραψε:Την ροπή ρε παιδιά τι την θέλετε? Για να κάνετε κόντρες στα φανάρια?

Το Α και το Ω στο off-road.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 28 Μαρ 2008, 12:49

Εγκρινω και επ' αυξανω!
Και για να εισαι ακομα πιο ωραιος: πετρελαιο + αυτοματο
Εγω Βαγγελη εκανα μαλακια. Μπορουσα να το βγαλω πετρελαιο αλλα...................!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stydio » 28 Μαρ 2008, 13:42

vagelis έγραψε:
stydio έγραψε:Την ροπή ρε παιδιά τι την θέλετε? Για να κάνετε κόντρες στα φανάρια?

Το Α και το Ω στο off-road.

Ποιό, η ροπή ή η κόντρα?
Άβαταρ μέλους
stydio
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 01:29

Δημοσίευσηαπό meco » 28 Μαρ 2008, 14:12

Βγήκε και πετρελαιοκίνητο tiguan με 170άλογα και τεράστια ροπή, αλλά είναι λίγο ακριβό.
Ο κινητήρας του φυσικά και δε συγκρίνεται με αυτούς της huyndai και της suzuki.

Ενημερωτικά σας λέω ότι έχω οδηγήσει και το πετρελαιοκίνητο Οutlander και ειλικρινά το βρήκα απαράδεκτο, κυρίως λόγω κινητήρα και άνεσης.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό kinigos » 28 Μαρ 2008, 19:41

Κάθε πόσα χλμ κάνει ένα diesel, servise?
Θα ξεχνάς να κάνεις αλλαγές λαδιών.
Εγώ θα έπαιρνα GV.
¨Η μπορεί να περίμενα μέχρι να έρθει το SUBARU.
Οπου υπάρχει ένας κατήφορος,
υπάρχει κ ανήφορος.
Άβαταρ μέλους
kinigos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 11 Δεκ 2007, 17:10
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό patrinos » 28 Μαρ 2008, 20:02

Eκανα test drive το Santa Fe...το Diesel...Παρα πολυ καλη εντυπωση και εικονα...Με λιγα λογια,πολυ καλη ηχομονωση ωστε δεν ακουγοταν ουτε μηχανικοι θορυβοι ουτε εξωτερικοι,υπερανετο,πολυ καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο και σε ενα κομματι που πηγα εκτος δρομου και πηγαινα με το GasGas...δεν το πιστευα οτι μπορει να ανεβει...Με διεψευσε ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.Απλα λιγο γκαζι και ανεβηκε την κροκαλλοανηφορα Α-Ν-Ε-Τ-Α! Κορυφαιο σε χωρους αλλά και σε ποιοτητα κυλισης μού αρεσε πολυ.Η θεση οδηγησς χωρις κανενα παραπονο. Γενικο συμπερασμα,μου αρεσε...Αααα και εβγαλε για μικτη διαδρομη(πολη-λιγο εξω απο την πολη και χωμα κανα 25 χλμ-συνολο χλμ 110)μια καταναλωση 9 λιτρα diesel.....:)
Υποψηφιο προς αγορα...Μπραβο στην Hyundai γιατι εχει ενα εξαιρετο αυτοκινητο!!!ΝΤΡΟΠΗ στους μ@κ@κες που απαγορευουν τα diesel σε Αθηνα-Θεσ/νικη...
Υ.Γ.Παιδια χωρις υπερβολη.Εγω εμπειρια απο diesel δεν ειχα...Αυτο μου εδωσε την εντυπωση οτι εχει ροπη που σε κερδιζει...Τραβα απο χαμηλα λες και οδηγεις πολυ μεγαλυτερου κυβισμου βενζινοκινητο.Επαθα σοκ με την δυναμη που εχει λογω ροπης.Σκεφτομαι δηλαδη κατι diesel με ροπες στα 50kgrm...Χριστος!!! Και στο εκτος δρομου κομματι που λεω πιο πανω αν και με λασπη,συμπεριφερθηκε "θηριο" λογω ροπης χαμηλα...Και ολα αυτα με τα λαστιχα που φορα,ασφαλτινα μαλλον!!!
Τελευταία επεξεργασία από patrinos και 30 Μαρ 2008, 10:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό meco » 28 Μαρ 2008, 21:54

Μπράβο για το Santa Fe. Ούτε εγώ το περίμενα. Φαντάσου τώρα ότι το outlander είναι ακριβώς το αντίθετο. Ο κινητήρας του (πετρέλαιο) είναι ΝΕΚΡΟΣ κάτω από τις 2500 στροφές.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες