Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προβλημα στην οδηγηση

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

προβλημα στην οδηγηση

Δημοσίευσηαπό kastoras » 22 Οκτ 2003, 17:27

γεια σας.. ειμαι καινουργιος στο forum και στα 4χ4 κοινως ΑΣΧΕΤΟΣ. ειμαι κατοχος (κατι περισοτερο απο μηνα ) ενος grand vitara 3d 1600cc του 1999.
φοραει λαστιχα bfgoodrich 215-75-15 all terrain t/a σε ζαντες enkei (μπηκαν το 2003 συμφωνα με το βιβλιο του)
απο δευτερα εως παρασκευη δουλευω στην αθηνα και απο παρασκευη εως κυριακη σε βουνα και λαγκαδια (χωματινες και οχι μονο διαδρομες) μεχρι εδω ολα καλα, το προβλημα ειναι στην εθνικη το αυτοκινητο πλεει στο δρομο (σαν σανιδα στο νερο).
τα αμορτισερ μετα απο ελεγχο σε σχετικο καταστημα βγηκαν καλα????

ποιο ειναι το προβλημα και τι να κανω;
βοηθεια κυριοι.



[/b]
kastoras
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Οκτ 2003, 17:11

Re: προβλημα στην οδηγηση

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 22 Οκτ 2003, 18:15

kastoras έγραψε:γεια σας.. ειμαι καινουργιος στο forum και στα 4χ4 κοινως ΑΣΧΕΤΟΣ. ειμαι κατοχος (κατι περισοτερο απο μηνα ) ενος grand vitara 3d 1600cc του 1999.
φοραει λαστιχα bfgoodrich 215-75-15 all terrain t/a σε ζαντες enkei (μπηκαν το 2003 συμφωνα με το βιβλιο του)
απο δευτερα εως παρασκευη δουλευω στην αθηνα και απο παρασκευη εως κυριακη σε βουνα και λαγκαδια (χωματινες και οχι μονο διαδρομες) μεχρι εδω ολα καλα, το προβλημα ειναι στην εθνικη το αυτοκινητο πλεει στο δρομο (σαν σανιδα στο νερο).
τα αμορτισερ μετα απο ελεγχο σε σχετικο καταστημα βγηκαν καλα????

ποιο ειναι το προβλημα και τι να κανω;
βοηθεια κυριοι.



[/b]

Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας :wink: :wink: :wink:
Χωρίς να γνωρίζω από πρώτο χέρι την κατάσταση θα σου πω πρώτα απ' όλα ότι τα τετρακίνητα δεν έχουν καμία σχέση με τα επιβατικά στην οδηγική τους συμπεριφορά.
Είναι φυσικό να υπάρχουν τάσεις πλεύσεις στο δικό σου (όπως και στα περισσότερα εκτός δρόμου) λόγω του ξεχωριστού σασί και των ρυθμίσεων της ανάρτησης συνολικά, στοιχεία απαραίτητα για την εκτός δρόμου κίνηση όπου είναι και το στοιχείο τους.
Γενικά χρειάζεται αυξημένη προσοχή στον αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, στις στροφές (ιδιαίτερα αν υπάρχουν εγκάρσιες ανωμαλίες) και στους ελιγμούς αποφυγής, κυρίως λόγω υψηλού κέντρου βάρους αλλά και άλλων παραγόντων.
Θα σου έλεγα να μην ανησυχείς, θα συνηθίσεις τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οχήματός σου, υπό την προϋπόθεση φυσικά ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη βλάβη (σε αναρτήσεις, ελαστικά κλπ.).
Αυτά τα λίγα προς το παρόν, για περισσότερα ρίξε μια ματιά στο site του φίλου friar http://www.tο4x4.gr.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: προβλημα στην οδηγηση

Δημοσίευσηαπό kastoras » 22 Οκτ 2003, 21:10

Metalaxe έγραψε:
kastoras έγραψε:γεια σας.. ειμαι καινουργιος στο forum και στα 4χ4 κοινως ΑΣΧΕΤΟΣ. ειμαι κατοχος (κατι περισοτερο απο μηνα ) ενος grand vitara 3d 1600cc του 1999.
φοραει λαστιχα bfgoodrich 215-75-15 all terrain t/a σε ζαντες enkei (μπηκαν το 2003 συμφωνα με το βιβλιο του)
απο δευτερα εως παρασκευη δουλευω στην αθηνα και απο παρασκευη εως κυριακη σε βουνα και λαγκαδια (χωματινες και οχι μονο διαδρομες) μεχρι εδω ολα καλα, το προβλημα ειναι στην εθνικη το αυτοκινητο πλεει στο δρομο (σαν σανιδα στο νερο).
τα αμορτισερ μετα απο ελεγχο σε σχετικο καταστημα βγηκαν καλα????

ποιο ειναι το προβλημα και τι να κανω;
βοηθεια κυριοι.



[/b]

Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας :wink: :wink: :wink:
Χωρίς να γνωρίζω από πρώτο χέρι την κατάσταση θα σου πω πρώτα απ' όλα ότι τα τετρακίνητα δεν έχουν καμία σχέση με τα επιβατικά στην οδηγική τους συμπεριφορά.
Είναι φυσικό να υπάρχουν τάσεις πλεύσεις στο δικό σου (όπως και στα περισσότερα εκτός δρόμου) λόγω του ξεχωριστού σασί και των ρυθμίσεων της ανάρτησης συνολικά, στοιχεία απαραίτητα για την εκτός δρόμου κίνηση όπου είναι και το στοιχείο τους.
Γενικά χρειάζεται αυξημένη προσοχή στον αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, στις στροφές (ιδιαίτερα αν υπάρχουν εγκάρσιες ανωμαλίες) και στους ελιγμούς αποφυγής, κυρίως λόγω υψηλού κέντρου βάρους αλλά και άλλων παραγόντων.
Θα σου έλεγα να μην ανησυχείς, θα συνηθίσεις τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οχήματός σου, υπό την προϋπόθεση φυσικά ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη βλάβη (σε αναρτήσεις, ελαστικά κλπ.).
Αυτά τα λίγα προς το παρόν, για περισσότερα ρίξε μια ματιά στο site του φίλου friar http://www.tο4x4.gr.


Τάσεις πλεύσεις παρουσιάζονται σε μικρές ταχύτητες (40-60km/h) και σε μικρές ανωμαλίες των δρόμων. (Μέγιστη ταχύτητα ταξιδίου 100-110 km/h)
kastoras
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Οκτ 2003, 17:11

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Οκτ 2003, 08:07

Φίλε kastoras, αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα φυσιολογικό. Επαναλαμβάνω: Αν δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα (π.χ. αναρτήσεων) μην ανησυχείς, θα το συνηθίσεις :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό bisba » 23 Οκτ 2003, 09:03

έχω το ίδιο αυτοκίνητο , εάν έχεις την μαμισια ανάρτηση το όλο πρόβλημα είναι αυτό και καινούργιο να το έπαιρνες τα ίδια θα έλεγες . είναι πολύ μαλακιά . σαν αρχή άμα μπορείς βαλε ένα σκληρότερο αμορτισέρ και σίγουρα θα δεις διάφορα .
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

GV suspension

Δημοσίευσηαπό panjo » 23 Οκτ 2003, 13:08

Αγαπητέ Καστορ,
2 πραγματάκια μονο θα πώ που έχουν να κάνουν με μιά πρόταση 'λύσης' του προβλήματός σου.
Με μια ανάρτηση αέρος λαδιού (περί 300Ε) έχεις πολύ καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και μπορείς να πάς ανετά +150χλμ/ω (τα ΑΤ συνήθως έχουν δείκτη ταχύτητας 160-180).
Με ένα ποσό διπλάσιο (600Ε) μπορείς να έχεις και άνεση και εκτός δρόμου με μιά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (Ράντσο ή Κόνι).
Μιά πιό φτηνή λύση που συμφωνώ κι εγώ είναι να το συνηθήσεις όπως είπαν και τα παιδιά.

Φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό bisba » 23 Οκτ 2003, 13:37

Θα διαφωνήσω με το να συνηθίσεις το αμάξι . όπως είναι το αμάξι είναι λάθος και για εκτός και για εντός ,
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ

Δημοσίευσηαπό michalis » 23 Οκτ 2003, 14:21

τσέκαρε τις πιέσεις.
Τα λάστιχα σου με 30-32 φαίνονται οκ αλλά είναι κούτσουρα. Πάνε βέβαια ευθεία...
Με 23-24 φαίνονται ξεφούσκωτα αλλά θα εκπλαγείς με το πως πάνε στο δρόμο. (παντού) βεβαια σε ταξίδι πάει λίγο βάρκα γυαλό.

Μ.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Re: ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 23 Οκτ 2003, 16:04

michalis έγραψε:τσέκαρε τις πιέσεις.
Τα λάστιχα σου με 30-32 φαίνονται οκ αλλά είναι κούτσουρα. Πάνε βέβαια ευθεία...
Με 23-24 φαίνονται ξεφούσκωτα αλλά θα εκπλαγείς με το πως πάνε στο δρόμο. (παντού) βεβαια σε ταξίδι πάει λίγο βάρκα γυαλό.

Μ.


To έχω δοκιμάσει με την πίεση αυτή. Χτυπάει στις λακούβες και στο παρκάρισμα θες ποντίκια Σβατζενέκερ ακόμα και με το υδραβλικό τιμόνι
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2003, 22:19

Έχω 23-24 από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο... κανένα πρόβλημα :shock: Για να το λέει η Suzuki, κάτι θα ξέρει 8)
Ίσως επειδή έχω λάστιχα με ψηλότερα πλαϊνά...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 23 Οκτ 2003, 22:33

xontros έγραψε:Έχω 23-24 από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο... κανένα πρόβλημα :shock: Για να το λέει η Suzuki, κάτι θα ξέρει 8)
Ίσως επειδή έχω λάστιχα με ψηλότερα πλαϊνά...


Περίεργο λίγο μου φαίνεται 23-24. Θα πάω αύριο μια βόλτ από ένα βουλκανιζατέρ να ρωτήσω. Αλλά με 28 και δυσκολευόμουνα να παρκάρω.

Μήπως πρέπει να αρχίσω να τρώω παραπάνω να γίνω Χοντρός :D :D
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2003, 22:37

Στην επόμενη συνάντηση θα φροντίσουμε και αυτό το θέμα :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 23 Οκτ 2003, 22:42

xontros έγραψε:Στην επόμενη συνάντηση θα φροντίσουμε και αυτό το θέμα :lol: :lol: :lol:


Στην βόλτα στην Πάρνηθα περήμενα να δω όντως κάποιον χοντρό 120 κιλά + άλλα γιοκ. Ίσως θα έπρεπε να το κάνεις από xontros Psilos ????? :lol:
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2003, 22:46

Για να δούμε τί παρατηρεί ο οδηγός ενός σύγχρονου επιβατικού όταν οδηγήσει ένα 4χ4 για πρώτη φορά:
1. Ασθενικά φρένα
2. Πεταχτός κώλος σε στροφές με σαμαράκια...
3. Ασαφές τιμόνι
4. Μεγάλες κλίσεις στις στροφές
5. Ευπάθεια στους πλάγιους άνεμους

Τί άλλο :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό kastoras » 23 Οκτ 2003, 22:53

Εκτός απο τα φρένα στα υπόλοιπα έχεις απόλυτο δίκιο..........
kastoras
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Οκτ 2003, 17:11

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες