Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο 4x4 να αγοράσω ? (+περι diesel)

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 05:50

GLC έγραψε:
IKE έγραψε:.........
Για τα ντίζελ δεν ξέρω αν φταίει η στέρηση λόγω της νομοθεσίας αλλα τα έχουμε θεοποιήσει, κάποια είναι πολύ καλά, κάποια είναι άθλια, με ποια λογική φίλε Bandit λες "Diesel με κλειστά μάτια"?

Τέλος η ροπή δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, σημασία έχει η ισχύς ;)


Η ροπή ή στρεπτική ικανότητα του στροφαλοφόρου άξονα του κινητήρα είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου και ιδιαίτερα ενός 4x4. Υπάρχουν διάφορα θέματα που μπορούν να συζητηθούν. Για παράδειγμα μπορεί ένα όχημα να έχει ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 4000 σ.α.λ. και ένα άλλο να έχει επίσης ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 2000 σ.α.λ. Ενώ και τα δύο έχουν την ίδια ισχύ (έστω στις ίδιες στροφές) το δεύτερο μπορεί να φτάσει στη μέγιστη στρεπτική του ικανότητα πολύ νωρίτερα. Μπορεί λοιπόν κάποιος να σκεφτεί πόσο σημαντικό είναι αυτό για ένα όχημα μέσα στην πόλη, όπου κινούμαστε με μικρές ταχύτητες (λίγες στροφές) όπως επίσης και για ένα τετρακίνητο σε λάσπη, άμμο κ.λ.π.

Τώρα όσον αφορά το diesel, δεν είναι τυχαίο που τα 4χ4 των ενόπλων δυνάμεων όλων των χωρών, τα ερπυστριοφόρα και γενικά τα μεγάλα οχήματα-μηχανήματα είναι πετρελαιοκίνητα. Μπορεί πλέον η τιμή του diesel να είναι σχεδόν η ίδια με αυτή της βενζίνης, αλλά σε έναν κινητήρα diesel η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα μικρή ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις που το όχημα χρησιμοποιείται κοντά στη μέγιστη απόδοση του για μεγάλη διάρκεια (οφείλεται στις γενικές αρχές λειτουργίας αυτών των κινητήρων).

Όμως το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ όλων είναι η καμπύλη της ροπής, η οποία στα περισσότερα diesel είναι επίπεδη για μεγάλο εύρος στροφών. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ελκτική ικανότητα επιτυγχάνεται π.χ. από 1600 - 3500 σ.α.λ. Η καμπύλη ροπής του αντίστοιχου βενζινοκίνητου δεν έχει καμία σχέση παρουσιάζοντας κατά πλειοψηφιά μοναδικό μέγιστο (σε κάποιες στροφές) και στην καλύτερη περίπτωση που υπάρχει επιπεδότητα στο διάγραμμα ροπής-στροφών είναι για πολύ μικρό εύρος.

Οπότε (υπάρχουν και άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα που δεν αναφέρω λόγω χώρου και χρόνου) πιστεύω ότι δικαίως αν κάποιος μπορεί (αν δε μένει Αθήνα-Θεσσαλονίκη) να πάρει diesel, τώρα που και οι τιμές έχουν αρχίσει και εξισώνονται αλλά και οι turbodiesel κινητήρες επιτυγχάνουν τάξεις ισχύος παρόμοιες με αυτές των βενζινοκίνητων, ας το κάνει και δεν θα το μετανιώσει. Βέβαια οι επιταχύνσεις των diesel παραμένουν ακόμα χειρότερες αλλά έχω την αίσθηση ότι σε αυτό το forum αυτό ίσως είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει.


Τι έγινε ρε παιδιά ο ΙΚΕ έφαγε τάπα ? :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Απρ 2005, 11:21

blackchris έγραψε:Τι έγινε ρε παιδιά ο ΙΚΕ έφαγε τάπα ? :twisted: :twisted:



Ναι, επιτΡέλους βρέθηκε κάποιος να μου την πεί και εμένα, καιρός ήτανε, έτσι blackhris? :twisted: :twisted: :twisted:



To θέμα ροπή/ισχύς πάντως προκαλεί μεγάλες παρανοήσεις , πιο αναλυτικά:

GLC έγραψε:Η ροπή ή στρεπτική ικανότητα του στροφαλοφόρου άξονα του κινητήρα είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου και ιδιαίτερα ενός 4x4. Υπάρχουν διάφορα θέματα που μπορούν να συζητηθούν. Για παράδειγμα μπορεί ένα όχημα να έχει ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 4000 σ.α.λ. και ένα άλλο να έχει επίσης ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 2000 σ.α.λ. Ενώ και τα δύο έχουν την ίδια ισχύ (έστω στις ίδιες στροφές) το δεύτερο μπορεί να φτάσει στη μέγιστη στρεπτική του ικανότητα πολύ νωρίτερα.


Τα αυτοκίνητα μεταξύ του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης (και εν τέλει των κινητήριων τροχών) έχουν εναν ή περισσότερους μειωτήρες (το κιβώτιο ταχυτήτων κλπ).

Στους μειωτήρες αυτούς το μέγεθος που διατηρείται είναι η ισχύς, η ροπή μπορεί να αλλάξει κατα βούληση ανάλογα τα γεωμετρικά μεγέθη του μειωτήρα που έχουμε επιλέξει.

Ετσι στο παράδειγμα που έφερες έχουμε ενα κινητήρα που αποδίδει 20kgm στις 2000σαλ και εναν άλλο που αποδίδει 20 επίσης στις 4000 σαλ, αν ο δευτερος κινητήρας συνδυάζεται με εναν μειωτήρα δυο φορές πιο "κοντό" τότε στη δεδομένη ταχύτητα που αντιστοιχεί στη μέγιστη ροπή (πχ 50χαω) και οι δύο κινητήρες θα έχουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ροπή στο τροχό (εφόσον όλα τα άλλα μεγέθη είναι ίδια).

Αυτό που θέλω να πώ είναι πως η τιμή της μέγιστης ροπής δεν μας λέει ΤΙΠΟΤΑ απο μόνη της, το μέγεθος που έχει σημασία αν εξετάζουμε τον κινητήρα μόνο του είναι η ισχύς (και η κατανομή της στο φάσμα των στροφών λειτουργίας) ή αν εξετάζουμε το αυτοκίνητο σαν σύνολο είναι η καμπύλη ώσης για κάθε ταχύτητα (που προκύπτει απο την καμπύλη ισχύος και τις σχέσεις μετάδοσης).

Το τελευταίο είναι το μέγεθος που αντιλαμβάνεται ο οδηγός σαν "δύναμη" και όχι η μέγιστη τιμή της ροπής στο στρόφαλο!

GLC έγραψε:Τώρα όσον αφορά το diesel, δεν είναι τυχαίο που τα 4χ4 των ενόπλων δυνάμεων όλων των χωρών, τα ερπυστριοφόρα και γενικά τα μεγάλα οχήματα-μηχανήματα είναι πετρελαιοκίνητα. Μπορεί πλέον η τιμή του diesel να είναι σχεδόν η ίδια με αυτή της βενζίνης, αλλά σε έναν κινητήρα diesel η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα μικρή ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις που το όχημα χρησιμοποιείται κοντά στη μέγιστη απόδοση του για μεγάλη διάρκεια (οφείλεται στις γενικές αρχές λειτουργίας αυτών των κινητήρων).


Oι κινητήρες ντίζελ έχουν μεγαλύτερο βαθμό θερμοδυναμικής απόδοσης απο τους όττο και ανάλογα την εφαρμογή βολεύουν περισσότερο ή όχι. Το οτι ενα φορτηγό 15 τόνων έχει ντίζελ κινητήρα δε σημαίνει τίποτα για ενα αυτοκίνητο 1,5 τόνου όπως δε σημαίνει τίποτα πως μια μηχανή 150 κιλών έχει δίχρονο κξινητήρα όττο .

Αν ενα αυτοκίνητο είναι σωστά σχεδιασμένο και αν επίσης ο αγοραστής του είναι συνειδητοποιημένος θα το αγοράσει με βάση τις δυνατότητες που του παρέχει και όχι με βάση τι κινητήρα έχει ενα όχημα εντελώς άλλης χρήσης και μεγέθους.

GLC έγραψε:Όμως το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ όλων είναι η καμπύλη της ροπής, η οποία στα περισσότερα diesel είναι επίπεδη για μεγάλο εύρος στροφών. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ελκτική ικανότητα επιτυγχάνεται π.χ. από 1600 - 3500 σ.α.λ. Η καμπύλη ροπής του αντίστοιχου βενζινοκίνητου δεν έχει καμία σχέση παρουσιάζοντας κατά πλειοψηφιά μοναδικό μέγιστο (σε κάποιες στροφές) και στην καλύτερη περίπτωση που υπάρχει επιπεδότητα στο διάγραμμα ροπής-στροφών είναι για πολύ μικρό εύρος.


Το σχήμα της καμπύλης ροπής (ή σωστότερα ισχύος) μπορεί να "ρυθμιστεί" απο τον σχεδιαστή του κινητήρα, ειδικά αν ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος (όπως οι περισσότεροι ντίζελ) γίνεται σχετικά εύκολα. Η επίπεδη καμπύλη ροπής μπορεί να επιτευχθεί σε βενζινοκινητήρα σε πολύ μεγαλύτερο φάσμα στροφών (1500 στροφές ΔΕΝ είναι μεγάλο φάσμα) και υπάρχουν πολλοί κινητήρες (πχ οι turbo της VW) που είναι έτσι ρυθμισμένοι.

Αν το θέμα είναι οι πιο χαμηλές στροφές που αποδίδεται η "επίπεδη" αυτή καμπύλη ροπής τότε όπως σου εξήγησα πιο πάνω είναι καθαρά και μόνο θέμα γραναζώματος.

GLC έγραψε:Οπότε (υπάρχουν και άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα που δεν αναφέρω λόγω χώρου και χρόνου) πιστεύω ότι δικαίως αν κάποιος μπορεί (αν δε μένει Αθήνα-Θεσσαλονίκη) να πάρει diesel, τώρα που και οι τιμές έχουν αρχίσει και εξισώνονται αλλά και οι turbodiesel κινητήρες επιτυγχάνουν τάξεις ισχύος παρόμοιες με αυτές των βενζινοκίνητων, ας το κάνει και δεν θα το μετανιώσει. Βέβαια οι επιταχύνσεις των diesel παραμένουν ακόμα χειρότερες αλλά έχω την αίσθηση ότι σε αυτό το forum αυτό ίσως είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει.


Και φτάνουμε στο συμπέρασμα το οποίο κατα τη γνώμη μου είναι το εξής:

Οι ντίζελ θεωρητικά έχουν πλεονεκτήματα (πχ καλύτερο βαθμό απόδοσης->μικρότερη αναλολγικά κατανάλωση) και μειονεκτήματα (πχ περιορισμένο φάσμα στροφών που αποδίδουν), φυσικά ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι όπως δεν είναι και οι βενζινοκινητήρες ίδιοι.

Και στα δύο είδη κινητήρων υπάρχουν καλά και κακά παραδείγματα και μάλιστα μπορεί να υπάρχουν μέσα στην γκάμα του ίδιου κατασκευαστή.

Ακόμα είναι και θέμα προτεραιοτήτων,πχ ενα Pajero diesel έχει 30% μικρότερη κατανάλωση* απο το αντίστοιχο βενζινοκινητο αλλα είναι και 30% πιο αργό* ενω ο κινητήρας του έχει πολύ χειρότερα χαρακτηριστικά λειουργίας, εγω αν έδινα 60.000 δεν θα επέλεγα το diesel, θα προτιμούσα να έχω αξιοπρεπής επιδόσεις με λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση.

Αρα δεν είναι σωστό να λέμε "πάρτε ντίζελ με κλειστά μάτια" , οι κινητήρες ντίζελ έχουν εξελιχθεί πολύ και κατα περίπτωση είναι η ιδανική αγορά, απλώς όχι πάντα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 12:38

IKE έγραψε:
blackchris έγραψε:Τι έγινε ρε παιδιά ο ΙΚΕ έφαγε τάπα ? :twisted: :twisted:


Ναι, επιτΡέλους βρέθηκε κάποιος να μου την πεί και εμένα, καιρός ήτανε, έτσι blackhris? :twisted: :twisted: :twisted:


Ναι ρε ΙΚΕ αλλά να μας την πει έτσι άγρια ο Νέοπας ???
Να μας την βγει με γκολ απο τα αποδυτήρια ?? :twisted: :twisted:
Εγώ θα έσκιζα οπωσδήποτε τα διπλώματα μου :twisted: :twisted:

Αλλα και στο καπάκι να μας κολλήσει και ο μιτσουπίνος ???
Αποχή απο το forum για μια βδομάδα, και την δευτέρα με τον κηδεμόνα σου :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Απρ 2005, 12:53

blackchris έγραψε:
IKE έγραψε:
blackchris έγραψε:Τι έγινε ρε παιδιά ο ΙΚΕ έφαγε τάπα ? :twisted: :twisted:


Ναι, επιτΡέλους βρέθηκε κάποιος να μου την πεί και εμένα, καιρός ήτανε, έτσι blackhris? :twisted: :twisted: :twisted:


Ναι ρε ΙΚΕ αλλά να μας την πει έτσι άγρια ο Νέοπας ???
Να μας την βγει με γκολ απο τα αποδυτήρια ?? :twisted: :twisted:
Εγώ θα έσκιζα οπωσδήποτε τα διπλώματα μου :twisted: :twisted:

Αλλα και στο καπάκι να μας κολλήσει και ο μιτσουπίνος ???
Αποχή απο το forum για μια βδομάδα, και την δευτέρα με τον κηδεμόνα σου :twisted: :twisted:


Εικόνα

Εχεις κάποια διαφωνία με αυτά που λέω ή απλώς χάρηκες που μου "την είπαν" ο "νέοπας" και ο "μιτσουπίνος" Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 13:38

IKE έγραψε:
blackchris έγραψε:
IKE έγραψε:
blackchris έγραψε:Τι έγινε ρε παιδιά ο ΙΚΕ έφαγε τάπα ? :twisted: :twisted:


Ναι, επιτΡέλους βρέθηκε κάποιος να μου την πεί και εμένα, καιρός ήτανε, έτσι blackhris? :twisted: :twisted: :twisted:


Ναι ρε ΙΚΕ αλλά να μας την πει έτσι άγρια ο Νέοπας ???
Να μας την βγει με γκολ απο τα αποδυτήρια ?? :twisted: :twisted:
Εγώ θα έσκιζα οπωσδήποτε τα διπλώματα μου :twisted: :twisted:

Αλλα και στο καπάκι να μας κολλήσει και ο μιτσουπίνος ???
Αποχή απο το forum για μια βδομάδα, και την δευτέρα με τον κηδεμόνα σου :twisted: :twisted:


Εικόνα

Εχεις κάποια διαφωνία με αυτά που λέω ή απλώς χάρηκες που μου "την είπαν" ο "νέοπας" και ο "μιτσουπίνος" Εικόνα


Φίλτατε ΙΚΕ χαλάρωσε λίγο η ζωή είναι ωραία και η τετρακίνιση την κάνει πιο ωραία δεν δίνουμε εξετάσεις εδώ πέρα με την τρέλα μας ασχολούμαστε και περνάμε καλά.
Απλώς είπα να σε πειράξω λίγο γιατί βλέπω μόνιμα μια αγωνία απο μέρους σου να είσαι αλάθητος επί παντός θεωρητικού θέματος..
Δεν έχω κάποια διαφωνία με αυτά που λες γιατί απλώς δεν τα διάβασα. Ολόκληρα κατεβατά απο αντεγκλήσεις, διαφωνίες και εξηγήσεις, που όταν φτάνεις στο τέλος ξέχασες τι είχες διαβάσει, στην αρχή, και ποιο ήταν το ερώτημα.
Καλη η θεωρεία δεν λεω αλλά πιο χαλαρά ρε παιδί μου.
Πάμε και καμιά εκδρομούλα να κάνουμε την θεωρεία πράξη, και θα δούμε την ισχύ και την ροπή, τα κατοστάρια μπλοκέ και τα περιορισμένης κτλ κτλ.
Χαλαρά... πέρνα και απο το μαγαζί να σε κεράσω κανα "καφέ" να ‘γίνεις”.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Απρ 2005, 13:42

Αλλα και στο καπάκι να μας κολλήσει και ο μιτσουπίνος ???

Τωρα αυτό που κολλάει????
Βρε τρισάθλιε Μπλακρισουλινομπανιερακουλινο ... όνομα δεν έχω ??????

Υ.Σ. Όταν κάποιος δεν έχει δει - ζήσει - τριφτεί με κάποια πράγματα μπορεί να λέει και να λέει και να λέει στηριζόμενος σε θεωρίες που όντως διάβασε και γνωρίζει- κατανοεί ναι μεν αλλά τις ερμηνεύει κατά ο δοκούν!
Στην πορεία μου έχω μαζέψει εμπειρίες από πολλά πράγματα και το καυχιέμαι , όπως επίσης μπορώ και παραδέχομαι όταν κάνω λάθος κάτι και μαθαίνω απ' αυτό , αλλά έχοντας ο ίδιος προσωπική εμπειρία από κάποια πράγματα και μη μπορώντας να τα δείξω στην πράξη το μόνο που μένει είναι να τα διηγηθώ στους άλλους και αν καταλάβουν - αποκομίσουν κάτι απ' αυτό έχει καλώς ,αλλιώς πάλι φίλοι και ο καθ' ένας την γνώμη του!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 13:50

michailbm έγραψε:
Αλλα και στο καπάκι να μας κολλήσει και ο μιτσουπίνος ???

Τωρα αυτό που κολλάει????
Βρε τρισάθλιε Μπλακρισουλινομπανιερακουλινο ... όνομα δεν έχω ??????


:lol: :lol: :lol: :lol: Μιχαλάκη sorry αλλα νόμισα οτι το είχε γράψει ο tasos953 που σε άλλο forum εχει το ψευδόνυμο mitsupino, για αυτό σε αποκάλεσα έτσι, γράψε λάθος :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Απρ 2005, 13:56

Συγχωρεμενος !!!!!
:clubbed: :wink: :twisted: :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 13:56

michailbm έγραψε:Υ.Σ. Όταν κάποιος δεν έχει δει - ζήσει - τριφτεί με κάποια πράγματα μπορεί να λέει και να λέει και να λέει στηριζόμενος σε θεωρίες που όντως διάβασε και γνωρίζει- κατανοεί ναι μεν αλλά τις ερμηνεύει κατά ο δοκούν!
Στην πορεία μου έχω μαζέψει εμπειρίες από πολλά πράγματα και το καυχιέμαι , όπως επίσης μπορώ και παραδέχομαι όταν κάνω λάθος κάτι και μαθαίνω απ' αυτό , αλλά έχοντας ο ίδιος προσωπική εμπειρία από κάποια πράγματα και μη μπορώντας να τα δείξω στην πράξη το μόνο που μένει είναι να τα διηγηθώ στους άλλους και αν καταλάβουν - αποκομίσουν κάτι απ' αυτό έχει καλώς ,αλλιώς πάλι φίλοι και ο καθ' ένας την γνώμη του!


Σε αυτό που λες συμφωνώ απόλυτα. Η θεωρία έχει τεράστια διαφορά απο την πράξη. Μόνο αν δοκιμάσεις μπορείς να έχεις πραγματική άποψη. Πχ οι Ρωσίδες είναι καλύτερες η οι Ουκρανίδες ? :lol:
Πάντως τώρα σοβαρά, οι άνθρωποι του χώρου που γνωρίζουν συμφωνούν ότι το ντίζελ στη τετρακίνηση είναι ασύγκριτο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Απρ 2005, 14:02

ΟΙ ΡΩΣΙΔΕΣ ,..., οι ρωσιδες!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό GLC » 10 Απρ 2005, 14:03

Η συζήτηση έχει καταλήξει να είναι αρκετά υποθετική. Όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο και καλείται να το επιλέξει μέσα από μία γκάμα αυτοκινήτων με διάφορα χαρακτηριστικά δεν σκέφτεται αν θα βάλει επιπλέον μειωτήρες κλπ. Το αγοράζει συγκρίνοντας τις ονομαστικές τιμές κάθε εταιρείας.

Τώρα, όσον αφορά τη σύγχυση μεταξύ των εννοιών συμφωνώ ότι υπάρχει γενικό μπέρδεμα μεταξύ της ροπής στρέψης, της δύναμης και της ισχύος. Τα τρία αυτά μεγέθη είναι εξορισμού διαφορετικά μεταξύ τους. Αν κάποιος ψάξει cites, forums, βιβλία κ.λ.π. θα δει ότι στο σχεδιασμό κινητήρων υπάρχουν πάντα διαγράμματα ροπής στρέψης – ισχύος – στροφών τα οποία καθορίζουν την ελαστική περιοχή του εκάστοτε κινητήρα, την περιοχή ελάχιστης κατανάλωσης κλπ.

Γιαυτό και ο κατασκευαστής στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου δίνει πάντα μέγιστη ισχύ και μέγιστη ροπή στις αντίστοιχες στροφές (σε όλα ανεξαιρέτως τα οχήματα). Επιπλέον, οι περισσότερες βελτιώσεις αυτοκινήτων υψηλών ταχυτήτων χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς τέτοια διαγράμματα.

Έτσι λοιπόν χωρίς να υπεισέλθω σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες και λογομαχίες δίχως λόγο και αιτία θα πρότεινα στον κακόμοιρο τον mpiperakis (ο οποίος αναγκάζεται να διαβάζει όλα αυτά για να επιλέξει ένα αυτοκίνητο) να κινηθεί σε diesel αν πρόκειται να κάνει χρήση off περισσότερο από 60% αλλιώς να κινηθεί σε ένα βενζινοκίνητο.

Μου φαίνεται ότι αυτός ο blackchris είναι ο ιντριγκαδόρος του forum....! Για να στείλω το ΣΔΟΕ από το μαγαζί αφού τους έχω πει για τις ρωσίδες κτλ κτλ. :D

Το post μου είχε καθαρά ενημερωτικό και συμβουλευτικό χαρακτήρα και δεν είχε στόχο να την «πει» σε κανέναν!!!

Στο cite όντως είμαι καινούριος.....αλλά αυτό είναι εντελώς τυχαίο γεγονός και δεν σημαίνει τίποτα!
GiannisLandCruiser

Η καλύτερη πρόβλεψη του μέλλοντος είναι η εξερεύνηση του...!
Άβαταρ μέλους
GLC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 19 Μαρ 2005, 11:31
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Απρ 2005, 14:12

Φίλε GLC μην μασάς δεν ήταν υποτιμητικός ο χαρακτηρισμός του blackchris το αντίθετο θα έλεγα .... !!!
Καλώς ήρθες και υπομονή με εμάς που έμπλεξες!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 14:15

michailbm έγραψε:Φίλε GLC μην μασάς δεν ήταν υποτιμητικός ο χαρακτηρισμός του blackchris το αντίθετο θα έλεγα .... !!!
Καλώς ήρθες και υπομονή με εμάς που έμπλεξες!


Ο Γιάννης GLC ειναί γνωστός, και υπο ένταξη μέλος στο stratego :D
Οπότε ξέρει καλά που έμπλεξε :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Απρ 2005, 14:18

Στο Stradego??????
Με τον τερουλα και ολους τους αλλους εσας τους κουζουλους????????



Το καημενο το παλικαρι.......
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2005, 14:21

GLC έγραψε:
Μου φαίνεται ότι αυτός ο blackchris είναι ο ιντριγκαδόρος του forum....! Για να στείλω το ΣΔΟΕ από το μαγαζί αφού τους έχω πει για τις ρωσίδες κτλ κτλ. :D

:shock: :shock: ιντριγκαδόρος εγω ???? :twisted: :twisted:
Το ΣΔΟΕ έχει έρθει και προτιμάει Βουλγάρες :twisted: :twisted:

GLC έγραψε:Το post μου είχε καθαρά ενημερωτικό και συμβουλευτικό χαρακτήρα και δεν είχε στόχο να την «πει» σε κανέναν!!!

Γαμώτο !!!!!!!

GLC έγραψε:Στο cite όντως είμαι καινούριος.....αλλά αυτό είναι εντελώς τυχαίο γεγονός και δεν σημαίνει τίποτα!

Νομίζεις !!!! :twisted: :twisted: Εϊσαι νέος και θα τρέξεις,......... θα τρέξεις άγρια !! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron