vet έγραψε:
διαβασε λιγο πιο προσεκτικα αυτα που γραφω. εγω ΕΧΩ αυτοματο μπροστα, δεν χρειαζομαι να μου πει καποιος πως δουλευει... εχω ομως και το ριμαδι το wrangler που εχει ενα μοχλο διπλα απο τον κανονικο και κουμπωνει/ξεκουμπωνει την μεταδωση στον εμπρος αξονα. αρα ξεκουμπωτος παω πισοκινητος, και το λοκερ μου μπροστα ειναι σαν να μην υπαρχει. οταν το κουμπωσω, τραβαει λιγο οπως εγραψα, και οπως σωστα λεει ο κ δελης δεν κανει για γρηγορη οδηγηση. με το δικο μου κανω 1500κμ τον μηνα.
οσο για τον πισω αξονα, απαντησε ο caravan...
Νικος
Αγαπητέ vet,
ξαναδιαβάζω προσεκτικά...
σωστά γράφεις ότι χωρίς μόνιμη τετρακίνηση, στην ασφαλτο, δεν καταλαβαίνεις σχεδόν την ύπαρξη του εμπρός locker εκτός ενος μικρού κλικ κλικ...
όταν όμως το κουμπώσεις, έχεις που έχεις "κακή τετρακίνηση" δηλ. μόνιμα κλειδωμένο εμπρός-πισω άξονα αφού δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό, την κάνεις "χειρότερη" με την έννοια ότι δεν στρίβεις πουθενά...
Τώρα αν εσύ επιμένεις ότι με κλειδωμένο εμπρός-πισω άξονα και auto locker εμπρός, απλά "τραβάει λίγο" εγώ πάω πάσο...
Μπορεί με ταχύτητες μέχρι 20-30 χλμ και ειδικές συνθήκες να μπορείς να περάσεις κάποιο εμπόδιο, αλλά γενικά δεν έχεις "τετρακίνηση", δεν μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα, δεν μπορείς καν να στρίψεις με ασφάλεια και λίγο γκάζι στα γλυστερά (εαν δεν λυστράει αρκετά, απλά στραγγαλίζεις την μετάδοση)...
Όσο δε τα χλμ και το γκάζι ανεβαίνουν, τόσο ευθεία θα πηγαίνεις.
Αυτά λέει η φυσική και πρέπει όποιος θέλει να βάλει μπροστινό locker να τα καταλαβαίνει, γιαυτό έγραψα την και την προσωπική μου άποψη...
Αν δεν συμφωνείς, ραντεβού το χειμώνα...