Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο 4x4 να αγοράσω ? (+περι diesel)

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό IKE » 17 Απρ 2005, 02:03

φίλε TLG εννοείται πως δεν θίχτηκα απο το ποστ σου ούτε προφανώς αναφέρομαι σε εσένα σαν troll.

Εγω δεν είπα ποτέ πως είμαι αλάθητος! Αλλοι το είπαν για εμένα.
Το μόνο που είπα είναι πως αν κάποιος βλέπει κάποιο λάθος σε ποστ δικό μου ή του οποιουδήποτε μπορεί ευγενικά και με επιχειρήματα να το επισημάνει, οπως πιστευω έκανα και εγω.
Αυτή είναι και η ουσία μιας συζήτησης.

Τι πρέπει να πώ δηλαδή, "ναι παιδιά έκανα λάθος" επειδή ο ένας με λέει αγχώδη, ο άλλος ονειροπαρμένο ο άλλος ανάποδο και ο παράλος ανώριμο?

Ο τύπος δικτυακός ή έντυπος πολλές φορές αναμασά στερεότυπα και μπαρούφες που έχουν παγιωθεί σαν επικρατούσες αντιλήψεις απο κεκτημένη ταχύτητα και άγνοια. Ας μην κάνουμε και εμείς το ίδιο, σκεπτόμενοι άνθρωποι είμαστε ας δούμε τα πράγματα ρεαλιστικά και ας εξετάζουμε το κάθε θέμα στην ουσία του όσο και αν μας μπερδεύει καμια φορά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 17 Απρ 2005, 06:19

Αγαπητέ IKE , είμαστε σε μια ηλικία που δεν πιστεύουμε πια σε ξωτικά και νεράιδες :P . Όπως είπε ο φίλος TLG κανείς δεν είναι άσφαλτος :P , και κανένας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας :P . Άσχετα με το ότι μπορεί να σε πειράζουμε μερικές φορές , σε εκτιμάμε και είσαι μια χαρά παιδί :P . Δυστυχώς , το διαδίκτυο δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος για να μπορέσουμε να ανταλλάξουμε απόψεις , και να κάνουμε μια ολοκληρωμένη κουβέντα . Τα παραπάνω τα αναφέρω για να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει κάποια μορφή εμπάθειας ως προς πρόσωπο σου . Το γεγονός ότι όλοι όπως λες διαφωνούν μαζί σου στο θέμα του diesel κινητήρα θέλω να πιστεύω ότι θα σε οδηγήσει να ερευνήσεις και να μάθεις νέα πράγματα που ίσως αγνοούσες . Πρόσεξε , δεν σου λεω ότι αφού το λένε όλοι είναι σωστό ( σαν την παροιμία που λεει τόσα δις μύγες τρωνε σκ@τ@ , λάθος κάνουνε ??? ) . Απλά θα σου πω να συνεχίσεις να υπερασπίζεσαι τις απόψεις σου και να αναζητάς τη γνώση .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 17 Απρ 2005, 09:42

Τι λέτε ρε παιδιά πως είναι δυνατών να παραδεχθεί ότι κάνει λάθος ο ένας και μοναδικός αλάθητος του πλανήτη ,λογο του ότι ο άλλος (o Πάπας) πέθανε ?????????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Όταν κάποιος δεν έχει προσωπική εμπειρία από κάτι δεν γίνεται να το κατανοεί , είναι σαν να λέμε ότι κάποιος ξέρει τα πάντα γύρω απ το sex ότι έχει διαβάσει και μελετήσει το καμα σουτρα και το ξέρει απ έξω αλλά δεν το έχει κάνει ο ίδιος ..... !!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 18 Απρ 2005, 00:11

Μετα απο διημερο ξελαμπικαρισμα επεστρεψα στη βαση. Δε θα σκισω τα πτυχια μου προς το παρον :) θα προσπαθησω ομως να συννενοηθουμε χρησιμοποιωντας τις εννοιες του ΙΚΕ. Λοιποοοον...
Πρωτα απ ολα, απο τον τροπο που λειτουργει ο κινητηρας Diesel, ειναι περιορισμενος ο χρονος που χρειαζεται για την εγχυση του καυσιμου, την αναμειξη με τον αερα και την καυση του, σε σχεση με εναν βενζινοκινητηρα. Αυτο περιοριζει και τον μεγιστο αριθμο στροφων που ενας Diesel μπορει να λειτουργησει κανονικα, γιατι απο ενα σημειο και μετα δεν προλαβαινει να ολοκληρωσει κανονικα τον κυκλο λειτουργιας. Αρα και η μεγιστη ισχυς αποδιδεται σε χαμηλοτερες στροφες γενικοτερα. Χαρακτηριστικα το δικο μου αποδιδει 140HP στις 3800 στροφες/λεπτο, με κοκκινα στις 4500.
Συνεπεια των παραπανω ειναι οτι ενας Diesel αποδιδει μικροτερη ισχυ απο εναν βενζινοκινητηρα ιδιων κυβικων. Ωστοσο, επειδη εχει καλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση ειναι πιο οικονομικος και εχει καλυτερη ροπη. Σωστη λοιπον θα ηταν η συγκριση ροπης και καταναλωσης δυο κινητηρων οταν αυτοι αποδιδουν την ιδια ισχυ. Εκει λοιπον εμεις (ειμαστε πολλοι απ οτι φαινεται) λεμε οτι ο Diesel υπερεχει: ενα αυτοκινητο με κινητηρα Diesel καποιας ισχυος εχει καλυτερη ροπη ενω ειναι και πιο οικονομικο απο την βενζινοκινητη εκδοση με την ιδια ισχυ. Αυτο φαινεται χαρακτηριστικα παλι στο δικο μου σε συγκριση με το 2.4 βενζινης, οπως φαινεται στα νουμερα που παρεθεσα νωριτερα.

Τωρα ΙΚΕ, προφανως και μπορεις να κανεις "δημιουργικη λογιστικη" με τα κιβωτια και τα διαφορικα και τα κοντα και και .... στο εργαστηριο ή στους αγωνες. Επειδη ομως το αμαξι πρεπει να ειναι και ευκολο-οδηγητο, να εχει χαμηλη καταναλωση και να μπορει τελικα να το οδηγησει και η κυρια που θα παει για ψωνια στο σουπερμαρκετ, ώστε να μπορεις να το πουλησεις κιολας, δεν μπορεις να κανεις και πολλες μαγκιες. Αναγκαζεσαι λοιπον ως εταιρια να βαλεις στο αυτοκινητο συμβατικο συστημα μεταδοσης με νορμαλ κλιμακωση σχεσεων υποπολλαπλασιασμου, πραγμα που σε οδηγει σε αυτο που αντιλαμβανομαστε ολοι, οτι οι Diesel τραβανε απο "χαμηλα" ενω οι βενζινοκινητηρες (Otto και Wankel) αποδιδουν "ψηλα".

Στο διαταυτα, εγω λεω πως στην εκτος δρομου οδηγηση μου χρειαζεται περισσοτερο το τραβηγμα απο χαμηλα παρα η μεγαλη αποδοση ψηλα. Στο Jimny ας πουμε που δινει 11.2kgm στις 4500 στροφες, δε θα ηταν καλυτερο να στα δινει στις 2000 στροφες? Δεν πειραζει θα μου πεις, εχει τετοια κλιμακωση που ειναι ΟΚ, καιω λιγο περισσοτερο βεβαια γιατι το παταω να φτασει την ωφελιμη περιοχη ροπης αλλα ΟΚ. Δε θα ηταν ομως καλο να παει και παραπανω απο τα 140km/h που εχει τελικη???
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό IKE » 18 Απρ 2005, 01:05

Απο το "diesel με κλειστά μάτια" βλέπω πλέον λες πως ο diesel είναι καλύτερος εφόσον συγκρίνεται με βενζινοκινητήρα ίδιας ισχύος.

Αν έχουμε δυο κινητήρες ίσης ισχύος, εναν ντίζελ και τον άλλο όττο εφόσον είναι παρόμοιας τεχνολογίας ο ντίζελ θα είναι μεγαλύτερου κυβισμού, υπερτροφοδοτούμενος ή και τα δύο. Στο φάσμα λειτουργίας του λοιπόν το πιθανότερο είναι πως θα έχει μεγαλύτερη ισχύ απο το αντίστοιχο -διαφορετικό όμως- φάσμα λειτουργίας του βενζινοκινητήρα.
Δηλαδή σε οποιαδήποτε τιμή στροφών ανα λεπτό ο ντίζελ θα αποδίδει ισχύ πιο κοντά στην μέγιστη του απ'όσο ο βενζινοκινητήρας στο δικό του φάσμα στροφών.

Αρα κάθε κινητήρας έχει απο ένα πλεονέκτημα, ο βενζινοκινητήρας έχει μεγαλύτερο φάσμα στροφών και ο ντίζελ περισσοτερη ισχυ στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματός του. Αν ο ντίζελ μπορούσε να έχει περισσότερες ταχύτητες απο τον όττο (και είναι πολύ περισσότερα τα 6τάχυτα ντίζελ απο τα βενζινοκίνητα) θα μπορούσε να υπερσκελίσει σχεδόν ολοκληρωτικά το μειονέκτημά του και στην περίπτωση αυτή αν εξαιρέσουμε άλλες παραμέτρους λειτουργίας θα ήταν η καλύτερη επιλογή απο τους δύο απο πλευράς συνολικής απόδοσης.

Αν έχουμε δεδομένο αριθμό ταχυτήτων (5 πχ) τότε αναλόγως πόσο μικρότερο είναι το φάσμα λειτουργίας του ντίζελ υπάρχει η περίπτωση να μην είναι στην πράξη πιο δυνατός σε σχέση με τον ίδιας ισχύος όττο (ειδικά αν ο τελευταίος είναι ήπιας υπετροφοδοσίας).

Στην πράξη οι περισσότεροι κινητήρες ντίζελ έχουν καλύτερες καμπύλες ώσης σε σχέση με τους αντίστοιχης ισχύος (και αντίστοιχης τεχνολογίας πάντα για να έχει νόημα η σύγκριση!) όττο οπότε συνήθως είναι η καλύτερη επιλογή απο πλευράς απόδοσης ενώ λόγω καλύτερου βαθμού απόδοσης καίνε και λιγότερο.

Το συμπερασμα είναι πως αν μας ενδιαφέρει η ελκτική δύναμη ή η επιτάχυνση τότε για ίδιας ισχύος κινητήρες συνήθως ο ντίζελ είναι η καλύτερη επιλογή αλλα όχι πάντα!

Αν όμως έχουμε να διαλέξουμε αυτοκίνητο ακόμα και στις εκδόσεις του ίδιου μοντέλου (ντίζελ και βενζινοκινητήρα) πολλές φορές αν όχι τις περισσότερες οι κινητήρες ΔΕΝ έχουν την ίδια ισχύ οπότε η επιλογή του ντίζελ με κριτήριο την δύναμη που θα αποδόσει (το "τράβηγμα"δηλαδή) αλλες φορές είναι η καλύτερη και άλλες όχι.

Αυτό ακριβώς έχω πεί και απο την πρώτη σελίδα του τόπικ.

Στην ερώτηση που μου κάνεις για το Jimny λες αν θα ήταν καλύτερο να αποδίδει την μέγιστη ροπή χαμηλότερα. Ειναι σαν να μου λες αν θα ήταν καλύτερο να αποδιδει μεγαλύτερη ισχύ στις χαμηλές στροφές. Η απάντησή μου είναι η εξής, αν να διατηρήσει την μέγιστη ισχύ και απλώς να αυξηθεί η ισχύς χαμηλά του τότε μόνο κέρδος έχουμε οπότε προφανώς και θα ήταν καλύτερα. Αν η αύξηση της ροπής θα συνοδευτεί με μείωση της μέγιστης ισχύος, μείωση του φάσματος στροφών απόδοσης με ίδια ισχύ ή μείωση της μέγιστης ισχύος ΚΑΙ του φάσματος στροφών απόδοσης τότε εξαρτάται αν θα είναι καλύτερα ή όχι απο τις τελικές καμπύλες ώσης.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 18 Απρ 2005, 02:09

Ουφ... παραδινομαι! Ή εγω δεν τα σπουδασα καλα ή εσυ διαβαζεις πολυ Καβαθα και EVO! Απο μενα τελος στην κουβεντα, συγγνωμη, δε βγαζουμε ακρη με καμια κυβερνηση...

Για την ιστορια μονο, επειδη scripta manent, αν παλι επρεπε να διαλεξω, παλι Diesel θα διαλεγα - ή αμερικανικο 5λιτρο V8 διβαλβιδο ατμοσφαιρικο βενζινοφαγο, αν ειχα και ενα κινητο βενζιναδικο για υποστηριξη.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 19 Απρ 2005, 12:11

Να πω κι εγώ την άποψή μου για diesel και βενζινοκινητήρες , χωρίς να έχω λεπτομερείς γνώσεις επ' αυτών. Είναι γεγονός ότι κινητήρες με μεγάλη διαδρομή εμβόλου έχουν ή μεγαλύτερη ροπή ή αποδιδόμενη νωρίτερα ή και τα δύο . Και οι diesel έχουν όλοι μεγάλη διαδρομή εμβόλου λόγω αρχής λειτουργίας τους. Αυτόπιστεύω είναι ένας γενικός κανόνας , με τις εξαιρέσεις του ίσως. Ένας άλλος κανόνας είναι πως οι ντήζελ για να αποδώσουν ίσα ( ή και καλύτερα ) σε ισχύ από τους βενζινοκινητήρες πρέπει να έχουν τούρμπο.
Υ. Γ. Διαβάσατε γαι τον 2.5 TD του Nissan Pathfinder ; Η εταιρεία δίνει 174 ίππους και κάτι παραπάνω από 40 Kgm ροπής ! Δεν θυμάμαι τις στροφές αλλά πρέπει να είναι χαμηλές .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Απρ 2005, 07:06

Προς το ανήσυχο πνεύμα του forum : Αγαπητέ IKE σου απαντάω τώρα , δίνοντας σου πληροφορίες , για το θέμα της πετρελαιοκίνησης που συζητάγαμε σε κάποιο άλλο θέμα ( Δεν μπόρεσα να το βρω για να βάλω το ποστ εκεί ) . Κοίτα εδώ http://www.greenpeace.org/greece/news/diesel . Καμία όρεξη να είμαι μυστικοπαθής , ούτε θέλω να μακρηγορώ αλλά να κάνω διατριβή . Σου τονίζω ότι στο εν λόγο κείμενο δεν γίνεται αναφορά σε όλα όσα υπάρχουν σχετικά με το θέμα .
Σου θυμίζω μια ακόμη φορά πως ο χώρος του forum δεν προσφέρεται για πολλές αναλύσεις μιας και δεν έχουμε την ευκαιρία τις άμεσης επικοινωνίας .
Προς όλους : Όσοι έχετε χρόνο και όρεξη διαβάστε το link που παραπέμπω τον IKE για την δική σας ενημέρωση .
Προς Admins : Αν θέλετε μπορούμε να μεταφέρουμε τη συγκεκριμένη συζήτηση σε κάποιο άλλο θέμα .
Προς IKE : Προσεχώς θα ( Όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες θα σου βρω info σχετικές με την απόδοση των diesel και των βενζινοκινητήρων σχετικά με την εκτός δρόμου κίνηση ) . Προς το παρών θα σε ρωτήσω πως θα πέρναγες εσύ διάφορα εμπόδια π.χ.: Βαρβάτα νεροφαγώματα , δρόμους με φυτευτές πέτρες , απότομες ανηφοριές .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό IKE » 20 Απρ 2005, 11:31

Το τοπικ καλό θα ήταν να χωριστεί αλλα επειδεί το software εδώ δεν επιτρέπει απ'όσο ξέρω την απόσπαση συγκεκριμένων μυνημάτων και επειδή στις 6 σελίδες του τόπικ αυτού πχ οι 2 είναι εντελώς άσχετα θέματα (πχ ειρωνίες του blackchris κλπ) είναι δύσκολο να διαχωριστούν τα ποστ για το ντίζελ και μόνο, ενω υπάρχουν και κάποια ποστ για τα CRV και forester πχ.
Καλύτερα να μετονομαστεί σε "Ποιο 4Χ4 να αγοράσω? (περι Diesel)" και όπως είναι να μεταφερθεί στην ενότητα 4Χ4 γενικά.

Για το κείμενο της greenpeace: Δεν έχω σε μεγάλη εκτίμιση τους "οικολόγους" αυτούς, παρασυρόμενοι απο εμμονές και χάνοντας την γενικότερη εικόνα παραθέτουν είτε την μισή αλήθεια είτε ψέμματα για να υποστηρίξουν τη γνώμη τους. Η ουσία του κειμένου είναι πως ο diesel ρυπαίνει, φυσικά και ρυπαίνει, όπως ρυπαίνει και ο βενζινοκινητήρας. Το αναμενόμενο μάλιστα είναι να βγάζουν και διαφορετικούς ρύπους, εμένα το κείμενο δεν με έπεισε πως οι diesel βγάζουν χειρότερους ρύπους.

Στο τόπικ αυτό πρότεινα απο την πρώτη σελίδα πριν αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο diesel να σκεφτεί αν είναι καλύτερο για τη δουλειά που το θέλει απο το ίδιο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Εχω εξηγήσει πιστευω αναλυτικότατα το σκεπτικό μου του γιατί ο ντίζελ μπορεί να είναι ή όχι καλύτερη επιλογή και μάλιστα έχω εξηγήσει και το πότε είναι ή δεν είναι.

Παραβλέποντας βλακείες του στύλ "μόνο ο ΙΚΕ δεν έχει καταλάβει πως οι diesel είναι καλύτεροι" , "ο ΙΚΕ είναι ο νέος πάπας" κλπ θα πρότεινα σε όποιον έχει τη διάθεση να διαβάσει τα προηγούμενα ποστ και να μου πεί αν επι της ουσίας διαφωνεί και που αναλυτικά και με επιχειρήματα που να στέκουν.

mprizolas έγραψε:Προς το παρών θα σε ρωτήσω πως θα πέρναγες εσύ διάφορα εμπόδια π.χ.: Βαρβάτα νεροφαγώματα , δρόμους με φυτευτές πέτρες , απότομες ανηφοριές .


Θα τα πέρναγα πολύ προσεκτικά είναι η απάντηση, με το θέμα μας τι σχέση έχει?

Σε άλλα φόρουμ που επισκέπτομαι υπάρχουν πολύ πιο "επιστημονικές" συζητήσεις απο αυτήν και κανείς δεν βρέθηκε να πεί στον άλλο "μη γράφεις μεγάλα ποστ είσαι ξερόλας" ή να γκρινιάξει επειδή μακρηγορούμε ή "γράφουμε διατριβή".
Το φόρουμ δεν είναι μόνο για βλακείες (καλές είναι και αυτές, δεν είμαι εναντίον) ή αστεία και ναί ο χώρος του φόρουμ προσφέρεται για πολλές και εκ βαθέων αναλύσεις αν υπάρχει διάθεση και συμμετοχή και αν απουσιάζουν τα trolls.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Απρ 2005, 12:49

Για το κείμενο της greenpeace: Δεν έχω σε μεγάλη εκτίμιση τους "οικολόγους" αυτούς, παρασυρόμενοι απο εμμονές και χάνοντας την γενικότερη εικόνα παραθέτουν είτε την μισή αλήθεια είτε ψέμματα για να υποστηρίξουν τη γνώμη τους. Η ουσία του κειμένου είναι πως ο diesel ρυπαίνει, φυσικά και ρυπαίνει, όπως ρυπαίνει και ο βενζινοκινητήρας. Το αναμενόμενο μάλιστα είναι να βγάζουν και διαφορετικούς ρύπους, εμένα το κείμενο δεν με έπεισε πως οι diesel βγάζουν χειρότερους ρύπους.

Για αυτό το λόγο σου είχα πει να ψάξεις το site τις EPA ( U.S. Environmental Protection Agency ) . Αυτούς θα τους βρεις πιο αξιόπιστους ( Θέλω να πιστεύω ) , αλλά και αναλυτικότερους . Πίστεψε με όταν δεις , θα ανάκτησης την χαμένη εκτίμηση σου στους οικολόγους , τουλάχιστον για το συγκεκριμένο θέμα .

Θα τα πέρναγα πολύ προσεκτικά είναι η απάντηση, με το θέμα μας τι σχέση έχει?

Το πολύ προσεκτικά συμπεριλαμβάνει και την κίνηση με μικρή ταχύτητα - σωστά ? . Αυτό συνεπάγεται λειτουργία του κινητήρα με τις λιγότερες δυνατές στροφές ( Όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον ) . Οπότε θα χρειαζόσουν ο κινητήρας σου να έχει δύναμη ( να τραβάει ) από χαμηλά – σωστά ? . Τι σημαίνει αυτό ? . ( Σου θυμίζω ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε θεωρητικά , αλλά για ήδη υπάρχοντες κινητήρες στην αγορά του αυτοκινήτου ) .

Σε άλλα φόρουμ που επισκέπτομαι υπάρχουν πολύ πιο "επιστημονικές" συζητήσεις απο αυτήν και κανείς δεν βρέθηκε να πεί στον άλλο "μη γράφεις μεγάλα ποστ είσαι ξερόλας" ή να γκρινιάξει επειδή μακρηγορούμε ή "γράφουμε διατριβή".
Το φόρουμ δεν είναι μόνο για βλακείες (καλές είναι και αυτές, δεν είμαι εναντίον) ή αστεία και ναί ο χώρος του φόρουμ προσφέρεται για πολλές και εκ βαθέων αναλύσεις αν υπάρχει διάθεση και συμμετοχή και αν απουσιάζουν τα trolls.

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου σε αυτό . Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα από όλους - ή από μέρους μου τουλάχιστον - να περνάνε όση ώρα χρειάζεται , γράφοντας . Επίσης σου αναφέρω , ότι κάποιος εκτός από την έλλειψη χρόνου , μπορεί να μην έχει και τη διάθεση . Η απλά να μην θέλει να κάθεται να γράφει πράγματα που ξέρει , και θεωρεί δεδομένα ( Π.χ.: τα έχει διδαχθεί αρκετά χρόνια πριν και τα έχει δει στην πράξη πως δουλεύουνε ) .
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν τα σχολιάζω . Απλά να ξέρεις ότι η θεωρία είναι πολύ καλή , απλά ορισμένες φορές δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της στην πράξη .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 20 Απρ 2005, 12:57

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν τα σχολιάζω . Απλά να ξέρεις ότι η θεωρία είναι πολύ καλή , απλά ορισμένες φορές δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της στην πράξη .


Όταν κάποιος δεν έχει προσωπική εμπειρία από κάτι δεν γίνεται να το κατανοεί , είναι σαν να λέμε ότι κάποιος ξέρει τα πάντα γύρω απ το sex ότι έχει διαβάσει και μελετήσει το καμα σουτρα και το ξέρει απ έξω αλλά δεν το έχει κάνει ο ίδιος ..... !!!!!!!!!!!!!


No further comments!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 20 Απρ 2005, 13:09

Μα είναι απάντηση το "ψάξε" ? Εχω διαβάσει διάφορα για τους ΜΕΚ και τους ρύπους, εσύ τώρα θες να μου πείς πως οι ρύποι των ντίζελ είναι πιο επικύνδυνοι απο του όττο?

Η απαίτηση για μικρή ταχύτητα ωστε να προσπεραστεί το εμπόδιο απαιτεί μεγάλη ώση στην ταχύτητα κίνησης αυτή, η οποία προκύπτει απο την ισχύ του κινητήρα στις ανάλογες στροφές που του υποδικνεύει ο τελικός λόγος μετάδοσης για τη συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης.

Ο καθένας γράφει με βάση την διάθεσή του να γράψει και φυσικά με τον χρόνο που διαθέτει, κανένας δεν διαφωνεί με αυτό. Αν θεωρείς πως κάτι το κατέχεις τόσο καλά που δεν μπαίνεις καν στον κόπο να το συζητήσεις πάλι είμαστε οκ. Η θεωρία που καταρρίπτεται στην πράξη είναι μια λάθος ή ελλειπής θεωρία.

YΓ. michailbm τα άσχετα με το θέμα ποστ και οι προσωπικές επιθέσεις δεν έχουν σχέση με το τόπικ εδώ, αν έχεις κάτι προσωπικό μαζί μου άνοιξε ενα άλλο τόπικ στις γενικές συζητήσεις και γράψε ότι σου κάνει κέφι για εμένα και το τι ξέρω για το σεξ.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 20 Απρ 2005, 13:46

YΓ. michailbm τα άσχετα με το θέμα ποστ και οι προσωπικές επιθέσεις δεν έχουν σχέση με το τόπικ εδώ, αν έχεις κάτι προσωπικό μαζί μου άνοιξε ενα άλλο τόπικ στις γενικές συζητήσεις και γράψε ότι σου κάνει κέφι για εμένα και το τι ξέρω για το σεξ.


Δεν τίθεται κανένα θέμα περί "προσωπικές επιθέσεις " όπως γράφεις αλλά περί προσωπικής δικής σου έμμονης να διαφωνείς χωρίς κανένα μα κανένα επιχείρημα εκτός από την επιλεκτική χρησιμοποίηση κάποιων γενικών αρχών και θεωριών που τις ερμηνεύεις κατά το δοκούν σε τέτοιο σημείο μάλιστα ούτως ώστε αυτές να διαστρεβλώνονται τόσο που να μην εχουν καμία σχεση με αυτα που αυτές πρεσβεύουν , τείνω πλέων να πιστέψω ότι δεν εχεις καμία μα καμία σχεση με τίποτα από αυτά που γράφεις και απλά κάτι κάπου διάβασες το οποίο το παρουσιάζεις έντεχνα σαν γνώση στολίζοντας το με καμπόσα νούμερα και κάποια λινκ που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι ητε πάλι δικά σου γραφόμενα ητε δύσκολα στους μη έχοντες γνώση αγγλικής ειδικής τεχνικής ορολογίας να κατανοήσουν ούτως ώστε να τους τα παρουσιάζεις όπως εσύ θες!

Αν τωρα τα δικά μου παραδείγματα δεν σου αρέσουν είναι πρόβλημα σου και δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν το τι γνώσεις εχεις εσύ στο σεξ και αν αυτό εσύ κατάλαβες από τα γραφόμενα μου τοτε η κατάσταση σου έχει ξεφύγει από κάθε ,έστω και στοιχειώδη , έλεγχο!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Απρ 2005, 13:51

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
΄
Μα ακόμη ασχολήστε με την "Τσουτσου" του forum ?? Δεν έχετε καταλάβει το πρόβλημα του ? Προσπαθήτε να βγάλετε άκρη μαζί του ? Μια θα πείτε δέκα θα απαντήσει, έτσι για να έχει τον τελευταίο λόγο. Δείξτε μου μια φορά που παραδέχτικε λάθος, και εγώ δεν θα ξαναμπώ στο forum. Άκρη δεν βγάζεις μαζί του. Αν ανοίξετε θέμε με τίτλο "Έχω αιμοροίδες", τσουπ θα πεταχτεί για να πει την π@π@ρια του (όπως λεει και ο tedos :twisted: ) και αμα λάχει θα τα βάλει και με 20 χειρούργους για τον τρόπο αντιμετώπισεις των αιμοροίδων :twisted: :twisted:
Troll του forum ? :twisted: :twisted:
Να και οι χαρακτηρισμοί :twisted: δηλαδή κάτι σαν τα καραγκιοζάκια, δηλαδή κάποιοι συνφορουμίτες είναι καραγκιοζάκια ?? Για να τους μάθουμε και εμείς αφου το λέει ο αλάθητος έτσι είναι. Αν και σήμερα θα είναι στεναχωρημένος "έχουμε Πάπα" :twisted:
Πρωτείνω ψηφοφορία για το ποιος είναι το πραγματικό troll του forum :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Απρ 2005, 14:02

Μα είναι απάντηση το "ψάξε" ?

Όταν κάποιος σου λεει να δεις ( ψάξεις ) κάτι συγκεκριμένο , είναι σαν να σου δίνει τη μισή απάντηση . Το τι θα κάνεις αφού λάβεις τη μισή απάντηση , είναι καθαρά στο χέρι σου : Θα μπορούσες να διευκολύνεις αυτόν που σου έδωσε την μισή απάντηση και να βρεις κάτι που σε ενδιαφέρει άμεσα , ψάχνοντας και ξοδεύοντας όμως λίγο από τον δικό σου χρόνο. Επίσης μπορείς να απαιτήσείς να σου φέρει όλη την απάντηση που σου έχει ήδη πει που βρίσκεται . ( Έτσι όμως δεν σκέφτεσαι αν μπορεί αυτός που σου έδωσε τη μισή απάντηση να σου δώσει και την ολόκληρη ) .

Εχω διαβάσει διάφορα για τους ΜΕΚ και τους ρύπους, εσύ τώρα θες να μου πείς πως οι ρύποι των ντίζελ είναι πιο επικύνδυνοι απο του όττο?

Δεν θέλω να σου πω τίποτα , απλά σου λεω πως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή και όχι πως θα μπορούσε να είναι αν τηρούνταν κάποιες προϋποθέσεις , που αναπόφευκτα θα υπάρξουν κάποια στιγμή στο μέλλον .

Η απαίτηση για μικρή ταχύτητα ωστε να προσπεραστεί το εμπόδιο απαιτεί μεγάλη ώση στην ταχύτητα κίνησης αυτή, η οποία προκύπτει απο την ισχύ του κινητήρα στις ανάλογες στροφές που του υποδικνεύει ο τελικός λόγος μετάδοσης για τη συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης.

Συμφωνώ , αλλά , η δύναμη στην οποία αναφέρεσαι εδώ δεν είναι η ισχύ – ιπποδύναμη - του κινητήρα αλλά η ροπή στρέψης του . Στα κινητήρια σύνολα – αυτοκίνητα ολοκληρωμένα – που κυκλοφορούν στην αγορά αυτή τη στιγμή , οι πιο ομαλές καμπύλες σε σχέση με τη ροπή στρέψης είναι αυτή των diesel . Οπότε και αυτοί έχουν το πλεονέκτημα στα εκτός δρόμου οχήματα και γενικά σε οχήματα που κουβαλάνε βαριά φορτία .

Αν θεωρείς πως κάτι το κατέχεις τόσο καλά που δεν μπαίνεις καν στον κόπο να το συζητήσεις πάλι είμαστε οκ.

Είναι μια θεωρία που διδάχθηκα χρόνια πριν – πράγμα που σημαίνει ότι δεν θυμάμαι εξισώσεις πια - και οι παρούσες συνθήκες δεν μου επιτρέπουν να παραθέσω μέσα από μερικές γραμμές . Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το παρεξηγείς από τη στιγμή που έχεις ήδη τη μισή απάντηση . Προσωπικά στο Πανεπιστήμιο δεν μου άρεσε η μασημένη τροφή όπως την αποκαλούσα τότε .

Η θεωρία που καταρρίπτεται στην πράξη είναι μια λάθος ή ελλιπής θεωρία.

Εδώ θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος . Μην με ρωτήσεις το γιατί σε παρακαλώ , θα το δεις στην πορεία .

Αυτά .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες