από michalis » 26 Ιαν 2006, 23:33
έχεις το προηγούμενο μοντέλο με τις μη αυτόματες πλήμνες.
δεν σε νοιάζει.
Εχε τες κλειδωμένες όταν υποψιάζεσαι μπλέξιμο. δεν χρειάζεται να ανεβοκατεβαίνεις όλη την ώρα. γλυτώνεις την όπισθεν που πρέπει να κάνω εγώ για να απεμπλέξουν.
Για τις μετατροπές σου είπα τη γνώμη μου σε άλλο ποστ.
Το φιλτροκούτι είναι πολύ χρήσιμο στο Φερόζα για τις ροπές του.
Μπορείς να το αλλάξεις με ένα free-flow φιλτρο και να χάσεις τις ροπές στα χαμηλά κερδίζοντας δύναμη ψηλά. Μη φαντάζεσαι ότι θα κάνεις σούζες, κάνα δυο αλογάκια θα πάρεις.
Τα τζιπ θέλουν ροπές και το φερόζα τα πάει πολύ καλά.
Αν θέλεις σώνει και ντε να δώσεις λεφτά στο Φεροζάκι, παίξε με τις αναρτήσεις του. Μπορείς να αλλάξεις τις ράβδους στρέψης μπροστά, και να αλλάξεις αμορτισέρ.
Προσωπικά, εδώ και 197.000 χλμ το μόνο εξτρά που του έβαλα είναι το radio-cd, και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οχι μόνο με πάει παντού, αλλά με φέρνει κι όλας!
Μιχάλης.