Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

H2 by Hydrogen.

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

H2 by Hydrogen.

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Δεκ 2005, 17:57

Γειά σε όλους,

Θα αναφερθώ σε ένα σύστημα το οποίο κάποιοι απο εσάς να μην έχουν κάν δεί/ακούσει, και κάποιοι άλλοι πιθανόν να γνωρίζουν ήδη.
Πρόκειται για το Η2 by Hydrogen.
Τι είναι αυτό:
Είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα επεξεργασίας και εξοικονόμησης καυσίμου!
Δεν χρησιμοποιεί μαγνητικά πεδία!
Το Η2 προκαλεί σχεδόν τέλεια κάυση και τα αποτελέσματα απο την χρήση γίνονται άμεσα αντιληπτά!
Εκτός απο την μείωση της κατανάλωση σε ποσοστό απο 15% - 35%, μειώνει τους ρύπους καυσαερίων, καθώς επίσης αυξάνει το ρεπρίζ, την ιπποδύναμη απο 5% - 7% και την τελική ταχύτητα απο 10 εως 25 χιλιόμετρα!
Γενικά με την χρήση του, ο κινητήρας "καθαρίζει" απο διάφορες επικαθήσεις και δουλέυει πιο ανάλαφρα!
Πλέον έχει μηδενιστεί σχεδόν η προανάφλεξη και η κρουστική κάυση (πυράκια) που παρατηρείτε πολλές φορές απο όλους μας.
Τα αποτελέσματα του Η2 παρότι γίνονται αντιληπτά σχεδόν απο το 1ο κιόλας γέμισμα τεποζίτου, πρέπει να γινει χρήση 6 (εξι) τεποζίτων βενζίνας ή πετρελαίου ούτως ώστε να σταθεροποιηθεί η κατάσταση σε όλα τα παραπάνω (καταναλωση, Hp, ρυποι κλπ).
Επίσης πρέπει να αλλαχθεί το φίλτρο βενζίνης την χρονική περίοδο που θα χρησιμοποιείτε το 2ο με 3ο τεπόζιτο καυσίμου διότι διαλύονται οι επικαθήσεις και φράζουν το φίλτρο, συν του οτι θα έχουμε και ένα καθαρό φίλτρο αέρος!
Η χρήση του Η2 by Hydrogen δεν απευθύνετε ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα και ειδικά 4χ4, αλλά έχει πολλές εφαρμογές όπως σε καυστήρες πετρελαίου στα σπίτια, σε σκάφη θαλάσσης, μοτοσυκλέτες, φορτηγά αυτοκίνητα κλπ!
Επίσης υπάρχει 3μηνη εγγύηση επιστροφής χρηματων για κάποιον που δεν θα μείνει ικανοποιημένος απο την χρήση της συσκευής, καθώς και 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας αυτης!

Επειδή όλα αυτά ούτε και εγώ τα ήξερα και φυσικά δεν τα πολύ πίστευα εξ' αρχής, είπα να το δοκιμάσω!

Τοποθετήθηκε στο Grand Vitara μου 1600cc, το οποίο πλέον με τα μεγαλύτερα ελαστικά είχε ένα ψιλοπροβληματάκι γενικά.
Θέλετε κατανάλωση, ρεπρίζ, τράβηγμα απο χαμηλά........ έπασχε γενικά σε αυτά!
Πρίν την χρήση του Η2 το τεπόζιτο των 56 λίτρων που έχει το Grand έβγαζε γύρω στα 405-415 χιλιόμετρα!
Πολύ λίγα όταν σε εργοστασιακή μορφή το αυτοκίνητο βγάζει γύρω στα 500-550!
Με την χρήση του Η2 και μετρώντας χιλιόμετρα και κατανάλωση ανά γέμισμα έφτασα αισίως να έχω πλέον 460-470 (ίσως και μερικά ακόμη) σταθερά σε κάθε γέμισμα και μεικτή χρήση!
Πάρα πολύ καλά, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα ελαστικά που φοράω (205 R 16) φέρνουν μια μεταβολή της τάξης του 7 - 7,5% σύν το βάρος τους (αναγόμωση), σύν τον εργάτη που έχω πάνω, σύν διάφορα άλλα πράγματα μέσα στο αμάξι!
Το τράβηγμα είναι πολύ καλό και το νοιώθεις παντού, αλλά ειδικά όταν περάσει πάνω απο τις 3.000 στρφ/λ το νοιώθεις καταπληκτικά!
Απο τοποθέτηση είναι ότι πιο έυκολο έχω κάνει μέχρι τώρα καθότι δεν χρειάζεται να πειραχθεί τίποτε απολύτως στον κινητήρα!
Απλά δημιουργείται ένα σπείρωμα απο το ειδικό καλώδιο που έχει η συσκευή στην μια άκρη της, πάνω στο σωληνάκι παροχής βενζίνας ή πετρελαίου προς τον κινητήρα και μια σύνδεση απο την άλλη άκρη της συσκευής με κάποια ασφάλεια για να πάρουμε ρέυμα!
Τώρα όσο αφορά την στιγμή που άλλαξα το φίλτρο βενζίνης, καλύτερα να ρωτήσετε αυτούς που μου το άλλαξαν....... οι οποίοι όταν είδαν τι πράγμα έβγαλε απο εκεί μέσα, τρελάθηκαν και δεν το πίστευαν.... αφήστε που δεν είχαν ξαναδεί ποτέ τους τόσο βρώμικο φίλτρο βενζίνης σε αυτοκίνητο με 2,5 χρόνια ζωής!
Θα δείτε πιο καλά το διαδικαστικο μερος/τοποθέτηση του Η2 σε παρακάτω φωτογραφίες.
Μια δέυτερη συσκευή αγοράσθηκε και τοποθετήθηκε σε ένα Land Rover Defender 3500cc με καρπυρατέρ και ο οποίος οδηγός παρατήρησε οτι το αυτοκίνητο πλέον δεν έβγαζε αυτή την μυρωδιά της άκαυστης βενζίνης που πολλά απο αυτά βγάζουν συνήθως, καθώς επίσης και το οτι "περπατάει" πολύ καλύτερα στον δρόμο, συν του οτι "ακούει" πιο άμεσα και δυνατά!
Δυστυχώς δεν έχω κάποια ακριβή μέτρησή του για την κατανάλωση ακόμη.

Να τονίσω στο σημείο αυτό οτι καταλυτικό ρόλο στην αγορά αυτής της συσκευής είχε για μένα ο κ.Παντελής Γιαμαρέλλος (pantg) όπου με την παρουσίαση αποτελεσμάτων που είχε απο την χρήση αυτής της συσκευής σε δικά του αυτοκίνητα διάφορων κυβικών, με έπεισε οτι το Η2 θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στο δικό μου με τα ανάλογα αποτελέσματα, τα οποία και βρήκα τελικά!
Το κόστος για την αγορά αυτής της συσκευής είναι στα 350 ευρώ για τα μέλη του Ελληνικού Συλλόγου LAND ROVER, αλλά και για τους τετρακίνητους φίλους που θα θελήσουν να την αποκτήσουν!
Υπ' όψιν οτι στο εμπόριο πωλείται απο 500-550 ευρώ!
Τα τηλέφωνα του κ.Παντελή Γιαμαρέλλου είναι : 22950-37637 και το 6944-579911 για όποιον θελήσει περισσότερες πληροφορίες επ' αυτού!

Μερικές φωτογραφίες απο την τοποθετηση του Η2 by Hydrogen στο Grand Vitara μου:
Σε αυτή τη φωτό διακρίνονται τα σωληνάκια παροχής και επιστροφής βενζινής.
Το αριστερό (πιο μέσα) είναι αυτό που μας ενδιαφέρει.
Εικόνα

Σε αυτή φαίνεται το σημείο τοποθέτησης της συσκευής καθώς και λίγο πιο πίσω της η ασφάλεια που έχει (σε μάυρο μικρό πλαστικό κουτάκι) καθως και η ασφαλειοθήκη (αριστερά απο την συσκευή) απο όπου και πήρα ρέυμα.
Η συσκευή δεν διακρίνεται καλά καθότι την κάλυψα με το μάυρο μονωτικό που φαίνεται στη φωτό.
Εικόνα

Σε αυτήν φαίνεται η γείωση της συσκευής
Εικόνα

Και τέλος σε αυτήν, το καλώδιο της συσκευής τυλιγμένο πάνω στο σωληνάκι της βενζίνης.
Εικόνα


Φιλικά vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 25 Ιαν 2008, 18:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό microbe » 05 Δεκ 2005, 18:25

Πάντως από ένα πρόχειρο υπολογισμό που έκανα, απόσβεση της συσκευής με την οικονομία που κερδίζεις , κάνεις σε περίπου 30000 χλμ. Εάν όμως κερδίζεις κ σε ιπποδύναμη κ όλα τα άλλα που αναφέρεις , ίσως να είναι καλή φάση. Πόσο καιρό το χρησιμοποιείς? κάποιος άλλος που να το έχει δοκιμάσει??
Το μικρόβιο........του χώματος???? !!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
microbe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005, 18:27
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό vasilis » 05 Δεκ 2005, 20:51

Γεία σου microbe,

η απόσβεση κόστους σε μένα θα έρθει σε αρκετά λιγότερα απο τα 30.000 χιλιόμετρα.
Εξηγώ λίγο πρόχειρα:

Το αμάξι μου κάνει τον χρόνο περίπου στις 21.000-23.000 χιλιόμετρα, ας πούμε 20.000 να είμαστε μέσα.
Πρίν βάλω το Η2 πάνω είχα στο τεπόζιτο των 56 λίτρων γύρω στα 410-415 χιλιόμετρα.
Με το Η2 πάνω έχω αυτή την στιγμή 460-470 χιλιόμετρα στο τεπόζιτο και αναμένεται ακόμα μικρή βελτίωση με περίπου στα 5-10 χιλιόμετρα ανά τεπόζιτο.
Όλα τα παραπάνω είναι με μεικτή χρήση.
Αν κάνουμε την αφαίρεση με τα πρίν και τα μετά νούμερα έχουμε 460 - 410 = 50 χιλιόμετρα κέρδος στο τεπόζιτο.
Για να βρούμε τα τεπόζιτα ανά χρόνο διαιρούμε τα 20.000 διανυθέντα χιλιόμετρα ανά χρόνο με τα χιλιόμετρα που βγάζει κάθε τεπόζιτο πρίν και μετά το Η2.
Δηλαδή, 20.000:410 = 48,78 τεπόζιτα το χρόνο πρίν το Η2, και 20.000:460 = 43,47 τεπόζιτα ανά χρόνο με το Η2.
Η αφαίρεση αποτελεσμάτων μας δίνει 48,78 - 43,47 = 5,31 τεπόζιτα κέρδος ανά χρόνο.
Το αμάξι μου έχει 56 λίτρα τεπόζιτο, και την βενζίνη την βάζω στο 1 ευρώ περίπου (shell v-power), άρα εγώ για να γεμίσω full θέλω περίπου στα 56 ευρώ ανά γέμισμα τεπόζιτου.
Ετσι με 5,31 (κέρδος τεπόζιτων/χρόνο) * 56 ευρώ (το γέμισμά μου) έχουμε ένα αποτέλεσμα 297,36 ευρώ κέρδος ανά χρόνο.
Αυτά ψιλοπρόχειρα καθότι τα χιλιόμετρα ειναι σίγουρα πάνω απο 20.000 και η τιμή βενζίνης μερικές φορές λίγο κάτω και λίγο πάνω απο το 1 ευρώ.
Αν στρογγυλοποιήσουμε τα 297,36 κέρδος ευρώ ανά χρόνο πρός τα πάνω με βάση την παραπάνω παρατήρησή μου, πάμε στα 300+ ευρώ κέρδος ανά χρόνο στην κατανάλωση, που σημαίνει και απόσβεση κόστους απόκτησης σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου για μένα.
Sorry για τυχον λάθος, αλλά τα έκανα στα γρήγορα.
Το έχω πάνω απο τις 10 Οκτωβρίου 2005 και τα αποτελέσματα ήρθαν πολύ γρήγορα παντως, συν το καλύτερο τράβηγμα του κινητηρα παντού και το καλυτερο ρεπρίζ.
Η άυξηση της τελικής ταχύτητας, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αλλά θα το προσπαθήσω έτσι για να δώ.

Τα ίδια συνέβησαν και σε όσους το έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα απο οτι έχω πληροφορηθεί.
Αυτοκίνητα Land rover συνήθως και με μεγαλύτερα αποτελέσματα απο τα δικά μου, καθώς και σε καυστήρα θέρμανσης με ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα, της ταξης του -25% στην καταναλωση πετρελαιου!!


Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Δεκ 2005, 09:08

Ερωτηση - με κανονικη αμολυβδη 95αρα εχει διαφορα?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 06 Δεκ 2005, 16:14

Φωκιων γειά,

και βέβαια θα δουλέψει και με κανονική 95άρα βενζίνη!
Η shell v-power (η μεσαία) που βαζω εγώ, είναι απο ότι έχω καταλάβει 95άρα, απλά λίγο πιο καθαρή.
Εκτός και αν έχω καταλάβει λάθος.
Αυτό που έχω καταλάβει γενικά είναι το εξής:
Όσο αυξάνονται τα κυβικά (cc) τόσο πιο καλά αποτελέσματα έχουμε γενικά σε κατανάλωση, ρεπρίζ, ιπποδύναμη κλπ.
Πιθανόν λοιπόν στο δικό σου μοτέρ (2000cc ΚΙΑ ??) να δείς ακόμα καλύτερα αποτελέσματα απο οτι τα δικά μου!
Θεωρώ οτι έτσι θα είναι και σε σένα, χωρίς να σε παίρνω στο λαιμό μου, αλλά με βάση χρήστες σε ιδίων κυβικών αυτοκίνητα.

Εδώ να συμπληρώσω οτι το Η2 έχει φτιαχτεί για να δουλεύει σε κάθε είδος υδρογονάνθρακα υγρής ή αέριας μορφής (πετρέλαιο, κηροζίνη, βενζίνη και υγραέριο) καθώς στην ουσία τακτοποιεί την μοριακή δομή του καυσίμου έτσι ώστε να αφήνει τα μόρια υδρογόνου πιό ελεύθερα για να ενωθούν με οξυγόνο, που σημαίνει καλύτερη, αποδοτικότερη και καθαρότερη καύση.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 06 Δεκ 2005, 20:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Δεκ 2005, 16:30

Υπαρχει καποιο site για παραπανω πληροφορίες?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 06 Δεκ 2005, 20:23

Δυστυχώς Fokion δεν έχω κάποιο site να σου δώσω για να δείς λεπτομέριες, άλλωστε αν είχα θα το είχα κάνει απο την πρώτη κιόλας στιγμή. :cry:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Δεκ 2005, 21:32

αγαπητοί φίλοι fokion, vasilis και microbe,

είχα προσπαθήσει και πριν απο μερικές ημέρες να βάλω μία μικρή απάντηση στην καταχώρηση του vasilis αλλά για κάποιον περίεργο λόγο δεν μπόρεσε να εμφανισθεί στο forum.

Eλπίζω αυτή η προσπάθεια να είναι επιτυχημένη.

--------------

Την συσκευή αυτή μας την προμηθεύει ο υπεύθυνος διανομής για την Ελλάδα. Η εταιρεία που την κατασκευάζει έχει κρατήσει τα δικαιώματα πώλησης για την Ελλάδα και έχει παραχωρήσει τα δικαιώματα χρήσης, εμπορίας και εκμετάλλευσης για τον υπόλοιπο κόσμο στην ΤΟΥΟΤΑ (η οποία το έχει ήδη ενσωματώσει στην καινούργια πετρελαιοκίνητη έκδοση του Avensis, όπως έμαθα μέσα από την ΤΟΥΟΤΑ με την οποία έχω παλαιές προσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις)

----------------

Την έχω δοκιμάσει σε δύο αυτοκίνητά μου. Ενα πετρελαιοκίνητο (την καμήλα του 1994) και ένα βενζινοκίνητο (ένα AUDI RS2) .Οσοι είσαστε καιρό στο forum ξέρετε και για τα δύο οπότε μην επαναλαμβάνομαι και σας κουράζω.

Γρήγορα και σύντομα από τον Μάρτιο του 2005 που πρωτοτοποθέτησα την συσκευή στο Camel είχα μία μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 10 έως 15% (ανάλογα με το ζόρι στην οδήγηση, φορτίο, ταχύτητες ταξιδιού, συνθήκες περιβάλλοντος κλπ) σε σχέση με την μέση κατανάλωση καυσίμου που είχα από τον Σεπτέμβριο του 2001 που άρχισα να την κυκλοφορώ. Ιδια περίπου οικονομία στο καύσιμο είχα και στο RS2 σε σχέση με την μέση κατανάλωσή του από τον Μάρτιο του 1998 που το είχα αγοράσει (το πούλησα στα τέλη Αυγούστου του 2005 λόγω μη χρήσης του)
Σε όλα μου τα αυτοκίνητα κρατάω πάντα αρχεία καταναλώσεων (αν γίνεις μιά φορά λογιστής στη ζωή σου, σου μένει το κουσούρι και ας παρατήσεις το επάγγελμα)

Παράλληλα με την ουσιαστική (κατ' εμέ τουλάχιστον) μείωση στην κατανάλωση παρατήρησα σαφέστατη ελάττωση στον μαύρο καπνό από την εξάτμιση της πετρελαιοκίνητης καμήλας μου (ο καπνός έγινε πολύ λιγότερος και άσπρος και μόνο όταν είναι κρύα ή ζορίζεται πολύ), πολύ ομαλότερη λειτουργία και κυρίως μία ουσιαστική αύξηση στην ροπή του αυτοκινήτου (σε σημείο που έπρεπε να κατεβάζω τρίτη τώρα μπορώ να πηγαίνω σταθερά με τετάρτη) αλλά και στην τελική όπως "πήρε" το αυτοκίνητο περίπου 10 χαω στην κανονική ταχύτητα ταξιδιού αλλά και στην τελική (γύρω στα 140 πλέον αντί για 130 σε ίσιο δρόμο και χωρίς αντίθετο άνεμο).

Να προσδιορίσω ότι από τον Ιανουάριο η τιμή αναπροσαρμόζεται στα 370 Ευρώ, αλλά και η συσκευή γίνεται δυνατότερη και γίνεται επίσης και μία διαφοροποίηση στον τρόπο εγκατάστασης με την προτροπή για δημιουργία ενός κενού δακτυλίου (loop) πριν το "πηνίο" των 40 περιστροφών του καλωδίου.

Μέχρι στιγμής εκτός από την δική μου θετική εμπειρία έχουν τοποθετηθεί οι συσκευές αυτές σε αυτοκίνητα άλλων 6 φίλων και κανένας τους δεν έχει αρνητικές ή αδιάφορες εντυπώσεις. Αναμένω με το πέρας το εορτών τα σχόλια και από άλλους δύο φίλους που πρόκειται να την τοποθετήσουν σε ένα Discovery Mpi και σε ένα Grand Cherokee.

Οπως έγραψε και ο vasilis αν κάποιος έχει απορίες ίσως να μπορέσω να τον βοηθήσω στο 22950 37637 ή στο 6944 579911.

Χαιρετώ, καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα και μακάρι ο Αγιος Βασίλης να σας φέρει ό΄τι, όσα, όπου, όπως και όταν ποθείτε.
pantg
 


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες