Ξέρω ότι και τα δύο είναι για light off-road καταστάσεις, ωστόσο θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με το ποιό μεταξύ των δυο είναι καλύτερο εκτός δρόμου.
Qashqai 2.0 4x4
Tiguan 1.4 Escape (με την ποδιά)
Ευχαριστώ
|
|
|
tetrakinisimag έγραψε:Το Qahsqai έχει το πλεονέκτημα του κλειδώματος του συνεκτικού συμπλέκτη, που αυξάνει τις εκτος δρόμου δυνατότητες.
Από την άλλη το Tiguan έχει΄καλύτερη... γεωμετρία, ιδίως στη γωνία προσέγγισης.
Σαν αίσθηση; Πιό εύκολα χώνεις το Nissan από το VW. Είναι πιο ελαφρύ και δείχνει καλύτερο εκτός, αν και τα όρια είναι πόλύ κοντά και για τα δύο.
meco έγραψε:Για αυτό το κλείδωμα έχω ερώτηση/ένσταση.
Είναι όντως κλείδωμα, ή απλά μια θέση 4κίνησης κατά την οποία απλά στέλνεται συνεχώς ροπή στον πίσω άξονα (σε ποσοστό απο 40 μέχρι 60% περίπου) ώστε να εξαλειφθεί η καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης?
Off-road capability is enhanced by the ability to lock the system to ensure torque is split equally between both axles for ultimate grip. Set by twisting the rotary knob beyond the AUTO position (to which the switch reverts once set), LOCK operates at speeds of up to 40 km/h (25mph), above which it is automatically over-ridden. The setting is also over-ridden each time the engine is re-started, when the system automatically reverts to AUTO mode.
Freelander έγραψε:Τελικά εκτός από τις θεωρητικές δυνατότητες... θα έβγαζε κανείς πραγματικά κάποιο από τα 2 αυτά μοντέλα εκτός δρόμου;
Και όταν λέω εκτός δρόμου δεν εννοώ χιονοδρομικά ή στρωτούς χωματόδρομους αλλά τουλάχιστον δασικά περάσματα με κλαδιά αριστερά δεξιά που ακουμπάνε στις όμορφες λαμαρίνες και άλλα τέτοια που μπορεί να προκύψουν μακρυά απο την άσφαλτο.
Απλή απορία μιας και τελευταία οι δρόμοι των πόλεων γεμίζουν τέτοια οχήματα που στην πράξη δεν βλέπουν ποτέ αυτό το "εκτός δρόμου" που αναφέρουν τα βιβλία και οι προδιαγραφές.
meco έγραψε:tetrakinisimag έγραψε:Το Qahsqai έχει το πλεονέκτημα του κλειδώματος του συνεκτικού συμπλέκτη, που αυξάνει τις εκτος δρόμου δυνατότητες.
Από την άλλη το Tiguan έχει΄καλύτερη... γεωμετρία, ιδίως στη γωνία προσέγγισης.
Σαν αίσθηση; Πιό εύκολα χώνεις το Nissan από το VW. Είναι πιο ελαφρύ και δείχνει καλύτερο εκτός, αν και τα όρια είναι πόλύ κοντά και για τα δύο.
Για αυτό το κλείδωμα έχω ερώτηση/ένσταση.
Είναι όντως κλείδωμα, ή απλά μια θέση 4κίνησης κατά την οποία απλά στέλνεται συνεχώς ροπή στον πίσω άξονα (σε ποσοστό απο 40 μέχρι 60% περίπου) ώστε να εξαλειφθεί η καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης?
Κάτι αντίστοιχο με το καινούριο outlander, όπως γράψατε στο περιοδικό σας στο πρόσφατο συγκριτικό με τα πολλά SUV.
Το λέω αυτό γιατί επειδή έχω οδηγήσει το X-trail (έχει την ίδια 4κίνηση) και με το διακόπτη στο lock δεν παρουσιάζεται η χαρακτηριστική υποστροφή που παρουσιάζουν τα υπόλοιπα 4κίνητα στα οποία υπάρχει "κανονικό" κλείδωμα στο 50-50 της 4κίνησης.
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο που κατά την άποψή μου συμβαίνει, σύμφωνα με αυτό που παρατήρησα στην πράξη τότε δεν υπάρχει πλεονέκτημα γιατί o haldex2 του tiguan φροντίζει να υπάρχει διαρκώς ένα ποσοστό ροπής στον πισω άξονα. Οπότε θέμα καθυστέρησης εμπλοκής της 4κίνησης δεν υφίσταται και για αυτό άλλωστε δεν υπάρχει τέτοιο κουμπί στο tiguan.
tetrakinisimag έγραψε:Υπομονή
Για το επόμενο τεύχος ετοιμάζουμε δοκιμή των συστημάτων τετρακίνησης, όπου θα βγει η αλήθεια!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες