Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι -Παγος ...4κινηση ...

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό markd » 27 Ιαν 2006, 04:55

Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 27 Ιαν 2006, 06:48

Άρα λοιπόν , όσο πιο αργά τόσο πιό καλά . Αυγό στο πεντάλ του φρένου , και ο θεός βοηθός !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 27 Ιαν 2006, 07:37

markd έγραψε:Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!


Ειχα και εγω μια τετοια "τραυματικη" εμπειρια , αλλα οταν ειχα το RAV 4 ...
Βεβαια δεν ειχα ουτε κοντά ουτε ...αλυσιδες !! :oops: Μονο την μονιμη τετρακινηση του rav ... :(
Aκομα δεν μπορω να καταλαβω πως την .....γλυτωσα...
Στην αρχη απο δικη μου υπαιττιοτητα με πηρε στο πλαι μετα το ισιωσα και τελικα κατεβηκα ολη την κατηφορα (μεγαλης κλισης κ μηκους ) σαν ελκηθρο ....!!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Ιαν 2006, 08:01

markd έγραψε:Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!

Άν επιτρέπεται με τί λάστιχα;
Σάν του Βουλγαράκη;
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 27 Ιαν 2006, 15:20

tasos953 έγραψε:Άν επιτρέπεται με τί λάστιχα;
Σάν του Βουλγαράκη;


Ξάδελφος εκ Γερμανίας με volvo μόλις είδε τον καιρό έβαλε πάνω τα χειμερινα (δεν πρόσεξα τη μάρκα). Με αυτόν πάθαμε τη λαχτάρα!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 27 Ιαν 2006, 23:02

TLG έγραψε:Tελικα, μαλλον η λυση ιδιαιτερα για τις παγωμενες κατηφορες /ανηφορες ειναι, .... κοντά (για οσους διαθετουν) και ΚΑΘΟΛΟΥ ή ελαχιστοτατο φρενο/γκαζι ...
Βεβαια τα χιονολαστιχα ειναι οτι καλυτερο , αλλα δεν ξερω κατα ποσο βολευουν σε περιοχες οπως η Νοτια Ελλαδα κ.λ.π...


Όλα αυτά τα περί μη φρένου είναι πολύ σωστά ,ΑΛΛΑ , όταν πρέπει π.χ. να βγεις από δευτερεύοντα κατηφορικό και με ΠΑΓΟ (-8 C) δρόμο σε κεντρικό με σχεδόν μηδέν ορατότητα δεξιά και αριστερά τί κάνεις τελικά , διότι ΠΡΕΠΕΙ να σταματήσεις ; πατάς φρένο !!
Aποτέλεσμα : τσουλήθρα με ελπίδα να πιάσουν τα ελαστικά σε πιο σαγρέ πάγο και να μην έρχεται κάποιος τον οποίο σε περίπτωση τράκας και πληρώνεις ! ΄
Όλα τα παραπάνω γίνονται πολύ χειρότερα σε περίπτωση που οι στροφές του κινητήρα είναι ακόμα πολλές όταν αυτός είναι κρύος λόγω του αυτόματου τσόκ .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 27 Ιαν 2006, 23:45

Η Volvo στην Φινλανδία με θερμοκρασίες -15 με - 40 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με καρφιά.

Στην Σουηδία με -5 με -10 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με χιονολάστιχα (winter tyres), για να κινηθούμε στις ειδικές του Rally Σουηδίας, πάνω δηλαδή σε πάγο.

Αυτοί μάλλον ξέρουν καλύτερα απο εμάς. Η συμπεριφορά των ελαστικών ήταν άξογη, καλύτερη απο αλυσίδες. Και σε επιτάχυνση και σε φρενάρισμα. Στην αρχή, επειδή δεν είχαμε αλυσίδες, ξεθαρέψαμε περισσότερο απο όσο έπρεπε και το παίζαμε Gronholm!!! Μετά απο κανα δύο σβούρες αρχίσαμε να το οδηγούμε οσάν να είχε αλυσίδες ή καρφιά, με απαλές κινήσεις και χωρίς υπερβολες και το κράτημα ήταν πολύ καλό. Ακόμη και σε οριακές ανηφορο-κατηφόρες μέσα στο δάσος.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Ιαν 2006, 07:52

tetrakinisimag έγραψε:Η Volvo στην Φινλανδία με θερμοκρασίες -15 με - 40 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με καρφιά.

Στην Σουηδία με -5 με -10 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με χιονολάστιχα (winter tyres), για να κινηθούμε στις ειδικές του Rally Σουηδίας, πάνω δηλαδή σε πάγο.

Αυτοί μάλλον ξέρουν καλύτερα απο εμάς. Η συμπεριφορά των ελαστικών ήταν άξογη, καλύτερη απο αλυσίδες. Και σε επιτάχυνση και σε φρενάρισμα. Στην αρχή, επειδή δεν είχαμε αλυσίδες, ξεθαρέψαμε περισσότερο απο όσο έπρεπε και το παίζαμε Gronholm!!! Μετά απο κανα δύο σβούρες αρχίσαμε να το οδηγούμε οσάν να είχε αλυσίδες ή καρφιά, με απαλές κινήσεις και χωρίς υπερβολες και το κράτημα ήταν πολύ καλό. Ακόμη και σε οριακές ανηφορο-κατηφόρες μέσα στο δάσος.

Χρόόόόόόνια τα λέω, αλλά συνήθως εισέπρατα περισπούδαστα "στον πάγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!" και άλλα παρόμοια, μέχρι και χλευαστικά......
Χαίρομαι που κάποιος που δικαιωματικά μπορεί να ξέρει (και τα έχει δοκιμάσει) δικαιώνει την άποψή μου για τα χειμερινά... :wink: :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 30 Ιαν 2006, 21:57

Προχτες στην εκπομπή στο MEGA TRACTION είχε αφιέρωμα στα χειμερινά λάστιχα και μάλιστα οδήγηση στην Φινλανδία με μια Toyota corolla όπου έκανε πράγματα που μόνο σε στεγνή άσφαλτο κάνεις. Είχε σε χιόνι φρέσκο φαινόταν την δοκιμασία με τις κορίνες περνώντας ανάμεσα με αλλαγή πορείας. Πραγματικά εντυπωσιακό. Κανουν πολύ καλή δουλειά. Δεν είχαν καρφιά απόότι είπε τουλάχιστον.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vriolas » 31 Ιαν 2006, 02:53

Λοιπόν η ταπεινη μου γνώμη είναι μετά από 10 χρόνια χρήσης χιονολάστιχου και όχι χειμέρινου ότι δεν παιζονται αρκεί εσυ να μην παιζεις (πολύ). Δεν χρησιμοποιεισα ποτέ αλυσίδες σε οποιαδηποτε κατάσταση(σε οδικο δικτυο βεβαια και οχι στα κρακουρα). αρκετα καλα και στον πάγο με πολυ προσοχη όμως.
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Ιαν 2006, 07:47

tasos953 έγραψε:
tetrakinisimag έγραψε:Η Volvo στην Φινλανδία με θερμοκρασίες -15 με - 40 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με καρφιά.

Στην Σουηδία με -5 με -10 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με χιονολάστιχα (winter tyres), για να κινηθούμε στις ειδικές του Rally Σουηδίας, πάνω δηλαδή σε πάγο.

Αυτοί μάλλον ξέρουν καλύτερα απο εμάς. Η συμπεριφορά των ελαστικών ήταν άξογη, καλύτερη απο αλυσίδες. Και σε επιτάχυνση και σε φρενάρισμα. Στην αρχή, επειδή δεν είχαμε αλυσίδες, ξεθαρέψαμε περισσότερο απο όσο έπρεπε και το παίζαμε Gronholm!!! Μετά απο κανα δύο σβούρες αρχίσαμε να το οδηγούμε οσάν να είχε αλυσίδες ή καρφιά, με απαλές κινήσεις και χωρίς υπερβολες και το κράτημα ήταν πολύ καλό. Ακόμη και σε οριακές ανηφορο-κατηφόρες μέσα στο δάσος.

Χρόόόόόόνια τα λέω, αλλά συνήθως εισέπρατα περισπούδαστα "στον πάγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!" και άλλα παρόμοια, μέχρι και χλευαστικά......
Χαίρομαι που κάποιος που δικαιωματικά μπορεί να ξέρει (και τα έχει δοκιμάσει) δικαιώνει την άποψή μου για τα χειμερινά... :wink: :wink: :wink: :wink:


Όχι βρε Τάσο κι έτσι.... εγω πάντα συμφωνούσα μαζί σου στο συγκεκριμένο θέμα δεν θα μπορούσα άλλωστε λογο εμπειριών μου!


Υ.Σ. Πήρες τα χαιρετίσματα μου? Μια φορά ήρθα κι εγω στην πόλη σου κι έψαξα να σε βρω αλλά εσυ έλειπες!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Ιαν 2006, 22:05

tasos953 έγραψε:
Χρόόόόόόνια τα λέω, αλλά συνήθως εισέπρατα περισπούδαστα "στον πάγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!" και άλλα παρόμοια, μέχρι και χλευαστικά......



...και τι θα έκαναν ρε tasos953 οι φαναρτζήδες χωρίς αυτούς με τα περισπούδαστα σχόλια;Εχουν οικογένειες να θρέψουν!
Οσο για τα λάστιχα δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που θα μας διευκολύνει σε χειμερινές καταστάσεις.Το σύστημα μετάδοσης, η ανάρτηση και η κατασκευή και ποιότητα του δρόμου είναι αναπόσπαστοι παράγοντες στη δυνατότητα οδήγησης το χειμώνα.
Τα περισσότερα Ελληνικά οδοστρώματα είναι επικίνδυνα ακόμα και το καλοκαίρι με βροχή.Η κορώνα των δρόμων στο Ελληνικό επαρχιακό δίκτυο είναι αρκετά μεγαλύτερη απο οτι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οσο πιο βόρεια στην Ευρώπη ταξιδεύεις τόσο και η κορώνα του δρόμου είναι μικρότερη.Τίποτα σε τελική ανάλυση δεν αντικαθιστά την αντίληψη του οδηγού ώστε να συμπεριφερθεί σωστά στις ανάλογες συνθήκες.
Τώρα για τις εταιρίες που κάνου τα διάφορα τεστ, να μην ξεχνάμε οτι διαλέγουν προσεκτικά το πού και με τι αυτοκίνητο θα κάνουν τις επιδείξεις τους.
Πολύ θα ήθελα να δώ επίδειξη βροχολάστιχου π.χ στην "εθνική οδό" Κορίνθου-Πατρών.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 01 Φεβ 2006, 06:00

Ρε παλικάρια , καλά είναι όλα αυτά που λέτε για χιονολάστιχα , κοντές σχέσεις , απαλές κινήσεις κλπ , αλλά καλό είναι να υπάρχει και ένα ζευγάρι αλυσίδες στο πορτ μπαγκάζ .
Και εξηγούμαι
Αν χιονίζει , και κινείσαι είτε σε εθνικό είτε σε επαρχιακό δίκτυο , και σου πει ο τροχαίος που είναι οι αλυσίδες σου μεγάλε ? τι του λές ? ξέρεις εγώ έχω 4χ4 , ή φοράω χιονολάστιχα ? ( και σιγά μην ξέρει τι είναι το Μ & το S ) . Στην καλύτερη περίπτωση δεν σε αφήνει να συνεχίσεις και σε γυρίζει πίσω , και στη χειρότερη τρως 170 ευρόπουλα πρόστιμο .
Για αυτό σας λέω

PUT THE ALYSIDES DOWN !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 01 Φεβ 2006, 18:59

΄Εμενα 2 χρόνια Γερμανία, ποτέ δε χρειάστηκαν αλυσίδες σε προσθιοκίνητα ή τετρακίνητα. Μόνο οι Mercedes και BMW είχαν ΠΡΟΒΛΗΜΑ σε πάγο.

Όταν για πρώτη φορά πήγα στις άλπεις καταχειμωνο το 1996, νοίκιασα ένα Golf και ζήτησα αλυσίδες έβαλαν τα γέλια. Φόραγε χιονολάστιχα χωρίς καρφιά.

Αποτέλεσμα ΦΟΥΛ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ και αποτελεματικότητα. Μόνο μιά φορά στην autobahn με 140 χλμ με άπειρο χιόνι και πάγο (-15 βαθμοί) και σε απότομο φρενάρισμα φρενάρισα 200 μέτρα πιό περα απο εκεί που ήθελα

Προχθές με το μεγάλο χιόνι ανέβηκα χωρίς αλυσίδες για πλακα εκεί που μιά Cayenne έμεινε και τους παραμάζεψε φίλος με Grand Cherokee και αλυσίδες πίσω. Μόνη διαφορά η εμπειρία μου απο Γερμανία σε δυσκολες συνθήκες.

Όσοι είναι απειροι ας φοράνε αλυσίδες δεν κάνει κακό.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό virus » 17 Φεβ 2006, 05:23

TLG έγραψε:Tελικα, μαλλον η λυση ιδιαιτερα για τις παγωμενες κατηφορες /ανηφορες ειναι, .... κοντά (για οσους διαθετουν) και ΚΑΘΟΛΟΥ ή ελαχιστοτατο φρενο/γκαζι ...
Βεβαια τα χιονολαστιχα ειναι οτι καλυτερο , αλλα δεν ξερω κατα ποσο βολευsουν σε περιοχες οπως η Νοτια Ελλαδα κ.λ.π...
symfwnw me tlg ta konta einai i moni lysi
1 low kai prosoxi genika to abs me problimatizei para poly kai emena
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες