Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

FEDIMA vs PUMA

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό 747 » 10 Απρ 2004, 16:13

Φυσικά και καλά κάνουν που αντιγράφουν το συγκεκριμένο τακούνι, αφού είναι κορυφαίο.
(βέβαια δεν το αντιγράφουν έτσι αυθαίρετα, η Yokohama έχει δώσει τα απαραίτητα δικαιώματα κι έχει κάνει τις συμφωνίες)

Το θέμα είναι οτι το "ίδιο" λάστιχο το βρίσκεις π.χ. 400Ευρώ Yokohama, 300 Ευρώ Fedima, 260 Ευρώ Insa Turbo και πάει λέγοντας. Με δεδομένο οτι πρόκειται για αναγόμωση άρα παλιούς σκελετούς και μειωμένες κατά πολύ (γνώμη μου) αντοχές στο χρόνο και τη θερμοκρασία, το ερώτημα είναι : ξέρει κάποιος τί πραγματικά αγοράζει? έχει πλήρη επίγνωση του προϊόντος ή νομίζει οτι έχει κάνει την αγορά του αιώνα?

(φίλε padelis, δεν αναφέρομαι προσωπικά και αποκλειστικά σε σένα. Κι εγώ ήμουνα στο τσάκ να πάρω fedima και δεν αποκλείεται να πάρω στο μέλλον. )
Αλλά τα αναγομωμένα είναι περιορισμένων απαιτήσεων και ασφάλειας. Για το χώμα όπου προορίζεται το συγκεκριμένο λάστιχο, δεν τρέχει τίποτα. Αλλά το μεγάλο λάθος είναι να έχει κάποιος την ψευδαίαθηση οτι το λάστιχό του είναι εφάμιλλο με τα αντίστοιχα πρώτης παραγωγής, αλλά επειδή είναι "ψαγμένος" έχει καταφέρει να βρει καλό λάστιχο σε μισή τιμή. Το έχω δει και αυτό........
Ξέρεις, υπάρχει η παρεξήγηση οτι τα Fedima και Insa είναι ίδια με τα Yokohama M/T. Απλά έχουν ίδιο σχέδιο τακουνιού. Τίποτα άλλο.
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Απρ 2004, 16:39

Φίλε tnick σωστός σε όλα !!!
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό yannis » 10 Απρ 2004, 17:06

Aγαπητέ tnick καλά τα λες και συμφωνώ ότι το καινούργιο είναι καλύτερο, αλλά είναι και το θέμα των διαστάσεων. Εάν, για παράδειγμα, θέλεις 205 ή έστω και 215 που να το βρεις σε yokohama όταν η μικρότερη διάσταση είναι 30Χ9,5R15 (λίγο ψηλότερο δηλαδή από 235/75R15 - διορθώστε με αν κάνω λάθος) ? Κάποιες φορές αναγκάζεσαι να πας σε αναγομωμένο επειδή υπάρχει ποικιλία "μικρών" διαστάσεων.
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό padelis » 10 Απρ 2004, 17:52

φίλε tnick,
θα συμφωνήσω μαζί σου για την αγορά των πρώτης παραγωγής ελαστικών.
Αλλά εγω μιλάω για την απόφαση ότι θα έπαιρνα αναγομωμένα έτσι και αλλιώς και είχα να διαλέξω ανάμεσα σε Fedima και Insa Turbo (δεν ξέρω άλλα), και αφού και οι δύο έχουν ISO και διάφορα άλλα πιστοποιητικά έπραξα με γνόμωνα την τσέπη μου για να μπορέσω να κάνω το κέφι μου με καλύτερο τρόπο, ίσως!
Το σωστό είναι να ξέρεις τι παίρνεις και τις δυνατότητές του γιατί αν πλακωθώ στην εθνική με αυτά τα λάστιχα ή κάνω ταρζανιές στην βρεγμένη άσφαλτο και διπλά να τα είχα πληρώσει μάλλον δεν θα ξαναέγραφα εδώ μέσα.
Για τα λάστιχα θα σας πώ αφού περάσουν μερικά χλμ.
Μάλλον θα τα πούμε απο κοντά την Τρίτη το βράδυ. :wink:
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Απρ 2004, 03:18

Φίλε tnick θα διαφωνήσω εν μέρη μαζί σου. Είναι πολύ πιθανών η ποιότητα μεταξύ καινούργιου και αναγομωμένου ελαστικού να μην είναι ίδια, σε αυτό θα πρέπει να μας απαντήσει κάποιος ειδικός γιατί εγώ δεν είμαι, αλλά τα πράγματα σίγουρα δεν είναι τόσο τραγικά. Η τεχνολογία της αναγόμωσης έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι όπως παλιά που οι προσμίξεις και οι θερμοκρασίες έβγαιναν κατά προσέγκιση. Τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό aapo » 11 Απρ 2004, 09:23

Aν η γνώμη μου μπορεί νά βοηθήση σας γνωρίζω ότι από τό 1990 εχω μόνο αναγομωμένα λαστιχα στό LR. Eχω κανει ότι ταρζανιές μπορείτε νά φαντασθείτε ποτέ δέν αντιμετώπισα πρόβλημα. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν τό 1990 σέ έναν διεθνή αγώνα 3ημερών στήν περιοχή τής Πρέβεζας. Χορηγός μου ήταν BRIGESTONE καί τήν πρώτη μέρα είχα 4 κλαταρίσματα. Απογοητευμένος απευθυνθηκα σέ έναν Ιταλό μέ MERCEDES G ο οποίος είχε εγκαταλείψει καί μού πούλησε 5 PNEUS 205-15 Τήν δεύτερη μέρα τού αγώνα στίς ίδιες ΕΔ ήμουν πιό γρήγορος 8" τό χιλιόμετρο καί κανένα κλατάρισμα καί τό κυριότερο 0 φθορά. Σήμερα έχω καταλήξει στά FEDIMA αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό 747 » 11 Απρ 2004, 16:24

Συμφωνώ και με τον φίλο tazmania, και με σένα aapo. Κατ' αρχήν, το τακούνι της Yokohama που αναγομώνει η Fedima είναι για το χώμα και τη λάσπη τέλειο.
Αυτό που λέω όμως είναι οτι τα λάστιχα αυτά είναι για ιδιαίτερες χρήσεις, όχι για παντού και πάντα. Υπερτερούν και κάνουν θαύματα όπου δεν συντρέχουν οι συνθήκες "θερμοκρασία" και "ταχύτητα". Γιατί όπου αυτές οι συνθήκες ισχύουν, ΟΛΑ τα αναγομωμένα είναι πηγή κινδύνου. Δεν είναι θέμα μάρκας, οτι δηλαδή το ένα εργοστάσιο κάνει καλύτερη αναγόμωση από κάποιο άλλο (αν και αυτό έχει τη σημασία του), είναι η ίδια η αναγόμωση.
Το σημείο "τριβής" μας είναι οτι όποιος έχει καταλάβει για ποιο σκοπό αγοράζει τέτοια λάστιχα, δεν έχει να φοβάται τίποτα. Πολύς κόσμος όμως, έχει την ψευδαίσθηση οτι όλα αυτά τα αναγομωμένα είναι λάστιχα παντός καιρού. ΛΑΘΟΣ!!!!

Κλαταρίσματα συμβαίνουν παντού και σε κάθε λάστιχο. Το φαινόμενο είναι σπανιότερο σε "ειδικά" λάστιχα όπως τα Fedima Extreme ή Partner που έχουν ένα σωρό ενισχύσεις. Δεν είναι τυχαίο οτι στους αγώνες είναι η πρώτη επιλογή. Αυτό όμως δεν τα κάνει και λάστιχα καθημερινής χρήσης έτσι? Ειδικά για βρεγμένη άσφαλτο ή καλοκαίρι πολύ περισσότερο.

Αν εσείς δείτε ένα Jimny (τυχαίο παράδειγμα) να πηγαίνει με 120χλμ/ωρα τον Ιούνιο φορώντας Fedima Extreme τί θα πείτε? Σίγουρα οτι δεν έχει καταλάβει τι κάνει.........
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Απρ 2004, 20:43

Θα συμφωνήσω με τον tnick, το αναγωμομένο δεν είναι σα το καινούργιο

Φοράω αναγωμονένα για δύο λόγους
1. Θέμα διαστάσεων
2. Εχω δευτερο σετ που σε μερικές μέρες που θα ζεστάνει και άλλο ο καιρός θα μπεί στο αυτοκίνητο.

Αν το αναγωμομενο ήταν ιδιο με το καινούργιο, τότε δεν υπάρχει λόγος παραγωγής καινούργιων , κατι που θα ήταν και πολύ οικολογικό (ή για την ακρειβια θα υπήρχαν εργοστάσια παραγωγής σκελετών και εργοστάσια αναγώμωσης.

Νομίζω ότι τα αναγωμωμένα είναι θέμα
1. Ανάγκης (διαστάσεις)
2. Τιμής
3. Χαρακτηρηστικών του ελαστικού που δεν μπορούν να μπούν σε καινούργια ελαστικά γιατί πιθανόν είναι πολύ εξειδικευμένα και με μικρή διάρκεια ζωής για να μπούν σε ενα καινούργιο ακριβό ελαστικό
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Απρ 2004, 14:39

tnick γειά και Χριστός Ανέστη,

Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε ορισμένα σημεία των επικρίσεών σου για την αναγόμωση γενικότερα.

Υπάρχουν εργοστάσια αναγόμωσης με προϊόντα πιστοποιημένα για ταχύτητες μέχρι 300 χλμ/ώρα για εφαρμογή σε αυτοκίνητα υψηλών ταχυτήτων.
Παράλληλα το συγκεκριμένο εργοστάσιο παράγει ελαστικά (αναγομωμένα) για ελαφριά φορτηγά και 4Χ4 τα οποία έχουν διάφορα σχέδια πελμάτων (από ελαφριά έως ακραία χρήση εκτός δρόμου, λάσπες κλπ) και σε διάφορες πιστοποιήσεις ορίων ανώτατης ταχύτητας (από 30 χλμ/ώρα έως και 190 χλμ/ώρα για πέλμα τύπου διαμαντιού ή cross)
To θέμα είναι ότι όσο πιό μεγάλη είναι η ανώτατη ταχύτητα τόσο πιό πολύ αυξάνεται και η τιμή του ελαστικού και σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει μέχρι και το 80% ενός καινούργιου ελαστικού αντιστοίχων διαστάσεων. Το θέμα είναι όμως πως σε καινούργιο ελαστικό ΔΕΝ μπορείς να βρεις το συγκεκριμένο πέλμα diamond ή cross)

H εμπειρία μου από αναγομωμένα PNEUS SERVICE με πέλμα τύπου diamond σε διάσταση 205 Χ 16 στο Discovery Mpi το οποίο είχα από το 1993 μέχρι το 1997 ήταν ιδιαίτερα θετική και όσο και αν ακούγεται τρελλό στα αυτιά σου τα συγκεκριμένα ελαστικά λειτουργούσαν πάρα πολύ καλά στα 170 χλμ/ώρα σε ταξίδια το καλοκαίρι. (αν θυμάμαι καλά είχαν πιστοποίηση έως 200 χλμ/ώρα)
Εκαναν θόρυβο, είχαν κραδασμούς, μείωναν δραματικά τη ζωή των ρουλεμάν των τροχών (λόγω των κραδασμών κύλησης) αλλα.....
ήταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ στο χώμα και τις πέτρες και ιδίως μετά τις βροχές στη λάσπη (δοκιμασμένα στο Βούτημα κατ' επανάληψη και ήταν σαν να φορούσε το αυτοκίνητο ερπύστριες).
Στο βρεγμένο ελληνικό οδόστρωμα θέλανε προσοχή ή ακόμη καλύτερα αλλαγή καθώς ήταν αρκετά σκληρά. (χώραγαν 4 στο Disco με μαζεμένο το πίσω κάθισμα οπότε γινόταν αλλαγή εκεί που τελείωνε η ασφάλτος)
Τελικά τα πέταξα πριν από μερικούς μήνες γιατί είχε αρχίσει το πλαϊνό τους να σκάει λόγω ηλικίας (αν και είχα να τα χρησιμποιήσω τουλάχιστον 5 χρόνια καθώς με τα camel έχω τα XZL και πριν τα XCL που χρησιμοποιούν από την μαμά τους.

Οσον αφορά δε την αντοχή των αναγομωμένων να θυμίσω ότι σχεδόν το σύνολο των αεροσκαφών χρησιμοποιούν αναγομωμένα ελαστικά. Αν ένα λάστιχο μπορεί να αντέχει τα σοκ, τις πιέσεις, τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις και τις διαφορές θερμοκρασιών σε αεροσκάφη τότε νομίζω ότι η τεχνολογία των αναγομωμένων ελαστικών μπορεί να καλύψει και τα αυτοκίνητα μας.

Πιστεύω πως είναι απλώς θέμα προδιαγραφών και προέλευσης του αναγομωμένου ελαστικού που ο ενδιαφέρομενος θα επιλέξει.
¨Η αλλιώς σε απλούστερα ελληνικά:
"O'τι πληρώνεις, αγοράζεις"

Το εργοστάσιο που κατασκευάζει τα αναγομωμένα ελαστικά που προανέφερα χρησιμοποιεί μόνο συγκεκριμένους σκελετούς από συγκεκριμένους τύπους ελαστικών συγκεκριμένων εταιρειών (κυρίως MICHELIN καθώς είναι θυγατρική αυτής), περνάει τα ελαστικά από ακτινογραφία για έλεγχο τους πριν και μετά την αναγόμωση και δεν δέχεται χρησιμοποιημένα ελαστικά με ηλικία μεγαλύτερη των δύο ετών από την ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται στα πλαϊνά τους.
Αλλά κοστίζουν (εκτός από αυτά που έχουν πιστοποίηση έως 30 χλμ/ώρα τα οποία είναι σχεδόν τσάμπα)


Χαιρετώ και Χριστός Ανέστη (για τις επόμενες 39 ημέρες)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 12 Απρ 2004, 20:52

Παρήγγειλα και εγώ τελικά τα TRAKKER της Pneus Elite που έχουν το πέλμα των YOKOHAMA GEOLANDER M/T και είναι ολικής αναγόμωσης, μόνο και μόνο επειδή είναι τα μόνα που παράγονται στην σουβλακοδιάσταση 215-65-16. Από τον λαστιχά μου πληροφορήθηκα ότι οι κυνηγοί τα λατρεύουν.
Σκοπεύω να τα φοράω μόνο για εξορμήσεις και καθημερινά θα κυκλοφορώ με τα 694 Α/T που πέρισυ πρωτοφόρεσα και πάνε σε όλες τις περιπτώσεις πλήν βαθειάς λάσπης μια χαρά.
http://www.pneuselite.it/Italiano/Italiano.htm
Κυκλοφορούν με δείκτη ταχύτητας Η και Τ και η τιμή τους είναι περίπου 210,00 € η τετράδα.
Περισσότερα όταν έλθουν (από Ιταλία) μιας και ο εισαγωγέας δέν τα διέθετε άμεσα στην παραπάνω διάσταση... 8) 8) 8)
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό 747 » 12 Απρ 2004, 21:24

Παντελή, χαίρομαι που κι εσύ καταθέτεις τις απόψεις σου πάνω στο θέμα.

Φυσικά και "ό,τι πληρώνεις παίρνεις". εκεί άλλωστε είναι και το δικό μου "point" αν θέλεις.

Εγώ δεν είμαι καθόλου ενάντια στην αναγόμωση. Άλλωστε, ήδη έχω γράψει οτι στο εγγύς μέλλον πρόκειται να αγοράσω Fedima.

το να αγοράσει κανείς αναγομωμένο που πραγματικά να έχει τις εξαιρετικές δυνατότητες των pneus που ανέφερες, πιστεύω οτι θέλει αρκετό ψάξιμο, και ίσως και χρήμα. (εννοώ μεταξύ των αναγομωμένων).

Κι εσύ παραδέχεσαι οτι στο βρεγμένο υστερούν λόγω σκληρότητας.

Αν παρατήρησες, το αρχικό μου post αναφερόταν στην Insa Turbo. Το οτι δηλαδή πρόκειται για μια ακόμα φθηνότερη έκδοση του ήδη κυκλοφορούντος Fedima. Ε, μέχρι πού θα πάει αυτό το πιο κάτω πιο κάτω δηλαδή? Στην τελική αυτό δεν είναι εις βάρος της ποιότητας?

Και το δεύτερο που εγώ εστιάζω είναι οτι τα αναγομωμένα που οι περισσότεροι off-roaders αγοράζουμε, δεν είναι παντός καιρού και όλων των συνθηκών. Άλλο αν πάρεις κάτι εξαιρετικό.

Καλά τα αναγομωμένα. Πολύ καλά. Θα πάρω κι εγώ. Αλλά για το χώμα και το χειμώνα. ΜΟΝΟ.

Αυτό με την τιμή που λές είναι πολύ σωστό. Με 50% της τιμής του καινούριου (βλέπε Insa) τί μπορείς να περιμένεις δηλαδή?

Άσε που εκεί που εγώ φρικάρισα ήταν με τα ονόματα. Γιατί για να ονομάσεις Sahara ένα λάστιχο που μόνο για άμμο δεν κάνει, να ονομάσεις Mountain (παραπομπή σε σκληρή χρήση) ένα λάστιχο που είναι ΑΤ (με ιδιαίτερη κλίση στο ασφάλτινο), για μένα σημαίνει ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ.
Και ρωτάω: αξίζει τον κόπο να επενδύεις τη ζωή σου σε τέτοια προϊόντα όταν βλέπεις οτι αυτοί που τα λανσάρουν είναι demi?
(μην πεί κανείς οτι είμαι υπερβολικός, γιατί αν σου κλατάρει λάστιχο με 100χλμ στην εθνική, το μόνο που σε σώζει είναι η κωλοφαρδία).

Τελειώνω γιατί κουράστηκα. Τα ΚΑΛΑ αναγομωμένα τα εγκρίνουμε και τα θέλουμε όλοι. Τα φθηνότερα τα θέλουμε όλοι. Να βρούμε το όριο για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις.
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Απρ 2004, 10:29

tnick έγραψε:...Αν εσείς δείτε ένα Jimny (τυχαίο παράδειγμα) να πηγαίνει με 120χλμ/ωρα τον Ιούνιο φορώντας Fedima Extreme τί θα πείτε? Σίγουρα οτι δεν έχει καταλάβει τι κάνει.........


Φίλε think, θα διαφωνήσω και πάλι μαζί σου. Θα παραθέσω μια προσωπική εμπειρία.

Την Δευτέρα το πρωί, ξεκίνησα από τα Ιωάννινα με προορισμό την Αθήνα, μέσω Μετσόβου, Τρικάλων κλπ. Έκανα όλη την διαδρομή με μία στάση στο Μέτσοβο για 45' και 2 στάσεις 5' για βενζίνη και καφέ. Στην διάρκεια τις διαδρομής οι θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν από 6C έως 30C. Από το Μέτσοβο έως τα Τρίκαλα έβρεχε συνεχώς και σε μερικά σημεία είχε καταιγίδα. Οι ταχύτητες που οδηγούσα ήταν από 50 έως 140χιλ. Δεν αντιμετώπισα σε καμία περίπτωση πρόβλημα πρόσφυσης των ελαστικών ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο. Σημειώνω εδώ ότι στην διαδρομή Μέτσοβο - Τρίκαλα (υπό βροχή), ακολουθούσα τα γρήγορα επιβατικά, που φυσικά δεν φορούσαν αναγομωμένα ελαστικά.
Ειλικρινά, ποτέ δεν έχω προβληματιστεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, με τα ελαστικά μου.

Σημείωση: Φοράω Fedima Partner 175/R16
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Απρ 2004, 10:50

Μην ξεχνάτε ότι το Niva είναι full-time 4wd, ενώ το Jimny και η Mitsuba δεν είναι, και αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε οδόστρωμα που γλυστράει :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Απρ 2004, 10:55

xontros έγραψε:Μην ξεχνάτε ότι το Niva είναι full-time 4wd, ενώ το Jimny και η Mitsuba δεν είναι, και αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε οδόστρωμα που γλυστράει :roll:


Σωστό αυτό. Εγώ μόνο με αυτό έχω σύγκριση. Ας μνας πει και κάποιος άλλος τις εμπειρίες του.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 747 » 13 Απρ 2004, 17:21

Κατ'αρχήν και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις:
Το οτι έφερα πολλές φορές σαν παράδειγμα τα Fedima, είναι γιατί είναι τα πιο γνωστά και ευρέως κυκλοφορούντα στους κύκλους μας. Μεταξύ των αναγομωμένων τα θεωρώ ίσως την καλύτερη επιλογή.
Οι θέσεις μου στο συγκεκριμένο thread αναφέρονται γενικά στο θέμα "αναγομωμένα Vs καινούρια" και όχι σαν "Fedima Vs others".

Τώρα ας κάνουμε μια σύνοψη από αυτά που γράφτηκαν.
Τα Fedima (και κατ' επέκταση θα έλεγα τα αναγομωμένα για να είμαι και πιο σωστός και όχι μεροληπτικός):
1. Ταξιδεύουν πολύ καλά σε βρεγμένο ή στεγνό
2. Δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τις θερμοκρασίες (6-30)
3. Δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ταχυτήτων (140 ο taz, 170 o pantg με άλλη μάρκα αναγομωμένων)
4. Είναι ό,τι καλύτερο για λάσπη, χώμα, πέτρα (οι ειδικοί τύποι όπως Extreme, Partner)
5. Αντέχουν περισσότερο και δεν κλατάρουν τόσο εύκολα όπως τα καινούρια

Και αφού όλα αυτά ισχύουν, γιατί να αγοράζουμε καινούρια? Δεν υπάρχει λόγος!!!!!!
Και οι τύποι στο Dakar που χρησιμοποιούν καινούρια*, βλακεία κάνουν. Μπορούν να πάρουν Fedima ή Pneus ή Insa ή ό,τι άλλο κυκλοφορεί αναγομωμένο και να κάνουν τη δουλειά τους!!!!
Κι εγώ που έσκασα 550 Ευρώπουλα για να βάλω BFG M/T, βλακεία έκανα. Έπρεπε να βάλω αναγομωμένα σε μισή τιμή!!

*(τα λάστιχα του Dakar είναι BFG 235/85/16 με τακούνι Michelin ειδική παραγγελία κατασκευής, τουλάχιστον για τα Mitsubishi Εvo που ξέρω)

(μην το πάρει κανείς προσωπικά, το ειρωνικό ύφος είναι για να φανεί η αντίθεσή μου και για να θίξω τις απόψεις, όχι τα άτομα)
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες