Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εσείς τι θα κάνατε;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Εσείς τι θα κάνατε;

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Ιαν 2008, 10:44

Εικόνα

Ξεφυλλίζοντας παλιά περιοδικά στην βιβλιοθήκη έπεσα πάνω σε αυτό, στην Διάπλασις των Παίδων, του ’64.

Διάβασα και την απάντηση μέσα από το περιοδικό, η οποία έχει κάποια δόση αληθοφάνειας, όμως υπό Κ.Σ. δεν παίζει.

Εικόνα


Εσείς τι θα κάνατε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Με το Νι και με το Σίγμα ...

Δημοσίευσηαπό geco » 03 Ιαν 2008, 11:13

Καλή Χρονιά Σπύρε !

Που τ’ανακάλυψες πάλι αυτό;

Οι "παίδες" του 64 θα είναι πάνω-κάτω στην ηλικία μου!

Άρα λογικά, με τέτοια αναγνώσματα από τρυφερές ηλικίες πως να μην γίνουν off roaders;

Εγώ θα έδενα το συρματόσχοινο στο δέντρο και θα προσπαθούσα να κάνω πίσω σιγά-σιγά.
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Με το Νι και με το Σίγμα ...

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Ιαν 2008, 11:37

Δένεις το συρματόσκινο στο δέντρο και απο την άλλη στη ρόδα. Με αρκετή τύχη και πατέντα θα καταφέρεις να φτιάξεις κάτι σαν εργάτη.
Καλή Χρονιά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Με το Νι και με το Σίγμα ...

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Ιαν 2008, 11:38

Α! αν φτάνει το συρματόσκινο δενεσαι και μια ακόμα φορα για να μην σε ψάχνουν στον γκρεμο!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Με το Νι και με το Σίγμα ...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Ιαν 2008, 12:55

Θα πηδαγα εξω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Με το Νι και με το Σίγμα ...

Δημοσίευσηαπό nignis » 03 Ιαν 2008, 13:21

θα ελαφρωνα το αυτοκινητο αν το βαρος αποτελουσε εμποδιο για να κάνω πισω.αν παλι δεν υπήρχε καλή προσφυση λόγω "χαλικίου" θα τοποθετουσα καμια πετρα για να πατησει καλύτερα το οχημα. φυσικα θα χρησιμοποιουσα και το συρματόσχοινο οπως εγραψαν και πιο πανω.

το σημαντικοτερο δεν ειναι να ασφαλισεις το αυτοκινητο για να μην πεσει στο γκρεμο?
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό pskoul » 03 Ιαν 2008, 16:09

Θα φώναζα τον Έλληνα ταρζαν (δεν θυμάμαι το όνομα του ίσως οι παλαιότεροι να τον θυμούνται) να με τραβήξει με τον ελέφαντα του :)

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό Vrasidas » 03 Ιαν 2008, 16:25

Επειδή είμαι καλομαθημένος Ελληνάρας .... θα φώναζα την EXPRESS SERVICE ..... και όπως λένε, είναι οι γρηγορότεροι της Ευρώπης ... :splat: :splat: :splat: :splat:

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ....
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ........


( Γειά σου ρε Σπύρο αδυναμία μου ..... )
Άβαταρ μέλους
Vrasidas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2005, 00:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 03 Ιαν 2008, 16:31

Aφου λέει ρε παιδιά δεν μπορούν να περιμένουν από κανένα βοήθεια....
Αυτό που λέει ο Νικόλας μάλλον είναι σωστό.
Θα κάνεις εργάτη τον άξονα του τροχού οπότε ακόμα και να σπινιάρει ο τροχό θα "μαζεύει" το αμάξι πάνω.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 16:39

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον ένα ακόμη όχημα.

Αν δεν υπάρχει όμως?

1. Λογικό είναι να διασφαλισθεί το ότι δεν θα κυλήσει το όχημα προς τον γκρεμό. Αν το συρματόσχοινο φτάνει το δέσιμο στο δέντρο είναι μάλλον η καλύτερη ιδέα, φτάνει το δέντρο να είναι αρκετά γερό για το σκοπό αυτό και να υπάρχει και κάτι για να προστατεύσει το δέντρο από το συρματόσχοινο (όχι μόνο για οικολογικούς λόγους αλλά και για μεγαλύτερη ασφάλεια)

2. Αν το μήκος του συρματόσχοινου επιτρέπει τότε καλό είναι να γίνει προσπάθεια για ρυμούλκηση του αυτοκινήτου με χρήση των ζαντών/τροχών σαν τύμπαν ή σημεία στήριξης τυμπάνου για το συρματόσχοινο.

Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.
Ο απλούστερος είναι με μία πατέντα που υπάρχει και βιδώνει επάνω στα μπουλόνια και στην ουσία ήταν ένα πρόσθετο τύμπανο στο οποίο τυλίγεται το συρματόσχοινο.
Τη συσκευή αυτή την έχω δει με τα μάτια μου στο Billing του 2003 και ήταν όντως πραγματικά πολύ απλή και εξαιρετικά εύκολη και χρηστική.
Το μόνο της μειονέκτημα ότι στοίχιζε όσο ένας πολύ καλός χειροκίνητος εργάτης. (όμως αυτό δικαιολογείται από την ποιότητα των υλικών)
Πάντως όποιος το θέλει το έχουμε σε 10 ημέρες. Αρκεί να ξέρει την διάσταση του αφαλού των ζαντών του και το σπείρωμα των μπουζονιών στους τροχούς του (ή των μπουλονιών)

Οι πατεντιάρηδες μπορούν να το φτιάξουν και μόνοι τους αφού στην ουσία είναι μία ζάντα μικροτέρας διαμέτρου από την εργοστασιακή που βιδώνει επάνω στα ίδια μπουζόνια αλλά με διαφορετικού προφίλ μπουλόνια.
Απλώς τελικά το κόστος (μαζί με το ειδικών προδιαγραφών σχοινί) θα βγεί το ίδιο, ίσως και περισσότερο.



Ο πιό δύσκολος τρόπος, αν δεν υπάρχει το "βιδωτό τύμπανο" είναι να ασφαλίσεις την άκρη του συρματόσχοινου ανάμεσα στην ζάντα και την πλύμνη και αφού ξεζαντάρεις το λάστιχο να οδηγήσεις το συρματόσχοινο στο εσωτερικό αυλάκι της ζάντας. Στα λάστιχα με σαμπρέλα εννοείται ότι η σαμπρέλα καλό ειναι να αφαιρεθεί.

Αυτή η "πατέντα" όντως λειτουργεί φτάνει να υπάρχει σωστή στήριξη της άκρης του συρματόσχοινου στον τροχό (για αυτό και το ασφαλίζεις ανάμεσα στην ζάντα και τον τροχό).
Μειονέκτημα ότι στα σημερινά αυτοκίνητα με τις πολύ μικρές ανοχές ανάμεσα στα φρένα (δαγκάνες, μαρκούτσια) και την ζάντα αυτό είναι μάλλον αδύνατο. Αντίθετα παλαιότερα τα φρένα με ταμπούρα έδινα πολύ περισσότερο χώρο και κυρίως εντελώς καλυμένες επιφάνειες τριβής άρα πολύ λιγότερες πιθανότητες για ζημιές.

Και στις δύο περιπτώσεις όμως το συρματόσχοινο καλό ειναι να ειναι όσο το δυνατόν πιό παράλληλα τοποθετημένο με τον διαμήκη άξονα του πλαισίου του οχήματος.
------------

Αφού το όχημα μεταφέρει εφόδια είναι πολύ πιθανόν να μεταφέρει κάποιον χειροκίνητο εργάτη (κάτι σαν κιθάρα, Tirfor, Brano κλπ)
Μπορεί επίσης να έχει αντικείμενα που θα μπορέσουν να αυξήσουν την μειωμένη, λόγω χαλικιού, πρόσφυση.

(Σπύρο έχω κάτι τόμους της Διαπλάσεως στο πατρικό μου. Αυτό όμως μου είχε ξεφύγει, άσε που ήμουν νεογέννητο το 1964..)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Ιαν 2008, 16:52

τι μου θυμησες ρε παντελη τωρα......
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 16:59

Γειά σου φίλε alp και καλή χρονιά.

Η διαφορά στο 101 είναι ότι οι "τσόντες" στους αφαλούς των εμπρός τροχών είναι εκεί για να μπορεί ο οδηγός και ο συνοδηγός να πατούν επάνω τους και να ανεβαίνουν στην καμπίνα εμπρός.

Πάντως το 101 είχε μία άλλη καινοτομία την οποία την έχει τώρα μόνο ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Κεντρικά τοποθετημένο βίντσι το οποίο είχε έξοδο τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Για το άλλο αυτοκίνητο παραγωγής (αν και μόνο κατόπιν παραγγελίας) όσοι θέλουν μπορούν να μιλήσουν μαζί μου. Ερχεται σαν πλαίσιο και φτιάχνεται με μηχανικά από Land Rover.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Ιαν 2008, 19:25

Ναι αλλα το σαράβαλο τις φωτό σιγά να μην είχε μπλοκέ!! Άρα κι αλλη πατέντα(γουστάρω). Πρέπει να φτιάξεις μονόφρενο. Ξεκινάς απο το χεορίφρενο αλλα αν δεν αρκει ξεβιδώνεις και τσακίζεις ή απλα τσακίζεις το ένα σωληνάκι των φρένων και με πατημενο φρένο έχει κάτι σαν μπλοκε.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 19:30

Φίλε nikolas_L200 γειά,

το σετ αποτελείται απο ΔΥΟ τέτοιες βάσεις.
και μην ξεχνάς ότι ο τροχός που σπινάρει βρίσκει "φρενάρει" από το σχοινί και έτσι στην ουσία αποκτά αντίσταση για να δώσει ροπή και όχι μόνο κίνηση/δύναμη στον αέρα. Στην ουσία δηλαδή ακόμη και με μία τέτοια "κατασκευή" στον ένα τροχό βοηθάς και ένα ελεύθερο διαφορικό να μοιράσει ροπή και στον τροχό με πρόσφυση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Ιαν 2008, 19:37

Αν έχεις το σετ των δυο οκ αλλα αν κάνεις πατέντα σε βλέπω για την μια μεριά. Αν και απο το να ξηλώσεις τα σωληνάκια καλύτερα να βάλεις στο παιχνίδι την δεύτερη ρόδα.
Απο κει και πέρα με την μια ρόδα πιστεύω οτι άλλη σίγουρα θα έχανε την πρόσφηση.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 61 επισκέπτες