Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

θερμική ασφάλεια σε εργάτη

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

θερμική ασφάλεια σε εργάτη

Δημοσίευσηαπό mato » 22 Ιούλ 2005, 12:12

χαιρετώ όλους.
Προσπαθώ να τοποθετήσω έναν μεταχειρισμένο εργάτη Ramsey 8000lbs.
(νομίζω είναι ο REP 8000, είναι όμως παλιό μοντέλο και δεν είμαι σίγουρος)
Η ισχύς του είναι 3,8 hp, το οποίο άν δεν απατώμαι σημαίνει 2850 Watt.
Aπό τα ρελέ μάλλον λείπει (εκτός αν είναι ενσωματωμένη), σύμφωνα με τον ηλεκτρολόγο, μιά θερμική ασφάλεια που διακόπτει το κύκλωμα όταν ο εργάτης υπερθερμανθεί.
Μετά από ψάξιμο, η πιό μεγάλη θερμική ασφάλεια που βρήκα είναι 50Α, ενώ το manual του εργάτη δίνει σε μηδενικό φορτίο 87Α και σε πλήρες φορτίο 405 Α (σε 12 volt).
Έχει νόημα να την βάλω ?
Ο πωλητής (στα ηλεκτρολογικά) μου πρότεινε να βάλω πολλές ασφάλειες σε σειρά.
Επειδή από ηλεκτρολογικά είμαι παντελώς άσχετος, θα εκτιμούσα πολύ την βοήθειά σας.
ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Ιούλ 2005, 17:30

Μάλλον για σιγουριά κάνε τον υποψήφιο αγοραστή σε εξειδικευμένο κατάστημα και αφού επιλέξεις κάποιον αντίστοιχο, κάνε κάποιες ερωτήσεις τεχνικής φύσης, όπως αυτή που σε απασχολεί.. :wink: :wink: :wink:
Τα καινούρια σίγουρα θα έχουν όλα τα παρελκόμενα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό mato » 23 Ιούλ 2005, 12:01

Καλη η συμβουλή. Από εκεί ξεκίνησα, αλλά και από τα δύο "εξειδικευμένα καταστήματα" που επισκέφθηκα αρχικά, με παρέπεμψαν σε ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων και καταστήματα ηλεκτρ. υλικού, οι οποίοι με παρέπεμψαν σε ναυτιλιακά, οι οποίοι ξανά σε εξειδικευμένα καταστήματα 4χ4 κτλ.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: θερμική ασφάλεια σε εργάτη