Στο Freelander II, άλλες εκδοσεις εχουν Μικρης Διαστασης Εφεδρικο Τροχο και άλλες εχουν Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου.
Τι είναι προτιμότερο;
|
|
|
Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .
Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .
Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .
juego έγραψε:Στο Freelander II, άλλες εκδοσεις εχουν Μικρης Διαστασης Εφεδρικο Τροχο και άλλες εχουν Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου.
Τι είναι προτιμότερο;
sef έγραψε:Aκρος απαραιτητη η κανονικη ρεζερβα!!!
Αν εχεις μπλοκε διαφορικο, και διαφορετικης διαμετρου ελαστικα στον ιδιο αξονα τι κανεις...
KON.GV1,6 έγραψε: ασχετο με το θεμα....ακους judas priest? και για το θεμα τωρα γιαυτο το λογο που ανεφεραν και οι υπολοιποι ειπα κανονικη ρεζερβα και μαλιστα ιδια διασταση και αν φυσικα μπορεις ιδιο ελαστικο με την τετραδα σου.
Jugulator έγραψε:KON.GV1,6 έγραψε: ασχετο με το θεμα....ακους judas priest? και για το θεμα τωρα γιαυτο το λογο που ανεφεραν και οι υπολοιποι ειπα κανονικη ρεζερβα και μαλιστα ιδια διασταση και αν φυσικα μπορεις ιδιο ελαστικο με την τετραδα σου.
Για το...άσχετο : Ναι πορωμένα από πολύ παλιά .
Για το θέμα και μόνο για να μη χαμηλώνει το όχημα έστω και λίγο από τη μεριά του μικρότερου λάστιχου , σίγουρα είναι καλύτερα να έχεις τη ρεζέρβα στην ίδια διάσταση με τα υπόλοιπα λάστιχα .
Πρόβλημα όμως πιθανώς να υπάρξει στό σύστημα στήριξης της ρεζέρβας , άν βάλεις μια σημαντικά μεγαλύτερη άρα και βαρύτερη από την εργοστασιακή . Μιλάω φυσικά για την παραδοσιακή θέση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα .
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες