Καλησπέρα,
Μιας και έχω ένα Cherokee, ας προσπαθήσω να βοηθήσω κι εγώ με την άποψη μου:
boksic έγραψε:Το Cherokee θα μας ταλαιπωρήσει πολύ στην άσφαλτο;
Νομίζω πως μόνο ένα Niva μπορεί πραγματικά να σε ταλαιπωρήσει στην άσφαλτο
Όχι, δεν πρόκειται να σε ταλαιπωρήσει - απλά, σε σύγκριση με τα άλλα δύο αυτοκίνητα που αναφέρεις, το Cherokee στην άσφαλτο δεν πρόκειται να σου προσφέρει ιδιαίτερες "οδηγικές συγκινήσεις". Σε σύγκριση με το RAV4 για το οποίο μπορώ να μιλήσω, το Jeep σίγουρα δεν έχει την σπορτίφ συμπεριφορά του Toyota, που εμπνέει για το κάτι παραπάνω σε στροφές και γρήγορες καμπές.
Αν όμως ο οδηγός του δεν έχει έτσι κι αλλιώς τέτοιου είδους sportif ανησυχίες, νομίζω πως το μόνο που ίσως τελικά θα διακρίνει ως διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα, θα ήταν η ανώτερη ποιότητα κύλισης του Toyota - γιατί, όσο να ΄ναι, μια "φορτηγίλα" την έχει το Jeep
Κατά τα άλλα το KJ είναι ασφαλέστατο και ταξιδεύει σαν τρένο. Και όταν βγει από την άσφαλτο, πίστεψε με, εκεί πραγματικά βρίσκεται στο στοιχείο του, δίνοντας μια αίσθηση σιγουριάς που το RAV4 σε καμία περίπωση δεν μπορεί να προσφέρει.
Pajerinho έγραψε:Και πιο δυσάρεστο όταν θα πηγαίνεις για service.
Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές.
Το service του Jeep (τακτική συντήρηση) δεν θα σου κοστίσει περισσότερο από ότι στα άλλα δύο. Επίσης, σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία (τόσο από το δικό μου αλλά και από ίδια αυτοκίνητα γνωστών & φίλων), το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο και φτιαγμένο για να αντέχει πολλά - πρακτικά θέλει μόνο λάδια & βαλβολίνες κιβωτίων /διαφορικών.
Αυτό που πιθανότατα μπορεί να σου κοστίσει όντως περισσότερο, είναι οι τυχόν "έκτακτες" επισκέψεις στην αντιπροσωπεία, πχ για την αποκατάσταση ενός μικροτρακαρίσματος.
boksic έγραψε:Με τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα θα έιναι πολύ ανώτερα στο Cherokee φαντάζομαι!
Αν θυμάμαι καλά, τέλη κυκλοφορίας για το Jeep €384/έτος, ασφάλιστρα κάπου στα €340/εξάμηνο (...νομίζω). [edit:] €420/έτος τα τέλη
Pajerinho έγραψε:Πιο δυσάρεστο όταν θα πηγαίνεις για βενζίνη.
Αν πρόκεται να κινείσαι αρκετά μέσα στην πόλη, τότε αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος προβληματισμού: το Jeep πρακτικά μπορεί και να σου κοστίζει τα διπλάσια σε καύσιμα...
Για ταξίδια στην εθνική, οι διαφορές είναι σαφώς μικρότερες, πλην όμως υπαρκτές.
Όλα τα παραπάνω διαγράφονται βέβαια αν έχεις την δυνατότητα να πάρεις diesel (Cherokee CRD), το οποίο είναι συνολικά πολύ καλύτερη επιλογή από το V6 των 3,7lt (βλπ. κατανάλωση & ροπή από χαμηλά).
Αυτά τα (όχι και τόσο) ολίγα από μένα,
Happy jeeping
X.