Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Fiat panda 4x4 club??

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 04 Δεκ 2007, 19:19

TOYOTA HILUX πετρελαιο με ωφελιμο φορτιο πανω απο 2 τονους και αργα, μαλλον δεν ηξερε να το παει η' νομιζες οτι δεν ηξερε να το παει.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 04 Δεκ 2007, 19:55

superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....


Θα μπορεσεις να ανεβασεις καμμια φωτο να δω και'γω τι παιζει?Η΄ εστω κανα site?Μηπως?Παντως σημερα το παραδεχτηκα το αμαξακι γιατι ενω τα "τακουνια" του ηταν τιγκα στην λασπη¨"ακουγε" υποδειγματικα!!
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 04 Δεκ 2007, 19:59

superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....


Ναι ρε συ superspy αλλα και ψοφιο ετσι?60 αλογατα μονο?Αδικια!Λιγα παραπανω αν ηταν θα ημουν ευχαριστημενος!
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 04 Δεκ 2007, 20:13

BILLJEEP έγραψε:TOYOTA HILUX πετρελαιο με ωφελιμο φορτιο πανω απο 2 τονους και αργα, μαλλον δεν ηξερε να το παει η' νομιζες οτι δεν ηξερε να το παει.


Ναι οντως.Hilux.Σταματατησε να βαλει τα διπλα γιατι λεει επιχειρησει να την ανεβει(την ανηφορα) και η καροτσα του πηγαινε περα-δωθε!Τεσπα οτι εγινε-εγινε......
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό ZooL » 04 Δεκ 2007, 22:17

Το panda όντως καταπίνει θεριά - σε πρόσφατη εκδρομή, ο φίλος μου με το μικρό "γκρίνιαζε" ότι τον καθυστερούσε ένα LR3 ;) ;)

Και προς το τέλος, είναι σίγουρο πως θα ανέβαινε και τα τελευταία εμπόδια, όπου το LR3 και κάτι Land Cruiser ανέβηκαν με την βοήθεια εργάτη (λόγω ασφάλτινων ελαστικών), δυστυχώς όμως τον είχαν προδώσει λίγο νωρίτερα τα ηλεκτρικά του :oops:

Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? ;) Think about it...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ZooL » 04 Δεκ 2007, 22:20

φαντάζομαι ότι το έχεις δει αυτό εδώ, ε iwpantel? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 05 Δεκ 2007, 00:59

ZooL έγραψε:φαντάζομαι ότι το έχεις δει αυτό εδώ, ε iwpantel? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y

X.


Ναι το εχω δει,οπως και πολλα αλλα βεβαια.Το συγκεκριμενο παντως δεν παιζεται 8)
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 05 Δεκ 2007, 01:04

ZooL έγραψε:
Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? ;) Think about it...

Χ.


Ναι για να λεμε και του στραβου το δικιο ειχε αδεια καροτσα ο τυπος(για την ακριβεια ειχε 60 ριζες δεντρα) αρα βαρος αμελητεο αρα η καροτσα πετουσε :assshaking: :lolmen:
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 05 Δεκ 2007, 07:42

Αν κατάλαβα καλά ο τύπος σταμάτησε να βάλει την τετρακίνηση στο Hi Lux , που είναι το παράξενο ρε παιδιά , αν είχε λάσπη πώς θα το πήγαινε πισωκούνητος ?? :roll: :roll: . Έλεος μην τα ισοπεδώνουμε όλα ... :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό diamond » 05 Δεκ 2007, 10:07

ZooL έγραψε:Το panda όντως καταπίνει θεριά - σε πρόσφατη εκδρομή, ο φίλος μου με το μικρό "γκρίνιαζε" ότι τον καθυστερούσε ένα LR3 ;) ;)

Και προς το τέλος, είναι σίγουρο πως θα ανέβαινε και τα τελευταία εμπόδια, όπου το LR3 και κάτι Land Cruiser ανέβηκαν με την βοήθεια εργάτη (λόγω ασφάλτινων ελαστικών), δυστυχώς όμως τον είχαν προδώσει λίγο νωρίτερα τα ηλεκτρικά του :oops:

Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? ;) Think about it...

Χ.


Χρήστο, η εκτίμηση μου είναι ότι όντως το Πάντα κάνει παπάδες ειδικά σε ότι έχει σχέση με εμπόδια στα οποία είσαι εν κινήσει, αλλά τα εμπόδια εκείνης της εκδρομής στο τέλος ήταν ζόρικα για ασφάλτινα λάστιχα και απλή τετρακίνηση. Εκεί θα χρειαζόταν τουλάχιστον ένα LSD για βγάλει την ανηφόρα στο τέλος.

Εγώ βέβαια μέχρι να πάρω το XJ το είχα ξεκατινιάσει το μικρό και το μόνο που δεν κατάφερα ήταν μια λασπουριά τύπου κινούμενη άμμος (χωρίς νερό από πάνω!!!) την οποία δεν υπολόγισα σωστά και τελικά έκατσε πάνω της.
ΤΟ αμάξι με χιονολάστιχα είναι ΤΕΛΕΙΟ στο χιόνι- πάγο (2 χειμώνες τώρα κάνω πάρτυ)

Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το μεταξόνιο και το βάρος όπως ειπώθηκε αλλά και το γεγονός ότι είναι πολύ γρήγορη η εμπλοκή της τετρακίνησης με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να σπινιάρει ώστε να χάσει πρόσφυση. Επίσης πιστεύω ότι η 1η του είναι αρκετά κοντή για τη δουλειά που τη χρειάζεται.
Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι το Multijet με τα 70άλογα και τα 14,5 κιλά ροπής από τις 1800 στροφές μαζί με το μπλοκάρισμα του συνεκτικού συμπλέκτη.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό 4x4x6 » 05 Δεκ 2007, 19:42

diamond έγραψε:
ZooL έγραψε:Το panda όντως καταπίνει θεριά - σε πρόσφατη εκδρομή, ο φίλος μου με το μικρό "γκρίνιαζε" ότι τον καθυστερούσε ένα LR3 ;) ;)

Και προς το τέλος, είναι σίγουρο πως θα ανέβαινε και τα τελευταία εμπόδια, όπου το LR3 και κάτι Land Cruiser ανέβηκαν με την βοήθεια εργάτη (λόγω ασφάλτινων ελαστικών), δυστυχώς όμως τον είχαν προδώσει λίγο νωρίτερα τα ηλεκτρικά του :oops:

Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? ;) Think about it...

Χ.


Χρήστο, η εκτίμηση μου είναι ότι όντως το Πάντα κάνει παπάδες ειδικά σε ότι έχει σχέση με εμπόδια στα οποία είσαι εν κινήσει, αλλά τα εμπόδια εκείνης της εκδρομής στο τέλος ήταν ζόρικα για ασφάλτινα λάστιχα και απλή τετρακίνηση. Εκεί θα χρειαζόταν τουλάχιστον ένα LSD για βγάλει την ανηφόρα στο τέλος.

Εγώ βέβαια μέχρι να πάρω το XJ το είχα ξεκατινιάσει το μικρό και το μόνο που δεν κατάφερα ήταν μια λασπουριά τύπου κινούμενη άμμος (χωρίς νερό από πάνω!!!) την οποία δεν υπολόγισα σωστά και τελικά έκατσε πάνω της.
ΤΟ αμάξι με χιονολάστιχα είναι ΤΕΛΕΙΟ στο χιόνι- πάγο (2 χειμώνες τώρα κάνω πάρτυ)

Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το μεταξόνιο και το βάρος όπως ειπώθηκε αλλά και το γεγονός ότι είναι πολύ γρήγορη η εμπλοκή της τετρακίνησης με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να σπινιάρει ώστε να χάσει πρόσφυση. Επίσης πιστεύω ότι η 1η του είναι αρκετά κοντή για τη δουλειά που τη χρειάζεται.
Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι το Multijet με τα 70άλογα και τα 14,5 κιλά ροπής από τις 1800 στροφές μαζί με το μπλοκάρισμα του συνεκτικού συμπλέκτη.


Hi to All.

Όσο και να μην θέλω, σαν γνήσιος Έλληνας, να παραδεχτώ ότι έκανα λάθος δεν ήταν το Fiatακι που πούλησε εμένα αλλά εγώ το Fiatακι.

Με το άγχος των 30 λίτρων με καργαρισμένο ντεπόζιτο πήγα και το έσβησα αφού είχα λούση το κινητήρα στην λάσπη μετά την λασπολακουβα για να μην καίω βενζίνη βλέποντας τα λασπόλουτρα των υπολοίπων.

Το σηματάκι της μπαταρίας στο ταμπλό άναψε όταν το ξαναέβαλα μπρος και όχι στις λάσπες. (Ζημία ήταν βραχυκυκλωμένο Δυναμό)

Εδώ πρέπει να τονίσω ότι χωρίς δυναμό πήρε μπρος τουλάχιστον 8 φορές και παρόλο που το οδήγησα για 35 με 40 λεπτά με φωτά και καθαριστήρες και αφού έκοψε ο κινητήρας μετά από 15 λεπτά ξαναπήρε μπρος.

Περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη επίσκεψη στο ίδιο σημείο για να ανεβώ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
4x4x6
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 23:17
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Δεκ 2007, 20:06

iwpantel έγραψε:
superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....


Ναι ρε συ superspy αλλα και ψοφιο ετσι?60 αλογατα μονο?Αδικια!Λιγα παραπανω αν ηταν θα ημουν ευχαριστημενος!


Ναι... αλλά.... θα έκαιγε ακόμα παραπάνω, θα τα έβγαζε πιο ψηλά και και και...

Ο συμβιβασμός που κάνανε είναι καλός.... Αλλά θα ήθελα να δώ και το πετρέλαιο.... ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 05 Δεκ 2007, 23:22

superspy έγραψε:
iwpantel έγραψε:
superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....


Ναι ρε συ superspy αλλα και ψοφιο ετσι?60 αλογατα μονο?Αδικια!Λιγα παραπανω αν ηταν θα ημουν ευχαριστημενος!


Ναι... αλλά.... θα έκαιγε ακόμα παραπάνω, θα τα έβγαζε πιο ψηλά και και και...

Ο συμβιβασμός που κάνανε είναι καλός.... Αλλά θα ήθελα να δώ και το πετρέλαιο.... ;-)


Οτι θα εκαιγε παραπανω θα εκαιγε αυτο ειναι γεγονος.Αλλα πιστευω οτι με αυτη την λογικη θα μπορουσαν να του δωσουν και λιγοτερα....ατια εννοοω.Οπως και να'χει το πραγμα,μιλαμε για ενα αυτοκινητο το οποιο σαν βαση εχει να ειναι ενα αυτοκινητακι πολης και απλα του προσθεσαν το option να ειναι και τετρακινητο.Δεν μιλαμε για ενα καθαροαιμο,οποτε να μην τα θελω και ολα δικα μου.Ετσι δεν ειναι?Απλα ειναι αυτο το σπασιμο που τρως ωρες-ωρες και λες γιατι ρε γμτ?

Οσο για το πετρελαιο,τι να πω?Δεν εχω αποψη,ουτε εχω ακουσει κατι...Παντως πιστευω οτι αν εβγαινε οταν πηρα εγω το δικο μου μαλλον θα το προτιμουσα...
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 24 Ιαν 2008, 13:55

Καλησπερα και παλι παιδια!Ηρθε η ωρα μου να αλλαξω λαστιχα στο panda καθοτι με τα μανισια εχω ηδη κανει 56000 και κατι ψιλα χλμ.Τα μανισια ειναι τα Bridgestone dueler H/T της σειρας 684 αν θυμαμαι καλα.Οι διαστασεις του ειναι 185/65/14.Το ερωτημα μου ειναι το εξης.Να παρω τα ιδια λαστιχα?Να παρω τελειως ασφαλτινα?Θα μου πει καποιος αναλογα την χρηση.Και τοτε θα του απαντησω οτι το αυτοκινητο κατα κορον κινειται σε ασφαλτο αλλα δεν λειπουν και οι εκτος δρομου διαδρομες σε λασπη-χωμα σχετικα τακτικα...Τι λαστιχα λοιπον να του βαλω?Με προβληματιζει το γεγονος οτι δεν ειναι καθαροαιμο 4x4 οποτε δεν μπορω να του βαλω π.χ Α/Τ λαστιχο.Δεν θελω να βαρυνει το αμαξι,το τιμονι και να σερνεται(παραπανω απ'οτι σερνεται τωρα)Αυτα τα λιγα............ :lolmen:
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό nignis » 24 Ιαν 2008, 16:51

το ιδιο προβληαμ με το ignis: τι λαστιχα να βάλω....

δοκιμασε χιονολαστιχα(ειδικα αν πηγαινεις σε χιονοδρομικά συχνα), μαζι με μια δευτερη τετραδα καλοκαιρινα γαι τη ζεστη (Μαιο-Σεπτεμβριο). αν βεβαια βρεις ΑΤ, χτυπα τα!!
θελει ψαξιμο!
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες