Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender td5 vs Pathfinder vs.....

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Defender td5 vs Pathfinder vs.....

Δημοσίευσηαπό ollram » 27 Σεπ 2006, 11:51

Οι παρακάτω σκέψεις με ταλαιπωρούν περίπου 2+ μήνες.......

Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός ευρύχωρου 4Χ4 για χρήση αποκλειστικά Σαββαοκύριακου (ίσως και περιστασιακά απογευματος) για εκδρομές στο χωρίο, φύση, βουνά κ.λπ το οποίο θέλω να έχει δυνατότητες ευρυχωρίας και σε πράγματα και σε επιβάτες (6-7 ατόμα). Το 4χ4 θέλω να το κρατήσω αρκετά χρόνια (μάλλον να πω καλύτερα να ζησω μαζί του...), να είναι και οικονομικό στα σερβις και ανταλλακτικά, αξιόπιστο κ.λπ κ.λπ.


Εχω βρει ενα defender td5 2 χρόνων με 28000κμ με φούλ εξτρα (το οποίο τιμάμαι κάτω από τα 40000) (το εν λόγω 4Χ4 μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ παρόλο του σχεδιασμού του)

Σκέφτομαι επίσης το νεο Pathfinder 2,5 cdi στα 45000 (κάπου εκεί είναι και το ανώτατο όριο χρημάτων που μπορώ να δώσω).

Βέβεια ίσως μου πείτε, γιατι δεν πάς σε κάτι φτηνότερο και μικρότερο SUV (7θέσιο πχ Rexton ή Chevrolet Captiva το καινούργιο...)???

Θέλω τα φώτα σας, μιάς και δεν είμαι γνώστης των 4Χ4 (όπως είναι οι περισσσότεροι εδώ...). Δύσκολες οι αποφάσεις μιάς και τα ευρώ (δυστυχώς) δεν είναι στραγάλια :P

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Defender td5 vs Pathfinder vs.....

Δημοσίευσηαπό teroulas » 27 Σεπ 2006, 12:45

Εγω ψηφιζω td5 λόγω τρελλλλλλης αγαπης ερωτα και παθους με το σιγκεκριμενο μοντελο :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimnys » 27 Σεπ 2006, 12:48

Φίλε μου μην ανυσηχείς κάτι τέτοια παιδεύει του περισσότερους οικογενειάρχες.
Ετσι όπως έχω δει τα δύο αυτοκίνητα, το δεφεντερ είναι σαφώς πιο χωμάτινο απο το pathfinder (χωρίς αυτό να σημένει ότι υπολείπετε δυνατοτήτων το αυτοκίνητο).
Σαν αξιοπιστία λόγω προιστορίας θα επέλεγα τον ιαπωνα, μιας και ο αγγλος ασθενής δεν έχει πείσει κατά το παρελθόν...
Δεν ξέρω βέβαια τι σημβένει σήμερα...
Προσωπικά το defender θα επέλεγα, και ας υπήρχε και μικρότερος βαθμός αξιοπιστίας.
Δεν ξερω εαν έχεις σκεφτεί και για LC 90 ....
Τα χρήματα που το δίνει δεν είναι και λίγα πάντως ψάξου και για εισαγωγή απο Γερμανία...
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Σεπ 2006, 13:21

jimnys έγραψε:Τα χρήματα που το δίνει δεν είναι και λίγα πάντως ψάξου και για εισαγωγή απο Γερμανία...
Μεγάλη διαφορα....... http://www.mobile.de
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ollram » 27 Σεπ 2006, 13:49

jimnys έγραψε:Δεν ξερω εαν έχεις σκεφτεί και για LC 90 ....
Τα χρήματα που το δίνει δεν είναι και λίγα πάντως ψάξου και για εισαγωγή απο Γερμανία...



Το LC το έχω σκεφτεί (το μεγάλο εννοώ) αλλά μεταχειρισμένο (το face lifted) πάει στα 48-50000 οπότε αστο καλύτερα....

από Γερμανία ενα defender των 25000 ευρώ φτάνει στα 37000-39000 (φόροι 10-12000ευρώ περίπου...απ' ότι μου είπανε...)
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Lepes » 28 Σεπ 2006, 08:01

το επετιακο το lc 100 το εχεις δει ??? νομιζω ειναι κατω απο 40.000
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό jimnys » 28 Σεπ 2006, 10:09

Lepes έγραψε:το επετιακο το lc 100 το εχεις δει ??? νομιζω ειναι κατω απο 40.000


Σου προτείνω να το πάρεις, και να μου πουλήσεις το δικό σου :razz: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Σεπ 2006, 10:12

Εφερα απο Γερμανια ντισψο td5 2 ετων με φουλ εξτρα και μου κοστισε 35000,ολα πληρωμενα,γιατι δεν δοκιμαζεις?
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2006, 10:23

καθοσον εχω αντιληψη και των δυο οχηματων (με το δευτερο ακομα πιο στενη σχεση, καθως το εχουμε στην οικογενεια) ιδου τα κατωθι

το Defender με κινητηρα Td5 (προφανως μιλαμε για το 110) εχει τα εξης θετικα

α. δυνατοτητες εκτος δρομου συγκλονιστικες, εστω και σε μανισια εκδοση
β. τεραστιοι αποθηκευτικοι χωροι
γ. οικονομια σημαντικη λογω ντηζελ
δ. φθηνα ανταλλακτικα γενικως
ε. με καλο μαστορα γνωστη, η αξιοπιστια του εκτοξευεται κατακορυφα
στ. ειναι διαχρονικο, τελεια και παυλα, επίσης ειναι Lego, βαζεις και βγαζεις οτι θελεις, ευκολα και σχετικα απλα

και αρνητικά

α. χρηστικη αισθητικη μεσα και εξω
β. δεν βαζει φωτια στο δρομο (και να εβαζε δηλ...), αργα και σταθερα
γ. ο Td5 ειναι κινητηρας, ποιο ποιοτικος μεν απο τους tdi, αλλά θελει καποιες μικροεπεμβασεις για να γινει αρτιος (πχ EGR απομονωση - μεγαλυτερη καλωδιωση για το ECU κλπ)
δ. ασφαλτινη συμπεριφορα, με τους αξονες μπρος πισω, ανεκτή, αλλα εχει body roll

για το pathfinder τωρα

θετικα

α. σαφως βελτιωμενη αισθητικη μεσα και εξω (ειδικα μεσα μειωθηκε η γιαπωνεζιλα κατα πολυ - πολλοι αποθηκευτικοι χωροι - ποιοτητητα κατασκευης κλπ)
β. ο κινητηρας ειναι φανταστικός και ελπιζω να αντεχει τις μεγαλες ιπποδυναμεις, αν και στα 200 αλογα η διψα ειναι παραπανω απο αισθητη
γ. χωροι λιγοτεροι απο το ΛΡ, αλλα αρκετα ικανοποιητικοι
δ. σασσι, αργά
ε. μειωμενος θορυβος απο το ντηζελ στο εσωτερικο
στ. δυνατοτητα αναπτυξης μεγαλων ταχυτητων με ασφαλεια (ψαλιδια παντου), με πολυ καλη ασφαλτινη συμπεριφορα

αρνητικά

α. ο κινητηρας αποδιδει με τουρμπο, ειδικα στα 200 αλογα η καταναλωση γινεται αισθητη
β. μεγαλο βαρος
γ. κατ' επιλογην τετρακινηση και ελλειψη μπλοκε/ LSD πισω (μεγα μειον)
δ. ψαλιδια παντου
ε. ανταλλακτικα μονο στη Νισσαν (και αξεσουαρ)....
στ. αν παρεις μεταχειρισμενο, να φροντισεις να εχει ενσωματωσει τις διαφορες ανακλησεις

δυσκολη η επιλογη αλλα σιγουρα πρεπει να κανεις δες-δραιβ, και να ξερεις τι θελεις[/b]
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 12:20

firelord έγραψε:θετικα...

αρνητικά....



Να συμπληρώσω λίγα ακόμη:
Στα θετικά:
Ο Td5 παίρνει τσιπάρισμα και φτάνει τα 170 Ps. Παρόλα αυτά η κατανάλωση δύσκολα ανεβαίνει πάνω από 12-13 lt/100 km κι αυτό σε τσίτες στην εθνική, όπου μου έδειξε και 170!!! (είχα όμως 90άρι...)
Στα αρνητικά:
Θέση οδήγησης τουλάχιστον τραγική... Σε κολλάει πάνω στην πόρτα και οι γωνίες των γονάτων είναι κουραστικές.
Σκληρά ποδωστήρια... Μου βγήκαν τα γόνατα, ιδίως με τον σκληρό συμπλέκτη! Απαπαπα...!
Μόνωση γενικώς... Σκόνη μπαίνει μέσα. Ζέστη έρχεται από κάτω... Θόρυβος πολύς...

Αυτά
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Σεπ 2006, 13:26

Το Ντατσουν και το Δηφενδερ είναι δυο αντίθετα αυτοκίνητα, το ένα είναι ασφάλτινο και το άλλο χωματερό ( με ότι συνεπάγεται αυτό ). Πιστεύω ότι ένα σαν του Βαγγέλη συγκεντρώνει σχεδόν τα πάντα θετικά. Έχει καμια αντίρρηση κανένας?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 15:03

disco έγραψε:Το Ντατσουν και το Δηφενδερ είναι δυο αντίθετα αυτοκίνητα, το ένα είναι ασφάλτινο και το άλλο χωματερό ( με ότι συνεπάγεται αυτό ). Πιστεύω ότι ένα σαν του Βαγγέλη συγκεντρώνει σχεδόν τα πάντα θετικά. Έχει καμια αντίρρηση κανένας?


Συμφωνώ απολύτως και παρακαλώ τον φίλο Βαγγέλη μας πει λίγα παραπάνω για το πως το έφερε απέξω, τι μοντέλο είναι κτλ.

Η τιμή πάντως δεν είναι λίγο τσιμπημένη όταν βρίσκεις τα βενζινοκίνητα με 10.000-18.000 €?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Σεπ 2006, 16:50

doc έγραψε:
disco έγραψε:Το Ντατσουν και το Δηφενδερ είναι δυο αντίθετα αυτοκίνητα, το ένα είναι ασφάλτινο και το άλλο χωματερό ( με ότι συνεπάγεται αυτό ). Πιστεύω ότι ένα σαν του Βαγγέλη συγκεντρώνει σχεδόν τα πάντα θετικά. Έχει καμια αντίρρηση κανένας?


Συμφωνώ απολύτως και παρακαλώ τον φίλο Βαγγέλη μας πει λίγα παραπάνω για το πως το έφερε απέξω, τι μοντέλο είναι κτλ.

Η τιμή πάντως δεν είναι λίγο τσιμπημένη όταν βρίσκεις τα βενζινοκίνητα με 10.000-18.000 €?


Οι τιμες που λες ειναι για MPI δεκαετιας και βαλε,εμενα ειναι δυο χρονων πετρελαιο φουλ εξτρα,καινουργιο εδω εφτανε 75000,εχει μεχρι και συστημα καλολιφερ με remote control για προθερμανση μηχανης για οσους ξερουν το webasto,αεροσουστες,νταου χιλ κοντρολ σηκωνει τον κολο 10 ποντους κατ'επιλογην ,δεκαοκταρες ζαντες και ενα σωρο αλλες μ@λ@κιες.Εδω βρηκα σε μαντρα ιδιο μοντελο με λιγοτερα εξτρα βενζινη και ηθελε 45000.
Για να πετυχεις καλλη τιμη πρεπει πιθανον να χρειαστη να περιμενεις λιγο να πετυχεις ιδιωτη,εχει μεγαλη διαφορα η τιμη απο μαντρα,συν του οτι σηκωνει και παζαρι εγω του εκοψα 900 ευρω,το πιο φτηνο σε μαντρα ειχε μια διαφορα της ταξης των 5000 ευρω.
Η διαδικασια εισαγωγης ειναι πανευκολη μην τσιμπατε απο μαντραδες που παρουσιαζουν τα πραγματα δυσκολα,η αμοιβη του εκτελωνιστη ειναι περιπου 130 ευρω.
Αυτο που πρεπει να πρεσεχθει ειναι το αυτοκινητο να καλυπτει τις προδιαγραφες Euro 3 αλοιως οι δασμοι ειναι πολυ υψηλοι και κανουν την εισαγωγη ασυμφορη.
Η διαδικασια στην Γερμανια ειναι μια ωριτσα,αν ειναι απο ιδιωτη θελει γνησιο πωλητηριου απο το προξενειο για να μην ξαναπληρωσεις εδω ΦΠΑ μιας και θα το εχεις πληρωσει στην Γερμανια που ειναι 16%,αν ειναι απο μαντρα δεν χρειαζεται προξενειο γιατι κοβει τιμολογιο και φενεται η πληρωμη του ΦΠΑ.
Το τι θα χρειαστεις εδω θα στα πει ο εκτελωνιστης καθως επισηςκαι την τιμη που εχει το τελωνειο για το συγκεκριμενο μοντελο οποτε το τιμολογιο που θα κοψεις να ειναι μικροτερο γιατι για το τελωνειο μετραει η μεγαλυτερη τιμη μεταξυ δικης τους και τιμολογιου.
Αν θελεται κατι αλλο που μου διαφευγει ρωτηστε με.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Σεπ 2006, 17:45

Βαγγέλη έχει ζαμφορ το δικό σου? αν ναι υπάρχει σύστημα να την απομονώνεις αν θέλεις?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Σεπ 2006, 18:33

Δεν καταλαβαινω τη ενοεις,αν λες για ραβδο παναρ,οχι δεν εχει,το προηγουμενο που ειχα ενα V8 ειχε,την εβγαλα και ηταν ενας απο τους λογους που τουμπαρισα γιατι το αμαξι δεν κραταγε ψαρευε πολυ,καλιτερα αν υπαρχει να μην αφαιρειται.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες