Φίλε Γιάννη καλώς ήρθες στο forum και στον κόσμο των ευτυχών κατόχων ΚΙΑ.
Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να σου πω να γράφεις στα Ελληνικά (και όχι σε grenglish) για να διευκολύνονται όλοι στο forum.
Τώρα σχετικά με τον προφυλακτήρα έχω να σου πω ότι δεν νομίζω να υπάρχει κάτι έτοιμο στην αγορά. Ο δικός μου είναι ιδιοκατασκευή και προχώρησα σε αυτή τη λύση γιατί ήθελα να τοποθετήσω εργάτη στο ΚΙΑ και δεν ήθελα να καταστρέψω τον μαμίσιο προφυλακτήρα. Αποτελείται από 10 κομάτια λαμαρίνα 2 χιλ. τα οποία έχουν κοπεί σε laser και έχουν κοληθεί. Μετά τον πήγα σε βαφέα αυτοκινήτων όπου τον στοκάρισε και τον έβαψε στο χρώμα του. Αν σε ενδιαφέρει μια τέτοια κατασκευή μπορώ να σου στείλω τα σχέδια σε autocad. Η κοή σε laser δεν είναι απαραίτητη, καθώς τα κομάτια είναι απλά. Επίσης καλή λύση έχει κάνει και ο Denis από το stratego team αλλά με μικρότερο εργάτη (5000 lbs αντί για 8000 lbs).
Τώρα για τις αναρτήσεις΄, θα πρέπει πρώτα να κοιτάξεις το θέμα των ελαστικών. Τι ελαστικά χρησιμοποιείς ή τι έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις? Γιατί όλες οι μετατροπές ξεκινάνε από τα ελαστικά. Για τι χρήση προορίζεις το αυτοκίνητο?
Εγώ όσο και αν έψαξα δεν βρήκα αμορτισέρ στη αγορά εκτός από KYB. Η Ironman σταμάτησε την παραγωγή για Sportage. Επίσης δεν ήθελα να κάνω πατέντες με αλλαγή φύσιγγας στα γόνατα. Έτσι έβαλα τα KYB με μακρύτερα ελατήρια(+4 εκ.). Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ανάρτηση όμως το αμορτισέρ δουλεύει στην άκρη της διαδρομής του. Θα προτιμούσα να είχα πιο μακρύ αμορτισέρ αλλά δεν υπήρχε (δεν βρήκα).
Η λύση με αποστάτες δεν είναι άσχημη αρκεί να την εφαρμόσεις σωστά. Δεν υπάρχει κάτι έτοιμο στην αγορά, είναι πολύ εύκολο όμως να κατασκευαστούν στον τόρνο από τεφλόν. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ακρίβεια αρκεί να κρατήσεις τη σωστή σχέση μεταξύ της ανύψωσης μπροστά και πίσω.
Επίσης για να έχεις πιο σωστή συμπεριφορά της ανάρτησης εμπρός θα πρέπει τους αποστάτες να τους τοποθετήσεις πάνω από το γόνατο και όχι μεταξύ ελατηρίου και γόνατου. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται πιο μακριές βίδες στήριξης.
Πολύ καλή εφαρμογή με αποστάτες έχει κάνει ο Αλεξάκης από τα Χανιά.
Επίσης θα σου πρότεινα (αν προχωρήσεις σε λύση βελτίωσης της ανάρτησης ) την αντικατάσταση
και των ελατηριών με τα κόκκινα της ΚΙΑ για να έχεις πιο σφιχτή συμπεριφορά στην ανάρτηση.
Σε κάθε περίπτωση ανύψωσης χρειάζεται ρύθμιση γωνίας καμπερ (Στα ΚΙΑ ρυθμίζεται αρκεί να πας σε ευθυγράμμιση που να έχει το κατάλληλο μηχάνημα).
Αυτά για αρχή. Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες πληροφορίες. Ίσως κάποιοι άλλοι φίλοι εδώ στο forum να μπορέσουν να βοηθήσουν περισσότερο.
Υπάρχει βέβαια πάντα και ο David Scott.