Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορικό HRV;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό blsbug » 12 Δεκ 2016, 00:14

Το ξεθαβω για να μην ανοιγω αλλο θεμα
εχω τον ιδιο θορυβο που περιγραφετε σε hrv,πανω απ τα 80-90 σταματα (ισως εκει δεν ακουγετε)
θορυβο κανει και στην επιταχυσνη και στην επιβραδυνση,ακομη και λιγο πριν το σταματημα,διακεκομενο βουητο ρυθμικα διακεκομενο βουητο.
Ρουλεμαν τροχου δεν ειναι,σε ενα μαστορα που εχω παει το ακουσε και μου ειπε οτι ο θορυβος ερχεται απο το σασμαν
εχω 240.000 χιλιομετρα.
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Δεκ 2016, 13:26

Αν είναι απο το σασμάν και όχι απο το διαφορικό / μετάδοση, τότε αν κάνεις το χέρι σου "χωνί" - "ηχειο" πάνω στον επιλογέα θα ακούσεις τον ήχο πιο δυνατά. Κάνε έναν έλεγχο ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 12 Δεκ 2016, 18:15

Βοηθα και ενα χοντρο κατσαβιδι σαν στιθοσκοπιο. Ακουμπησε τη μυτη στο λεβιε και κολλησε τη λαβη στο αυτι σου. (εννοεται ως συνοδηγος ε!)
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό blsbug » 12 Δεκ 2016, 21:30

με το χερι που το κανα αποψε δεν ακουω κατι αλλο περα απο εναν θορυβο "λεπτο" συνεχομενο "συριστικο" πως να το εξηγησω χαχαχα...θα δοκιμασω και κατσαβιδι.Αλλα εκ πρωτης δεν καταλαβα να δυναμωνει απο εκει ο ηχος
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Δεκ 2016, 16:02

Από την σύντομη περιγραφή του συμπτώματος μάλλον για εξάρτημα του κεντρικού άξονα μου κάνει-Μεσαία τριβή ή κάποιος σταυρός. Και όλα αυτά επειδή μιλάμε για επιτάχυνση και επιβράδυνση. Αν επιπροσθέτως το "σύριγμα εμφανίζεται και στις δεξιές ή αριστερές ανοιχτές στροφές με ταχύτητα άνω των 100χλμ/ω τότε ακόμα πιο σίγουρα πρόκειται για φαγωμένο σταυρό.
Το κατσαβίδι είναι για άλλες δουλειές, όπως για να βγάζουμε το κερί από τ' αυτιά μας, να χωρίζουμε τα κομμάτια της πίτσας, να πασαλώνουμε τη σκηνή στο βουνό...
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό blsbug » 13 Δεκ 2016, 19:59

Οχι στο στριψιμο δεν κανει θορυβο,γενικα ομως πανω απο τα 80-90 δεν κανει η δεν ακουγετε μαλλον.
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό SUVord » 14 Δεκ 2016, 13:35

Ψάχνοντας λίγο για το HRV είδα ότι η αυτόματη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δίνεται μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Στα χιλιόμετρα που έχεις κάνει δεν είναι παράξενο να έχει φάει τα ψωμιά του. Για εξακρίβωση και με μηδενικό χρηματικό κόστος αφαιρείς το πίσω τμήμα του κεντρικού άξονα και το οδηγείς μπροστοκίνητο .
Αυτό που δεν θυμάμαι να αναφέρεις είναι αν το σύριγμα το κάνει ανεξαρτήτως θερμοκρασίας, αν η έντασή του είναι ίδια ανεξαρτήτως με τι ταχύτητα πηγαίνεις.
Και με το συμπάθειο, μια σύντομη επιστροφή στο "κατσαβίδι" και άλλα παρόμοια σεξιστικά εργαλεία.
Ένα ποτήρι ή κύπελλο γεμάτο νερό είναι το πιο παλιό και αποτελεσματικό εργαλείο ανίχνευσης προέλευσης και τύπου προβλημάτων. Τρία-τέσσερα κύπελλα γεμάτα νερό και τοποθετημένα σε "ύποπτα" σημεία στο αυτοκίνητο, ένας οδηγεί και ένας παρατηρεί τους κυματισμούς στην επιφάνεια των κυπέλλων. Οι εντονότεροι κυματισμοί υποδεικνύουν και το γενετήσιο σημείο του προβλήματος.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 15 Δεκ 2016, 01:40

Μ αρεσει που σε χαλασε το κατσαβιδι...(το οποιο ειναι βεβαια δοκιμασμενος τροπος). θελω να σε δω να στερεωνεις τα ποτηρια με το νερο... \:D/
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Δεκ 2016, 11:02

το παει για bucket challenge!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό BOSS » 15 Δεκ 2016, 12:01

Προσωπικη εκτιμηση,αν ειναι σταυρος ,μπορει και συνδεσμος ελεγχεται σχετικα ευκολα απο κατω(τζογος αξονα,κτλ)
Επισης μια αλλαγη βαλβολινης σιγουρα θα αποκλισει την βλαβη του σασμαν(ευρεση ρινισματων-πουδρας μεταλλου)
Καλα ξεμπερδεματα και σου ευχομαι το λιγοτερο κακο
Πυρ,γυνη και θαλασσα
BOSS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2016, 22:00
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 15 Δεκ 2016, 16:40

Mudnolis έγραψε:Μ αρεσει που σε χαλασε το κατσαβιδι...(το οποιο ειναι βεβαια δοκιμασμενος τροπος). θελω να σε δω να στερεωνεις τα ποτηρια με το νερο... \:D/



Το κατσαβίδι δεν με χαλάει καθόλου Μανώλη, αλα είναι πολύ ασαφής και επιπόλαιος τρόπος καθότι επηρεάζεται παρα πολύ περισσότερο από το λεγόμενο καθρέφτισμα των ηχητικών κυμάτων και δεν μπορείς να έχεις ταυτόχρονη άποψη για διαφορετικά ύποπτα σημεία. Επίσης, εκτός και αν κάνεις ανάλυση σε φασματογράφο δεν έχεις αντίληψη για το είδος της ζημιάς. Αντιθέτως. τα ποτήρια, ή δοχεία με νερό σου δίνουν άμεση και ταυτόχρονη εικόνα από διαφορετικά σημεία και αντίληψη για το είδος της ζημιάς ανάλογα με τον κυματισμό της επιφάνειας του υγρού. Η μέθοδος του "ποτηριού" είναι ιδιαίτερα σαφής όταν πρόκειται για μικρής συχνότητας θορύβους.

Ραντεβού αύριο στις 7 το πρωί στην Πάρνηθα για Bucket Challenge. Εγώ βάζω τα παγάκια. Ο Σπύρος υπόσχεται τηλεοπτική κάλυψη...κι εσύ Μανώλη;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: διαφορικο maverick

Δημοσίευσηαπό blsbug » 23 Δεκ 2016, 20:54

SUVord έγραψε:Ψάχνοντας λίγο για το HRV είδα ότι η αυτόματη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δίνεται μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Στα χιλιόμετρα που έχεις κάνει δεν είναι παράξενο να έχει φάει τα ψωμιά του. Για εξακρίβωση και με μηδενικό χρηματικό κόστος αφαιρείς το πίσω τμήμα του κεντρικού άξονα και το οδηγείς μπροστοκίνητο .
Αυτό που δεν θυμάμαι να αναφέρεις είναι αν το σύριγμα το κάνει ανεξαρτήτως θερμοκρασίας, αν η έντασή του είναι ίδια ανεξαρτήτως με τι ταχύτητα πηγαίνεις.
Και με το συμπάθειο, μια σύντομη επιστροφή στο "κατσαβίδι" και άλλα παρόμοια σεξιστικά εργαλεία.
Ένα ποτήρι ή κύπελλο γεμάτο νερό είναι το πιο παλιό και αποτελεσματικό εργαλείο ανίχνευσης προέλευσης και τύπου προβλημάτων. Τρία-τέσσερα κύπελλα γεμάτα νερό και τοποθετημένα σε "ύποπτα" σημεία στο αυτοκίνητο, ένας οδηγεί και ένας παρατηρεί τους κυματισμούς στην επιφάνεια των κυπέλλων. Οι εντονότεροι κυματισμοί υποδεικνύουν και το γενετήσιο σημείο του προβλήματος.


ναι το συριγμα γινεται ανεξαρτητα θερμοκρασιας,η ενταση του ειναι πολυ πιο εντονη στα 30-60 χιλιομετρα αλλα και λιγο πριν το σταματημα ακουγεται επισης εντονα.Ο θορυβος εντοπιζεται κατω απο τα πισω καθισματα
Aυτο με την αφαιρεση του πισω τμηματος του αξονα νομιζω ειναι ιδανικη λυση για να εντοπισω το προβλημα.
Πηγα σε Ηonda (ειχα πολυ καιρο να παω) και μου ειπαν οτι για να ξερουν τι ακριβως ειναι πρεπει να λυθει ο αξονας σε ολα τα μερη.Να το παω μετα τις γιορτες λεω.Αλλα με φοβιζει η καμπανα πολυ!!!
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό blsbug » 16 Ιαν 2017, 17:50

Αφαιρεσα το πισω μερος του αξονα και ο θορυβος παραμένει.Εν τω μεταξυ καποια στιγμη εσβησα το αυτοκινητο και παλι εκανε,λέτε να ναι ρουλεμαν τροχου? η κατι απο τον τροχο τελος παντων,πως μπορω να το τσεκαρω
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 17 Ιαν 2017, 16:03

Επομένως ο θόρυβος έχει τρείς πιθανές αιτίες.1/Μεσαία τριβή του άξονα, καθόσον είχες αποσυνδέσει μόνο το πίσω μέρος του,
2/Διαφορικό-συμπλέκτης τετρακίνησης και 3/Πίσω τροχοί,(ημιαξόνια, ρουλεμάν, ταμπούρα).Πριν συνεχίσεις βεβαιώσου ότι τα λάδι στο διαφορικό είναι το σωστό. Αν δεν θυμάσαι άλλαξέ το.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Διαφορικό HRV;

Δημοσίευσηαπό blsbug » 17 Ιαν 2017, 18:37

το λαδι ειναι αυτο που δινει η honda το εχω αλλαξει προσφατα
σημερα σε ενα συνεργειο που το πηγα και ειχε χρονο να το ψαξει μου ειπε οτι ειναι διαφορικο μπροστα.
αυριο θα το παω και αλλου για δευτερη γνωμη
blsbug
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2016, 22:08

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες