Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΕ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Σεπ 2007, 10:18

Σε μένα η σφραγίδα ειναι τόσο αχνή που δεν διαβάζεται καλά καλά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 01 Σεπ 2007, 14:50

εσενα να σε πιασουν στο κεντρο ρε με το διζελ :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 17 Σεπ 2007, 17:14

Παιδιά μια ερώτηση: όλα καλά με τα πετρελαιοκίνητα, αλλά με το καύσιμο τι γίνεται; Δεν υποτίθεται πως η μηχανή τους είναι πολύ πιο ευαίσθητη σε κακής ποιότητας καύσιμο; Όσοι οδηγάτε ήδη, δεν έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα; Από πού "γεμίζετε"; Ακόμα και έμπιστο βενζινάδικο να υπάρχει τι γίνεται σε ταξίδι ή όταν θα χρειαστεί να βάλετε πετρέλαιο κάπου μακριά;
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 17 Σεπ 2007, 18:24

Απο τους φιλους μου που εχουν πετρελαιο δεν εχουν προβλημα. Ο κουμπαρος μου ομως εχει ενα ML και 2 φορες εκαναν λαθος στο πρατηριο. Αντι για πετρελαιο του εβαλαν βενζινη. Εκει να σε εχω.........!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ollram » 17 Σεπ 2007, 20:47

BILLJEEP έγραψε:Απο τους φιλους μου που εχουν πετρελαιο δεν εχουν προβλημα. Ο κουμπαρος μου ομως εχει ενα ML και 2 φορες εκαναν λαθος στο πρατηριο. Αντι για πετρελαιο του εβαλαν βενζινη. Εκει να σε εχω.........!


και εγώ μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα!
καλό είναι να παίρνει κανείς απόδειξη από το πρατήριο όπου βάζει πετρέλαιο, ώστε αν γίνει καμία "στραβή" να μπορεί να το αποδείξει....
και αν είναι κάποια από τις γνωστές "καλές" εταιρείες, μπορεί να βρεί το δίκιο του....
Πάντως, καλό είναι ο κουμπάρος σου να κατεβαίνει από το ML όταν σταματά για να γεμίσει... :shock:
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Σεπ 2007, 07:01

Συνάδελφοι καλημέρα,

το πρόβλημα με το πετρέλαιο αρχίζει από τα διυλιστήρια και τελειώνει στους πρατηριούχους.

Το ελληνικό πετρέλαιο, την τελευταία φορά που είχα ψάξει για αυτό το θέμα, είχε ακόμη σχετικά υψηλότερη περιεκτικοτητα σε θειο από ότι τα ευρωπαϊκά. Αυτό φυσικά δεν κάνει κακό στο μοτέρ και/ή στην αντλία και μπεκ αλλά μόνο στο περιβάλλον. Το θείο λειτουργεί ως λιπαντικό για τα μηχανικά μέρη του συστήματος παροχής καυσίμου.

Εχει ένα έμμεσο μειονέκτημα γιατί όπως αναφλέγεται το μείγμα μέσα στους κυλίνδρους τα υπολείματα που μένουν στον κινητήρα δημιουργούν μία σχετικά υψηλότερη συγκέντρωση των στοιχείων που δημιουργούν το θειϊκό οξύ. Για το λόγο αυτό και ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να αλλάζουμε εμείς οι πετρελαιοκίνητοι πιό συχνά τα λάδια στα μοτέρ μας (μαζί με τα αυξημένα φορτία σε μπιέλλες, στρόφαλο και τους τριβείς τους λόγω της πολύ μεγαλύτερης συμπιέσεως)

-------------------

Ενα άλλο πράγμα που έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με την καλή υγεία του κινητήρα μας και κυρίως με το σύστημα παροχής καυσίμου είναι ο ΣΥΧΝΟΤΑΤΟΣ καθαρισμός του φίλτου και διαχωριστή ύδατος από το κατάλληλο σημείο στο φίλτρο καυσίμου.
Τα περισσότερα, για να μην πω όλα, τα πετρελαιοκίνητα διαθέτουν μία μικρή στρόφιγγα στο κάτω μέρος του φίλτρου πετρελαίου και μία βίδα επάνω. Ξεσφίγγουμε την βίδα, ανοίγουμε την στρόφιγγα και περιμένουμε μέχρι να αρχίσει να τρέχει πετρέλαιο και όχι νερό από εκεί.
Είναι κάτι που πολύ αμφιβάλω αν κάνουν οι μάστορες κατά την διάρκεια του τακτικού σέρβις και για αυτό καλό είναι να το κάνουμε εμείς οι ιδιοκτήτες.
Ειδικά για την Ελλάδα βέβαια καλό είναι να αλλάζουμε και όλα τα φίλτρα λίγο πιό συχνά.

Και κάτι άλλο ακόμη. Το νερό στο πετρελαίο δεν είναι απαραίτητα αποτέλεσμα νοθείας τόσο από το διυλιστήριο, τον μεταφορέα ή τον πρατηριούχο. Πολλές φορές συμβαίνει να βρίσκει το νερό το δρόμο του στις δεξαμενές ακόμη και λόγω της ατμοσφαιρική υγρασίας. Απλώς στο πετρέλαιο είναι πιό δύσκολη η ανάμιξη και όταν τύχει κανείς να βάλει πετρέλαιο σε πρατήριο που έχει συγκεντρωθεί νερό και τελειώνουν τα αποθέματα "ψωνίζει από χέρι".

(αισίως 18 αθροιστικά χρόνια πετρελαιοκίνησης και ακόμη δεν είχα σοβαρό πρόβλημα με νερά ή βενζίνη στα τεπόζιτα των δρομάδων)

Χαιρετώ και καλημέρα σε όλους.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 18 Σεπ 2007, 07:52

και εγω μεχρι τωρα δεν αντιμετωπισα προβλημα
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 18 Σεπ 2007, 14:26

Ενδιαφέρουσες οι απόψεις και πολύ κατατοπιστικές...
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό MILTIADIS » 24 Σεπ 2007, 15:28

Μολις γυρισα απο μια μικρη βολτα 7300κμ στην ευρωπη μεσω σερβιας.
Δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα οπου και αν γεμισα,Σερβια,Σλοβακια,Γερμανια,Σλοβενια.
Μου διμιουργηθηκε ομως μια απορια και θα ηθελα τα φωτα σας,
στην Γερμανια βρηκα ecodiesel εξαιρετικα πιο οικονομικο δηλ. 1,03 εναντι 1,229€ αλλα φοβηθηκα να βαλω.Τι γινεται με αυτο το disel το αυτοκινητο δουλευει το ιδιο ?η παρουσιαζει προβληματα ?
Άβαταρ μέλους
MILTIADIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:34
Τοποθεσία: ΚΕΝΤΡΟ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Σεπ 2007, 15:52

Φίλε Miltiadis,

To biodiesel συνήθως περιέχει ένα ποσοστό φυτικού λαδιού είτε από ανακατεργασμένα μαγειρικά λάδια είτε από φρέσκιας παραγωγής λάδια.

Επειδή δεν μας αναφέρεις την μάρκα και τον τύπο του αυτοκινήτου σου απλώς να σου δώσω έναν πολύ γενικό "μπούσουλα"

Τα οχήματα της τελευταίας πενταετίας υπολόγισε ότι μπορούν να κάψουν και biodiesel εφόσον έχουν τσιμούχες από συνθετικά υλικά και όχι καουτσούκ. Θα σου έλεγα ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου σου και αν εκείνοι ΔΕΝ ξέρουν να σου απαντήσουν να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να ρωτήσουν στα κεντρικά τους καθώς είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, ιδίως τώρα που θα αρχίσει το biodiesel να είναι διαθέσιμο και στο Ελλαδιστάν.

Πάντως στο ένα δικό μου αυτοκίνητο καίω πολύ συχνά 100% φυτικό φρέσκο λάδι (συνήθως σογιέλαιο, καλαμποκέλαιο ή ηλιέλαιο) χωρίς πρόβλημα.
Το καύσιμο αυτό αποδίδει τελικά καλύτερα τόσο όσον αφορά τις επιδόσεις όσο και την οικονομία και βοηθά και στην καλύτερη λειτουργία της αντλίας.
Ενδεικτικά θα σου αναφέρω ότι η αντλία πετρελαίου μου είχε ζημιά (από κακά πετρέλαια, κακή επισκευή/έλεγχο στο παρελθόν και κακή ρύθμιση όταν τοποθετήθηκε προ καιρού μετά από αλλαγή ιμάντα) και δεν μπορούσε καν να λειτουργήσει το αυτοκίνητο με το κανονικό diesel ενώ λειτουργούσε κανονικότητα με 50% και παραπάνω (έως και 100% συνεχώς) SVO (φρέσκο φυτικό λάδι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 03 Οκτ 2007, 11:23

Παντελή,


με τα νέα μέτρα που εξαγγέλονται, ίσως θα μπορείς να αγοράζεις πετρέλαιο για τις ανάγκες την μονοκατοικίας σου...να παίρνεις την επιστροφή του φορου...... και να γεμίζεις τις καμηλίτσες σου....

http://www.skai.gr/master_story.php?id=61214
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Οκτ 2007, 12:21

Xάρη είσαι κακό παιδί !!!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Οκτ 2007, 12:21

Το μέτρο μοιάζει να κλείνει το μάτι στους κατόχους ντιζελοκίνητων που βρίσκονται εκτός των μεγάλων πόλεων να συνεχίσουν ή να αρχίσουν να χρησιμοποιούν θέρμανσης και να κερδίζουν με την επιστροφή και επίσης σε οποιαδήποτε κυβέρνηση να συνεχίσει την απαγόρευση της κυκλοφορίας με τη δικαιολογία της επιβάρυνσης της ατμόσφαιρας :evil: .
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 16 Οκτ 2007, 17:12

Κάτι άλλο που συζήταγα σήμερα είναι το εξής: τι παίζει με τις ασφαλιστικές; Θέλω να πω, αν κυκλοφορείς με diesel σε περιοχή που δεν επιτρέπεται (Αθήνα κτλ.) και τρακάρεις κάποιο όχημα τι γίνεται; Σε καλύπτει η ασφαλιστική ή μπορεί να προβάλει δικαιολογίες βασιζόμενη στο ότι κυκλοφορούσες με diesel σε σημείο που δεν έπρεπε;
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Οκτ 2007, 17:22

Η ασφαλεια ισχυει για ολη την Ελλαδα και δεν εχει καμια σχεση με τους νομους των διαφορων υπουργειων περι ντιζελ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες