Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο 4x4 να αγοράσω ? (+περι diesel)

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Απρ 2005, 19:35

mprizola σε αυτα που με (ξανα)ρωτάς έχω (ξανα)απαντήσει, διάβασε τα ποστ μου πριν τα σχολιάσεις, υποτίθεται εσύ είσαι αυτός που απεχθάνεται τη μασημένη τροφή .

To forum είναι όσο επιστημονικό όσο θέλουν τα μέλη του, αν το θέμα σου φαίνεται πολύ "βαρύ" αγνόησέ το και γράφε μόνο στα μαχαιρώματα ή εδώ.

Αμα έχεις πρόβλημα με τις όποιες γνώσεις των άλλων είναι δικό σου θέμα, δεν αφορά και κυρίως δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 23 Απρ 2005, 21:09

Τώρα που ηρέμησαν κάπως τα πνεύματα, παραθέτω post που έγραψα στο φόρουμ των 4Τ αναφορικά με το πετρελαιοκίνητο ASTRA 1.7 tdi. Τα σχόλιά μου για το αυτοκίνητο πιθανότατα δέν ενδιαφέρουν τους εραστές της 4κίνησης, γι' αυτό επικεντρωθείτε στα του κινητήρα.
Το πρώτο που σκέφτηκα όταν ανακέλυψα τις χάρες του ήταν τί θα έκανε αυτός ο κινητήρας στο νέο Νίβα που αναμένεται και που πιθανότατα ελέω GM θα φοράει κινητήρες της Όπελ.


--------------------------------------------------------------------------------

Το πρωί του Σαββάτου 12/3/05, εκμεταλλευόμενος την προσφορά της OPEL για 48ωρο test drive στα Astra, ζήτησα και πήρα από την τοπική αντιπροσωπεία, ένα αυτοκίνητο για δοκιμή, χωρίς να είμαι επίδοξος αγοραστής (και το ήξεραν), απλά για να το οδηγήσω σε ένα τέστ προσωπικό περισότερο των 10-20 λεπτών που συνήθως αυτά είναι.
Το αυτοκίνητο ήταν ένα 5θυρο 1,7 CD Ti με τον πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 100 ΗΡ και των 24 χγρμ ροπής !!!! στις 2300 !!! στροφές.
Οι εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο είναι πολύ καλές (με εξαίρεση την θέση οδήγησης που άν και έχει άπειρες ρυθμίσεις όπως και το τιμόνι, δεν μου πολυάρεσε ίσως γιατί για να βλέπω τα όργανα στο ταμπλώ μέσα από το τιμόνι έπρεπε να κατεβάσω τελείως το κάθισμα, με αποτέλεσμα να αισθάνομαι οτι ζώ σε υπόγειο. Σημ είμαι 1,83 και 112 κιλά), τόσο από την ποιότητα του εσωτερικού του που δείχνει να είναι ποιοτικό και με καλό για την κατηγορία του φινίρισμα όσο και από τα μηχανικά του μέρη.
Με ενθουσίασε ο κινητήρας του, που ενώ από στάση δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, σε ρεπρίζ και ελαστικότητα μόνο με υπερθετικά μπορεί κανείς να τον χαρακτηρίσει. Κινούμενος σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, με 5η ή 4η, η προσπέραση είναι μια πολύ απλή, άμεση και ευχάριστη διαδικασία που σε γεμίζει σιγουριά, τόσο που νομίζεις πως οδηγείς μεγάλο (2500 κε) αυτοκίνητο, μαζύ με το άμεσο, γρήγορο και ακριβές τιμόνι.
Τα φρένα του (4 Δισκοι) είναι δυνατά και δείχνουν πως μπορούν να σταματήσουν το αυτοκίνητο όποτε το ζητήσεις, χωρίς το ABS να παρεμβαίνει άσκοπα βοηθούντων και των πολύ καλών Conti σε διάσταση 205/55-16. Δεν το οδήγησα σε βρεγμένο μιας και ο καιρός το τριήμερο ήταν καλός αλλά στην στεγνή Ελληνική άσφαλτο, ακόμα και με αρκετά γρήγορο ρυθμό (όχι πολύ γρήγορο, ξένο αυτοκίνητο γάρ....) το αυτοκίνητο πηγαίνει σαν τραίνο, χωρίς να παίρνει μεγάλες κλίσεις και μια μικρή υποστροφή έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα, ίσα για να σε προειδοποιήσει ώστε να εκμεταλλευτείς τα μεγάλα (για μένα) αποθέματα ροπής του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, ακόμα και όταν νομίζεις πως το έχεις κρεμάσει.
Συμπερασματικά, πιστεύω πως είναι ένα πολύ καλό και έντιμο αυτοκίνητο για την τιμή του (γύρω στα 20000 €βραιόπουλα), με καταπληκτικό κινητήρα (όχι βέβαια προς το παρόν τουλάχιστον για Αθήνα και Θεσσαλονίκη), πολύ καλή οδική συμπεριφορά (βοηθούντος του τιμονιού και των φρένων) για μένα που θεωρώ τον εαυτό μου μέσο οδηγό (άν και οδηγώ -με δίπλωμα- από το 1972 ), καλούς χώρους άν και λίγο υπόγειους για τα γούστα μου μιας και το τωρινό αυτοκίνητό μου είναι ένα SUV, με καλό φινίρισμα και υλικά, που δείχνουν τουλάχιστον, ποιοτικά και εσωτερικό άν και με συντηρητικούς χρωματισμούς και συνδυασμούς, καλόγουστο.
Με ενόχλησε -επειδή ένοιωθα ανασφαλής- η απουσία οργάνου θερμοκρασίας νερού (έχει μόνο λαμπάκι) και πίεσης λαδιού στο ταμπλώ και λιγάκι, μέχρι να το συνηθίσω είναι η αλήθεια, η είσοδος του τούρμπο που σε ψιλοξαφνιάζει ευχάριστα με μιά κλωτσιά στα πισινά. Ο θόρυβος του πετρελαικινητήρα μέσα στο αυτοκίνητο είναι ανεπαίσθητος, στο ρελαντί όμως με ανοιχτό παράθυρο, νόμιζα πως ήμουν σε ταξί , αλλά μετά συνήθισα, ιδίως όταν στον υπολογιστή ταξιδιού είδα απίστευτα νούμερα κατανάλωσης (μεικτά 6,8 λίτρα / 100 χλμ !!!!! )

Παραθέτω και το λίνκ ώστε άν κάποιος θέλει να διαβάσει και τη συνέχεια....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 23 Απρ 2005, 21:18

Λοιπον, οντως αρχιζω και πιστευω οτι θελεις παντα να εχεις την τελευταια λεξη. Δικο σου θεμα, αν ειναι ομως να εκνευριζεσαι, τουλαχιστον να λες και σωστα πραγματα. Εγω ποτε δεν μιλησα για συγκριση μεγιστης τιμης της ροπης, εσυ το καταλαβες ετσι. Μιλησα για ροπη γενικοτερα, ανεξαρτητα αν δεν παρεθεσα πουθενα κανενα διαγραμμα ροπης αλλα τις τιμες των κατασκευαστων για τα μεγιστα και τις στροφες στις οποιες αποδιδονται. Βεβαιως, αν η μεγιστη ροπη ενος κινητηρα αποδιδεται στις 2000 στροφες και ενος αλλου στις 4500, ειναι φως φαναρι ποιος απο τους δυο αποδιδει καλυτερα στις χαμηλες στροφες. Δεν λεω τιποτα περιεργο, το περιεργο ειναι γιατι δεν θελεις να το καταλαβεις εσυ.
Επισης ποτε δεν εκανα τον εξυπνο, περα απο λιγες φορες που εκανα χιουμορ. Ποτε δεν εκανα τον πολυξερο, ποτε δεν ζητησα αναγνωριση απο τους συνφορουμιστες παροτι ειμαι μηχανολογος μηχανικος και αυτα τα πραγματα τα σπουδασα, και στη θεωρια αλλα και στην πραξη. Ποτε δεν ειπα "εγω αυτα πιστευω, αυτα λεω και οποιος θελει τα ακουει". Απλα δεν μπορω να ακουω και να διαβαζω ασυναρτησιες και μπουρδολογιες. Δεν ξερω αν ειναι αντιδημοκρατικο αυτο, αντιεπιστημονικο ομως δεν ειναι σιγουρα.

Πολυ θεαμα γιναμε ομως, τελος απο μενα. Ξερω το ειπα ξανα και ξερω, θα βρεις κατι να πεις για να εχεις την τελευταια λεξη, οποτε δεν εχει κανενα νοημα να συνεχισω. Απλα ας μεινει σαν δικη μου τελευταια λεξη η παροιμια που ειπα νωριτερα: Μ' οποιον δασκαλο καθισεις, τετοια γραμματα θα μαθεις.

Υ.Γ. ρε GLC, εισαι σιγουρος για την torque? Ρε μπας και διαβασες κανα "πειραγμενο" λεξικο, κανα ληγμενο μηπως?
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 23 Απρ 2005, 21:56

Φίλε vayero4x4 τώρα το κατάλαβες ότι ο IKE θέλει να έχει πάντα την τελευταία λέξη ?? . Κοίτα ποιο πάνω πως απέφυγε να απαντήσει στην ερώτηση που του έκανα , και που πάει να γυρίσει τη κουβέντα ( σε πράγματα τελείως άσχετα ) . Το γεγονός ότι είσαι ήδη μηχανολόγος μηχανικός του είναι αδιάφορο , μιας και προσπαθείς να του εξηγήσεις ότι λεει π@π@ριές . Προσωπικά πιστεύω ότι πολύ αξία του έχουμε δώσει με το να ασχολιόμαστε μαζί του . Τέλος πάντων , ορμώμενος από το post του φίλου Tasos953 οφείλω να αναφέρω ότι στο δελτίο του Mega σήμερα έλεγαν για τα σχέδια της κυβέρνησης σχετικά με την απελευθέρωση των diesel . Κάτι είπαν και πιθανά μέτρα απόσυρσης . Άντε να δούμε τι μπορεί να γίνει .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Απρ 2005, 22:54

vayero4_4 εγω δεν έχω καταλάβει εν τέλη ποια αντίρηση έχεις με αυτά που λέω, εκτός αν πιστευεις πως ΟΛΑ τα ντίζελ είναι καλύτερα απο ΟΛΑ τα βενζινοκίνητα -->αρα τα διαλέγουμε "με κλειστά μάτια" ή πως το γρανάζωμα δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία στην τελική ώση.

Στα δυο αυτά σημεία βρίσκεται η ένστασή μου, την ανέλυσα διεξοδικά και ακόμα δεν έχω καταλάβει που και αν διαφωνείς.

για την "υπεκφυγή" απάντησης:

mprizolas έγραψε: Δεν μας είπες όμως ακόμα για τη συγκεκριμένη χρήση , offroading , δηλαδή ποιος από τους δύο είναι καλύτερος ??? ( Μεταξύ μας δεν περιμένω άμεση απάντηση αλλά γενικές π@π@ρολογίες και υπεκφυγές )


απο σελίδα 6:

mprizolas έγραψε:Το πολύ προσεκτικά συμπεριλαμβάνει και την κίνηση με μικρή ταχύτητα - σωστά ? . Αυτό συνεπάγεται λειτουργία του κινητήρα με τις λιγότερες δυνατές στροφές ( Όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον ) . Οπότε θα χρειαζόσουν ο κινητήρας σου να έχει δύναμη ( να τραβάει ) από χαμηλά – σωστά ? . Τι σημαίνει αυτό ? . ( Σου θυμίζω ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε θεωρητικά , αλλά για ήδη υπάρχοντες κινητήρες στην αγορά του αυτοκινήτου ) .


IKE έγραψε:Η απαίτηση για μικρή ταχύτητα ωστε να προσπεραστεί το εμπόδιο απαιτεί μεγάλη ώση στην ταχύτητα κίνησης αυτή


Μασημένη τροφή:

Για συγκεκριμένη ταχύτητα χρειαζόμαστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ώση, γενικά χρειαζόμαστε μεγάλη ώση και καλή κατανομή αυτής στο φάσμα ταχυτήτων.
Φαντάσου να ανεβαίνεις μια ανηφόρα με 10χαω και στα 11 να πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα γιατι η -μεγάλη- ώση κρεμάει απότομα.Καλύτερα να είχες καλύτερη κατανομή και ας είχες λίγο μικρότερη μέγιστη τιμή. Τελεσίδικη απάντηση δεν υπάρχει μιας και δεν είναι όλα τα εμπόδια ίδια, κατα περίπτωση μπορεί να ευνοείται ενας κινητήρας ή όχι, νομίζω αυτό είνια προφανές.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό GLC » 23 Απρ 2005, 23:42

vayero4_4 έγραψε:......

Υ.Γ. ρε GLC, εισαι σιγουρος για την torque? Ρε μπας και διαβασες κανα "πειραγμενο" λεξικο, κανα ληγμενο μηπως?


Σε όποιο λεξικό και να ψάξεις αυτή την ερμηνεία θα βρεις. Εκτος και αν είναι ληγμένο.... ::wink:


torque= turning or twisting action imparted on the drive
line by the engine.
= engine torque is the amount of twisting effort exerted at the
crankshaft by an engine.


Γενικότερα.

= angular force that causes something to spin around a central
point such as an axle.
= the product of the force and the perpendicular distance from the
line of action of the force to the axis of rotation.


Η ισχύς συνηθίζεται ως power ή horsepower. :thumbleft:
GiannisLandCruiser

Η καλύτερη πρόβλεψη του μέλλοντος είναι η εξερεύνηση του...!
Άβαταρ μέλους
GLC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 19 Μαρ 2005, 11:31
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ - ΑΘΗΝΑ

μεχρι που απαγορευονται τα ντηζελ

Δημοσίευσηαπό adplaw » 05 Μάιος 2005, 15:26

Χρονια Πολλά σε όλους
Μηπως κάποιος φίλος ξέρει έως που (σε ποιούς Δήμους) επιτρέπεται ή απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση στα επιβατικά ΙΧ στην Αττική. Δηλαδή έαν μένεις στην Αρτέμιδα μπορείς να βγάλεις πινακίδες σε ντηζελ 4χ4? Τρέμετε ποτάμια..
Άβαταρ μέλους
adplaw
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Μάιος 2005, 15:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 05 Μάιος 2005, 22:27

Το θέμα ετέθη ως ερώτημα στο παρελθόν αλλά χωρίς απάντηση λόγω έλλειψης ενημέρωσης
" Τί ποινή επισύρρει η κυκλοφορία Ι.Χ πετρελαιοκίνητου οχήματος < 3,5 τόνων στις απαγορευμένες περιοχές;;;;;;"
Συνεργάτης συνελήφθη στα περίχωρα της "Συμπρωτεύου(σ)σας" και συγκεκριμμένα στις Συκιές με Ι.Χ επαγγελματικό Βαν πετρελαιοκίνητο και του επεβλήθησαν:
1) Διοικητικό πρόστιμο 147,00 €
2) Αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας για 30 μέρες
3) Ισόποση αφαίρεση της άδειας ικανότητας (διπλώματος)
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

diesel σε Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ollram » 08 Ιουν 2006, 21:44

'Ασχημο αυτό (να σε πιάσουν σε Αθήνα & Θεσ/κη) για κυκλοφορία πετρελαιοκίνητου.....
Και εγώ σκέφτομαι σοβαρά 4Χ4 πετρελαίου αλλά μόνο για έξοδο από Αθήνα τα Σαββατοκύριακα....
Κάποιος άλλος που την πάτησε στην Αθήνα και τον πιάσανε???

Καλά αν έχεις και κάποιον "γνωστό" πλήρώνεις το προστιμο και παίρνεις πίσω το δίπλωμα και την άδεια.....

αλλά είναι θλιβερό να συμβαίνει ΑΚΟΜΗ - η μη άρση του diesel (Τουλάχιστον EUro III)......

αναμένω νέα σας.....να το κάνω το βήμα?????
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

diesel σε Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Ιουν 2006, 07:16

Εχω ντιζελ 8 μηνες και κανεις δεν με σταματησε ποτε,βασικα ειναι αδυνατον να σταματανε αυτοκινητα στην Αθηνα για ελεγχο ,θα δημιουργηθει μποτιλιαρισμα,τα μπλοκα ειναι για τα παπακια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό jimnys » 09 Ιουν 2006, 11:33

Παιδιά έκεί που έφτασε η τιμή του πετρελαίου σκέφτομα για βενζίνη με αεριοκίνηση, αν και βλέπει και το αέριο να ανεβένει σηματικά σε λίγο.....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron