Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

FEDIMA vs PUMA

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Απρ 2004, 17:28

tazmania έγραψε:. Δεν αντιμετώπισα σε καμία περίπτωση πρόβλημα πρόσφυσης των ελαστικών ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο. Σημειώνω εδώ ότι στην διαδρομή Μέτσοβο - Τρίκαλα (υπό βροχή), ακολουθούσα τα γρήγορα επιβατικά, που φυσικά δεν φορούσαν αναγομωμένα ελαστικά.
Ειλικρινά, ποτέ δεν έχω προβληματιστεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, με τα ελαστικά μου.

Σημείωση: Φοράω Fedima Partner 175/R16


Βεβαιως θα ηθελα να σημειωσω εδω οτι η αντιληψη που εχει ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ περι προσφυσης ειναι στην καλυτερη περιπτωση.........ομιχλωδης.
Ιδανικη προσφυση κατα ΤΑΖΜΑΝΙΑ ειναι Γλυστραω με τα τεσσερα( ωστε να φθειρονται ομοιομορφα τα τακουνια :shock: :shock: ) και το μαζευω με αναποδα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Απρ 2004, 18:15

Θα ήθελα να κάνω δύο παρατηρήσεις

1. Φυσικός Κανόνας : Οτι δεν έχει λόγο υπαρξης εξαφανίζεται ή και ανάποδα ότι υπάρχει σε αυτό τον κόσμο έχει χρησημότητα ή λόγο

2. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να έχουμε μια γεωγραφική κατανομή των πώλήσεων αναγομομένων καθώς και μια κατανομή των τυπων αναγομωμένων που πωλούνται παγκόσμια. Ισως κάποιος να βρεί ότι πωλούνται σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές ή για συγκεκρομένους τύπους οχημάτων ή και τα δύο.

Και μια τρίτη παρατήρηση. Το ότι τα αεροσκάφη χρησημοποιούν αναγωμομένα μπορεί απλά να σημαίνει ότι οι ανάγκες ελαστικών αεροσκαφων δεν δικαιολογουν το κόστος μιας γραμμής παραγωγής καινούργιων ελαστικών.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό blackchris » 13 Απρ 2004, 18:23

giagoulas έγραψε:1. Φυσικός Κανόνας : Οτι δεν έχει λόγο υπαρξης εξαφανίζεται


Αν ίσχυε αυτό αγαπητέ μου πιλότε τα κοπρόσκυλα οι πολιτικοί, και οι περισσότεροι απο τους δημοσίους υπάλληλους, θα είχαν εξαφανιστεί εδώ και εκατοντάδες χρόνια. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Απρ 2004, 19:46

blackchris έγραψε:
giagoulas έγραψε:1. Φυσικός Κανόνας : Οτι δεν έχει λόγο υπαρξης εξαφανίζεται


Αν ίσχυε αυτό αγαπητέ μου πιλότε τα κοπρόσκυλα οι πολιτικοί, και οι περισσότεροι απο τους δημοσίους υπάλληλους, θα είχαν εξαφανιστεί εδώ και εκατοντάδες χρόνια. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ποιητή μου δεν εννωω λόγο υπαρξης που να εξυπηρετεί εσένα ή κατ΄ανάγκη κατι θετικό :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό panos » 14 Απρ 2004, 03:39

Δυστυχώς δεν μπορώ να τοποθετήσω και εγώ τα Yokohama Geolandar MT. To 30/9,5/15 είναι 754χιλιοστά διάμετρος και το Jimny με τα βίας χωράει 730χιλιοστά στους θόλους και βρίσκει κιόλας ακόμη και έτσι σε πλήρη άρθρωση.

Ομως. Επειδή και εγώ ψάχνομαι για αναγωμομένα , κυρίως λόγω τιμής, θα παραθέσω κάτι που θεωρώ σημαντικό και έχω μάθει προσφάτως. Εαν τα αναγωμομένα ήταν τόσο καλά τότε τα καινούργια λάστιχα θα έπρεπε να μην βρίσκουν αγοραστές. Η σύγκριση πιστεύω ότι έχει νόημα όταν συγκρίνει παρόμοια και όχι πορτοκάλια με απίδια. Εαν θέλω να δώ πόσο καλό λάστιχο είναι μια κόπια του Geolandar πρέπει να το συγκρίνω με το Geolandar. Φίλος που έχει φορέσει σε Niva τα Fedima σε διάσταση 205/75/15 (διάμετρος 676), σε 215R15(747) και Maragoni Puma σε 215/75/15 φόρεσε και τα Υοκο σε 30/9.5/15. Κατα δική του ομολογία ΟΛΑ είναι κακές κόπιες των Geolandar. Καμία σχεση . Ουτε στο χώμα , ούτες στη λάσπη . Μεγάλη διαφορά επίσης στην άσφαλτο και δεν έχω λόγους ειδικά εκεί να τον αμφισβητήσω , μάλλον το αντίθετο γνωρίζοντας τις οδηγικές του ικανότητες.

Τώρα όσον αφορά την διάσταση αν μπορούσα να βάλω τα Υοκο ακόμα και με διπλά λεφτά από τα αναγομωμένα δεν θα το σκεφτόμουν καν. Ετσι όπως έχει όμως θα κοιτάξω τουλάχιστον να πάρω αναγωμομένα με τιμή που δικαιολογεί την απόσταση στην συμπεριφορά του αναγομωμένου με το προτοτυπο.

Επιπλέον . Απο τα λίγα που έχω μάθει διαβάζοντας και ρωτώντας επίσης σημαντικό είναι τι λάστιχα χρησιμοποιεί ώς πρώτη ύλη ο κατασκευαστής των αναγομομένων. Κάποιες χρησιμοποιούν μόνον μια μάρκα νέων ελαστικών. Μια χρησιμοποιεί μόνον σκελετούς από Michelin LTX A/T. Εναι τα αναγωμομένα που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε από την ιδια μάρκα και τύπο; Δεν θα είχε και πολύ πλάκα εάν το ένα ήταν Bridgestone το αλλο Michellin και τα άλλα δύο Yokohama. Ας μάθουμε ακριβώς τι αγοράζουμε.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 14 Απρ 2004, 21:41

Να κανω μια χαζη αρωτηξη;

Τα αναγομωμενα ειναι ποιο μαλακα; Μηπως ειναι καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο;;
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Απρ 2004, 12:41

panos έγραψε: Εαν θέλω να δώ πόσο καλό λάστιχο είναι μια κόπια του Geolandar πρέπει να το συγκρίνω με το Geolandar. Φίλος που έχει φορέσει σε Niva τα Fedima σε διάσταση 205/75/15 (διάμετρος 676), σε 215R15(747) και Maragoni Puma σε 215/75/15 φόρεσε και τα Υοκο σε 30/9.5/15. Κατα δική του ομολογία ΟΛΑ είναι κακές κόπιες των Geolandar.

Για να μπερδέψω λίγο ακόμα τα πράγματα :roll: : καλός φίλος που έχει εδώ και καιρό τα Yoko, είδε τα Fedima και μου είπε ότι είναι πολύ πιο άγρια από τα Yoko. Παρότι το πέλμα σίγουρα μοιάζει, τα τακούνια (ειδικά τα πλαϊνά) είναι διαφορετικά :!: Νομίζω πως το γεγονός ότι δεν είναι πιστό αντίγραφο, δεν είναι απαραίτητα κακό για ένα ειδικό λάστιχο που έχει άλλες προτεραιότητες από ένα mud λάστιχο ευρείας παραγωγής.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Απρ 2004, 16:01

tnick έγραψε:Κατ'αρχήν και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις:
Το οτι έφερα πολλές φορές σαν παράδειγμα τα Fedima, είναι γιατί είναι τα πιο γνωστά και ευρέως κυκλοφορούντα στους κύκλους μας. Μεταξύ των αναγομωμένων τα θεωρώ ίσως την καλύτερη επιλογή.
Οι θέσεις μου στο συγκεκριμένο thread αναφέρονται γενικά στο θέμα "αναγομωμένα Vs καινούρια" και όχι σαν "Fedima Vs others".

Τώρα ας κάνουμε μια σύνοψη από αυτά που γράφτηκαν.
Τα Fedima (και κατ' επέκταση θα έλεγα τα αναγομωμένα για να είμαι και πιο σωστός και όχι μεροληπτικός):
1. Ταξιδεύουν πολύ καλά σε βρεγμένο ή στεγνό
2. Δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τις θερμοκρασίες (6-30)
3. Δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ταχυτήτων (140 ο taz, 170 o pantg με άλλη μάρκα αναγομωμένων)
4. Είναι ό,τι καλύτερο για λάσπη, χώμα, πέτρα (οι ειδικοί τύποι όπως Extreme, Partner)
5. Αντέχουν περισσότερο και δεν κλατάρουν τόσο εύκολα όπως τα καινούρια

Και αφού όλα αυτά ισχύουν, γιατί να αγοράζουμε καινούρια? Δεν υπάρχει λόγος!!!!!!
Και οι τύποι στο Dakar που χρησιμοποιούν καινούρια*, βλακεία κάνουν. Μπορούν να πάρουν Fedima ή Pneus ή Insa ή ό,τι άλλο κυκλοφορεί αναγομωμένο και να κάνουν τη δουλειά τους!!!!
Κι εγώ που έσκασα 550 Ευρώπουλα για να βάλω BFG M/T, βλακεία έκανα. Έπρεπε να βάλω αναγομωμένα σε μισή τιμή!!

*(τα λάστιχα του Dakar είναι BFG 235/85/16 με τακούνι Michelin ειδική παραγγελία κατασκευής, τουλάχιστον για τα Mitsubishi Εvo που ξέρω)

(μην το πάρει κανείς προσωπικά, το ειρωνικό ύφος είναι για να φανεί η αντίθεσή μου και για να θίξω τις απόψεις, όχι τα άτομα)


Φίλε tnick, κατ' αρχήν δεν υπάρχει κανένας λόγος για παρεξήγηση.

Όσον αφορά αυτά που έγραψα, ισχύουν για τα Fedima γιατί απλά μόνο αυτά έχω χρησιμοποιήσει. Πιθανών να ισχύουν και για άλλα αναγομωμένα αλλά δεν το ξέρω.
Επίσης μην ξεχνάς ότι οι συγκρίσεις γίνονται μεταξύ Μ/Τ ελαστικών και όχι απλά ελαστικών.

Τώρα, όσον αφορά το Dakar και τους αγώνες γενικότερα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε, πρώτων διότι χρησιμοποιούν ειδικά ελαστικά, όπως ανέφερες κι εσύ και δεύτερον γιατί υπάρχει και το πατρονάρισμα στην μέση. Πάρε για παράδειγμα την Formula 1. Εκεί, κατά γενική ομολογία τα ελαστικά της Bridgestone είναι καλύτερα από αυτά της Michelen. Υπάρχουν όμως, πολλές και μεγάλες ομάδες που χρησιμοποιούν Michelin. Είναι βλάκες; Δεν νομίζω!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Απρ 2004, 16:14

tedos@teda έγραψε:
tazmania έγραψε:. Δεν αντιμετώπισα σε καμία περίπτωση πρόβλημα πρόσφυσης των ελαστικών ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο. Σημειώνω εδώ ότι στην διαδρομή Μέτσοβο - Τρίκαλα (υπό βροχή), ακολουθούσα τα γρήγορα επιβατικά, που φυσικά δεν φορούσαν αναγομωμένα ελαστικά.
Ειλικρινά, ποτέ δεν έχω προβληματιστεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, με τα ελαστικά μου.

Σημείωση: Φοράω Fedima Partner 175/R16


Βεβαιως θα ηθελα να σημειωσω εδω οτι η αντιληψη που εχει ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ περι προσφυσης ειναι στην καλυτερη περιπτωση.........ομιχλωδης.
Ιδανικη προσφυση κατα ΤΑΖΜΑΝΙΑ ειναι Γλυστραω με τα τεσσερα( ωστε να φθειρονται ομοιομορφα τα τακουνια :shock: :shock: ) και το μαζευω με αναποδα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Η αλήθεια είναι ότι όταν μάθαινα να οδηγάω, έμαθα σε χώμα (σε ακροπολική ειδική διαδρομή παρακαλώ) και με οδηγώ άστα! Να φανταστείς, ότι όταν πήγα να δώσω εξετάσεις ρώτησα: "Σε χώμα δεν γίνετε να εξεταστώ;"


giagoulas έγραψε:Θα ήθελα να κάνω δύο παρατηρήσεις

1. Φυσικός Κανόνας : Οτι δεν έχει λόγο υπαρξης εξαφανίζεται ή και ανάποδα ότι υπάρχει σε αυτό τον κόσμο έχει χρησημότητα ή λόγο

2. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να έχουμε μια γεωγραφική κατανομή των πώλήσεων αναγομομένων καθώς και μια κατανομή των τυπων αναγομωμένων που πωλούνται παγκόσμια. Ισως κάποιος να βρεί ότι πωλούνται σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές ή για συγκεκρομένους τύπους οχημάτων ή και τα δύο.

Και μια τρίτη παρατήρηση. Το ότι τα αεροσκάφη χρησημοποιούν αναγωμομένα μπορεί απλά να σημαίνει ότι οι ανάγκες ελαστικών αεροσκαφων δεν δικαιολογουν το κόστος μιας γραμμής παραγωγής καινούργιων ελαστικών.


Θα συμφωνήσω και στα τρία. Όσον αφορά το πρώτο, ειδικά, θεωρώ ότι αυτό αναζητάμε με την κουβέντα!


xontros έγραψε:
panos έγραψε: Εαν θέλω να δώ πόσο καλό λάστιχο είναι μια κόπια του Geolandar πρέπει να το συγκρίνω με το Geolandar. Φίλος που έχει φορέσει σε Niva τα Fedima σε διάσταση 205/75/15 (διάμετρος 676), σε 215R15(747) και Maragoni Puma σε 215/75/15 φόρεσε και τα Υοκο σε 30/9.5/15. Κατα δική του ομολογία ΟΛΑ είναι κακές κόπιες των Geolandar.

Για να μπερδέψω λίγο ακόμα τα πράγματα :roll: : καλός φίλος που έχει εδώ και καιρό τα Yoko, είδε τα Fedima και μου είπε ότι είναι πολύ πιο άγρια από τα Yoko. Παρότι το πέλμα σίγουρα μοιάζει, τα τακούνια (ειδικά τα πλαϊνά) είναι διαφορετικά :!: Νομίζω πως το γεγονός ότι δεν είναι πιστό αντίγραφο, δεν είναι απαραίτητα κακό για ένα ειδικό λάστιχο που έχει άλλες προτεραιότητες από ένα mud λάστιχο ευρείας παραγωγής.


Μιχάλη αυτό που λες δεν το ξέρω, αλλά έχει ενδιαφέρον να το επιβεβαιώσουμε. Επίσης να ρωτήσω, η Yoko βγάζει αγωνιστικό ελαστικό όπως το Partner; Είναι κι αυτό μια σημαντική διαφορά, εάν δεν βγάζει.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panos » 15 Απρ 2004, 17:55

Mιχάλη δεν έχω προσωπική άποψη για το θέμα της διαφοράς στην συμπεριφορά , οπότε δεν μπορώ να είμαι απόλυτος. Πάντως για την διαφορά στο πέλμα , ναι ξέρω τι εννοείς. Το πλαινό του Fedima και του Pneus Elite που έχω δεί , κάθε δύο τακούνια το ένα βγαινει πιο έξω σε σχέση με το Yoko. Απ την άλλη το σχέδιο στην άκρη του Yoko ειναι πιο άγριο και τα τακούνια κατεβαίνουν στα πλαινά του ελαστικού .
Πάντως ο κοινός μας φίλος ορκίζεται στα Yoko.
Αντε ,Yoko choko το κάναμε το θέμα. :D :D :D
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες