tnick έγραψε:Κατ'αρχήν και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις:
Το οτι έφερα πολλές φορές σαν παράδειγμα τα Fedima, είναι γιατί είναι τα πιο γνωστά και ευρέως κυκλοφορούντα στους κύκλους μας. Μεταξύ των αναγομωμένων τα θεωρώ ίσως την καλύτερη επιλογή.
Οι θέσεις μου στο συγκεκριμένο thread αναφέρονται γενικά στο θέμα "αναγομωμένα Vs καινούρια" και όχι σαν "Fedima Vs others".
Τώρα ας κάνουμε μια σύνοψη από αυτά που γράφτηκαν.
Τα Fedima (και κατ' επέκταση θα έλεγα τα αναγομωμένα για να είμαι και πιο σωστός και όχι μεροληπτικός):
1. Ταξιδεύουν πολύ καλά σε βρεγμένο ή στεγνό
2. Δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τις θερμοκρασίες (6-30)
3. Δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ταχυτήτων (140 ο taz, 170 o pantg με άλλη μάρκα αναγομωμένων)
4. Είναι ό,τι καλύτερο για λάσπη, χώμα, πέτρα (οι ειδικοί τύποι όπως Extreme, Partner)
5. Αντέχουν περισσότερο και δεν κλατάρουν τόσο εύκολα όπως τα καινούρια
Και αφού όλα αυτά ισχύουν, γιατί να αγοράζουμε καινούρια? Δεν υπάρχει λόγος!!!!!!
Και οι τύποι στο Dakar που χρησιμοποιούν καινούρια*, βλακεία κάνουν. Μπορούν να πάρουν Fedima ή Pneus ή Insa ή ό,τι άλλο κυκλοφορεί αναγομωμένο και να κάνουν τη δουλειά τους!!!!
Κι εγώ που έσκασα 550 Ευρώπουλα για να βάλω BFG M/T, βλακεία έκανα. Έπρεπε να βάλω αναγομωμένα σε μισή τιμή!!
*(τα λάστιχα του Dakar είναι BFG 235/85/16 με τακούνι Michelin ειδική παραγγελία κατασκευής, τουλάχιστον για τα Mitsubishi Εvo που ξέρω)
(μην το πάρει κανείς προσωπικά, το ειρωνικό ύφος είναι για να φανεί η αντίθεσή μου και για να θίξω τις απόψεις, όχι τα άτομα)
Φίλε tnick, κατ' αρχήν δεν υπάρχει κανένας λόγος για παρεξήγηση.
Όσον αφορά αυτά που έγραψα, ισχύουν για τα Fedima γιατί απλά μόνο αυτά έχω χρησιμοποιήσει. Πιθανών να ισχύουν και για άλλα αναγομωμένα αλλά δεν το ξέρω.
Επίσης μην ξεχνάς ότι οι συγκρίσεις γίνονται μεταξύ Μ/Τ ελαστικών και όχι απλά ελαστικών.
Τώρα, όσον αφορά το Dakar και τους αγώνες γενικότερα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε, πρώτων διότι χρησιμοποιούν ειδικά ελαστικά, όπως ανέφερες κι εσύ και δεύτερον γιατί υπάρχει και το πατρονάρισμα στην μέση. Πάρε για παράδειγμα την Formula 1. Εκεί, κατά γενική ομολογία τα ελαστικά της Bridgestone είναι καλύτερα από αυτά της Michelen. Υπάρχουν όμως, πολλές και μεγάλες ομάδες που χρησιμοποιούν Michelin. Είναι βλάκες; Δεν νομίζω!