Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Επιλογή NIVA-SAMURAI

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Επιλογή NIVA-SAMURAI

Δημοσίευσηαπό sakaflias » 26 Νοέμ 2003, 07:40

Γεια σας , Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή μεταχειρισμένου 4χ4 .
Το θέλω για 2ο αυτοκίνητο (υπάρχει κούρσα ) και είμαι μεταξύ του Lada niva 1.7 και Suzuki samurai (για οικονομικούς λόγους).
Ο τόπος διαμονής μου είναι τα Τρίκαλα , και η χρησιμοποίηση του 4χ4 θα είναι για εκδρομές στα βουνά της εδώ περιοχής (βόλτες εκτός δρόμου αλλά όχι σε δύσκολες καταστάσεις ,για την αρχή τουλάχιστον).
Θα ήθελα να μάθω :
1) Για την αξιοπιστία του κάθε αυτοκινήτου (για να μην κάνω παρέα με τους Λύκους στα βουνά ) καθώς δεν θα υπάρχει 2ο 4χ4 στις βόλτες τις περισσότερες φορές.
2) Για την οδική τους συμπεριφορά , την ευκολία οδήγησης και άνεσης που προσφέρει το καθένα ( στο δρόμο και εκτός δρόμου )
3) Το κόστος χρήσης και συντήρησης (κατανάλωση σε λίτρα ,κόστος σέρβις ,κλπ) και γενικά οτιδήποτε θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω την επιλογή μου . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
sakaflias
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2003, 07:33

Δημοσίευσηαπό jdelis » 26 Νοέμ 2003, 10:50

Το καλύτερο nick που έχω δει σε αυτό το site! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Re: Επιλογή NIVA-SAMURAI

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 26 Νοέμ 2003, 12:27

sakaflias έγραψε:1) Για την αξιοπιστία του κάθε αυτοκινήτου (για να μην κάνω παρέα με τους Λύκους στα βουνά ) καθώς δεν θα υπάρχει 2ο 4χ4 στις βόλτες τις περισσότερες φορές.
2) Για την οδική τους συμπεριφορά , την ευκολία οδήγησης και άνεσης που προσφέρει το καθένα ( στο δρόμο και εκτός δρόμου )
3) Το κόστος χρήσης και συντήρησης (κατανάλωση σε λίτρα ,κόστος σέρβις ,κλπ) και γενικά οτιδήποτε θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω την επιλογή μου . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φίλε sakaflias,
1) Και τα δύο τετρακίνητα είναι αρκετά αξιόπιστα (βέβαια εξαρτάται από την κατάστασή τους) και λογικά δεν θα σε αφήσουν εύκολα. Το Samurai θα έλεγα ότι σαν γιαπωνέζικο είναι πιο αξιόπιστο.
2) Το Niva έχει σαφώς καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και άνεση σε κάθε οδόστρωμα από το Samurai.
3) Το κόστος χρήσης και συντήρησης και των δύο είναι αρκετά χαμηλό, με το Niva να έχει τα πρωτεία μεταξύ όλων των τετρακίνητων της αγοράς (τα φθηνότερα ανταλλακτικά της αγοράς). Η κατανάλωση του Samurai είναι σαφώς μικρότερη από του Niva και λόγω κίνησης στους δύο τροχούς μόνο.
Ελπίζω να σε βοήθησα καθόλου.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό yannis » 26 Νοέμ 2003, 13:16

Σε παραπέμπω στην ενότητα lada niva (είναι λίγο παρακάτω στο 4X4 forum), ή κάνε κλικ στο : http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=218

p.s. Δεν ήταν ανάγκη να μας πείς από που είσαι, το καταλάβαμε από το όνομα !!
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό cliff » 26 Νοέμ 2003, 14:11

Καλησπέρα σε όλους
Ψάχνω να βρω κι εγώ παλιότερες συζητήσεις για συγκρίσεις Νίβα-Τζίμνι-Σαμουράι αλλά η "έρευνα" δεν βοηθά. Ίσως να έχουν σβηστεί τα παλιότερα threads??? Θα ήταν καλό να υπάρχουν αυτές οι συγκρίσεις για τα νέα μέλη που θα ήθελαν να βρουν κάποιες βασικές πληροφορίες!
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Re: Επιλογή NIVA-SAMURAI

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Νοέμ 2003, 14:46

Metalaxe έγραψε:
sakaflias έγραψε:1) Για την αξιοπιστία του κάθε αυτοκινήτου (για να μην κάνω παρέα με τους Λύκους στα βουνά ) καθώς δεν θα υπάρχει 2ο 4χ4 στις βόλτες τις περισσότερες φορές.
2) Για την οδική τους συμπεριφορά , την ευκολία οδήγησης και άνεσης που προσφέρει το καθένα ( στο δρόμο και εκτός δρόμου )
3) Το κόστος χρήσης και συντήρησης (κατανάλωση σε λίτρα ,κόστος σέρβις ,κλπ) και γενικά οτιδήποτε θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω την επιλογή μου . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φίλε sakaflias,
1) Και τα δύο τετρακίνητα είναι αρκετά αξιόπιστα (βέβαια εξαρτάται από την κατάστασή τους) και λογικά δεν θα σε αφήσουν εύκολα. Το Samurai θα έλεγα ότι σαν γιαπωνέζικο είναι πιο αξιόπιστο.
2) Το Niva έχει σαφώς καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και άνεση σε κάθε οδόστρωμα από το Samurai.
3) Το κόστος χρήσης και συντήρησης και των δύο είναι αρκετά χαμηλό, με το Niva να έχει τα πρωτεία μεταξύ όλων των τετρακίνητων της αγοράς (τα φθηνότερα ανταλλακτικά της αγοράς). Η κατανάλωση του Samurai είναι σαφώς μικρότερη από του Niva και λόγω κίνησης στους δύο τροχούς μόνο.
Ελπίζω να σε βοήθησα καθόλου.


Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη και θα προσθέσω ότι εάν συγκρίνεις δυο εργοστασιακά αυτοκίνητα (χωρίς μετατροπές), τότε το Niva έχει σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου.

Από την άλλη, ανέφερες ότι θα εξορμείς μόνος σου και για αυτό θες ένα αξιόπιστο 4Χ4. Εάν θες την άποψή μου, ακόμα και με ένα hummer κινδυνεύεις μόνος σου, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες :!: Πρόσεξέ το αυτό για να μην έχει δυσάρεστες εκπλήξεις. :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panos » 26 Νοέμ 2003, 17:28

Δεν έχω την εμπειρία του Ταζμανια για τα NIVA.
Eιχα Samurai για τρία χρόνια και το κυνήγησα όσο δεν μπορείς να φανταστείς.
Τώρα έχω Jimny.

πρόβληματα με το Samurai . Μετά από άσχημο κρέμασμα του μπροστινού άξονα και με γυρισμένο το τιμόνι στο τέρμα έπεσε μέσα σε λακούβα με βράχο ακριβώς μπροστά από το λάστιχο . Λανθασμένα έδωσα γκάζι και ακούστηκε το clank. ραγισμένο birfield.
Κάτι καζανακια που έσκασαν σαν βόμβα.
Ταχύτητες που δεν κούμπωναν καλά .
Μετά τα 110 νομίζεις ότι είσαι σε waterbed.

Ρώτα και το bisba , και τον friar.

Στο τέλος έλα να δείς όταν βρεθούμε σε εξόρμηση και υπάρχει sammy και Niva τι μπορούν να κάνουν και τα δύο.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Νοέμ 2003, 08:46

Παλι διληματα..
Εχουμε και λεμε.Απο τοτε που αρχισαν να βγαινουν ισπανικα suzuki ο παραγων αξιοπιστια φευγει απο την εξισωση.
niva-samurai 0-0
Μεταξονιο και προβολοι για offroad - samurai.
Niva-samurai 0-1
Απο εκει και περα το Niva περναει στην αντεπιθεση και σκοραρει συνεχως, δηλαδη ανετη κινηση και σε ασφαλτο και σε χωμα(χωρις να ρισκαρεις ζωτικα σου οργανα απο το χτυπημα),χωραει τους επιβατες με τα μπουφαν τους μαζι και εχει και χωρο φορτωσης,εχει καλυτερο μοτερ χαμηλα,παιρνει σχαρα(ασχετο),οι προφυλακτηρες ειναι πολυ πιο γεροι (σηκωνεις το αμαξι με hi-lift)κ.α.
Αυτο που δεν μπορει να υπολογιστει στο σκορ ειναι το οτι σου σπαει τα νευρα με ψιλομαλακιουλες(σταματαει κανα φλας να δουλευει,μια σφυραει η μεταδοση μια σταματαει)αλλα αμα εισαι λιγο στα τετοια σου no problem, ενω οι βλαβες που εχω αντιμετωπισει σε ισπανικο samurai ειναι απο αυτες που σε αφηνουν επιτοπου.
Κατα τη γνωμη μου νικητης overall ειναι ο ΚοΖαΚος.
Ευχαριστημενος Metalaxe??(το πρωτο μου 4χ4 ηταν γιαπωνεζικο samurai-για κατι που μου ειχες πει παλιοτερα!!)
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Νοέμ 2003, 09:04

fatman έγραψε:Κατα τη γνωμη μου νικητης overall ειναι ο ΚοΖαΚος.
Ευχαριστημενος Metalaxe??(το πρωτο μου 4χ4 ηταν γιαπωνεζικο samurai-για κατι που μου ειχες πει παλιοτερα!!)

Όχι ρε γαμώτο, δεν το ήξερα :oops: :oops:
Αλλά πάλι πιστεύεις αυτές τις βλακείες που λένε στις διαφημίσεις (βλέπε Λάκτα) :?: :?: :?: :?:
Πάντως σε συγχαίρω για την αντικειμενικότητά σου :P :P :P :P :P
Μέχρι τις 7/12, χαιρετισμούς και τα λέμε...
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pavlox » 27 Νοέμ 2003, 12:33

fatman έγραψε:Παλι διληματα..
Εχουμε και λεμε.Απο τοτε που αρχισαν να βγαινουν ισπανικα suzuki ο παραγων αξιοπιστια φευγει απο την εξισωση.
niva-samurai 0-0
Μεταξονιο και προβολοι για offroad - samurai.
Niva-samurai 0-1
Απο εκει και περα το Niva περναει στην αντεπιθεση και σκοραρει συνεχως, δηλαδη ανετη κινηση και σε ασφαλτο και σε χωμα(χωρις να ρισκαρεις ζωτικα σου οργανα απο το χτυπημα),χωραει τους επιβατες με τα μπουφαν τους μαζι και εχει και χωρο φορτωσης,εχει καλυτερο μοτερ χαμηλα,παιρνει σχαρα(ασχετο),οι προφυλακτηρες ειναι πολυ πιο γεροι (σηκωνεις το αμαξι με hi-lift)κ.α.
Αυτο που δεν μπορει να υπολογιστει στο σκορ ειναι το οτι σου σπαει τα νευρα με ψιλομαλακιουλες(σταματαει κανα φλας να δουλευει,μια σφυραει η μεταδοση μια σταματαει)αλλα αμα εισαι λιγο στα τετοια σου no problem, ενω οι βλαβες που εχω αντιμετωπισει σε ισπανικο samurai ειναι απο αυτες που σε αφηνουν επιτοπου.
Κατα τη γνωμη μου νικητης overall ειναι ο ΚοΖαΚος.
Ευχαριστημενος Metalaxe??(το πρωτο μου 4χ4 ηταν γιαπωνεζικο samurai-για κατι που μου ειχες πει παλιοτερα!!)


Νομιζω η καλύτερη και αντικειμενικότερη αντιπαραβολή.....
Μία διαφορα που νομιζω οτι πρέπει να επισημανω....και διόρθωσε με εαν εχω λάθος...οι προβόλοι...το κακο με το sami ειναι οτι εχει τα μουστακια...εστω και με aftermarket suckles...το κανουν 'χαμηλο'....μπροστα...κατα τα αλλα ο Κοζακος, εχει το κακο που εχουν ολα με αυτοφερομενο σασι...
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό jimnys » 27 Νοέμ 2003, 13:09

Ενας Κοζάκος με σασί τύπου σκάλας...???? :shock: :oops: :roll: :wink: :lol: :lol:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Νοέμ 2003, 14:45

jimnys έγραψε:Ενας Κοζάκος με σασί τύπου σκάλας...???? :shock: :oops: :roll: :wink: :lol: :lol:

Μπα, το μόνο πλεονέκτημα που έχει το σαί τύπου σκάλας από το αυτοφερόμενο πλαίσιο είναι η αντοχή σε χτυπήματα (πιο εύκολα επανορθώσιμα). Κατά τ' άλλα, μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη στρεπτική ακαμψία, μικρότερη κοιλιακή ελευθερία.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό panos » 27 Νοέμ 2003, 14:59

Axmmm

Σιγα. :!:
Κρατάτε τα άλογα. :shock:

Μην πρωτοτυπήσουμε τώρα παγκασμίως.
Ναι και το Jimny είναι καλύτερο από το hummer.
Σκάλα εναντίον αυτοφερόμενου και νικά το αυτοφερόμενο.

Οπααααα. :roll:

Μιλώ μόνο για το σασί όχι το σύνολο του αυτικινήτου.

Δεν έχω εμπειρία εξάλλου από Niva.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Νοέμ 2003, 15:28

panos έγραψε:Axmmm

Σιγα. :!:
Κρατάτε τα άλογα. :shock:

Μην πρωτοτυπήσουμε τώρα παγκασμίως.
Ναι και το Jimny είναι καλύτερο από το hummer.
Σκάλα εναντίον αυτοφερόμενου και νικά το αυτοφερόμενο.

Οπααααα. :roll:

Μιλώ μόνο για το σασί όχι το σύνολο του αυτικινήτου.

Δεν έχω εμπειρία εξάλλου από Niva.

Φίλε panos, πες μου ένα λόγο (εκτός από μεγαλύτερη αντοχή σε χτυπήματα όπως είπα) που το σασί τύπου σκάλας πλεονεκτεί από ένα αυτοφερόμενο.
Υπόψη ότι στα μείον είναι και η μικρότερη απορρόφηση κινητικής ενέργειας σε πιθανή μετωπική σύγκρουση, σε σύγκριση με ένα αυτοφερόμενο (και φυσικά δε μιλάω για το Niva), πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Νοέμ 2003, 15:32

Να διαφωνήσω και εγώ στο θέμα "σκάλα-αυτοφερόμενο" :shock:
Απλά. πείτε μου ένα σοβαρό εργαλείο off-road με αυτοφερόμενο 8)
Εξαιρείται το HNBA βέβαια...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες