Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

tirfor-κιθαρα

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 07 Ιούλ 2007, 15:26

Γεια σε ολους
θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα σχετικα με χειροκινητους εργατες tirfor
1)αν ειναι οντως αποτελεσματικοι και πρακτικοι σε δυσκολες καταστασεις
2)αν γνωριζετε πως πρεπει να γινεται η επιλογη του καταλληλοτερου απο θεμα
δυναμης του πχ για ενα jeep 1500 κιλων με εξοπλισμο επαρκει αυτος των
800 η παμε στα 1600?

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 13 Ιούλ 2007, 09:18

Εστω και καθυστερημένη η απάντηση μου, καλώς ήλθες !
Σχετικά με αυτού του τύπου τους εργάτες τώρα:
Eίναι αποτελεσματικοί σε περιπτώσεις που θέλεις να βγάλεις το αυτοκίνητο από τη λάσπη, το χιόνι, από του χαντάκ΄,με την προυπόθεση πως θα δουλέψεις λίγο το έδαφος για να βοηθήσεις την κατάσταση και παράληλα είσαι έτοιμος για μία στοιχειώδη μυική προσπάθεια. Αν τώρα προσθέσεις και ένα snatch block στην συνδεσμολογία, τότε τα πράγματα θα γίνουν ευκολότερα. Δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα εάν το όχημα (μαζί με το φορτίο του ;)) είναι βαρύ (π.χ 2.5t) και έχεις να παλέψεις και κάποια κλίση. Το σημαντικότερο του πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να το προσαρμόσεις εμπρός ή πίσω (εφ΄όσον έχεις φροντίσει να ενισχύσεις τα σημεία πρόσδεσης του οχήματος σου) , ενώ μπορείς ακόμα και να ασφαλιστείς με αυτό σε πλαινά περάσματα.
Αν έχεις ένα ελαφρύ όχημα και θέλεις να έχεις μαζί σου ένα εργαλείο "just in case'' τότε σου κάνει, εξασκήσου όμως λίγο μαζί του, μην περιμένεις ''την κακιά την ώρα''.
Οσο για το μέγεθος, ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε κάτι που αναφέρεται σε λιγότερο φορτίο από αυτό που έχουμε. Κάνε τους υπολογισμούς σου με το αυτοκίνητο γεμάτο με αυτά που κουβαλάς συνήθως πρόσθεσε και το κατιτίς σου σαν συντελεστή ασφαλείας και τελικά αγόρασε τον μεγαλύτερο που μπορείς να πάρεις-κουβαλήσεις γιατί ανεξάρτητα με το τι ακούγεται και σ΄αυτήν την περίπτωση, το μέγεθος μετράει.
Για ότι άλλο εδώ είμαστε (και απαντάμε και πιο γρήγορα ).
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό nignis » 13 Ιούλ 2007, 14:06

από τιμές τι παιζει σε αυτην την κατηγορία(μιλαμε για συνολικό βαρος εως 1,5 1,8 τονους)??
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 13 Ιούλ 2007, 14:17

Ρίξε μία ματιά εδώ, δεν είναι ο μοναδικός αλλά τον έχω πρόχειρο
http://www.pedma.gr/wwwgreek/palaga.htm
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό mato » 13 Ιούλ 2007, 14:28

On a vehicle application 1.5 times the gross weight of the vehicle gives rough idea of the capacity required to pull out of a recovery situation.

Και είναι μάλλον "αισιόδοξος" υπολογισμός απαιτούμενης έλξης, οι πιο πολλοί κατασκευαστές διπλασιάζουν το βάρος. Βέβαια εξαρτάται πάντα από τη χρήση, αλλά όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι.
Και μια παρατήρηση για την χρήση τροχαλίας: συμφωνώ απολύτως με τον dimitrios και είναι ούτως ή άλλως καλό να χρησιμοποιείς τροχαλία (ακόμα και για την μακροζωία του εργάτη/ κιθάρας) αλλά προϋποθέτει την ύπαρξη (δεύτερου) σημείου αγκύρωσης ή / και αρκετό μήκος στο συρματόσκοινο αν αγκυρώσεις πάλι πάνω στο αυτοκίνητο, μακρύτερους ιμάντες κτλ. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις τροχαλία, άρα ... ο χυλός που λέγαμε.

Υπολογισμός και χρήση snatch block (τροχαλίας)
http://catalog.thecrosbygroup.com/Calcu ... igcalc.htm

Μια ιδέα για τιμές: (το πρώτο δεν είναι κιθάρα, αλλά έχει εκτιμηθεί δεόντως από φίλους σε σκληρή χρήση)

http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/R/MPP100


http://www.firstfouroffroad.co.uk/winching.htm
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 14 Ιούλ 2007, 12:09

παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας
συμφωνω με τον dimitrios αλλα με προβληματιζει το οτι στις παρακατω σελιδες με μια κιθαρα 800kg τραβουν ενα defender 2500kg και ενα wrangler και απο οτι λενε αν διαβασετε χωρις προβλημα οποτε με αυτη την λογικη για ενα 3d vitara που ειναι ελαφρυτερο κυριως απο το defender ειναι περιτη μια μεγαλυτερη κιθαρα

http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... irfor1.htm
Recovery - Hand winch part 1

http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _winch.htm
Expeditions West: Black Rat Recovery Hoist / Hand Winch
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

tirfor-κιθαρα

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 14 Ιούλ 2007, 12:23

τωρα για τιμες φιλε nignis η 800 περιπου απο 250e και η 1600 300e
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό xalk » 15 Ιούλ 2007, 13:13

Πάνω απ όλα η ασφάλεια μας. Για να δίνει η εταιρία συγκεκριμένα κιλά έλξης (προσοχή σ’ αυτό έλξη και όχι κρέμασμα) πάει να πει ότι σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχει κάνει αυτό είναι το ασφαλές φορτίο που μπορείς να τραβήξεις για να:
1) να μην έχεις «σπασίματα»
2) για να μπορέσεις να ξαναχρησιμοποιήσεις τον εξοπλισμό σου.

Το φορτίο λειτουργίας απέχει πολύ από το σημείο θραύσης ... το οποίο καλό να μη πλησιάσεις ποτέ.
Επίσης κόλλημα με κόλλημα έχει διαφορά στην αντίσταση- τριβή.
Άλλο είναι να κολλήσεις σε λάκκο με νερό και πυθμένα με 10 πόντους πηλό, άλλο να έχεις «τρακάρει» με την «κοιλιά» σε πηχτή λάσπη, άλλο σε άμμο, και άλλο να προσπαθείς να ανεβάσεις το αμάξι σε μεγάλη κλίση.
Γενικά σε επώνυμα προϊόντα και ανάλογα με την κρισιμότητα της κατάστασης, θα δούλευα τον εξοπλισμό μου στο όριο λειτουργίας +10% (γνωρίζοντας πόσο πιο χαμηλά βάζουν το όριο λειτουργίας από το σημείο θραύσης).
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες