Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000€

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Απρ 2004, 15:36

vagos και sef,

υπάρχουν πάντως και εξειδικευμένες βάσεις για βιντεοκάμερες είτε γενικής χρήσεως σε κάθε τύπου αυτοκινήτου είτε για συγκεκριμένες εφαρμογές ανά τύπο οχήματος αλλά ακόμη και ανα τύπο βιντεοκάμερας.

Ακριβές αλλά απολύτως ασφαλείς λύσεις.

Αλλη λύση, αν η βιντεοκάμερά σας έχει video in είναι η εγκατάσταση bullet κάμερας. Εξαιρετική εικόνα, τις περισσότερες φορές είναι και αδιάβροχες και κυρίως ελάχιστες απαιτήσεις σε χώρο καθώς και πανευκολη στερέωση είτε με tie-wraps είτε με ταινία διπλής όψεως (να είναι ποιότητας όμως) είτε βιδωτές καθώς έχουν δική τους βάση που προσαρμόζεται παντού και σε κάθε γωνία.

Μία τέτοια χρησιμοποιώ για το σύστημα οπισθοπορείας που έχω εγκαταστήσει στο 1994άρι κάμελ μου και έχω και άλλες δύο που μπορούν να τοποθετηθούν είτε κάτω είτε εμπρός είτε μέσα στο αυτοκίνητο για έλεγχο των αντιστοίχων σημείων ή βιντεοσκόπιση από εκεί.
Να πω επίσης πως αν έχετε υπολογιστή με video input τότε μπορείτε να κάνετε απευθείας ψηφιακή εγγραφή στον υπολογιστή σας με το κατάλληλο software.
(βάζω φυτίλια τώρα????)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 26 Απρ 2004, 21:49

γεια σου pantg . σε ευχαριστω για την ενημεροση , ησουν πολυ κατατοπιστικος εσυ , και ολα τα παιδια εδω στο form που ο καθενας βοιθαει με της οπιες εμπειριες και γνωσης εχει ,ωστε να λυνονται αποριες για καπιους που εχουν. πως ? τι ? γιατι?
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό sef » 27 Απρ 2004, 12:00

Παλι αυτος ο Pantg αμαν πια :oops:
Και σε αυτο το θεμα καταρτησμενος βαζει και εδω φιτιλιες οπως και σε
αλλες ενοτητες :shock:
Κατι πρεπει να του κανουμε :wink:
Ας πουμε νομοθετικη ρυθμιση απαγορευσης κυκλοφοριας στις 2 καμηλες
που εχει ως εξωτικα και προστατευμενα ειδη για την Ελλαδα :P
Ασε να σου λεμε εμεις τετοια (απο εμενα παντα σε φιλικο επιπεδο)
εσυ να συνεχιζεις να μας λες τις ιδεες σου, διαβαζω απο παλια ολα
τα γραφομενα-αποψεις σου.
Εγω πηγα σε ενα μαγαζι στην Ορμηνιου αν θυμαμαι καλα πηρα μια βαση
που βιδωνει δυνατα πανω στο χερουλι, μετα φορασα πανω της ενα
φωτογραφικο joistick, που γυρναει προς ολες τισ κατευθηνσεις, και
πανω σε αυτο την βαση που βιδωνει η καμερα.
Οι κραδασμοι ειναι σε ανεκτο επιπεδο κατα το μεγαλυτερο ποσοστο,
αλλα με 1-2 μαλακα ελατηρια θα σταματησουν ακομα περισσοτερο.
Αψογη η ιδεα για εγκατασταση bullet καμερας.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Landfista » 29 Απρ 2004, 21:51

Άσχετο αλλά καλό site για ότι στήριγμα μπορείτε να φανταστείτε ότι υπάρχει για κάμερες και αυτοκίνητα είναι αυτό...

http://www.b-hague.co.uk/Mounting%20Brackets.htm

Εάν πάτε δε στην αρχική σελίδα τότε θα βρείτε πολλά περισσότερα σε σχέση με το είδος...

Φιλικά,

Landfista.
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sef » 30 Απρ 2004, 10:50

Πολυ καλο το site!!!!!!!!!!!!!
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 30 Απρ 2004, 13:53

Διαβάζω με ενδιαφέρον τις προτάσεις των υπόλοιπων παιδιών για αγορά μεταχειρισμένου και η άποψη μου είναι οτι το κόστος κτήσης είναι τελικώς το πιό μικρό κόστος στο συνολικό κόστος ζωής ενός αυτοκινήτου.

Έστω οτι με 15000 καταφέρνω και παίρνω ένα Discovery. Τι να το κάνω μετά το Discovery αν θέλω 20 € την βόλτα και σε κάθε βλάβη πρέπει να καταθέσω έναν μισθό και σε κάποιο ατύχημα (ας είναι μακρυά απο εμάς, αλλά δυστυχώς είναι και αυτό στο πρόγραμμα) για να ξεπληρώσω π.χ. ένα φανάρι του Discovery πρέπει να το βάλω στην πιστωτική κάρτα και να το πληρώνω σε 12 άτοκες δόσεις...

Νομίζω οτι όλα αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπόψην κατα την αγορά ενός αυτοκινήτου τόσο καινούργιου, αλλά κυρίως και μεταχειρισμένου όπου πολλές φορές η χαμηλή τιμή αγοράς μας οδηγεί σε παγίδες.

Ένα Range Rover του 1992 μπορεί να το βρείς ίσως και κάτω απο 10000. Οι υπηρεσίες όμως που θα κληθείς να πληρώσεις είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτόν που έχει πληρώσει 150.000 για να αγοράσει το τελευταίο μοντέλο. Και σίγουρα οι υπηρεσίες αυτές είναι συμβατές με τις 150.000 και όχι με τις 10.000
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Απρ 2004, 20:30

Φίλε Mav_Shatz,

αν τα Land Rover έχουν ένα καλό είναι ότι καθώς είναι ευρωπαϊκά σου παρέχουν τη δυνατότητα να βρείς ΚΑΙ φθηνά ανταλλακτικά.

Το πρόβλημα σε αυτά τα αυτοκίνητα έγκειται κυρίως σε τρεις τομείς.

1. Θέλουν ο ιδιοκτήτης τους να ξέρει να τα φροντίζει και να τα χρησιμοποιεί.

2. Θέλουν μάστορα που να ξέρει και να θέλει να τα φτιάξει σωστά.

3. Τα ανταλλακτικά κοστίζουν από εξαιρετικά ακριβά έως φθηνά. Φτάνει να ξέρεις πού θα τα βρείς και να θέλεις να χρησιμοποιήσεις και μεταχειρισμένα εκεί που γίνεται (ποτέ σε φρένα, τιμόνι και ανάρτηση)

------

Αν δεν μπορείς να έχεις κάποιο από τα πιό πάνω τότε η μόνη λύση είναι το να έχε ικανές ποσότητηες χρημάτων.

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες