Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

pajero Vs land rover 90

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

pajero Vs land rover 90

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Οκτ 2006, 08:19

Φίλοι μου καλοί μου φίλοι.Μετά την αγορά του grand vitara αποφάσισα ότι είναι πολύ κρίμα να το σκίζω στα βουνά και στα λαγκάδια και έτσι λέω να χτυπήσω ένα pajero ή ένα land rover 90 επαγγελματικά.Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις γνώσεις σας για τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

pajero Vs land rover 90

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Οκτ 2006, 09:20

Το Μιτσουμπισι θα σου έρθει πιο φτηνά και το Λ.Ροβερ ακριβότερο, ότι πληρώνεις παίρνεις. Από καύσιμα θα είσαι στα ίδια μάλλον. Για χρήση στο χώμα δεν συγκρίνετε το ένα με το άλλο. Αν είσαι διατεθειμένος να χώσεις κάτι παραπάνω θα το ευχαριστιέσαι ανάλογα. Προσοχή στα Παρτάλια. Σκέψου όμως και την λύση για ένα Ντισκαβερυ 2000cc. θα έχεις χαμηλή κατανάλωση και λιγότερη συντήρηση, άνεση, χορούς, θορύβους, μόνωση, ψιλoρολάρει και στον δρόμο καλά σε σχέση με τα αλλα δυο, ίσος το βρείς φτηνότερο από το Δηφενδερ. Και δεν θα χρειάζεσαι Δελτίο Αποστολής για να κουβαλήσεις την φωτογραφική μηχανή. . Τέλη κυκλοφορίας 1 ευρώ την ημερα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Οκτ 2006, 08:02

Το PAJERO το είχα (2600cc 1991 μοντ.). Δέν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Έχει κάποιες δυνατότητες, καίει τον κ@^* του, αλλά δέν σπάει. Απο την άλλη για να φτάσεις το PAJERO στο επίπεδο δυνατοτήτων που είναι το LAND ROVER 90 "μαμά", θα χρειαστείς αρκετά χρήματα. Εγώ θα έπαιρνα ένα WRANGLER ή ένα LR 90. Με σχετικά χαμηλό κόστος τα κάνεις "τέρατα".
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό karka » 16 Οκτ 2006, 09:19

ορε τα θελετε και τα λετε?
αφηστε τον ανθρωπο ησυχο. τι του λετε να κανει? απο την σκυλα στη χαριβδη!!!

ρε disco που ακουστηκε ντισκαβερι και καλο? επιδη εσυ εισαι μαστορας και μπορεις ολη την ωρα να εισαι με το κατσαβιδι στο χερι?

οσο για χρηση off και τα δυο τα ιδια σκ@τ@ ειναι. το LR αν δεν μπλοκαρεις κεντρικο δεν παει βημα παραπερα, αλλα μετα κλαις το κεντρικο σου (συνηθως) αλλα και το τζερο και το LR χωρις ενα μπλοκε τουλαχιστον πισω ειναι δραμα.
ασε που το LR ολη την ωρα ολο και κατι θα θελει.
επισεις το τζερο καπου στης 200.000 με 250.000 αφινει τοσο καπνο πισω του που το ζηλευουν και τα Ο.Υ.Κ

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ISUZU TROOPER!!!!!!!!

καλυτερα αργα απο ολα, αξιοπιστια οση δεν φανταζεσε, σφιχτο μπλοκε πισω μαμα, μουλτι πιοντ ιντζεκσον και διπεταλουδο παρακαλω!!!, αυτοματος πιλοτος μαμα, αρκοντισιον, δισκοφρενα πισω μαμα,και πολαααα αλλα που θελει ωρα να στα λεω. επισεις δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό typod » 16 Οκτ 2006, 09:21

Η αλήθεια είναι ότι το LR 90 είναι το αποθημένο μου.Αλλά για πείτε μου μήπως θα είμαι με το κατσαβίδι στο χέρι και το σφυρί στην τσέπη?Επίσης βρε παιδιά η τερακίνηση του πως δουλεύει?
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Οκτ 2006, 09:50

Tί του λές του παιδιού ρε καρκά. Πλαστικό αυτοκίνητο θα πάει να πάρει???Άσε να τον βάλουμε στόν ίσιο δρόμο (JEEP).
Σαν την π@#$** πετάγεσαι συνέχεια :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό supermario » 16 Οκτ 2006, 09:59

Φιλε typod γεια σου.Η χρηση που θα κανεις στο αυτοκινητο ποια θα ειναι;τι απαιτησεις εχεις;
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό typod » 16 Οκτ 2006, 10:15

Αποκλειστικά και μόνο εκτός δρόμου.Εντάξει όμως να μήν χρειάζετε μαζι με την βενζίνη να πίνω και ένα κουτί depon για να φτάσω εκει που θέλω.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό karka » 16 Οκτ 2006, 10:51

μην τους ακους. κανουν προσηλυτισμο, θελουν να εχουν πολλους διπλα τους για να λενε τον πονο τους.
LR ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΣΤΟΡΑΣ, Η ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.
για τα πατζερο αστο καλυτερα. θελει πολυ ψαξιμο πια για να βρεις κατι αδουλευτο στο χωμα τοσα χρονια τωρα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό spiros » 16 Οκτ 2006, 11:57

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, το μόνο σίγουρο είναι ότι σε εκδρομές με τριάντα και σαράντα αυτοκίνητα, τα landrover ανοιγουν πάντα το δρόμο και τα landrover ρυμουλκούν μονίμως στα δύσκολα τους υπόλοιπους. Τυχαίο κι αυτό;

Ύγ. Δύο καλά ημιαξόνια μόνο θέλουν εμπρός και τίποτα άλλο (κι αυτό όχι απαραίτητα). Δεν σπάνε δεν χαλάνε! Κι αν πάθουν κάτι ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα και φθηνά. Συμβαίνει το ίδιο με όλα τα άλλα;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Οκτ 2006, 11:59

Είδες!!!! Για τα JEEP,δεν έχει να πεί τίποτα 8) 8) .
Φίλε typod, χωρίς πλάκα, κοίτα και για κανένα cherokee επαγγελματικό 4.0 L !
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Οκτ 2006, 12:12

spiros έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, το μόνο σίγουρο είναι ότι σε εκδρομές με τριάντα και σαράντα αυτοκίνητα, τα landrover ανοιγουν πάντα το δρόμο και τα landrover ρυμουλκούν μονίμως στα δύσκολα τους υπόλοιπους. Τυχαίο κι αυτό;

Ύγ. Δύο καλά ημιαξόνια μόνο θέλουν εμπρός και τίποτα άλλο (κι αυτό όχι απαραίτητα). Δεν σπάνε δεν χαλάνε! Κι αν πάθουν κάτι ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα και φθηνά. Συμβαίνει το ίδιο με όλα τα άλλα;


Πάλι καλά που το λές, για να καταλάβουμε σε τί είδους διαδρομές πάνε με τριάντα και σαράντα αυτοκίνητα.Και τί είδους αυτοκίνητα τραβάνε μονίμως.Δηλαδή για να καταλάβω, άν σ'αυτές τις εκδρομές θέλουν ημιαξόνια, φαντάσου τι θα θέλουν για να κάνουν και καμμιά σοβαρή βόλτα!! :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό supermario » 16 Οκτ 2006, 12:30

typod η γνωμη μου ειναι εχοντας ενα pajero v6 οτι μονο αν βρεις v6 παρε pajero.το 2.6 ειναι αργο και βενζινοφορο.ακομα με το pajero θα ξεχασεις τα πολυ trial κοματια-στα light κατι κανεις με ενα καλο μπλοκε.
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Οκτ 2006, 12:54

Σωστός ο Μάριος. Θα προσθέσω και κάτι ακόμα. Άν σκέφτεσαι αργότερα και για "ψήλωμα", το πατζέρο θα σε περιορίσει. Δεν θα έχεις πολλές επιλογές.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό supermario » 16 Οκτ 2006, 12:59

SKARTOS έγραψε:Σωστός ο Μάριος. Θα προσθέσω και κάτι ακόμα. Άν σκέφτεσαι αργότερα και για "ψήλωμα", το πατζέρο θα σε περιορίσει. Δεν θα έχεις πολλές επιλογές.
Ετσι ειναι. Λυσεις για αναρτηση ελαχιστες!!! :( :( :( Εκτος και αν ριξεις χρημα για coiloever ή αξονα και μπροστα :D :D :D
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες