Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βενζίνη vs Πετρέλαιο - Οικολογία και Οικονομία ;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό terzo » 22 Μάιος 2006, 14:07

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
------------------------------------------

Tο YΠEXΩΔE όχι μόνο δεν θέλει να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση σε Aθήνα - Θεσσαλονίκη, αλλά ετοιμάζει σκληρά μέτρα εντός του 2006

Mπλόκο στο ντίζελ λόγω ρύπανσης

Έρχονται και μέτρα για τα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, ταξί και φορτηγά

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ


Οριστικά όχι - λόγω ρύπανσης - στην πετρελαιοκίνηση των I.X. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λέει το ΥΠΕΧΩΔΕ. Μάλιστα ο κ. Γ. Σουφλιάς σχεδιάζει «κυνηγητό» για λεωφορεία, ταξί και φορτηγά που κινούνται με πετρέλαιο.

Στο στόχαστρο μπαίνουν σε πρώτη φάση τα φορτηγά, όλα τα κρατικά αυτοκίνητα, ταξί και λεωφορεία, ενώ θα τεθεί και θέμα για την επανεξέτατη της λειτουργίας όλου του συστήματος ελέγχου των καυσαερίων (ΚΤΕΟ, κάρτες καυσαερίων, έλεγχος καταλυτών κ.λπ.).

Οι μελέτες που έχει στα χέρια του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, εν όψει της πολιτικής απόφασης για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όχι μόνο δεν συνηγορούν στο να δοθεί «πράσινος φως», αλλά αντιθέτως, όπως επισημαίνει στα «NEA» υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου, «καθιστούν επιτακτική την άμεση εφαρμογή σκληρών μέτρων».

Αργήσαμε. H ίδια πηγή μάλιστα τονίζει πως μέτρα για τη μείωση εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων θα έπρεπε να είχαν ληφθεί από το 2001. «Ευτυχώς η Ελλάδα απαγόρευσε την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατηγών I.X. αυτοκινήτων κάτω των 4 τόνων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη από το 1991. Τότε βέβαια το κάναμε για τον καπνό. Ευτυχώς. Σήμερα στην Ευρώπη, όπου τα λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι πανίσχυρα, συζητούν να περιορίσουν την πετρελαιοκίνηση εξαιτίας του προβλήματος με τα αιωρούμενα σωματίδια και μάλιστα η ολλανδική προεδρία είχε θέσει το θέμα επισήμως τον Οκτώβριο του 2005».

Σύμφωνα με τις μελέτες του ΥΠΕΧΩΔΕ, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη οι τιμές των αιωρούμενων σωματιδίων ξεπερνούν το ανώτατο όριο περισσότερες από 100 ημέρες τον χρόνο, ενώ η ευρωπαϊκή Οδηγία θέτει ως όριο υπέρβασης τις 35 ημέρες. Όπως επισημαίνεται στη μελέτη, «κύρια πηγή ρύπανσης σωματιδίων για τις πόλεις αυτές είναι η οδική κυκλοφορία σε ποσοστό που κυμαίνεται από 35-60% ανάλογα με την περιοχή».

Κλειδί τα φορτηγά. Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, όπου δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατηγών οχημάτων, το σημαντικότερο ποσοστό των εκπομπών ανά κατηγορία οχημάτων οφείλεται στα παλαιότερης τεχνολογίας επιβατηγά οχήματα, ελαφρά φορτηγά και βαρέα φορτηγά. Ως προς τα σωματίδια, το σημαντικότερο ποσοστό των εκπομπών από το σύνολο των εκπομπών από τα οχήματα οφείλεται στα βαρέα φορτηγά (ποσοστό 62%). Στη ρύπανση από σωματίδια, όπως τονίζεται στις μελέτες, συμβάλλουν και άλλοι παράγοντες όπως είναι η σκόνη του εδάφους καθώς και η μεταφορά της από την Αφρική». Όπως υπογραμμίζεται, ο κυριότερος παράγοντας είναι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα σημειώνεται χαρακτηριστικά πως κάθε φορά που υπάρχει απεργία των ταξί και των λεωφορείων (πετρελαιοκίνητα) στην Αθήνα οι τιμές των αιωρούμενων σωματιδίων «πέφτουν» κατά 45%!

Το νέο ωράριο στο Δημόσιο θα αυξήσει τις τιμές των ρύπων

Το πρόβλημα με τα αιωρούμενα σωματίδια όμως αναμένεται να επιδεινωθεί τους επόμενους μήνες ειδικά στην πρωτεύουσα αν εφαρμοστεί το νέο ωράριο των δημοσίων υπαλλήλων. Ήδη οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΧΩΔΕ έχουν εισηγηθεί «κατά» της εξομοίωσης των ωραρίου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς εκτιμάται πως «αν αυξηθούν τα I.X. που κινούνται τις ίδιες ώρες στους δρόμους της πόλης οι τιμές των ρύπων θα εκτιναχθούν στα ύψη». Το θέμα του ωραρίου των δημοσίων υπαλλήλων και οι επιπτώσεις του στη ρύπανση αναμένεται να συζητηθούν εκτενώς και μεταξύ ΥΠΕΧΩΔΕ και υπουργείου Εσωτερικών το επόμενο διάστημα και «σε κάθε περίπτωση πριν από την εφαρμογή του μέτρου». Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ πριν από οκτώ μήνες είχε εκφράσει επιφυλάξεις στην Κυβερνητική Επιτροπή για τις επιπτώσεις από την κατάργηση του «κλιμακωτού ωραρίου» στο Δημόσιο, καθώς όλα τα στοιχεία δείχνουν τη θετική συνεισφορά του όχι μόνο στο κυκλοφοριακό αλλά και στημείωση των εκπομπών των ρύπων. Ιδιαίτερο πρόβλημα θα προκύψει αν τελικά υιοθετηθεί η πρόταση για ωράριο 09.00-16.30.

H νοθεία στο πετρέλαιο είναι το μεγαλύτερο αγκάθι

Το μεγαλύτερο αγκάθι σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα I.X. παραμένει - σύμφωνα με τις μελέτες του ΥΠΕΧΩΔΕ - ο έλεγχος της ποιότητας των καυσίμων και τα υψηλά ποσοστά νοθείας τους στην ελληνική αγορά.

«Οι νέοι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες (EURO 4 και EURO 5) απαιτούν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 10 ppm», τονίζεται στις μελέτες. Σε αντίθετη περίπτωση, αν εφοδιαστούν με καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο μεγαλύτερη των 10 ppm θα υπάρξει αρνητική επίδραση στον κινητήρα (καταλύτης-παγίδα καπνού) με δυσμενή αποτελέσματα στις εκπομπές.

H τεχνολογία αυτών των πετρελαιοκινητήρων συνδυάζεται παράλληλα με αντίστοιχες κοινοτικές Οδηγίες που αφορούν τη βελτίωση της ποιότητας των καυσίμων. Έτσι, η ποιότητα του πετρελαίου κίνησης βελτιώνεται με μείωση της περιεκτικότητας του θείου σε 50 ppm υποχρεωτικά από 1/1/2005 και σε 10 ppm από 1/1/2009. Έτσι, μέχρι 1.1.2009 θα κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά δύο τύποι πετρελαίου κίνησης. Υποχρεωτικά πετρέλαιο κίνησης με περιεκτικότητα 50 ppm σε θείο και προαιρετικά πετρέλαιο κίνησης με περιεκτικότητα 10 ppm σε θείο. Είναι φανερό ότι εφόσον θα υπάρχουν στην αγορά δύο τύποι καυσίμων, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελεγχθεί κατά πόσον θα χρησιμοποιείται το ενδεδειγμένο καύσιμο σε σχέση με την τεχνολογία του πετρελαιοκινητήρα».

ΤΑ ΝΕΑ , 20/05/2006 , Σελ.: N25
Κωδικός άρθρου: A18541N251
ID: 519724
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό terzo » 22 Μάιος 2006, 14:12

ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ, εδω βλέπουμε γιατί ασχολείται η GREENPEACE με την ΕΛΛΑΔΑ στο θέμα πετρελαιοκινητήρας!
____________________________________________________________

AΠΟ AIΩPΟYMENA ΣΩMATIΔIA ΣTHN EYPΩΠH

Eλληνικές οι 6 στις 10 πιο μολυσμένες πόλεις

ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ του καταλόγου των 10 πιο μολυσμένων πόλεων της Ευρώπης - από πλευράς αιωρούμενων σωματιδίων - βρίσκονται η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, όπου δεν επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση στα I.X. Στον ίδιο κατάλογο περιλαμβάνονται άλλες τέσσερις ελληνικές μεγαλουπόλεις - Λάρισα, Πάτρα, Ιωάννινα και Ηράκλειο -, όπου επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση...

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου οι εκπομπές αέριων ρύπων συνεχίζουν να αυξάνονται, παρά τις προσπάθειες των κυβερνήσεων. Βασική πηγή της ρύπανσης εξακολουθεί να θεωρείται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων και των βαρέων οχημάτων που κινούνται με ντίζελ, ενώ σημαντικά προβλήματα δημιουργούν και οι βιομηχανικές δραστηριότητες.

Οι αντιπρόσωποι των εισαγωγέων αυτοκινήτων που πιέζουν εδώ και χρόνια για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, υποστηρίζουν ότι τα σύγχρονης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα οχήματα πληρούν πλέον τα πιο αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων, τα οποία οι αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές έχουν ορίσει και δεν υπάρχει λόγος περιορισμού της κυκλοφορίας τους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Φρένο από έρευνα

Ωστόσο, την ίδια στιγμή, στα συρτάρια του ΥΠΕΧΩΔΕ υπάρχει έρευνα της οποίας τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πετρελαιοκινητήρες στην Ελλάδα εξακολουθούν να εκπέμπουν περισσότερους ρύπους. Αυτή ακριβώς η έρευνα είναι που δημιουργεί αναστολές στην κυβέρνηση για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.

Μπορεί πλέον από τις εξατμίσεις των νέων λεωφορείων και φορτηγών να μη βγαίνουν παχιά σύννεφα καπνού και αιθάλης, χάρη στις νέες προηγμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στους σημερινούς κινητήρες diesel, όμως υπάρχουν ακόμα άλυτα προβλήματα, κυρίως όσον αφορά τα μικρά μόρια αιθάλης.

Οι εισαγωγείς υποστηρίζουν από την πλευρά τους ότι ειδικά την τελευταία πενταετία οι κινητήρες πετρελαίου βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών και έχουν αναπτυχθεί στο έπακρο οι δυνατότητές τους σε σχέση και με το περιβάλλον.

«Υπάρχουν φίλτρα»

Όλα αυτά - υποστηρίζουν οι εισαγωγείς αυτοκινήτων - έγιναν για τον περιορισμό των ρύπων και τη συμμόρφωση με τα όρια της οδηγίας Euro IV, η οποία ισχύει από τον Ιανουάριο του 2005. Εκτός αυτού, όπως υποστηρίζουν, το μειονέκτημα της παραγωγής μαύρου καπνού και έκλυσης σωματιδίων έχει επίσης αντιμετωπιστεί με τα νέας γενιάς φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων.

Ωστόσο, όπως αναφέρεται στην έρευνα, οι επιστήμονες συνεχίζουν τις έρευνές τους για να βρουν τρόπους για την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων diesel, επειδή τα μικρά μόρια αιθάλης μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερους κινδύνους για την υγεία, από τα μεγάλα μόρια που εκπέμπονται από τις παλαιότερες μηχανές. Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι τα εκπεμπόμενα μόρια ποικίλλουν πολύ στη μορφή, τη μικροδομή και τη χημική σύνθεση, καθώς αλλάζουν οι συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων.

Ρύπανση ακόμα και την ημέρα του Πάσχα

AKOMA KAI την ημέρα του Πάσχα, που η Αθήνα ήταν σχεδόν άδεια και οι δρόμοι έρημοι από την απουσία ενός εκατομμυρίου και πλέον οχημάτων και οι βιομηχανίες δεν λειτουργούσαν, τα αιωρούμενα σωματίδια ήταν πάνω από τα όρια. Ακόμα και χθες στη Λυκόβρυση τα ΡΜ10 μετρήθηκαν στα 65 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο - ποσότητα που είναι πάνω από το ευρωπαϊκό όριο! Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, στοιχεία όπως αυτά επέβαλαν το δραστικό περιορισμό της χρήσης του πετρελαίου ως καυσίμου σε ελαφρά οχήματα (I.X.). Έτσι, η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σήμερα είναι ελεύθερη μόνο για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα - ταξί, ελαφρά και βαρέα φορτηγά και λεωφορεία.


ΤΑ ΝΕΑ , 17/05/2006 , Σελ.: N13
Κωδικός άρθρου: A18538N131
ID: 519226
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό fokion » 22 Μάιος 2006, 15:38

προσεκτικη αναγνωση εχει κανει κανενας?????? απ' οτι καταλαβα.. δεν φταινε τα πετρελαιοκινητα για την απιστευτη μολυνση γιατι απλα........ δεν κυκλοφορουν!!!!!!!!!!!!
Αυτο που πρεπει να κανουμε λεει η λογικη ειναι να μειωσουμε το μεγαλο προβλημα σωστα???
Και οχι να κυνηγαμε χειμερες με τα αυτοκινητα....
Καντε καθαροτερο το ντιζελ για βιομηχανια φορτηγα πλοια λεοφορια και οτιδηποτε τελος παντων μολυνει....
Μια ακομοι φορα ασχετοι δημοσιογραφοι επι παντος επιστητου...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 22 Μάιος 2006, 15:41

Μηπως τα............μικροσωματιδια την ημερα του Πασχα ηταν τα............. μορια λιπους απο το αρνι???????
Δεν εχουν ΙΔΕΑ απο που τπυς ερχεται η ρυπανση και απλα για τα ματια του κοσμου κανουν πως δεν θελουν να βαλουν αλλη.......
Κρυβονται πισω απο την αιθαλομυχλη που οι ιδιοι δημιουργουν.....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 22 Μάιος 2006, 15:43

Για τα αορατα καυσαερια που και πιο επικυνδυνα ειναι και λιγοτερο εκπεμπονται στα ντιζελ θα μιλησει κανεις???
Ή αυτο επειδη δε συμφαιρει το κανουμε γαργαρα????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό TLG » 22 Μάιος 2006, 23:34

2 ειναι τα σεναρια ....


1) Μαλλον καποιοι (γνωστοι-αγνωστοι) δεν εχουν κανει ακομη τις απαιτουμενες επενδυσεις για την διυληση ποσοτητων diesel...οποτε bye bye dieselοκινηση bye...

2) Τελικα παμε προς απελευθερωση κ δεν θελουν να υπαρχουν αποτομοι
κλονισμοι στην αγορα ...

Το σιγουρο ειναι οτι για ακομη μια φορα σαν πολιτεια δεν ξερουμε τι μας γινεται ... :evil:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Μάιος 2006, 08:41

TLG έγραψε:2 ειναι τα σεναρια ....


1) Μαλλον καποιοι (γνωστοι-αγνωστοι) δεν εχουν κανει ακομη τις απαιτουμενες επενδυσεις για την διυληση ποσοτητων diesel...οποτε bye bye dieselοκινηση bye...

2) Τελικα παμε προς απελευθερωση κ δεν θελουν να υπαρχουν αποτομοι
κλονισμοι στην αγορα ...

Το σιγουρο ειναι οτι για ακομη μια φορα σαν πολιτεια δεν ξερουμε τι μας γινεται ... :evil:


Σωστος........ Μαλλον το 1 πιστευω...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό terzo » 23 Μάιος 2006, 11:40

Πάντως το σωστό είναι να επικεντρωθούμε στο θέμα πως θα κάνουμε την πετρελαιοκίνηση καλύτερη λύση ουσιαστικά. Μην ψάχνουμε να τα ρήξουμε αλλού: στα αόρατα καυσαέρια και στο αρνί του Πάσχα κλπ... το ότι ο κόσμος μας είναι γεμάτο πρόβληματα σημαντικά το ξέρουμε το θέμα είναι ότι όταν έρχεται η σειρά ενός προβλήματος να το αντιμετωπίσουμε πρέπει να κάνουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Επειδη άλλα πράγματα είναι το ίδιο ή χειρότερα καταστροφικά δεν σημαίνει ότι πρέπει επιπόλαια να δούμε το θέμα πετρέλαιο.

Κανείς δεν μου απάντησe στο ερώτημα αν θα ήθελε να πληρώσει το κόστος του φίλτρο μικροσωματιδίων. Αν θα ήθελε να ρίξει τις επιδόσεις εξαιτίας του και αν θα ήθελε να αυξήση την κατανάλωση πάλι εξαιτίας του.

ΝΑΙ στην πετρελαιοκίνηση με υποχρεωτική εφαρμογή του φίλτρου σε όλα τα πετρελαιοκίνητα υποχρεωτικά,
ΝΑΙ στην πετρελαιοκίνηση με καλύτερη ποιότητα πετρελαίου κίνησης και αυστηρούς ελέγχους.

Το θέμα δεν είναι απλό και συγχαίρω των Σουφλιά ο οποίος δεν δίνει το ΟΚ όπως άλλοι απο επιπολαιότητα και ψηφοθηρία θέλουνε. Δεν πέφτει στην παγίδα των αυτοκινητοβιομηχανιών, των εμπορών αυτοκινήτων, των πετρελαιάδων και των πλανεμένων πολιτών που πιστεύουνε ότι με ένα ΝΑΙ τώρα έχουν ένα καλύτερο αυτοκίνητο οικονομικότερο και οικολογικότερο.

Πρέπει να γίνουνε πρώτα τα πράγματα που προανέφερα και μετά να πει ναι. Το ότι σε όλη την Ευρώπη επιτρέπεται δεν είναι δικαιολογία αν διαβάσατε τα άρθρα που έστειλα νωρίτερα, ούτε αν ενδεχομένως αλλά πραγματα μολύνουνε εξίσου .. μην βγαίνετε εκτός θέματος.
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Μάιος 2006, 12:45

File terzo, υπο το πρισμα της κουβεντας και μονο.... ετσι??? Μην παρεξηγηθουμε κιολας...

Γιατι παιρνεις τις δικαιολογιες που σε "βολευουν" και αποριπτεις τις αλλες???
Μπορει χιουμοριστικα να εβαλα το αρνι του Πασχα αλλα ειναι μια πραγματικοτητα....

Το ότι σε όλη την Ευρώπη επιτρέπεται δεν είναι δικαιολογία αν διαβάσατε τα άρθρα που έστειλα νωρίτερα,


Γιατι δεν ειναι δικαιολογια???? Ξερουμε εμεις καλυτερα???

Η ανικανοτητα ελεγχου του κρατους μπορει να ειναι αιτια?? ( ελεγχοι καυσιμων κ.λ.π.) να μην εφαρμοζεται?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό terzo » 23 Μάιος 2006, 13:15

Ειναι δικαιολογία γιατί εμάς στην Ελλάδα το πρόβλημα με τα μικροσωματίδια μας αφορά έτσι και αλλιώς παραπάνω απο τους άλλους Ευρωπαίους όταν 6 πόλεις απο το TOP 10 (των ευρωπαικών πόλεων με υψήλη συγκέντρωση σε μικροσωματίδια) είναι Ελληνικές. Εμείς έχουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα. Οι αλλοι Ευρωπαίοι το σκεφτήκανε και έχουνε ήδη θεσπίσει όρια και χρονολογίες συμμόρφωσης για να μην γίνουνε σαν εμάς ...

Εμείς όμως που έχουμε τα ρεκόρ στα μικροσωματίδια δεν μπορούμε να περιμένουμε τα μέτρα της Ευρωπαικής Ενωσης, πρέπει να λάβουμε αυστηρότερα νωρίτερα.

Και εγώ είναι να αγοράσω αυτοκινήτο (το νέο TERIOS) και με προσελκύει η πετρελαιοκίνηση αλλά προτιμώ να μην έχω την δυνατότητα να το κάνω αν μακροπρόθεσμα συμβάλει έστω και λίγο να μην πεθάνω εγώ ή κάποίοι άλλοι απο καρκίνο. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα πρέπει δυστηχώς να μας το επιβάλουνε αυτό, αν το αφήσουμε στην κρίση του καθενός καήκαμε (και δεν εξαιρώ εμένα).
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Μάιος 2006, 13:56

Απο ΠΟΥ ειναι αυτα τα μικροσωματιδια.... απο τα αυτοκινητα παντως τα ΙΧ οχι........
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 24 Μάιος 2006, 06:55

Πριν 2 ημέρες γύρισα απο 10ήμερο ΟΔΙΚΟ ταξίδι στην Ευρώπη. Πέρασα απο 5 κράτη ( Ιταλία, Γαλια, Ανδορες, Ισπανια, Μονακό ), Από πολύ πλούσια και προοδευμένα και από...λιγότερο ( σαν την Ελλάδα τίποτα ).

ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ, ΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ αυτικινητο καθημερηνοτητας της τελευταίας 3ετίας βενζινοκινητο!!!!!!!!!!!!!!!
Και άλλες φορές το είχα παρατηρήσει στο εξωτερικό, αλλά τώρα, μου βγάλανε τα μάτια!

Από κόρσα και νέο civic, μέχρι jaguar kai bmw 530d, 730d, καλά... για στα suv και 4χ4 δεν το συζητάμε καθόλου!!!

ΟΛΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ!!!
ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ, αλλα βενζίνη βάζουν μόνο στα σκούτερ και στα Ferrari!!!!
Καμία σχέση με το ελλαδιστάν

Ειμαστε 4000 χρόνια πίσω... όσα και η ιστορία μας!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Μάιος 2006, 10:25

Κακα τα ψέμματα. Η μεγαλύτερη επιβάρυνση ειναι απο βιομηχανιες-βιοτεχνίες που δυστυχώς στην Ελλάδα δρουν ανεξέλγχτες (εννοώ πως εκτός από έλεγχο σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμό κλπ δεν ελέγχονται ούτε σε επίπεδο άδειας λειτουργίας). Επιπλέον το κακό με την νοθεία των καυσίμων δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.
Βεβαια η άποψη του φίλου για τα φίλτρα ειναι σωστή.ΑΝ θα γινόταν δεκτή από όλους η τοποθέτηση και το επιπλέον κόστος. Σκέφτομαι κάτι αντίστοιχο που έγινε με τους καταλύτες. Τοτε ακουγόταν πως πνίγουν τον κινητήρα κλπ. Πολλοί τους αφαιρούσαν παράνομα κλπ κλπ. Επιπλέον αμφιβάλω αν γίνεται έγκαιρη αντικατάσταση τους, έλεγχος για την σωστή λειτουργία τους, πράγματα τα οποία επίσης επιβαρύνουν.
Συμφωνώ επίσης πως άμεσα και πρωτίστως πρέπει να γίνουν κανονισμοί και σωστοί έλεγχοι σε καυσιμα και μετά να επιτραπεί η πετρελαιοκινηση.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 25 Μάιος 2006, 18:35

fokion έγραψε:Απο ΠΟΥ ειναι αυτα τα μικροσωματιδια.... απο τα αυτοκινητα παντως τα ΙΧ οχι........

Τα μικροσωματίδια (σε μεγάλο βαθμό) είναι από τους πετρελαιοκινητήρες και μάλιστα αυτών των οχημάτων που είναι ευθύνης του κράτους. Του συστήματος συγκοινωνιών, των μεταφορών, των τρένων.... Αυτών ακριβώς που δεν τολμούν να αγγίξουν ή να περιορίσουν γιατί έχουν οργανωμένες φωνές, κλείνουν δρόμους κλπ, χώρια που πρέπει (όπως τους έμαθαν) να τους επιδοτήσουν γενναία για να επενδύσουν σε εκσυγχρονισμό των στόλων τους.
Μια άλλη παράμετρος που τους φρενάρει απ' ότι ξέρω, είναι που δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα του τί θα κάνουν με την βενζίνη που θα τους περισσεύει. Κάθε βαρέλι αργού πετρελαίου, σημαίνει συγκεκριμμένα λίτρα πετρελαίου και οπωσδήποτε συγκεκριμμένα λίτρα βενζίνης + τα υπόλοιπα παραγόμενα ελαφρύτερα και βαρύτερα κατά την κλασματική απόσταξη. Αυτή την εποχή είμαστε ελαφρά πλεονασματικοί στην παραγωγή βενζίνης την οποία και εξάγουμε σε χώρες όπως η FYROM κλπ.
Μια ανατροπή σ'αυτό το ισοζύγιο με συνολική καθιέρωση της πετρελαιοκίνησης, θα δημιουργούσε πρόβλημα στις εταιρείες (αλλά και στα κρατικά Διϋλιστήρια) που θα έπρεπε να βρούν αγορές για διάθεση της πλεονάζουσας βενζίνης. Άρα καλύτερα να έχουμε εμείς το πρόβλημα παρά αυτοί..... :evil: :evil: :evil:
Άσε που έρχεται και το φυσικό αέριο που θα τους στερήσει ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς από τις βιομηχανίες και τις θερμάνσεις.....
Ο Σουφλιάς απλώς φαίνεται ο κακός (όχι οτι δεν είναι). :wink: :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » 26 Μάιος 2006, 08:56

@ rav4cat= μα τι λες φιλε μου... αυτοι ειναι κουτοφραγκοι και δεν ξερουν να προστατευουν την υγεια τους.... εμεις ομως οι επιστημοναραδες ειμαστε οι ( ως συνηθως) ξυπνιοι.....

@ xtrail = σωπα καλε..... γινεται αυτο το πραγμα??? αντικατασταση καταλητη??? Ξερω κι αλο ενα με τον Τοτο... η μονη αντικατασταση που γινεται ειναι να βαλουμε "αγωνιστικο"....

@ tassos953 = το κανεις ολο και καλυτερο......... :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες

cron