Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΙΑ SORENTO DIESEL - NISSAN PATHFINDER DIESEL

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό saxovts » 03 Φεβ 2007, 19:31

Pajerinho έγραψε:Στο Pathfinder βέβαια έχει περισσότερο νόημα το 2wd καθότι είναι πισωκίνητο και προσφέρεται για ατελείωτα μπαντιλίκια :D
παντως εχω πολυ μεγαλη περιεργια για το[ναβαρα200ρς]το τι παντιλικια θα κανω.ποιος ξερει αν εχει την δυνατοτητα να κανει παντιλικια με 3 ταχυτητα.....
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Φεβ 2007, 21:51

saxovts έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Στο Pathfinder βέβαια έχει περισσότερο νόημα το 2wd καθότι είναι πισωκίνητο και προσφέρεται για ατελείωτα μπαντιλίκια :D
παντως εχω πολυ μεγαλη περιεργια για το[ναβαρα200ρς]το τι παντιλικια θα κανω.ποιος ξερει αν εχει την δυνατοτητα να κανει παντιλικια με 3 ταχυτητα.....


...έχει λέει...
Το Navara πάντως ξεσκίζεται στα φίδια!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό georgek » 05 Φεβ 2007, 17:09

Το σχέδιο αυτό είναι από Sorento?
Σε τι format είναι το αρχικό?
Υπάρχουν και για άλλα μοντέλα αντίστοιχα σχέδια?


Εικόνα
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

ΜΠΕΡΔΕΜΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 06 Φεβ 2007, 08:34

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΙΟΝΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΤΕ ΤΑ 4ΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ.
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Ο ΕΝΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ SORENTO DIESEL , Ο ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ 1500€ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΩ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ CHEROKEE (ΓΙΑ ΤΟ PATHFINDER ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ)
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ (ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΠΗΚΕ Η ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ) ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΔΩ ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ MITSUBISHI ΚΑΙ ΝΙΣΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ.
ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

ΜΠΕΡΔΕΜΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 06 Φεβ 2007, 08:38

:discussion:
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

ΜΠΕΡΔΕΜΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 06 Φεβ 2007, 22:35

φιλε γιωργο,μην μπερδευεσαι με πολλα πολλα.τελικα η πλακα που επαθες,τι σημαινη?οτι δεν σου αρεσε?η σου αρεσε?αν ναι,και εχεις την δυνατοτητα να παρεις αγροτικο τοτε ειναι μονοδρομος η επιλογη,παρε διπλοκαμπινα το Ι200 η ναβαρα η ισουζου η τουοτα.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 07 Φεβ 2007, 08:39

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ - ΚΤΗΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΤΙΜΩ MITSU ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ( ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΛΙΣΘΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ) ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ).
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

Δημοσίευσηαπό donald » 07 Φεβ 2007, 10:55

georgek έγραψε:Το σχέδιο αυτό είναι από Sorento?
Σε τι format είναι το αρχικό?
Υπάρχουν και για άλλα μοντέλα αντίστοιχα σχέδια?


Εικόνα


Δεν ξέρω. Το σχέδιο το βρήκα όταν έψαχνα στοιχεία για το SORENTO πριν το αγοράσω και είναι από ξένες σελίδες σχετικές.

Τελικά για τι αμάξι σηζητάμε για επιβατικό 4χ4 ή φορτηγάκι αγροτικό :?:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 07 Φεβ 2007, 14:46

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΟΠΩΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΩ. ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΜΕΝΩ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ, ΕΧΩ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ (ΕΔΩ ΟΠΩΣ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΨΙΛΟΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ) .
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ DIESEL.
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΜΕΤΑΞΥ SORENTO - PATHFINDER ΑΠΛΗ ΕΚΔΟΣΗ -SHEROKEE.
TO ΠΡΩΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙΑ (ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ- ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ)
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΣΟΥΠΕΡ ΧΩΡΟΥΣ (ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ - ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΛΘΕΙ ΚΑΙ 7ΘΕΣΙΟ)
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΧΕΙ "ΟΝΟΜΑ" ΚΑΛΗ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΔΥΜΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟ2,8 D ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟTΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ)

ΚΛΕΙΝΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ PATHFINDER

ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ (ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΜΑ ΣΤΗ ΚΑΡΟΤΣΑ) ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ....ΑΓΡΟΤΙΚΟ!!!!!!!! ΚΑΙ ΦΟΒΑΝΑΙ ΜΗ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ (ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ)

ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΩ ΚΑΙ ΣΑΣ????????????????????????
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

Δημοσίευσηαπό saxovts » 07 Φεβ 2007, 14:53

giorgos-her έγραψε:ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ - ΚΤΗΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΤΙΜΩ MITSU ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ( ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΛΙΣΘΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ) ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ).
ναι ειναι αληθεια οτι βαζεις Η4 σε δρομο που γλιστραει με το Ι200.και με το ναβαρα μπορεις να βαλεις το Η4,απλα θα χαλασει το συστημα τετρακινησης και δεν θα πηγαινει σωστα στο δρομο[ετσι ακουσα απο καποιους αλλους που εχουν ναβαρα]εσυ,αν τα οδηγησες τα 2 αγροτικα,ειδες διαφορα μεγαλη στο τραβηγμα το ναβαρα με το Ι200?και πιο ναβαρα οδηγησες?με 174 η 200 αλογα?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 08 Φεβ 2007, 08:37

ΜΕ ΤΑ 174 ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΙΣΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΡΥ.
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 13 Φεβ 2007, 18:50

PAIDES MHN TO PSAXNETE ENAS EINAI O VASILIAS!!!!! .-
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 22:39

ελληνικαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χι χι χι χι χι χι.δηλαδη δοκιμασες το SORENTO και σου φανηκε βασιλιας το PATHFINDER?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

ΜΠΛΟΚΕ PATHFINDER

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 14 Φεβ 2007, 09:39

TI GINETE RE PAIDIA ME TO PATHFINDER EXEI ΜΠΛΟΚΕ ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ NAVARA ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ "ΚΑΡΟ" (ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ) ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

ΜΠΛΟΚΕ PATHFINDER

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Φεβ 2007, 22:21

καμια διαφορα δεν εχει.το ιδιο ειναι.απλα το μπλοκε του ναβαρα το λενε καρο.δεν ξερω πως κολησε αυτη η λεξη καρο.τελος παντων θα μας πει καποιος που εχει PATHFINDER για το αν βγαζει μπλοκε.[εγω νομιζω οτι το βγαζει μπλοκε]
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες