από GASUV » 07 Δεκ 2004, 14:30
Συνεχίζω με τις εντυπώσεις μου. Η ελξη φουσκωτου σε ανηφόρα και κατηφόρα γίνεται αρκετά εύκολη στο βουνό (Πήλιο) χρησιμοποιωντας τις κοντές σχεσεις. Στην ανηφόρα δεν μένεις απο δύναμη και στην κατηφόρα δεν κουράζεις τα φρένα. Βεβαια ακούγονται λιγο περισσοτερο τα γρανάζια (σφύριγμα). Στη γλυστρα που ριχνω το σκάφος δε ειχα κανένα πρόβλημα. Βεβαια δεν ειναι απο τις πολύ αποτομες αλλα με νορμαλ αυτοκίνητο πρεπει να πατινάρεις αρκετα για να το τραβήξεις. Μεγάλο πλεονέκτημα το hill holder σε αυτη τη περίπτωση που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να παει πίσω. Μειονεκτημα με την ελξη η κατανάλωση γυρω στα 13 λιτ/100. Εκτός δρόμου πηγα το Σαββατοκύριακο στο Περτούλι και στη γύρω περιοχή. Πηγα σε αρκετους δασικούς δρόμους και λασπη χωρίς πρόβλημα αλλα προσεκτικά γιατι ακόμα δεν εχω εξοικιωθει με το αυτοκίνητο και τις δυνατότητες του. Κατανάλωση ταξιδιου με 250 χλμ εθνική και 150 χλμ βουνο 10,5 λιτ/100. Στην εθνική ταξιδευει άνετα με 150 και 4200 στροφές χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο..