Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

pajero Vs land rover 90

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό typod » 16 Οκτ 2006, 13:16

Τo cherokee επαγγελματικό είναι καλή λύση.Ξέρετε που κυμαίνονται και τι να προσέξω?Επίσης καμία καλή εμπορία?Αντε να δούμε πόσες γνώμες θα αλλάξω.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό spiros » 16 Οκτ 2006, 13:40

SKARTOS έγραψε:
spiros έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, το μόνο σίγουρο είναι ότι σε εκδρομές με τριάντα και σαράντα αυτοκίνητα, τα landrover ανοιγουν πάντα το δρόμο και τα landrover ρυμουλκούν μονίμως στα δύσκολα τους υπόλοιπους. Τυχαίο κι αυτό;

Ύγ. Δύο καλά ημιαξόνια μόνο θέλουν εμπρός και τίποτα άλλο (κι αυτό όχι απαραίτητα). Δεν σπάνε δεν χαλάνε! Κι αν πάθουν κάτι ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα και φθηνά. Συμβαίνει το ίδιο με όλα τα άλλα;


Πάλι καλά που το λές, για να καταλάβουμε σε τί είδους διαδρομές πάνε με τριάντα και σαράντα αυτοκίνητα.Και τί είδους αυτοκίνητα τραβάνε μονίμως.Δηλαδή για να καταλάβω, άν σ'αυτές τις εκδρομές θέλουν ημιαξόνια, φαντάσου τι θα θέλουν για να κάνουν και καμμιά σοβαρή βόλτα!! :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:


Μπορεί να έχεις και δίκιο. Μόλις συνηθίσω το δικό μου Landrover θα σου γράψω εντυπώσεις. Προς το παρόν καλό μου φαίνεται πάντως!
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό karka » 16 Οκτ 2006, 16:00

λοιπον, αφου ακουσες μερικες κοτες που λιγο πιο πριν κακαριζαν, μεσα απο κατι πατζεροτσεροκι που "ειχαν η εχουν", ακου τωρα πραγματικα πως εχουν τα πραγματα.
τα πατζερο συμορφωνονται μονο αν κανεις την κλασικη μεταροπη και βαλεις τριλιτρο v6 στο 2,6 αλλα μετα πρεπει να βρεις και ενα περιορισμενης πισω απο L 400 κατα προτιμιση που ειναι αρκετα σφικτο και παει "κουτι" στο βημα του 2,6. δεν πρεπει να βαλεις τα διαφορικα απο το τριλιτρο γιατι δεν μπενει το περιορισμενης. ομως ειναι μονοδρομος αν θελεις να βαλεις ΑRΒ μιας και μονο για το βημα του τριλιτρου υπαρχει τετοιο. επισης για μπροστα η μοντα κανα LSD, η τριλιτρο και ARB αλλα καθε βολτα και ημιαξονιο.
με αλλα λογια πολυ κακο για το τιποτα. πολλα λεφτα σε μοντες και παραμενει ενα πατζερο.
υπαρχει φιλος αιμοδοτης και μαθαμε μαζι με αυτον και ολη η παρεα. (κανα δυο γκαρσονιερες υπολογιζει σε "διδακτρα")

για το αμερικλανικο χλομο. στα λεφτα που συμφερει η αγορα του για μια καλη μετατροπη συνηθως εχει κανει πανω απο 200,000 χλμ. οποτε φλαντζες κεφαλης και σασμανοκιβωτια ειναι σε πρωτη ζητηση.
ΟΜΩΣ, πραγματικα ειναι το μονο που βρισκεις ετοιμες λυσεις και σε ποικιλια χρηματων.
αν διαλεξεις προσεκτικα μπορει να σταθεις τυχερος.
παντως να ξερεις οτι το επιπεδο εχει ανεβει σχεδων "ξαφνικα" μεσα σε λιγοτερο απο 2 χρονια.
αν διαβασεις περιοδικο του χωρου δυο χρονια πριν θα δεις χαρακτηριζε ενα αυτοκινητο με δυο μπλοκε και 5 ποντους σηκωμα ετοιμο να πρωταγωνιστησει στο τραϊαλ και διαπρεψει στα raid. κατι που τωρα απλα γελας διαβαζωντας το.
για να φτιαξεις πια ενα καλο αυτοκινητο πρεπει να χαλασεις πολα λεφτα και το κυριοτερο να ξερεις τι θες και πως να το "παρεις" με τα λιγοτερα χρηματα, γιατι οπως ολα τα χομπι ετσι και αυτο ειναι ενα βαρελι που δεν εχει πατο. οσα και να του πεταξεις μεσα δεν γεμιζει.

τελος ασε της "βολτες" στην ακρη. οι αγωνες ειναι αυτοι που ανοιγουν δρομο στην εξελιξη. παγκοσμια και αποκλειστικα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό supermario » 16 Οκτ 2006, 17:40

Με λιγα λογια φιλε typod ασε τις κοτες να κακαριζουν και ακου τον karka και βρες ενα trooper :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό sirros » 16 Οκτ 2006, 18:07

Αν έχεις χρήματα για να πληρώνεις βενζίνη πάρε LR90 , υπάρχουν ακόμα πολλά που είναι σε τέλεια κατάσταση και το καλύτερο 3-4 καλά συνεργεία που μπορούν να τα υποστηρίξουν .πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά αν βελτιώσεις λίγα σημεία που είναι αδύναμα από το εργοστάσιο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα .

Από αναρτήσεις και διαφορικά βρίσκεις ότι θέλεις και ότι δεν υπάρχει μπορεί να κατασκευασθεί .

Το δικό μου το πουλάω γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά και καίει
Θα προσπαθήσω να βρω χθεσινή φοτο που το δικό μου LR 90 βρίσκεται σε 1,5μ νερό και προχωράει και το wrangler και το jimny απλά παραμένουν θεατές .
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό typod » 16 Οκτ 2006, 18:10

αυτό είναι καλό ???? εεεεεε καλόι μου οφρόδες
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό sirros » 16 Οκτ 2006, 18:14

Καλή επιλογή , αν το βρεις !
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό sirros » 16 Οκτ 2006, 18:19

Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό karka » 16 Οκτ 2006, 23:53

ρε typod !!! εσυ εισαι δικος μου !! ετσι ρε μπραβο. αυτο βεβαια ειναι πετρελαιο αλλα δεν πειραζει μας κανει και αυτο.
οποτε περασεις απο πατρα κανε σταση.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 17 Οκτ 2006, 16:23

ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΕΝΑ V6 91- MODEL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ,RDL ΠΙΣΩ,LSD ΕΜΠΡΟΣ,ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ(ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ),ΚΟΙΝΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΟΙ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΟΛΛΑΝΕ Η ΟΧΙ ΤΑ PAJERO EINAI ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ!!!!
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Οκτ 2006, 16:33

Επωφελούμαι ότι έχουν μαζευτεί στη συζήτηση αρκετοί παλαιοί και έμπειροι στο off road, για να ρωτήσω κάτι που έχω καιρό απορία:
Ρε παιδιά γιατί δεν "παίζετε" καθόλου (ή σχεδόν καθόλου) τα land cruiser (τα παλιά) και τα patrol?
Στο εξωτερικό θεωρούνται πρώτες επιλογές.
sorry για το off topic (αν και ίσως να μην είναι και τόσο off topic)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 17 Οκτ 2006, 17:49

Pajerinho έγραψε:Ρε παιδιά γιατί δεν "παίζετε" καθόλου (ή σχεδόν καθόλου) τα land cruiser (τα παλιά)

Μακάρι να τα βρίσκαμε! Ξέρεις πού μπορώ να βρώ κανένα σειράς 70 με ελληνικά νούμερα; :roll:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό supermario » 17 Οκτ 2006, 18:40

pajerov6 έγραψε:ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΕΝΑ V6 91- MODEL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ,RDL ΠΙΣΩ,LSD ΕΜΠΡΟΣ,ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ(ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ),ΚΟΙΝΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΟΙ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΟΛΛΑΝΕ Η ΟΧΙ ΤΑ PAJERO EINAI ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ!!!!
Μαλλον μιλας για 92-93 και μετα.Το 150αρι δηλαδη!Και κατι ακομα.Εισαι σιγουρος για το μπροστα LSD;
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Οκτ 2006, 19:53

Ρέ pajerinho, με τον πόνο μας θα παίξεις βραδυάτικα?? Τί θές δηλαδή να βλέπουμε landcruiserάκια να πηδάνε το φράχτη στον ύπνο μας??
Φίλε pajerov6, με όλο το θάρρος, μήπως το επωνυμό σου είναι ΛΟΥΜΙΔΗΣ???????
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό karka » 17 Οκτ 2006, 20:14

Pajerinho έγραψε:
Ρε παιδιά γιατί δεν "παίζετε" καθόλου (ή σχεδόν καθόλου) τα land cruiser (τα παλιά)

jdelis έγραψε:
Μακάρι να τα βρίσκαμε! Ξέρεις πού μπορώ να βρώ κανένα σειράς 70 με ελληνικά νούμερα;



σωστος!!




ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΕΝΑ V6 91- MODEL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ,RDL ΠΙΣΩ,LSD ΕΜΠΡΟΣ,ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ(ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ),ΚΟΙΝΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΟΙ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΟΛΛΑΝΕ Η ΟΧΙ ΤΑ PAJERO EINAI ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ!!!!


δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου τετοιο τζερο. μην ξεχνας οτι εκεινο τον καιρο τζιπ = κολονακι και τα κυνηγουσαν ολοι. μονο επαγγελματικα παιζουν απο εκεινες της χρονιες.
και αυτο αν δεν απατωμε δεν πολυ ηρθε στο γκρικελαντ και μαλον δεν βγηκε για επαγγελματικο.
οσο για το κολανε... οχι, απλα καπνιζουν σαν τα φουγαρα του σουπερ φαστ.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες