Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βενζίνη vs Πετρέλαιο - Οικολογία και Οικονομία ;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 31 Μάιος 2006, 06:58

Οποιος ασχοληθει λιγο με τη ρυπανση του περιβαλλοντος, τον πιανει τρομος και θελει να φυγει να κρυφτει σε κανα χωριο! Δεν ειναι εσφαλμενη αυτη η αισθηση, αληθεια ειναι οτι το περιβαλλον μας ειναι γεματο απο ρυπους, απο "καινουριες" ουσιες, ουσιες που δεν υπηρχαν πριν απο 100-200 χρονια, ουσιες που ο οργανισμος μας δεν ξερει τι να τις κανει και πως να τις αποβαλλει ευκολα, ουσιες που ο "οργανισμος της γης" δεν ξερει τι να τις κανει και πως να τις αποσυνθεσει και να τις ανακυκλωσει (π.χ. πλαστικα).

Ετερον - εκατερον ομως φιλοι μου, ή αλλιως αλογο το ενα - γουμαρι το αλλο, οπως λενε και στο χωριο μου. Διοτι δεν μπορει να φταινε μονο οι πετρελαιοκινητηρες για τη μολυνση της ατμοσφαιρας. Οριστε ενα παραδειγμα: ποσες φορες εχετε δει (ειδικα το χειμωνα) εξατμισεις βενζινοκινητων αυτοκινητων να "καπνιζουν" μια ελαφρια γκριζο-γαλανη ομιχλη? Πολλες... Τι ειναι αυτη η καπνα? Ακαυστο ή μερικως καμμενο καυσιμο, το οποιο δεν καηκε διοτι ο κινητηρας ειναι κρυος και ο φοβερος και τρομερος οδηγος του δεν τον ζεστανε πριν το γκαζωσει στις 6000 στροφες με τη 2α για να περασει το φαναρι με την "σκουρα πορτοκαλι" αποχρωση...

Τι επιβαρυνση μπορει να εχει στην ατμοσφαιρα η εκπομπη μερικως ακαυστων καυσαεριων για 15-30 λεπτα (μην ξεχνατε πως με κινηση στο ρελαντι ο κινητηρας δεν ζεσταινεται) απο ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ βενζινοκινηρα, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ? Τι μπορει να μας πει η GreenPeace για αυτο το θεμα?

Γιατι σε ολον τον υπολοιπο κοσμο δεν απαγορευεται το diesel στις μεγαλες πολεις και εμεις εχουμε αυτην τη πρωτοτυπια?
Γιατι ο Γερμανος ή ο Ιταλος μπορει να κυκλοφορει ανετα το πετρελαιο του στην Αθηνα, ο αθηναιος ομως δεν μπορει καν να αγορασει?
Γιατι εμεις οι κατοικοι της υπολοιπης Ελλαδας αφηνομαστε να πεθαινουμε "σαν το σκυλι στο αμπελι" και προστατευονται μονο οι κατοικοι των 2 μεγαλων αστικων κεντρων?
Γιατι η ειδικη τιμη του πετρελαιου θερμανσης φτανει χρονο με το χρονο την τιμη του πετρελαιου κινησης? (τον Απριλιο 2004 αγορασα το δικο μου, εβαλα πετρελαιο με 62 λεπτα το λιτρο, BP, το πιο ακριβο κινησης. 2 χρονια μετα τοσο εχει το θερμανσης).
Γιατι εγω στην Ηπειρο, που καιω θερμανσης απο Οκτωβριο μεχρι και Μαιο, πληρωνω την ιδια τιμη με τον κρητικο που μπορει να περασει χρονιά να μην καψει καθολου θερμανσης, ή με τον αθηναιο που καιει απο Δεκεμβριο μεχρι Μαρτιο?
Γιατι οι αγροτες στη Χαλκιδικη (και προφανως και αλλου) εχουν το προνομιο να βαζουν πετρελαιο θερμανσης στα τρακτερ τους ακομα και το καλοκαιρι, οδηγωντας πολυ πιθανως και τους οδηγους των κανονικων επιβατικων να ζητανε θερμανσης αντι για κινησης (30-35 λεπτα ειναι μεγαλη διαφορα, παλιο κατοσταρικο + )?
Γιατι μελεταται η ταυτοχρονη απελευθερωση των πετρελαιοκινητηρων στα μεγαλα αστικα κεντρα, με την καταργηση της ειδικης τιμης για το πετρελαιο θερμανσης?
Και τελος η ερωτηση που πρεπει να εχουμε ολοι οι Ελληναρες στο μυαλο μας: "γιατι χαιρεται ο κοσμος και χαμογελαει, πατερα?"

Εν κατακλειδι, εγω αγορασα πετρελαιοκινητο οχημα γιατι ηθελα τη ροπη του και γιατι συνηδειτοποιησα πως το βαρος του αυτοκινητου (2.200 κιλα) θα οδηγουσε σε μεγαλη καταναλωση εαν επροκειτο για βενζινα. Μεγαλη καταναλωση ισοδυναμει, περαν απο την συρρικνωση της τσεπης μου, με μεγαλη εκπομπη ρυπων. Ιδιο ειναι να καιω 9-10 λιτρα καυσιμο για καθε 100 χλμ, ιδιο ειναι να καιω 15-16?
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 31 Μάιος 2006, 08:20

vayero4_4 έγραψε:...
Γιατι ο Γερμανος ή ο Ιταλος μπορει να κυκλοφορει ανετα το πετρελαιο του στην Αθηνα, ο αθηναιος ομως δεν μπορει καν να αγορασει?
...

Φίλε vayero4_4,

τι μας λες για Γερμανούς και Ιταλούς (πόσοι είναι συνολικά ?) στην Αθήνα ?.

Εχεις μετρήσει του Αλβανούς κ.α. με τις παλιές (κι ασυντήρητες) πετρελαιοκίνητες mercedes να ντουμανιάζουν το σύμπαν :evil: :?:

Αρε ισότητα που μας χρειάζεται :!:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 01 Ιουν 2006, 14:30

Ρε παιδιά μην μπερδεύστε! Τους αλβαναραδες τους προστατεύουν μην τυχόν και "μυρίσει" ρατσισμός. Τους Έλληνες τους έχουνε γραμένους στα π@π@ρι@ τους.

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΡΣΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!
ΝΑ ΔΙΩΚΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Αυτός είναι ρατσισμός, προστατεύουν τον Αθηναίο απο τον καρκίνο και εμένα τον Κατερινιώτη μ'αφήνουν να πεθαίνω... α ρε διακρίσεις!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Ιουν 2006, 20:04

Από το :
http://tech.pathfinder.gr/tech/188559.html

"Θεσσαλονίκη: Νέα βάση συζήτησης για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θέτουν μελέτες που θα παρουσιαστούν στη διάρκεια του 2ου Συνεδρίου του Συμβουλίου Περιβάλλοντος του ΑΠΘ (1-4 Ιουνίου), καθώς διαπιστώνεται ότι ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας, εξοπλισμένος με κατάλληλο φίλτρο, μπορεί να ικανοποιήσει το νομοθετημένο όριο για χαμηλή εκπομπή σωματιδίων στην ατμόσφαιρα.

Πρόσφατη έρευνα, η οποία θα παρουσιαστεί στην ενότητα του συνεδρίου για τη ρύπανση της ατμόσφαιρας και την ηχορύπανση, έδειξε ότι ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος με χρήση κατάλληλου καυσίμου και λιπαντικού χαμηλού θείου μπορεί να μειώσει ακόμη περισσότερο την εκπομπή σωματιδίων, εάν συνδυαστεί με τη χρήση ειδικού φίλτρου σωματιδίων.

«Η άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, είναι δυνατή εάν πληρούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις», δήλωσε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Χημείας του ΑΠΘ, Κωνσταντίνη Σαμαρά.

Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι σε υψηλές ταχύτητες κίνησης (120 km/h) ακόμα και με τη χρήση του φίλτρου παρατηρήθηκε αυξημένη συγκέντρωση νανοσωματιδίων, επιβλαβών για την υγεία, η οποία χρήζει περαιτέρω εξέτασης.

Για τα οχήματα που χρησιμοποιούν ήδη πετρέλαιο κίνησης (φορτηγά, ταξί, λεωφορεία), κρίνεται απαραίτητη η αντικατάσταση των κινητήρων τους με άλλους νεότερης τεχνολογίας, που θα κάνουν χρήση των παραπάνω όρων."

Για να δούμε πόσες ακόμα τέτοιες ανακοινώσεις θα γίνουν για να γίνει η απελευθέρωση....Εδώ πάντως φαίνεται από αυτό το άρθρο, πως η αποψη του terzo "παίζει" για την Μπανανία!!!
Για τα συμφέροντα δε που αναφέρονται στην συζήτηση μας σίγουρα ειναι πολλά
fokion δεν καταλαβα το σχόλιο σου
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fokion » 02 Ιουν 2006, 08:24

@ xtrail

Εννοω οτι στα βενζινοκίνητα κανεις δεν αλλαζει καταλυτη, ποτε, παρα μονο οι γκαζοφον που βαζουν αγωνιστικους. Αρα κατα την γνωμη μου τα βενζινοκινητα και αυτα πλεον που εχουν καποια χλμ εκπεμπουν και αυτα επικυνδυνους ρυπους..
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 06 Ιουν 2006, 07:21

Eρώτηση:

Ποιό όχημά μου ρυπαίνει περισσότερο;

Το rav4 d4-d που έχει κατανάλωση 6,6λ/100χμ και απο το πρώτο δευτερόλεπτο που δουλεύει δεν βγάζει τίποτα ουτε μυρίζει τίποτα!!!

Η'
Το vfr800 μου που καίει αμόλυβδη με κατανάλωση 8λ/100χμ και μέχρι να ζεσταθεί παθαίνω αναπνευστικά;;;

Για να μην μιλήσω για το pajero 3.5 GDi (βενζίνοκίνητο) του αδερφού μου, που είτε κρύο, είτε ζεστό, όποιος κάτσει απο πίσω πέφτεί ξερός! ( σε όλα τα GDi) Και 17λ/100χμ παρακαλώ.

Πιστεύω λοιπόν παιδιά, πως εάν κάποιος, από την υπόλοιπη Ευρώπη διαβάσει αυτά που γράφουμε, θα τρελαθεί. Είμαστε πολύ πίσω και οι φταίχτες είναι γνωστοί. Οι γνωστοί ανίκανοι και άσχετοι που μας κατάντησανε έτσι. Τον περίγελο των απάντων!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Ιουν 2006, 08:06

rav4cat έγραψε:Eρώτηση:

Ποιό όχημά μου ρυπαίνει περισσότερο;


Η'
Το vfr800 μου που καίει αμόλυβδη με κατανάλωση 8λ/100χμ και μέχρι να ζεσταθεί παθαίνω αναπνευστικά;;;

!


Αληθεια... εχει καταλυτη????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 08 Ιουν 2006, 06:21

Έχει, euroII. Απείραχτο, 34000χμ κσι τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω ακούσει τίποτα και ποτέ για πιθανή αλλαγή του. Πότε χαλάει ρε παιδί μου;;;! ΚΤΕΟ δεν υπάρχει, οπότε ο σώζων εαυτόν σωθήτω! Πάντως οι περισσότεροι τους βγάζουν.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 08 Ιουν 2006, 07:42

rav4cat έγραψε:Eρώτηση:

Ποιό όχημά μου ρυπαίνει περισσότερο;

Το rav4 d4-d που έχει κατανάλωση 6,6λ/100χμ και απο το πρώτο δευτερόλεπτο που δουλεύει δεν βγάζει τίποτα ουτε μυρίζει τίποτα!!!

Η'
Το vfr800 μου που καίει αμόλυβδη με κατανάλωση 8λ/100χμ και μέχρι να ζεσταθεί παθαίνω αναπνευστικά;;;

Για να μην μιλήσω για το pajero 3.5 GDi (βενζίνοκίνητο) του αδερφού μου, που είτε κρύο, είτε ζεστό, όποιος κάτσει απο πίσω πέφτεί ξερός! ( σε όλα τα GDi) Και 17λ/100χμ παρακαλώ.

Πιστεύω λοιπόν παιδιά, πως εάν κάποιος, από την υπόλοιπη Ευρώπη διαβάσει αυτά που γράφουμε, θα τρελαθεί. Είμαστε πολύ πίσω και οι φταίχτες είναι γνωστοί. Οι γνωστοί ανίκανοι και άσχετοι που μας κατάντησανε έτσι. Τον περίγελο των απάντων!


Για δοκίμασε να κάτσεις πίσω από κάνα ταρίφα ή δίπλα στην εξάτμιση κανενός από τα φορτηγά που κυκλοφοράνε , όταν ξερνάνε θάνατο και έλα πες μας μετά για το VFR και το Pajero :twisted: :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό fokion » 08 Ιουν 2006, 08:33

mprizolas έγραψε:Για δοκίμασε να κάτσεις πίσω από κάνα ταρίφα ή δίπλα στην εξάτμιση κανενός από τα φορτηγά που κυκλοφοράνε , όταν ξερνάνε θάνατο και έλα πες μας μετά για το VFR και το Pajero :twisted: :twisted: :twisted:


Για δοκιμασε να κατσεις πισω απο "τελειωμενο" καταλητη.....

Που δε το βλεπεις κιολας το "θανατο" οπως λες.....
Αυτο ειναι το θεμα????? αν το βλεπεις ή οχι????
Το ΤΙ χημικα βγαζει το ενα και τι το αλλο ΔΕΝ εχει σημασία?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 08 Ιουν 2006, 13:04

Aντιγραφή απο Post: Οικολόγοι κατά των SUV και των μεγάλων καθαρόαιμων 4Χ4 , (δικό μου)
Η λύση παιδιά, είναι απλή και μία. Την χρησιμοποιούν σε όλη την δύση (αφού έτσι θέλουμε) και είναι η εξής: Αφήστε τον κόσμο να παίρνει καινούρια αυτοκίνητα-μοτο-φορτηγά.

Τα παλιά ρυπαίνουν λόγω τεχνολογίας και παλαιότητας. Καθέ καινούριο και καλύτερο.

Έχω 5 φορτηγά 8τονα στην δουλειά (διανομές τροφίμων). Είναι όλα από μοντέλο 87-93. Ένα καινούριο, κάνει 55000€ στην ξεφτύλα (χ5=275000€). Δεν αποσβένεται ΠΟΤΕ. Σε όλον τον κόσμο οι εταιρίες μικρές και μεγάλες αλλάζουν στόλο μέσω προγραμμάτων επιδωτήσεων, κάθε 4-5 χρόνια.
ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ. Τα αγοράζουμε εμείς και οι βούλγαροι μεταχερησμένα... Γι'αυτό κυκλοφορούν δίπλα μας όλα τα χρέπια και ρυπαίουν τρελά και είναι και δημόσιος κύνδυνος. Άσε τα λεφτα στα συνεργεία για να δουλεύουν αξιοπρεπώς.

Τα mercedes 814 που έχω καίνε από 18-22λ/100χμ, λάδια κάθε 5000χμ τα καινούρια 815 atego απ'ότι λένε καίνε 14-18, λάδια κάθε 30000χμ και είναι ποιό δυνατά, ποιό ασφαλή, με abs, με a/c κλπ.

Θέλει πολύ μυαλό λοιπόν; Όχι, απλά είναι ανεγκέφαλοι και ανίκανοι. Γιατί η Ε.Ε. δίνει δις € για τέτοιους λόγους και οι δικοί μας τρυγυρνάνε στα κανάλια.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 15 Ιουν 2006, 23:39

Θα παραθέσω περιλιπτικά ένα κείμενο σχετικά με την πετρελαιοκίνηση, το οποίο δημοσιεύτηκε σεο περιοδικό του τεχνικού επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), στις 12/6/2006.

"Δεν ισχύουν οι προυποθέσεις για την άμεση εισαγωγή των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. αυτοκινήτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη, επισημαίνει το ΤΕΕ, με αφορμή την πρόταση που κατατέθηκε εκ νέου από τον Υπουργό Μ. Λιάπη για άρση του μέτρου της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στους δύο νομους.
.... Ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. Γ. Σουφλιάς εξέφρασε τις αντιρρήσεις του, υπογραμμίζοντας ότι οι περιβαλλοντικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας και κυρίως στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα, δεν επιτρέπουν την άρση της απαγόρευσης τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
Η διοίκηση το ΤΕΕ συμφωνεί, λαμβάνωντας υπόψη εισήγηση της Μόνιμης επιτροπής περιβάλλοντος και αειφόρου ανάπτυξης του ΤΕΕ, ανακοίνωσε τα εξής:
1. Το λεκανοπέδιο Αττικής, όπως και η Θεσσαλονίκη, είναι ιδιαίτερα απιβαρημένα από αιωρούμενα σωματίδια και αζωξείδια.
2. Αποδεικνύεται από μελέτες, ότι τα ήδη κυκλοφορούντα πετρελαιοκίνητα οχήματαέχουν σημαντικό μερίδιο της παραγόμενηςσωματιδιακής ρύπανσης, καθώς δεν διαθέτουν παγίδες κατακράτησης αιωρούμενων σωματιδίων
3. Η νοθεία των καυσίμων παραμένει. Υπό τις συνθήκες αυτές ηπετρελαιοκίνηση θα αποτελούσε την χαριστική βολή στην ήδη βεβαρημένη κατάσταση.
4. Το σύστημα παγίδων για τα σωματίδια, που αυτή την στιγμή είναι υποχρεωτικό για τα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα βάρους πάνω από 1,9 τόνους , δεν προβλέπεται για αυτά με μικρότερο βάρος. Το μέτρο αυτό θα ισχύσει από το 2010 και μετά.

Με αυτά τα δεδομένα η απάντηση του ΤΕΕ στην πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αφορίσουμε την συγκεκριμένη τεχνολογία. Αντιθέτως, θα πρέπει να τονίζεται σε κάθε περίπτωση ότι για να εφαρμοστεί χωρίς να επιδεινωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας, προυπόθεση είναι να εξασφαλιστούν μεταξύ άλλων:

1. Καθαρά καύσιμα και πάταξη της νοθείας
2. Υποχρεωτικά συστήματα κατακράτησης σωματιδίων(παγίδες)
3. Απαγόρευση της εισαγωγής μεταχειρισμένων πετρελαικίνητων, που δεν πληρούν τις προδιαγραφές της προαναφερόμενης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας
4. Αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου."
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 16 Ιουν 2006, 06:50

zapmaria έγραψε:1. Καθαρά καύσιμα και πάταξη της νοθείας
2. Υποχρεωτικά συστήματα κατακράτησης σωματιδίων(παγίδες)
3. Απαγόρευση της εισαγωγής μεταχειρισμένων πετρελαικίνητων, που δεν πληρούν τις προδιαγραφές της προαναφερόμενης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας
4. Αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου."



ΕΝΝΟΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

μπανανία είμαστε, μαιμούδες μας διοικούνε!

Ακου τι συζητάνε οι ανθρωποι και δεν βρίσκουν λύση...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

κυκλοφορία στην Αθήνα με ΝΤΙΖΕΛ

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Ιούλ 2006, 22:14

τελικά απ' ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι αυτοί μου με 4Χ4 ντίζελ κυκλοφορούν κάπου κάπου εν Αθήναις....
Αυτό που δεν έχω ακούσει είναι αν κάποιος από εσάς (ή φίλος του...) έχει πέσει "θύμα" μπλόκου...με τα γνωστά : 150 ευρώ, και ένα μήνα άδεια & δίπλωμα.......
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 12 Ιούλ 2006, 11:07

Αν κάνεις 15.000 χλμ. το χρόνο με δεδομένη την οικονομία της τάξης του 30% (10% στην τιμή και 20% κατανάλωση) τότε έχεις κέρδος γύρω στα 3000 ευρώ, οπότε αντέχεις μέχρι και 20 πρόστιμα!!!
tetrakinisimag
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες